اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

اکران آنلاین فیلم احمد به تنهایی با هنرنمایی باران کوثری در نماوا

فیلم احمد به تنهایی اثری درام به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی حسین مهکام محصول سال 1400 است که بعد از دو سال به اکران آنلاین در نماوا رسید.‌ در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم احمد به تنهایی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم احمد به تنهایی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم احمد به تنهایی چه کسی است؟

کارگردان فیلم احمد به تنهایی حسین مهکام است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم احمد به تنهایی چیست؟

در خلاصه داستان فیلم احمد به تنهایی روان‌پزشکی به نام احمد مسعود، در پی بی خبری از همسرش، کتی، در جستجوی اوست. دوستان سابق که هر یک به دلیلی از او بریده‌اند، کمکش نمی‌کنند. احمد در انتهای شب، تجربه‌ای عجیب را حین مکالمه با زنی که با او هم دردی می‌کند، از سر می‌گذراند و…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم احمد به تنهایی چیست؟

سهیل مستجابیان، باران کوثری، سروش صحت، امیر شهرابی از بازیگران فیلم احمد به تنهایی هستند.

مشخصات فیلم احمد به تنهایی

نام فیلماحمد به تنهایی
کارگردانحسین مهکام
نویسندهحسین مهکام
تهیه کنندهحسین مهکام
ژانردرام
پخشنماوا
تاریخ‌های انتشار
15 اسفند 1402
مدت زمان
92 دقیقه

بازیگران فیلم احمد به تنهایی

لیست بازیگران فیلم احمد به تنهایی

  • سهیل مستجابیان
  • باران کوثری
  • سروش صحت
  • امیر شهرابی فراهانی
  • شاهرخ فروتنیان
  • علیرضا استادی
  • محمود کلاری
  • بابک کریمی

عوامل فیلم احمد به تنهایی

  • نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: حسین مهکام
  • مدیر فیلمبرداری: حسین مکرمی
  • تدوین: سمانه سزاوار
  • آهنگساز: آنکیدو دارش
  • گریم: عباس عباسی

معرفی حسین مهکام کارگردان فیلم احمد به تنهایی

حسین مهکام کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران در سال 1359 به دنیا آمد. او در رشته فلسفه و کلام و رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده است و در سال 1385 با فیلم آدم وارد سینما شد. این کارگردان آثار مشهوری همچون بی‌حسی موضعی، آندرانیک و آزادی مشروط را در کارنامه خود دارد که همگی آثار دیده‌شده‌ای هستند. در ادامه درباره چهارمین فیلم او صحبت می‌کنیم.

معرفی فیلم احمد به تنهایی

فیلم احمد به تنهایی ساخته حسین مهکام فیلمی است که اکران آنلاین شده و نقدهای تندی درباره آن وجود دارد. فیلم احمد به تنهایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حسین مهکام ساخته شده و بازیگران دیده‌شده‌ای در آن حضور دارند. این اثر محصول مشترک ایران و ایتالیا در سال 1400 ساخته شد و بعد از دو سال به اکران آنلاین در نماوا رسید.‌

معرفی فیلم احمد به تنهایی

خلاصه داستان فیلم احمد به تنهایی

خلاصه فیلم سینمایی احمد به تنهایی حول محور روان‌پزشکی به نام احمد مسعود است که همسرش کتی ناگهان او را ترک کرده و در بی‌خبری کامل گذاشته است‌. احمد ناگزیر می‌شود که به دنبال او بگردد و از دوستان سابق کمک بخواهد که به او کمک نمی‌کنند. تا اینکه با زنی روبه‌رو می‌شود که با احمد تنها، همدردی می‌کند.

خلاصه داستان فیلم احمد به تنهایی

تاریخ اکران فیلم احمد به تنهایی

ژانر فیلم احمد به تنهایی درام است. این اثر تولید 1400 است که پس از 2 سال در تاریخ 15 اسفند 1402 از پردیس نماوا اکران شد. مدت زمان فیلم 92 دقیقه است.

تاریخ اکران فیلم احمد به تنهایی

نقد فیلم احمد به تنهایی

وقتی این فیلم اکران شد، با نقدهای تامل برانگیزی روبه‌رو شد که از کار آقای مهکام مبنی بر اکران فیلم به صورت آنلاین استقبال می‌کردند. زیرا فیلم بدون چهارچوب درست و بی‌هدف به شکل می‌آمد که شخصیت‌های جان‌داری ندارد و به طور کلی ژست روشن‌فکری داشته و از درون توخالی است.

این نقدها قابل قبول هستند زیرا از لحاظ شخصیت‌پردازی کاملا بی‌روح و بی‌جان است و هدفی سردرگم دارد و قطعا اگر اکران سینمایی می‌شد، نمی‌توانست چندان مورد استقبال بگیرد.

اما یک نکته درباره فیلم وجود دارد و آن این است که برای تماشای فیلم باید سلیقه خاصی داشت. احمد به تنهایی درونمایه خوبی دارد که نتوانسته به جزئیات بپردازد. فیلم اثرات مخرب درک نشدن زن‌ها در زندگی و دلسردی تدریجی آنها را نشان می‌دهد که مانند دملی چرکین به یکباره عود کرده و عفونت آن همه جا را در برمی‌گیرد. در مقابل آموزش ندادن یک سری مهارت‌ها به زوجین (در فیلم روی مرد تاکید دارد) است که هنوز با وجود روان‌پزشک بودن نتوانسته ظرافت و دقت کافی داشته باشد و در نتیجه حال از اتفاق به وجود آمده سردرگم مانده است.

نکته بعدی که هم می‌شود به آن خرده گرفت و هم آن را از زاویه دیگری دید، عصبی بودن شخصیت اصلی است که روان‌پزشک بودن او را زیر سوال می‌برد. اما شاید باید به این نکته فکر کرد که کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خورد و آیا تمام افراد با شغل‌ها و حرفه‌های خاص می‌توانند تماما به آنچه که مردم را ساعت‌ها برایش نصیحت می‌کنند باشند؟

در پایان نمرات فیلم سینمایی احمد به تنهایی متوسط هستند و فیلم چندان قوی نیست اما دیدن آن نیز می‌تواند برای مخاطب جالب باشد.

نقد فیلم احمد به تنهایی

پوستر فیلم احمد به تنهایی

پوستر فیلم احمد به تنهایی پوستر فیلم احمد به تنهایی

تیزر فیلم احمد به تنهایی

بیوگرافی بازیگران فیلم احمد به تنهایی

سهیل مستجابیان

سهیل مستجابیان بازیگر اهل ایران در 29 اردیبهشت سال 1361 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1380 با تئاتر شروع کرد و با اجراهای دابسمش توانست شهرت کسب کند. اولین تجربه بازیگری این هنرپیشه بی‌حسی موضعی در سال 1397 بود. آقای مستجابیان در آثاری همچون پاسپورت، سووشون، نوار زرد و جوکر حضور پیدا کرد. او صداپیشه شخصیت دی‌جی در مهمونی است.

سهیل مستجابیان

باران کوثری

باران کوثری بازیگر اهل ایران در 25 مهر 1364 متولد شد. او دختر جهانگیر کوثری مجری و کارگردان ایرانی و رخشان بنی‌اعتماد کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. این بازیگر برای بار اول در سال 1370 با فیلم بهترین بابای دنیا جلوی دوربین رفت و سرانجام در سال 1385 با بازی در دو فیلم خون بازی و روز سوم موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او اکنون یکی از فعال‌ترین بازیگران زن ایرانی است که نقش‌های برجسته‌ای را بازی کرده و شهرت زیادی دارد.

از آثار مشهور این بازیگر باید به فیلم‌های خوابگاه دختران، دایره‌زنگی، پستچی سه بار در نمی‌زند، عصبانی نیستم، مستانه، خانه دختر، لانتوری، آستیگمات، عرق سرد، جان‌دار، بی‌حسی موضعی، چرا گریه نمیکنی، گیجگاه،  سریال‌های صاحبدلان، دندون طلا، ملکه گدایان و شبکه مخفی زنان اشاره کنیم‌. او اخیرا فیلم من فروغ هستم را نیز بازی کرده است.

باران کوثری

سروش صحت

سروش صحت بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی در 8 آذر 1344 به دنیا آمد و برای بار اول در سال 1377 با سریال جنگ 77 دیده شد. آقای صحت عمدتا به عنوان کارگردان برای ساختن سریال شمعدونی و سه‌گانه لیسانسه‌ها شناخته می‌شود. او برای ساخت فیلم جهان با من برقص برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شد. از آثار دیگر این بازیگر باید به فیلم‌های نان، عشق و موتور ۱۰۰۰، پوپک و مش ماشاالله، سن پطرزبورگ، ۵۰ کیلو آلبالو، جهان با من برقص، فیلم صبحانه با زرافه‌ها و فیلم بی‌بدن اشاره کرد.

سروش صحت

بابک کریمی

بابک کریمی از هنرپیشگان ایرانی است که در خارج از کشور متولد شد. او در 2 فروردین سال 1339 چشم به جهان گشود‌. این بازیگر پسر نصرت کریمی بازیگر پیشکسوت ایرانی است که در ایتالیا تحصیل کرد و علاوه بر بازیگر کارگردان، فیلم‌بردار و تدوینگر نیز به شمار می‌آید. بابک کریمی برای بار اول در سال 1384 با فیلم بلیت‌ها مرحوم عباس کیارستمی بازیگری را شروع کرد و پس از آن در فیلم فروشنده اصغر فرهادی حضور داشت. این هنرپیشه برای ایفای نقش در سینما شهرقصه توانست نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فجر شود. از فیلم‌های مشهور او باید به گذشته، مجبوریم، مرد بازنده، بخارست و شهرت هرت اشاره کنیم.

بابک کریمی

شاهرخ فروتنیان

شاهرخ فروتنیان طراح صحنه و لباس، نقاش، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۳۳۵ در تهران است.

وی سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون خاتون، کار کثیف، روابط، امکان مینا، شام آخر، دختر، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، به آهستگی، کافه ستاره، بوسیدن روی ماه، آزادی مشروط، هم گناه، مارمولک و ایستگاه اتمسفر را در کارنامه هنری خود دارد.

شاهرخ فروتنیان

علیرضا استادی

علیرضا استادی بازیگر ایرانی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد. وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به هفت و نیم، زیر نظر، نارگیل، لاتاری، گینس، چند متر مکعب عشق، انزوا، بدون تاریخ بدون امضاء، ملبورن، سال‌های دور از خانه، چراغ های ناتمام، شکستن همزمان بیست استخوان، سال دوم دانشکده من، زیر نظر و نسل سوخته اشاره کرد.

علیرضا استادی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا