اخبار بازیگرانسریال ایرانی

نگاهی به سریال کمدی اکازیون؛ یک کمدی دهه هفتادی برای نوروز

سریال اکازیون تازه‌ترین سریال شبکه خانگی در ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی سید مسعود اطیابی است که به زودی منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال اکازیون و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال اکازیون منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال اکازیون در این مطلب قرار داده شده است.

سریال اکازیون ساخته سید مسعود اطیابی است.

در خلاصه سریال اکازیون آمده است:قصه اکازیون که در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد.

اسامی بازیگران سریال اکازیون در نقش های اصلی چیست؟

هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل، سام نوری، نعیمه نظام دوست و شمسی فضل‌اللهی از بازیگران سریال اکازیون هستند.

مشخصات سریال اکازیون

نام سریالاکازیون
کارگردانسید مسعود اطیابی
تهیه کنندهحسین میرطاووسی
نویسندهحمزه صالحی
ژانرکمدی و خانوادگی
تاریخ انتشاربه زودی
توزیع کنندهنماوا
تعداد قسمت ها

دانلود رایگان سریال اکازیون

اکازیون" class="index-title">

دانلود رایگان سریال اکازیون

قرار است سریال اکازیون به زودی منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال اکازیون را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال اکازیون

  • هادی کاظمی
  • ایمان صفا
  • غلامرضا نیکخواه
  • سمانه پاکدل
  • سام نوری
  • نعیمه نظام دوست
  • شمسی فضل‌اللهی

عوامل سریال اکازیون

  • کارگردان:سید مسعود اطیابی
  • تهیه کننده:حسین میرطاووسی
  • نویسنده:حمزه صالحی

معرفی سید مسعود اطیابی کارگردان سریال اکازیون

مسعود اطیابی، تهیه کننده، کارگردان و مدیر تولید ایرانی، متولد ۱ مهر ۱۳۴۳ در گلپایگان است. وی از سال ۱۳۶۴ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. مسعود اطیابی، فارغ التحصیل دوره مدیریت تولید از موسسه آموزش عالی سوره است. او فعالیت فیلمسازی خود را با فیلمبرداری از جبهه های جنگ آغاز کرد.

عکس های ازدواج متین ستوده و علی زندی

از میان آثار مسعود اطیابی در مقام تهیه کننده می توان به عناوینی همچون عروس حلبچه، چوری، خاموشی دریا، قناری، خروس جنگی، انتهای زمین، دل خون، اختاپوس و افسونگر اشاره کرد. وی مسئولیت کارگردانی آثاری همچون مصائب دوشیزه، صبح روز هفتم، شرط اول، اخلاقتو خوب کن، ریسمانی نزدیکتر از رگ، خاک و مرجان، برج آرام، ماه‌گرفتگی، تگزاس، دینامیت، تگزاس ۲ و انفرادی را نیز برعهده داشته است.

اطیابی که کارگردان فیلم‌های پرفروش« هتل»، «تگزاس»، «بخارست»، «دینامیت» و … است، این روزها مشغول ساخت تازه‌ترین محصول نماوا با عنوان «اکازیون» با بازی هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل و غیره است.

مسعود اطیابی امسال حسابی سرشلوغ بود او ابتدای سال درگیر ساخت فیلم «هتل» بود که در اکران عمومی توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و عنوان دومین سریال پرفروش تاریخ سینمای ایران را از آن خودش کند. او در ادامه سریال کمدی «نیسان آبی ۲» را جلوی دوربین برد که پخش آن هفته گذشته به پایان رسید و در ادامه قسمت سوم فیلم «تگزاس» را ساخت و بعد از آن مشغول کارگردانی سریال «اکازیون» شد.

سید مسعود اطیابی کارگردان سریال اکازیون

اکازیون" class="index-title">

معرفی سریال اکازیون

سریال اکازیون، سریالی کمدی و خانوادگی به نویسندگی حمزه صالحی و کارگردانی مسعود اطیابی محصول سال ۱۴۰۳ کشور ایران است. سریال اکازیون نوروز ۱۴۰۳ در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

خلاصهٔ داستان سریال اکازیون

قصه اکازیون که در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…
خلاصهٔ داستان سریال اکازیون

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال اکازیون

«اکازیون» که این روز‌ها مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد به احتمال زیاد از نوروز سال ۱۴۰۳ انتشار خود را آغاز می‌کند.

نگاهی به فیلم پالایشگاه؛ قصه‌ای جذاب و پر کشش از دفاع مقدس

پوستر سریال اکازیون

پوستر سریال اکازیون

بیوگرافی بازیگران سریال اکازیون

هادی کاظمی

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355 در میانه، بازیگر، صداپیشه و کمدین ایرانی است. او از دوران دانش آموزی با حضور در صحنه تئاتر وارد عرصه بازیگری شد. تحصیلاتش را در مقطع لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران به اتمام رساند. از سال 1375 وارد تلویزیون شد ولی با نقش نظام دوبرره در سریال برره به عنوان بازیگر شناخته شد. کاظمی در فیلم های سینمایی قانون مورفی، به وقت خماری، مصادره، امیر، من دیوانه نیستم، ۵۰ کیلو آلبالو، ایران برگر، مجموعه های تلویزیونی علی البدل، زعفرانی، دورهمی، بیدارباش، بهانه ای برای بودن، در چشم باد، مرد دوهزارچهره، باغ مظفر، شب های برره، شبکه سه و نیم، صفر درجه، مهمانان مادربزرگ، پاورچین، مجموعه های نمایش خانگی قبله عالم و شبهای مافیا، ۱۳ شمالی، سال های دور از خانه، آسپرین، شوخی کردم، شاهگوش، ویلای من، کار کاذب، کلاهبردار، قهوه تلخ، شب به یادماندنی، گنج مظفر، فضانوردان، مجموعه ویدیویی شام ایرانی، مستند من ناصر حجازی هستم، فیلم بمب خنده، تله فیلم های سفید امضا، خواب فروش، بی تابی، گردان آبنبات چوبی، بمانی هفتم حضور داشته است. او همچنین در برنامه خندوانه و انیمیشن فیلم پرندگان خشمگین به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است. هادی کاظمی در سال 1397 با سمانه پاکدل (هنرپیشه) ازدواج کرد.

هادی کاظمی

ایمان صفا

ایمان صفا هنرپیشه اهل ایران است.صفا دروازه بان تیم هنرمندان است. او کار خود را با تئاتر شروع کرد و در سریال های عملیات ۱۲۵، مهمانان ویژه و چند کار سینمایی بازی کرده است.

ایمان صفا

غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است. در سال 1345 با نقش آفرینی در تئاتر پا به عرصه هنر گذاشت. حضور در تلویزیون را از سال 1367 با یک نقش کوتاه آغاز کرد. با حضور در مجموعه های نوروز ۷۲، پرواز ۵۷ و جنگ ۷۷ به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. فعالیت سینمایی را سال 1388 با فیلم سینمایی طهران تهران تجربه کرد. نیکخواه سابقه حضور در آثار بسیاری از جمله سریال های چای نت، دنگ و فنگ روزگار، آقا و خانم سنگی، مرد دوهزارچهره، بزنگاه، مرد هزارچهره، به همین سادگی، فیلم های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و مجموعه های نمایش خانگی عطسه، شوخی کردم، ویلای من، قهوه تلخ و جیران را دارد.

خانه امین حیایی کجاست؟

غلامرضا نیکخواه

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت وی شد.پاکدل در فیلم های سینمایی یکی از ما دو نفر، معراجی ها و لبه پرتگاه حضور داشته است.

سمانه پاکدل

سام نوری

سام نوری متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر و مجری، فرزند حسین نوری (قهرمان پیشین تیم ملی کشتی ایران) و جمیله فردین (بازیگر) است. دوران کودکی به یادگیری موسیقی و نواختن پیانو نزد اساتید مختلف پرداخت. او فارغ التحصیل از دانشگاه های آلمان و فرانسه در رشته های مدیریت بین الملل با تمرکز بر اصول مذاکره، بازاریابی و مدیریت ای تی است و به زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی مسلط است. سام نوری خواهرزاده محمد علی فردین (بازیگر و کارگردان) و عباس فردین (شاعر و نوازنده ی سازهای بادی در ارکستر فیلارمونیک تهران) است. او تجربه حضور در صنعت مادلینگ در ایران و فرانسه را دارد. بازیگری را با بازی در سریال مرد دو هزار چهره آغاز کرد. فیلم های سینمایی: نهنگ عنبر ١، پدیده، لابی، قرارمون پارک شهر، ما همه با هم هستیم، قاتل و وحشی، غیبت موجه، عروس خیابان فرشته، لاک پشت و حلزون، خائن کشی/ سریال های: گاندو ۲، چوب خط، فوق لیسانسه ها، دیوار به دیوار ۲، لیسانسه ها ٢، دیوار به دیوار ١، در حاشیه ١، عطسه، شوخی کردم، مرد دو هزار چهره/ مجموعه های نمایش خانگی: شهرزاد 2،3، 1 و قهوه تلخ از اثاری هستند که وی در آن ها نقش آفرینی کرده است.

سام نوری

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.او از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نظام دوست به طور حرفه ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.او در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله هزارپا، توفیق اجباری و سن پترزبورگ حضور داشته است.

ماجرای سرطان و کچل کردن خاطره حاتمی و تجربه ترسناک خوابیدن در سردخانه بیمارستان

نعیمه نظام دوست

شمسی فضل‌اللهی

شمسی فضل الهی بازیگر و متولد تهران است. وی بازی در تئاتر را از سال 1337 شروع كرد. شروع فعالیت سینمایی او از سال 1338 با فیلم “آسمون جل” بود. وی فعالیت در زمینه دوبلاژ را از اواخر دهه 30 به صورت پراكنده شروع كرد. یكی از به یادماندنی ترین كارهایش دوبله مجموعه “بامزی” است. از دیگر کارهای وی بازی در فیلم های عبور از تله، پدر آن دیگری، یه حبه قند و سلام بر فرشتگان می باشد.

شمسی فضل‌اللهی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا