اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

سریال پر ستاره قطب شمال جایگزین گناه فرشته می شود

سریال قطب شمال تازه‌ترین سریال شبکه خانگی به کارگردانی امین محمودی یکتا است که به زودی منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال قطب شمال و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال قطب شمال منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال قطب شمال در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال قطب شمال چه کسی است؟

سریال قطب شمال ساخته امین محمودی یکتا است.

خلاصه داستان و موضوع سریال قطب شمال چیست؟

در خلاصه داستان سریال قطب شمال آمده است:همایون و ارغوان (آناهیتا درگاهی) در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان (امیرحسین فتحی) لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد…آرشام یکتا (فرزاد فرزین) متولد می‌شود و دختری به نام صحرا (نازنین بیاتی) کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائنین برای آرشام هموار شود.

اسامی بازیگران سریال قطب شمال در نقش های اصلی چیست؟

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نگار فروزنده، نازنین بیاتی، عباس جمشیدی‌فر، شهرام قائدی و فرزاد حسنی از بازیگران سریال قطب شمال هستند.

مشخصات سریال قطب شمال

نام سریالقطب شمال
کارگردانامین محمودی یکتا
تهیه کنندهاکبر تحویلیان
نویسندگانحامد افضلی
امین محمودی یکتا
ژانردرام و عاشقانه
تاریخ انتشار۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
توزیع کنندهفیلیمو
تعداد قسمت ها

دانلود رایگان سریال قطب شمال

قطب شمال" class="index-title">

دانلود رایگان سریال قطب شمال

قرار است سریال قطب شمال به زودی منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال قطب شمال را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال قطب شمال

بازیگرنقشتوضیحات
فرزاد فرزینآرشام یکتانقش اصلی
آناهیتا درگاهیارغواننامزد همایون
امیرحسین فتحیسامان
نازنین بیاتیصحرا
فرزاد حسنیداوود
عباس جمشیدی‌فرپرویز
شهرام قائدیعماد
نگار فروزنده
امیر دژاکامتاج
بهادر زمانیهمایوننامزد ارغوان
فرهاد آئیش
شهروز دل‌افکار
روح‌الله زمانی
مرتضی آقاحسینی
مه‌لقا می‌نوش
فرهنگ زرگرباشی
ماکان آریاپارسا
مهران میری
حاتم مشمولی
مسعود میرطاهری
احمد لشینی
نیما شکیبایی
آتوسا کلانتری

لیست بازیگران سریال قطب شمال

عوامل سریال قطب شمال

  • کارگردان: امین محمودی یکتا
  • تهیه کننده: اکبر تحویلیان
  • نویسندگان: حامد افضلی و امین محمودی یکتا
  • آهنگساز: بامداد افشار
  • فیلم‌برداری: علی تبریزی
  • تدوین‌گر: ژینوس پدرام
  • طراح صحنه: سعید حسنلو
  • طراحی ترکیب صدا: حسین قورچیان
  • مدیر تولید:مجتبی برهانی زاده
  • مدیر صدابرداری: محمود کاشانی
  • طراح لباس: مرجان گلزار
  • طراح چهره‌پردازی: مونا جعفری
  • طراح جلوه های بصری: امیر ولی خانی
  • مدیر برنامه ریزی: کتایون درخشان
  • دستیار کارگردان: شایان سید محمود
  • مدیر تدارکات: جواد قاسمی
  • عکاس: کیمیا پوراحمد
  • منشی صحنه: مائده رفیعی
  • سرمایه گذار: ماکان آریاپارسا

قطب شمال" class="index-title">

معرفی سریال قطب شمال

با پایان سریال «گناه فرشته»، قسمت اول سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان هفته اول اردیبهشت از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

خلاصهٔ داستان سریال قطب شمال

در خلاصه داستان سریال قطب شمال آمده است:همایون و ارغوان (آناهیتا درگاهی) در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان (امیرحسین فتحی) لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد…آرشام یکتا (فرزاد فرزین) متولد می‌شود و دختری به نام صحرا (نازنین بیاتی) کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائنین برای آرشام هموار شود.

خلاصهٔ داستان سریال قطب شمال

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال قطب شمال

این مجموعه قرار است از جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت هفتگی در پلتفرم فیلیمو پخش شود.

تیزر سریال قطب شمال

بیوگرافی بازیگران سریال قطب شمال

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین، خواننده موسیقی پاپ و بازیگر ایرانی، متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است. وی در سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در فیلم پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

از جمله افتخارات فرزاد فرزین می‌توان به کسب جایزه بهترین قطعه موسیقی پاپ سال ۱۳۹۵ در جشنواره سالانه موسیقی ما اشاره کرد.

وی سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را در کارنامه هنری خود دارد. از جمله فعالیت های فرزاد فرزین در شبکه نمایش خانگی می توان به بازی در سریال هایی همچون گیسو، عاشقانه، مانکن و ملکه گدایان اشاره کرد.

فرزاد فرزین

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی نقش و بازیگر ایرانی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز نمود و در رشته نقاشی فارغ التحصیل شد. او هم اکنون بازیگر و تهیه کننده می باشد که اولین بار در سال ۹۴ در فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی بازی کرد. او تاکنون سه نمایشگاه انفرادی از آثار هنری خود در کاخ نیاوران، گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده‌است وهمچنین، در سه نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دبی شرکت داشته‌است. آخرین نمایشگاه نقاشی وی با نام فصل من کجاست در گالری آریانا بود. از نمونه آثار او می‌توان به ممنوعه، زرد، قانون مورفی، چشم و گوش بسته، داستان سیاوش و جوجه تیغی اشاره کرد.

آناهیتا درگاهی

امیرحسین فتحی

امیرحسین فتحی ، فرزند دوم حسن فتحی کارگردان سینما، زاده ی ١٠ مهر ١٣٧٢ بازیگر سینما و تئاتر است. وی که پس از فیلم سینمایی پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان برای گذراندن دوره های بازیگری و تحصیلات به خارج از کشور رفت، پس از بازگشت در کارهای کارگردانانی چون داوود میرباقری، بهروز شعیبی، حسن برزیده و فرزاد موتمن بازی کرد و در تئاتر بالابر غذا نوشته ی هارولد پینتر بازی کرد. سریال شهرزاد دومین همکاری او با پدرش حسن فتحی بعد از سینمایی کیفر است.

امیرحسین فتحی سابقه بازیگری در آثاری همچون کشتارگاه، پریناز، گلدن تایم، آخرین بار کی سحر را دیدی؟ و مدار صفر درجه را در کارنامه هنری خود دارد.

امیرحسین فتحی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی، بازیگر ایرانی، متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است. وی دانش ‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.

نازنین بیاتی، در اولین حضور سینمایی خود، در فیلم دربند درخشید و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. وی در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. او همچنین برای نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی گلشیفته، موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشن حافظ شد.

نازنین بیاتی، در سریال عروسکی شکرستان به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های رویا و پیشگو با آقای حسن رادفر حضور یافت. وی سابقه نقش آفرینی در آثار دیگری همچون دینامیت، ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه، طعم شیرین خیال، زعفرانیه ۱۴ تیر، عروسی مردم، مردن به وقت شهریور، رخ دیوانه، مانکن، آینه بغل، ژن خوک، مغزهای کوچک زنگ زده، رفتن، مادری، فرشته‌ ها با هم می‌آیند، مجوز خروج، جوجه تیغی و شادروان را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

نازنین بیاتی

فرزاد حسنی

فرزاد حسنی (زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر، مجری تلویزیون و ترانه‌سرای اهل ایران است. برنامهٔ تلویزیونی گفتگو محور کوله‌پشتی که به مجری‌گری او بین سال‌های ۸۳ تا ۸۶ پخش می‌گردید باعث شهرت او شد. وی همچنین در رادیو هم به اجرای برنامه می‌پردازد.

او به‌عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی کاشانه، عید آن سال‌ها، مسافری از هند، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، مسیر انحرافی، تله تئاتر پرواز از فراز تیر چراغ برق و پایان پادشاهی، و تله فیلم‌های فصل زندگی و روز هشتم، فیلم‌های آمین خواهیم گفت، آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند و در امتداد شهر و تئاتر یلدا ایفای نقش نموده‌است.

فرزاد حسنی

عباس جمشیدی‌فر

عباس جمشیدی فر بازیگر ایرانی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ است که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نمود.

او با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا به چهره ای شناخته شده تبدیل شد و در نهایت مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ او را در مسیر موفقیت قرار داد.

عباس جمشیدی فر سابقه فعالیت در آثاری همچون زندگی به شرط چاقو، بابای اجباری، مسابقه ازدواج، شتر مرغ، شاخ به شاخ، زیر نظر، کت چرمی و خروس جنگی را در کارنامه هنری خود دارد.

عباس جمشیدی‌فر

شهرام قائدی

ابراهیم قائدی بازیگر سینما، تلویزیون ایرانی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۴ در قیر و کارزین است. او از سال ۱۳۷۰ به تهران آمد و اولین کار تصویری تلویزیونی‌اش خودروی پلاک ۱۱ بود و پس از آن در سریال بازگشت پرستوها بازی کرد.

از دیگر آثار او می توان به آسپرین، معتاد اجباری، روز سوم و لعنتی خنده‌ دار اشاره کرد.

شهرام قائدی

نگار فروزنده

نگار فروزنده بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳ تیر ۱۳۵۷ در تهران است. وی کلاس های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است. فروزنده از ۱۴ سالگی با بازی در مجموعه چه باید کرد فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم کافه ستاره توانست بدرخشد. او با بازی در فیلم پاپیتال در سال ۱۳۸۵ چهره اش را شاخص کرد. از مهم ترین فیلم های او، افسونگر، اخراجی ها، دعوت، محاکمه در خیابان، دایره زنگی، دعوت به شام، میکس و سریال های، شهر دقیانوس، دارا و ندار، ریحانه، بانوی دیگر، من یک مستأجرم، راز شیوا، پاورچین، آشتی کنان، حمایت میرزا یحیی و بسیاری دیگر را می توان نام برد.

نگار فروزنده

شهروز دل‌افکار

شهروز دل افکار بازیگر ایرانی است که در ۹ بهمن ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او از سال ۱۳۸۹ فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم توماج آغاز کرد. شهروز دل افکار تحصیلاتش را در رشته هنر در دانشگاه سینما و تئاتر گذراند.

شهروز دل افکار سابقه بازیگری در آثاری همچون قورباغه، چرخ و فلک و توماج را در کارنامه هنری خود دارد.

شهروز دل‌افکار

روح الله زمانی

روح الله زمانی متولد سال 1384 بازیگر نوجوان ایرانی است که در نخستین تجربه بازیگری خویش در فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی جلوی دوربین رفت. او با بازی درخشان خود در فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی عنوان بهترین بازیگر جوان جشنواره فیلم ونیز در سال 2020 را به خود اختصاص داد و جایزه مارسلو ماستریانی این جشنواره را بدست آورد.

روح الله زمانی

امیر دژاکام

امیر دژاکام هنرپیشه، کارگردان، مدرس ایرانی متولد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۴۱ در کرمان است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود.

او مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس دارد. امیر دژاکام سابقه بازی در آثاری همچون خط باریک قرمز و رسوایی را در کارنامه هنری خود دارد.

امیر دژاکام

فرهاد آئیش

فرهاد حشمتی عقدایی، با نام هنری فرهاد آئیش، بازیگر، تهیه‌کننده، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی، متولد ۲۷ شهریور ۱۳۳۱ در شمیران است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. فرهاد آئیش همسر مائده طهماسبی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است. فرهاد آئیش، دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند و چند سال بعد به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به تحصیل فیلم‌سازی و عکاسی پرداخت. او پس از مدتی فعالیت در زمینه عکاسی، به تئاتر گروید. فرهاد آئیش، سال‌هایی از زندگی‌ خود را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن، بوستون و برلین گذراند و طی این مدت، مسئولیت کارگردانی و نقش آفرینی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی را برعهده داشت. او پس از ۲۷ سال، در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت. از جمله افتخارات فرهاد آئیش می‌توان به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در چهارمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم اشاره کرد.

فرهاد آئیش، سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون کلمه سکوت کلمه، آشوب، ۵۰ کیلو آلبالو، مکس، پریناز، یک عاشقانه ساده، غلامرضا تختی، خوب بد جلف ۲، پوپک و مش ماشاالله، آینه شمعدون، یک دزدی عاشقانه، کاناپه، گیج گاه و خائن کشی را در کارنامه هنری خود دارد. وی در برنامه های همرفیق و دورهمی نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

فرهاد آئیش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا