اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

نگاهی به کارنامه ی هنری جعفر دهقان از مردان آنجلس و یوسف پیامبر تا گناه فرشته

در این بخش بیوگرافی جعفر دهقان بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی جعفر دهقان از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با نقش ماندگار وی در سریال یوسف پیامبر و سریال مردان آنجلس به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی جعفر دهقان آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

جعفر دهقان چند سال سن دارد؟

جعفر دهقان زاده ۲۱ فروردین ۱۳۳۹ ‏است و ۶۳ سال دارد.

جعفر دهقان مجرد است یا متاهل؟

جعفر دهقان در حال حاضر متاهل است.

جعفر دهقان فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

جعفر دهقان از سال 1360 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی جعفر دهقان

نام اصلیجعفر دهقان
تاریخ تولد۲۱ فروردین ۱۳۳۹ ‏(۶۳ سال)
محل تولدتهران، ایران
تحصیلاتدیپلم هنرستان فنی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۶۰ – اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندانسروش، سحر
قد177 سانتی متر

بیوگرافی جعفر دهقان

بیوگرافی جعفر دهقان

در بیوگرافی جعفر دهقان میخوانیم: جعفر دهقان (زادهٔ ۲۱ فروردین ۱۳۳۹) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.

در بیوگرافی جعفر دهقان لازم به ذکر است: رشته تحصیلی وی فنی بوده تا مقطع دیپلم ادامه داده است و سپس به دلیل علاقه بسیار زیاد به ورزش و بازیگری ادامه تحصیل نداد. او بازیگری را از دهه ۵۰ با تئاتر شروع کرد، سپس سینما را از سال ۶۰ با بازی در فیلم توجیه و حضور در تلویزیون را با بازی در سریال مردان آنجلس در نقش ماکسیمیلیانوس در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و با همین نقش در بین مردم شناخته شد.

معرفی سریال سوران با موضوع مبارزات مردم کُرد

او فنون رزمی را در فیلم‌هایی از جمله یاس‌های وحشی و شیرهای جوان به نمایش گذاشت.

عکس جوانی جعفر دهقان

دهقان در کارنامه بازیگری خود تا کنون تجربه همکاری با کارگردان‌های بزرگی چون داوود میرباقری، محمدرضا هنرمند، مرحوم رسول ملاقلی‌پور، محسن مخملباف، ابراهیم حاتمی‌کیا، کمال تبریزی و زنده‌یاد  یدالله صمدی را دارد. وی در سریال‌های تاریخی مریم مقدس، مردان آنجلس، چهل سرباز، جابر بن حیان و مختارنامه بازی داشته است. چنانچه مایلید تا با ابعاد پنهان در بیوگرافی جعفر دهقان و کارنامه بازیگری او بیشتر آشنا شوید، در  ادامه مقاله پیش‌رو با ما همراه باشید.

قد جعفر دهقان

در بیوگرافی جعفر دهقان آمده است قد او 177 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل جعفر دهقان

بیشترین جستجوها در بیوگرافی جعفر دهقان درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

متاسفانه از همسر او اطلاعاتی منتشر نشده است.

ثمره ازدواج او دو فرزند است، یکی پسر به نام سروش و یک دختری به نام سحر .

جعفر دهقان در کنار پسرش سروش
جعفر دهقان در کنار پسرش سروش

علایق و حقایق و حواشی درباره جعفر دهقان

در ادامه بیوگرافی جعفر دهقان مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

رزمی کار

جعفر دهقان به مدت 16 سال به طور حرفه‌ای در رشته‌های رزمی فعالیت داشت. رشته ورزشی این بازیگر رزمیران که نوعی کُشتی کج است که در آن دان 2 کمربند مشکی دارد. دهقان برای فیلم یاس های وحشی و  شیرهای جوان فنون رزمی خودش را به نمایش گذاشت. همچنین وی در چندین پروژه دفاع مقدس هم حرکات رزمی و درگیری را خود به جای بدلکار به عهده داشته است.

ناگفته های زندگی امین تارخ بازیگر پیشکسوت و مدرس بازیگری و علت فوت
جعفر دهقان در فيلم ياسهاي وحشي1376
جعفر دهقان در فيلم ياسهاي وحشي1376

تصادف اتوبوسی که دهقان در آن نبود

وی طی مصاحبه‌ای با یکی از مطبوعات در این مورد چنین اذعان نمود: چیزی که ذهنم را به خود مشغول کرده در آخرین روزهای سال 91 افتاد. در پروژه عبور از مه در پارس آباد مغان بودم که قرار بود ساعت 6 عصر به سمت تهران برویم. بچه‌های ارشاد و تئاتر گفتند که مراسم جشن دارند و شاید ما با اتوبوس ساعت 8 شب حرکت کنیم. مهم  برای جشن ماندیم و وقتی من به تهران رسیدم متوجه شدم که اتوبوس ساعت 6 در جاده کرج چپ کرد و همه مسافران را به بیمارستان منتقل کرده بودند. پاهایم خیلی لرزید که خدایا چه حکمتی در این اتفاق است.

وی پس از چند سال تجربه کاری در عرصه بازیگری اذعان داشت که این حرفه برای وی شرایط مالی نه چندان مناسبی را به همراه داشته است.

مسافرت

با وسیله شخصی می روم شمال. خانه ای اجاره می کنیم و خوش می گذرانیم.

جعفر دهقان برای بازی در یتیم خانه ایران دندانش را کشید

جعفر دهقان اعلام کرد در فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نقش شخصیتی به نام عبدالستار را بازی می کند. جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ایفای نقش در فیلم “یتیم خانه ایران” گفت:به خاطر ایفای این نقش دندان پا یینم را کشیدم البته در ابتدا با مخالفت طالبی مواجه شدم اما با اصرار خودم این کار را کردم و به نوعی از خود گذشتگی کردم. وی افزود:کدام بازیگری را در ایران و خارج سراغ دارید که چنین کاری را انجام دهد اما متاسفانه در جشنواره، محافل و…یک صحبت و حتی یک تقدیر کوچک از من نشد و در سکوت خبری به سر برد انگار اتفاقی نیفتاده است با وجود اینکه خیلی ها می دانند نقشم واقعا متفاوت و سخت بود.
جعفر دهقان در یتیم خانه ایران

شروع فعالیت هنری جعفر دهقان

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، جعفر دهقان فعالیت هنری خود را از 15 سالگی پیش از اخذ دیبلم، در گروه تئاتر مرکز رفاه آغاز نمود. وی پس از انقلاب هم به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی پیوست و در سال 1360 برای نخستین‌بار با فیلم توجیه کاری از منوچهر حقانی‌پرست مقابل دوربین قرار گرفت. در این اثر سینمایی بازیگرانی دیگری چون تاجبخش فناییان، علی حسامی، عباس نوذری، رضا چراغی، حسن خسروجردی، عبادالله به‌افروز، مجید مجیدی به ایفای نقش پرداختند.

بازیگران و هنرمندان معروفی که در ماه فروردین به دنیا امده اند!
جعفر دهقان در فیلم توجیه
جعفر دهقان در فیلم توجیه

جعفر دهقان در سال 1361 با فیلم مرگ دیگری به نویسندگی محسن مخملباف و کارگردانی محمدرضا هنرمند مقابل دوربین قرار گرفت. از دیگر بازیگران این اثر سینمایی می‌توان به محمد کاسبی، حمید شریفیان، محمدحسین صایمی، اسحاق معینی و مجید مجیدی اشاره کرد. وی تا سال 66 پیش بازی در فیلم هراس برای چندین اثر سینمایی دیگر که اغلب مبوط به حوزه هنری بود مقابل دوربین قرار گرفت که بیشتر نقش‌های فرعی بود. دهقان سال 1366 برای یکی از نقش‌های اصلی فیلم هراس کاری از شهریار بحرانی از دوستان قدیم خود در حوزه هنری به ایفای نقش پرداخت.

جعفر دهقان در فیلم هراس

دهقان در سال 1372 با بازی در فیلم حماسه مجنون کاری از جمال شورجه، سمیرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را از دوازدهمین جشنواره فیلم فجر از آن خود نمود. در این اثر سینمایی بازیگران دیگری چون جهانبخش سلطانی، سیدجواد هاشمی، حسن عباسی، علی درخشی، محمدجواد کاسه‌ساز، احمد جواهری، سیدمحسن خرم‌دره، محمد گیلانی، محمد طاهری‌آذر به ایفای نقش پرداختند.

جعفر دهقان در فیلم مجنون
جعفر دهقان در فیلم مجنون

جعفر دهقان در حوزه سینما به خاطر ایفای نقش در آثار جنگی، خیلی زود به یکی از ستارگان سینمای دفاع مقدس مبدل شد. وی تا اواخر دهه 70 برای بسیاری از آثار جنگ تحمیلی به نقش‌آفرینی پرداخت.

این بازیگر در سال 1374 با نقشی کوتاه و تاثیرگذار برای فیلم بوی پیراهن یوسف مقابل دوربین کارگردانی چون ابراهیم حاتمی کیا قرار گرفت. در کارنامه هنری دهقان شاید غیر از فیلم دستفروش کاری از محسن مخملباف، این دومین اثری فاخر بود که وی در آن نقش‌آفرینی داشت. از دیگر بازیگران فیلم بوی پیراهن یوسف می‌توان به علی نصیریان، نیکی کریمی، شیرین بینا، آتوسا قریشی، مرحوم عزیز هنرآموز، قاسم زارع، حسن پورشیرازی و ابراهیم حاتمی‌کیا در نقش خودش اشاره کرد.

ماجرای فوت خواهر دوقلوی پوراندخت مهیمن بر اثر سقوط هواپیما
جعفر دهقان در فیلم بوی پیراهن یوسف
جعفر دهقان در فیلم بوی پیراهن یوسف

جعفر دهقان در رسانه تلویزیون هم از بازیگران فعال محسوب می‌شود که تا کنون در آثار زیادی نقش‌آفرینی داشته است. وی در کارنامه بازیگری خود تجربه بازی سریال‌های تاریخی چون مردان آنجلس، مریم مقدس، ثارالله، یوسف پیامبر و مختارنامه را دارد. دهقان سال 1376 نخستین‌بار با ایفای نقش ماکسی‌میلیان در سریال تاریخی مردان آنلجلس کاری از مرحوم فرج‌الله سلحشور بازی در مقابل دروبین را تجربه نمود. در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی دیگری چون مهتاب کرامتی، جهانبخش سلطانی، حسین یاری، محمد جوزانی، اردلان شجاع‌کاوه، علی درخشی، عطاءالله سلمانیان، اسرافیل علمداری، یوسف مرادیان، کامران نوروز، رضا توکلی، بیتا حیدری، رضا ایرانمنش، فرشاد رمضانی حضور داشتند.

جعفر دهقان در سریال مردان انجلس
جعفر دهقان در سریال مردان انجلس

دهقان در سال 1378 با سریال مریم مقدس کاری از شهریار بحرانی بار دیگر بازی در یک اثر تاریخی را تجربه کرد. وی در این مجموعه تلویزیونی نقش هرود را بر عهده داشت. از دیگر بازیگران سریال مریم مقدس می‌توان به شبنم قلی‌ خانی، محمد کاسبی، حسین یاری، زهرا سعیدی، مهدی فقیه، مریم رضوی و زنده‌یاد پرویز پورحسینی اشاره کرد.

جعفر دهقان در سریال مریم مقدس

اما جعفر دهقان با بازی در نقش پوتیفار برای سریال یوسف پیامبر کاری از مرحوم فرج‌الله سلحشور شهرت بالایی را برای وی به ارمغان آورد. این سریال روایتی از زندگی حضرت یوسف است که در آن بازیگرانی چون مصطفی زمانی، محمود پاک‌نیت، مرحوم عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، مرحوم پروانه معصومی، لیلا بلوکات، رضا رضوی، مرحوم محمدقاسم پورستار، علی طالب‌لو، سیروس کهوری‌نژاد، اسرافیل علمداری، اردلان شجاع‌کاوه، مرحوم فرج‌الله سلحشور، امیرحسین مدرس، مرحوم اسماعیل سلطانیان و کتایون ریاحی به ایفای نقش پرداختند.

جعفر دهقان در سریال یوسف پیامبر
جعفر دهقان در سریال یوسف پیامبر

مصعب بن زبیر در مختارنامه

در ادامه بیوگرافی جعفر دهقان میخوانیم: وی با نقش مصعب بن زبیر برای سریال مختارنامه کاری از داوود میرباقری مقابل دوربین قرار گرفت. در این مجموعه تلویزیونی پر ستاره بازیگرانی چون فریبرز عرب‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فرهاد اصلانی، فریبا کوثری، نسرین مقانلو، رضا رویگری، محمد فیلی، زنده‌یاد پرویز پورحسینی، مرحوم ماه‌چهره خلیلی، زنده‌یاد داوود رشیدی، حسن میرباقری، دکتر محمد صادقی، ژاله علو، حبیب دهقان‌نسب، محمدرضا شریفی‌نیا، مرحوم انوشیروان ارجمند، فرخ نعمتی، کاظم هژیرآزاد، امین زندگانی، محمود جعفری، صدرالدین حجازی، شهرام حقیقت‌دوست، حامد میرباقری، مرحوم سیامک اطلسی، مرحوم رضا خندان، مرحوم کریم اکبری مبارکه، الهام حمیدی، گوهر خیراندیش، انوش معظمی، بهناز جعفری، بهنام تشکر، مرحوم شهرام عبدلی و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداختند.

رازی که امیر غفارمنش از زندگی خود فاش کرد!
مصعب بن زبیر در مختارنامه
مصعب بن زبیر در مختارنامه

نظر دهقان در مورد بازیگری:

بازیگری کار سختی است اما این سبب دور شدن بازیگر از این شغل نمی‌شود، اگر کسی می‌خواهد وارد این عرصه شود، باید عشق، انگیزه و تلاش داشته باشد. هر چه بیشتر بازی کند، بیشتر احساس نیاز به این شغل می‌کند.

درباره تئاترهای جعفر دهقان باید اذعان نماییم، همان‌طور که در ابتدای مقاله عنوان شد، وی فعالیت در حوزه نمایش را از سن 15 سالگی در سال 1354 با گروه تئاتر مرکز رفاه آغاز کرد . پس از انقلاب 57 دیگر فعالیتی در این حوزه نداشت.

لیست آثار هنری جعفر دهقان

در ادامه بیوگرافی جهفر دهقان بازیگر سریال گناه فرشته باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم سینمایی و تلویزیونی

  1. غریب (۱۴۰۱، محمدحسین لطیفی)
  2. چهار اصفهانی در بغداد (۱۳۹۴، محمدرضا ممتاز)
  3. یتیم خانه ایران (۱۳۹۳، ابوالقاسم طالبی)
  4. روزگاری عشق و خیانت (۱۳۹۲، حبیب‌الله بهمنی)
  5. سیب و سلما (۱۳۸۹، حبیب‌الله بهمنی)
  6. گلوگاه شیطان (۱۳۸۹، حمید بهمنی)
  7. تنگنا (۱۳۸۵، علی‌رضا بذرافشان فیلم تلویزیونی)
  8. شهر آشوب (۱۳۸۴، یدالله صمدی)
  9. غریب افتاده (۱۳۸۱، جواد شمقدری)
  10. بی‌همتا (۱۳۸۰، جهانگیر جهانگیری)
  11. شاهین سیاه (۱۳۸۰،
  12. مریم مقدس (۱۳۷۹، شهریار بحرانی)
  13. سحرگاه پیروزی (۱۳۷۷، حسین بلنده)
  14. شیرهای جوان (۱۳۷۸، محسن محسنی‌نسب)
  15. خلبان (۱۳۷۶، جمال شورجه)
  16. یاس‌های وحشی (۱۳۷۵، محسن محسنی نسب)
  17. بوی پیراهن یوسف (۱۳۷۴، ابراهیم حاتمی‌کیا)
  18. جهنم سبز (۱۳۷۴، اسماعیل براری)
  19. عبور از خط سرخ (۱۳۷۴، جمال شورجه)
  20. هفت گذرگاه (۱۳۷۴، جمشید حیدری)
  21. حمله به اچ۳ (۱۳۷۳، شهریار بحرانی)
  22. یک شب، یک غریبه (۱۳۷۳، حسین قاسمی جامی)
  23. پاییز بلند (۱۳۷۲، منوچهر عسگری نسب)
  24. حماسه مجنون (۱۳۷۱، جمال شورجه)
  25. زیر آسمان (۱۳۷۱، حسین قاسمی‌جامی)
  26. صلیب طلایی (۱۳۷۱، عبدالله باکیده)
  27. عملیات کرکوک (۱۳۷۰، جمال شورجه)
  28. تعقیب سایه‌ها (۱۳۶۹، علی شاه‌حاتمی)
  29. بحران (۱۳۶۶، علی‌اصغر شادروان)
  30. هراس (۱۳۶۶، شهریار بحرانی)
  31. پرواز در شب (۱۳۶۵، رسول ملاقلی‌پور)
  32. تیرباران (۱۳۶۵، علی‌اصغر شادروان)
  33. دستفروش (اپیزود اول ۱۳۶۵، محسن مخملباف)
  34. دستفروش (اپیزود سوم ۱۳۶۵، محسن مخملباف)
  35. بلمی به سوی ساحل (۱۳۶۴، رسول ملاقلی‌پور)
  36. عقود (۱۳۶۳، علی‌اصغر شادروان)
  37. مرگ دیگری (۱۳۶۱، محمدرضا هنرمند)
  38. توجیه (۱۳۶۰، منوچهر حقانی‌پرست)
  39. آفتاب سرد (۱۳۸۵، مسعود تکاور)
  40. دربست تا بهشت (۱۳۸۶، حسین تبریزی)
  41. ساعت سوخته (۱۳۸۶، مجتبی اسدی)
  42. طلوعی دیگر (۱۳۸۷، شیخ آقا محمدیان)
  43. تجسس (۱۳۸۷، جهانگیر جهانگیری)
  44. سرگرد (۱۳۸۷، کاظم معصومی)
  45. سایه (۱۳۸۷، حسین قاسمی جامی)
  46. نشانی از نیل (۱۳۸۷، حسین قاسمی جامی)
  47. دلایل اصلی (۱۳۸۷، کاظم معصومی)
  48. حفره (۱۳۸۸، حسین تبریزی)
  49. سایه به خورشید (۱۳۸۸، انصاری)
  50. زمین(۱۳۸۸، کاظم معصومی)
  51. برکت (۱۳۸۹، ابوفاضلی)
  52. کوچه هفتم (۱۳۸۹، حسین تبریزی)
  53. سفر بر مدار مهتاب (۱۳۸۹، سیدمحسن یوسفی)
  54. واگن شماره ۲ (مجید وحیدیان)
  55. طیب (۱۳۸۸، قدرت‌الله بزرگی ۱۳۸۸)
  56. شب پدر (۱۳۹۴، هادی شامانی)
  57. نخلهای سربی(۱۳۹۱، شهرام باباپور)
  58. شاه کلید (۱۳۸۹، حسین تبریزی)
  59. سوار در غبار (۱۳۹۱، حسین تبریزی)
  60. فاصله کانونی (بهمن گودرزی)
  61. نشان فرشته (اسماعیل فلاح پور)
  62. صفر مرزی (حسین تبریزی)
  63. شیخ شریف (۱۳۹۱، اسماعیل فلاح پور)
  64. عبور از مه (۱۳۹۱، داوود بیدل)
  65. ترانه آتش (روح‌الله سهرابی)
  66. نفس‌های آرام (۱۳۹۵، میثم هاشمی طبا)
  67. مورچه‌ها (۱۳۹۶، مسعود محمدی)
پخش فصل پنجم «نون‌ خ» برای نوروز و رمضان 1403

فیلم ویدئویی

  1. خیابان یک طرفه (۱۳۹۰)

تلویزیونی

سالنام مجموعهسمتکارگردانتوضیحات
۱۴۰۲تروربازیگرخیرالله تقیانی‌پورشبکه ۱
۱۴۰۲محرمانهبازیگرمحمود معظمیشبکه ۳
۱۳۹۸–۱۴۰۵درحال ساختسلمان فارسیبازیگرداوود میرباقریشبکه ۱
درحال ساختطلاقبازیگرابوالقاسم طالبیشبکه ۱
۱۴۰۱آتش سردبازیگررضا ابوفاضلیشبکه ۲
۱۳۹۹ایلدابازیگرراما قویدلشبکه ۱

در نقش استوار کاکاوند

۱۳۹۷بازی نقاب‌هابازیگرسیروس حسن پوردر نقش دولت خان
۱۳۹۷راه و بیراهبازیگرداوود بیدلشبکه ۱
۱۳۹۷احضار روحبازیگرمحمدرضا آهنجشبکه آیو
۱۳۹۷سر دلبرانبازیگرمحمدحسین لطیفیویژه ماه رمضان۱۳۹۷ در نقش برزو
۱۳۹۶زیباشهر (فیلم)بازیگرعلی اصغر شادروان
۱۳۹۴شیوعبازیگرمحمود معظمی
۱۳۹۴معمای شاهبازیگرمحمدرضا ورزیبازیگر نقش رضا شاه
۱۳۹۳حانیهبازیگرسید جلال دهقانی اشکذری
۱۳۹۳گذر از رنج‌هابازیگرفریدون حسن پورشبکه ۱ در نقش خسرو خان
۱۳۹۲سرزمین مادریبازیگرکمال تبریزیشبکه ۳
۱۳۸۹خانه بی پرندهبازیگرکاظم معصومیدر نقش کمال
۱۳۸۹آسمان همیشه ابری نیستبازیگرسعید عالم زادهدر نقش مسعود پاکدل
۱۳۸۸تا رهاییبازیگرفلورا سامدر نقش رئیس باند قاچاقچیان
۱۳۸۷مسافر زمان ۲بازیگرمسعود نوابیدر نقش اشک بوس
۱۳۸۶سرنوشتبازیگرمحمد رضا زهتابی
۱۳۸۴راز کوبه‌هابازیگرکریم اکبری مبارکه
۱۳۸۴جابر بن حیانبازیگرجواد افشار
۱۳۸۶چهل سربازبازیگرمحمد نوری زاده
۱۳۸۳–۱۳۸۷یوسف پیامبربازیگرفرج‌الله سلحشوردر نقش پوتیفار عزیز مصر
۱۳۸۲–۱۳۸۹مختارنامهبازیگرداوود میرباقریدر نقش مصعب بن زبیر
۱۳۸۲–۱۳۸۵صنوبربازیگرمجتبی راعی
۱۳۸۲معمابازیگرمحمدرضا آهنج
۱۳۸۱–۱۳۸۲ثارالله (مجموعه تلویزیونی)بازیگرشهریار بحرانیدر نقش حر بن ریاحی
۱۳۸۰عشق سال‌های جنگبازیگرعلی بهادر
۱۳۸۰راز گل شب بوبازیگرحمید اکرمی
۱۳۸۰تن‌هابازیگرسید جواد هاشمی
۱۳۸۰این شرح ناتمامبازیگرحمید بهمنی
۱۳۸۰–۱۳۸۱آتش و شبنمابراهیم سلطانی فر
۱۳۷۹فریاد بی صدابازیگرجهانگیر جهانگیری
۱۳۷۹مریم مقدسبازیگرشهریار بحرانیدر نقش هرود
۱۳۷۸گزارش ویژهبازیگرحمید بهمنی
۱۳۷۸آواز پر جبرائیلبازیگرحمید بهمنی
۱۳۷۶مردان آنجلسبازیگرفرج‌الله سلحشوردر نقش ماکسی میلیانوس

فیلم کوتاه

عنوان فیلمسال ساختکارگردان
سقای تشنه لب۱۳۶۱رسول ملاقلی پور
لحظه موعود۱۳۶۷حمید خیرالدین
بچه‌های انقلاب۱۳۶۲محمد آفریده
شته‌ها۱۳۷۰محمد کاسبی
گریز۱۳۶۷بهزاد بهزادپور

نمایش خانگی

سالعنوان مجموعهکارگردان
1401سریال راز بقاسعید آقاخانیخان فادر
1402سریال گناه فرشتهحامد عنقا

جوایز و افتخارات جعفر دهقان

  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم حماسه مجنون در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا