اخبار بازیگرانسریال ایرانی

معرفی سریال ازازیل جدیدترین و پرحاشیه ترین سریال نمایش خانگی

سریال ازازیل تازه‌ترین سریال شبکه خانگی به کارگردانی حسن فتحی است که به زودی منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال ازازیل و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ازازیل منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال ازازیل در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال ازازیل چه کسی است؟

سریال ازازیل ساخته حسن فتحی است.

خلاصه داستان و موضوع سریال ازازیل چیست؟

حسن فتحی بعد از دو سریال تاریخی «شهرزاد» و «جیران» و ساخت فیلم تاریخی «مست عشق»، سریال جدیدش را در همین دوره‌وزمانه خودمان روایت می‌کند و آنطور که شنیده می‌شود اثری پلیسی است.

اسامی بازیگران سریال ازازیل در نقش های اصلی چیست؟

در حال حاضر نام پری‌ناز ایزدیار، پیمان معادی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان به عنوان بازیگران قطعی سریال ازازیل اعلام شده است.

مشخصات سریال ازازیل

نام سریالازازیل
کارگردانحسن فتحی
تهیه کنندهحسن خدادادی
نویسندهمسعود خاکباز
ژانرپلیسی
تاریخ انتشار به زودی
توزیع کنندهنماوا
تعداد قسمت ها –

دانلود رایگان سریال ازازیل

قرار است سریال ازازیل به زودی در پلتفرم نماوا منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال ازازیل را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال ازازیل

  • پری‌ناز ایزدیار
  • پیمان معادی
  • مریلا زارعی
  • بابک حمیدیان
  • الناز شاکردوست
  • مهرداد صدیقیان
  • و…

عوامل سریال ازازیل

  • کارگردان: حسن فتحی
  • تهیه کننده: حسن خدادادی
  • نویسنده: مسعود خاکباز
  • و…

معرفی حسن فتحی کارگردان سریال ازازیل

حسن فتحی متولد 10 شهریور 1338 در تهران، کارگردان و فیلم نامه نویسِ، فارغ التحصیل لیسانس روان شناسی از دانشگاه شهیدبهشتی تهران، فوق لیسانس رشته کارگردانی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی، استاد دانشگاه و مدیر آموزشی مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه است. بازیگری را با تئاتر و در دوران دانشجویی تجربه کرد. سال 1368 شروع به نقدِ تئاتر و سینما در مجلات سروش، تماشاخانه، دنیای تصویر و نمایش کرد. مدتی به کارگردانی و نویسندگی نمایش های تئاتر مشغول بود تا اینکه در سال 1372 با کارگردانی مجموعه تلویزیونی همسایه ها اولین تجربه تلویزیونی خود را رقم زد. دیالوگ های خاص با ضرباهنگ مناسب و موسیقی تاثیرگذار از ویژگی اثار اوست. فتحی تاکنون با خواننده های سرشناسی همچون احسان خواجه امیری، محسن چاوشی، علیرضا قربانی و محمد اصفهانی همکاری داشته است. فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی در سال 1383 نخستین اثر سینمایی اوست. فیلم های سینمایی پستچی سه بار در نمی زند، کیفر، یک روز دیگر، مست عشق/ سریال های: زمانه،در مسیر زاینده رود، اشک ها و لبخندها، میوه ممنوعه، مدار صفر درجه، شب دهم، روشن تر از خاموشی، فردا دیر است، پهلوانان نمی میرند، هوای تازه، سوء تفاهم، معمای یک قتل، عاطفه، همسایه ها/ مجموعه های نمایش خانگی: جیران ، شهرزاد (1،2،3) از ساخته های او هستند. او با اعظم بروجردی (کارگردان، نویسنده) ازدواج کرده و دو فرزند به نام های امیرحسین و محمدرضا دارد.

معرفی حسن فتحی کارگردان سریال ازازیل

معرفی سریال ازازیل

این سریال ابتدا قرار بود به کارگردانی ابوالحسن داوودی ساخته شود اما بعد از مدتی کارگردانی آن به حمیدرضا قربانی منتقل شد و در این نقل ‌وانتقال‌ها برخی بازیگران تغییر کردند. پس از آن بود که اعلام شد باز هم کارگردان تغییر کرده و نهایتا تولید سریال به حسن فتحی واگذار شده است.

خلاصهٔ داستان سریال ازازیل

حسن فتحی بعد از دو سریال تاریخی «شهرزاد» و «جیران» و ساخت فیلم تاریخی «مست عشق»، سریال جدیدش را در همین دوره‌وزمانه خودمان روایت می‌کند و آنطور که شنیده می‌شود اثری پلیسی است.

در خلاصه ی آن آمده است: زنی به اسم فرشته که دکتر زنان و زایمان قهاری است، با مردی به اسم رضا که به ظاهر شوهر اوست زندگی می کند. این دو هیچ ارتباظی با هم ندارند. بعد از یک مهمانی که در خانه ی فرشته برگزار می شود مرجان همسایه ی تازه اش که در مهمانی حضور داشته کم می شود. پلیس این پرونده را به گم شدن دو زن دیگر و پیدا شدن جنازه ی دختری مربوط می کند و سعی می کند دنبال سرنخی بگردد که این پرونده ها را آشکارا به هم وصل کند و آن ها را به قاتل و رباینده برساند.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال ازازیل

زمان پایان تولید و انتشار آن هنوز مشخص نشده است.

انصراف محسن تنابنده از بازیگری

تنابنده قرار بود ایفاگر نقش «شریفی»، یکی از نقش‌های اصلی این سریال باشد که با این حساب باید برای این نقش بازیگر جدیدی انتخاب شود.

بیوگرافی بازیگران سریال ازازیل

پری‌ناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر تلویزیون و سینمای ایرانی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل است. او از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نمود و فارغ ‎التحصیل رشته‎ گرافیک است. او با ایفای نقش در تله‌ فیلم ماه در سایه به کارگردانی سعید ابراهیمی ‌فر، قدم به عرصه‎ تلویزیون گذاشت. پریناز ایزدیار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و چهارمین جشنواره‎ی بین‌المللی فیلم فجر را برای بازی در فیلم ابد و یک روز به خود اختصاص داد.

پریناز ایزدیار به ‌جز سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت داشت است. در سال ۱۳۹۳ نمایش یک کیک کوچولو با بازی پریناز ایزدیار بروی صحنه رفت. وی چندین و چند تله ‌فیلم هم بازی کرده که بیشترش به قبل از شهرتش بازمی‌گردد.

از نمونه آثار او می توان به لتیان، اینجا بدون من، سرخ پوست، ۳۶۰ درجه، متری شیش و نیم، هت تریک، شهرزاد، تابستان داغ و خط ویژه اشاره کرد.

پریناز ایزدیار در سریال مهمونی به عنوان مهمان حضور داشته است.

پری‌ناز ایزدیار

پیمان معادی

پیمان معادی کارگردان، طراح‌صحنه، طراح لباس، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۴۹ در نیویورک متولد شد. وی دارای لیسانس مهندسی متالورژی از دانشگاه آزاد کرج است. پیمان معادی، خرس نقره‌ای برای اجرای نقش نادر در فیلم جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی را در کارنامه دارد.

وی تاکنون موفقیت‌های بسیاری در جشنواره‌ها کسب کرده است. پیمان معادی سال ۱۳۹۶ در ۴۷ سالگی برای فیلم بمب؛ یک عاشقانه توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم نامزد شود. همچنین پیمان معادی سال ۱۳۹۴ در ۴۵ سالگی برای فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی توانست در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد شود.

پیمان معادی

مریلا زارعی

مریلا زارعی، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران است. وی فارغ ‌التحصیل رشته‌ صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است.

مریلا زارعی با مجموعه‌ تلویزیونی کارآگاه علوی، به کارگردانی حسن هدایت، وارد عرصه‌ بازیگری شد. وی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره‌ فیلم فجر، تندیس بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه‌ سینما، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از جشنواره‌ فیلم فجر، لوح زرین بهترین بازیگر زن و بسیاری جوایز دیگر را در کارنامه هنری خود دارد.

از میان آثاری که مریلا زارعی در آنها نقش آفرینی کرده، می توان عناوینی همچون جنگل آسفالت، نوبت لیلی، حکم، بادیگارد، سیزده گربه روی شیروانی، درباره الی، زیر سقف دودی، شیار ۱۴۳، مانکن، ایده اصلی و گیتا اشاره کرد.

مریلا زارعی

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود.

او در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شد. الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. الناز شاکردوست در سال ۱۳۹۷ برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

از دیگر نمونه آثار الناز شاکردوست می توان به ابلق، سراسر شب، از ما بهترون، تی تی، چراغ قرمز، مطرب، قلب یخی، اسب سفید پادشاه، باد در علفزار می پیچد، رسوایی و بی وفا اشاره کرد.

الناز شاکردوست

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان بازیگر ایرانی سینما و تئاتر، متولد سال ۱۳۵۹ در تهران است. وی از سال ۱۳۸۲ فعالیت حرفه ای خود را در سینما آغاز نمود.

بابک حمیدیان دانش‌آموخته رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون آبجی، روز بلوا، خاتون، دیو و دلبر، بادیگارد، خرگیوش، اعترافات ذهن خطرناک من، من دیه‌ گو مارادونا هستم، سیانور، خاک آشنا، نیم رخ‌ ها، درخت بلوط، مرثیه ‌ای برای کتاب‌ سوزی ‌ها، عالیجناب، استراحت مطلق، شکاف، جشن دلتنگی، سال دوم دانشکده من، به وقت شام، معکوس و مسخره باز را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله افتخارات بابک حمیدیان می توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم روز رستاخیز از سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

بابک حمیدیان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا