اخبار دیگران

مدت اعتبار ویزای اسکیل ورکر استرالیا

امروزه یکی از بهترین روش‌ های مهاجرتی به کشور استرالیا اخد ویزای اسکیل ورکر می باشد که برحسب محاسبه امتیاز هایی که متقاضیان جمع کرده اند، به آن ها تعلق می گیرد. شما در مورد این ویزا و مدت زمان اعتبار ویزای اسکیل ورکر استرالیا چه می دانید؟ کشور استرالیا به منظور پوشش دادن نیاز های کاری در برخی از مشاغل برنامه‌ های گوناگونی را طراحی کرده است که GMS هم یکی از پرطرفدارترین آن ها می باشد. ویزای GSM استرالیا یا General Skilled Migration که به‌ معنی مهاجرت با مهارت نیز می باشد، برای علاقمندان به کار درون استرالیا صادر خواهد شد. دولت استرالیا برای افزایش دادن بهره‌ وری نیرو های کاری و تامین نیاز های آن ها با مهارت‌ های خاص، برنامه مهاجرتی و همچنین سیستم امتیاز دهی را طراحی کرده است تا بتواند نیاز های این بخش از جامعه خود را برطرف کند. حال شما بگویید، آیا به نظرتان اخذ این ویزا سخت است؟ مدت اعتبار ویزای اسکیل ورکر استرالیا چقدر است؟ برای تمدید ویزای اسکیل ورکر استرالیا باید چه کرد؟ مدت زمان صدور و اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا چقدر است؟ با ما همراه باشید تا به بررسی این سوالات و اعتبار ویزای اسکیل ورکر استرالیا بپردازیم.

مدت اعتبار ویزای اسکیل ورکر استرالیا چقدر است؟

مدت اعتبار ویزای اسکیل ورکر استرالیا به منظور تشویق کارکنان با مهارت به زندگی کردن و کار درون استرالیا ۵ سال است. توجه داشته باشید که متقاضیان اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا لازم است به وسیله یکی از بستگان فرد در این کشور که درون منطقه تعیین‌ شده ای زندگی می‌ کند و حتی به وسیله دولت ایالتی مورد حمایت های مالی قرار بگیرند تا بتوانند مدت اعتبار ویزای اسکیل ورکر استرالیا خودشان را افزایش بدهند.

برای تمدید ویزای اسکیل ورکر استرالیا باید چه کرد؟

حتما برای تمدید کردن ویزای اسکیل ورکر استرالیای خود شرایط تمدید ویزای را بررسی کنید. زمانی که ویزای اسکیل ورکر استرالیای خود را را دریافت کردید، شرایط متفاوتی به نوع ویزای‌تان بستگی دارد. توجه داشته باشید که این شرایط تعیین خواهند کرد که وقتی دارنده این ویزا هستید، چه کار هایی می توانید، انجام بدهید یا انجام چه کار هایی برایتان ممنوع است. نکته مهمی وجود دارد که می گوید اگر ویزای فعلی متقاضی، معتبر نباشد، وی نمی تواند ویزای اسکیل ورکر خودش را تمدید کند. از طرفی دقت کنید که وقتی ویزای‌تان منقضی شد، باید سریعا برای ویزا Bridge E درخواست بدهید. این ویزا به  متقاضی کمک می کند تا وقتی که سفر کردن به خانه خودش را تنظیم می‌ کند، قانونا در استرالیا بماند.

آیا از طریق ویزای اسکیل ورکر استرالیا، می‌توان اعضای خانواده را نیز به استرالیا برد؟

به طور کلی انواع مختلفی از ویزای اسکیل ورکر برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد. اما در حال حاضر، با ویزای ۱۸۹ و ۴۹۱ اسکیل ورکر استرالیا فرد متقاضی می تواند هم در این کشور اقامت دائمی بگیرد و هم اسپانسر مهاجرت خانواده اش بشود. این ویزا یک ویزای مستقل است؛ یعنی این که شخص متقاضی برحسب چهار فاکتور اصلی، مهارت شغلی، سن و مدرک تحصیلی و همچنین زبان، امتیاز های لازم را کسب کرده است. همچنین هیچگونه نیاز به حمایت های مالی از سمت کارفرما و اسپانسر ندارد و در نهایت هم می تواند برای شهروندی قاره استرالیا اقدام کرده و خانواده اش را هم با خودش به این کشور ببرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه های دولتی اخذ این ویزای اسکیل ورکر برای هر کدام از افراد متفاوت خواهد بود و سرپرست باید این مبلغ را پرداخت کند. مدارک لازم برای مهاجرت خانواده متقاضی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا به شرح زیر می باشد.

  • مدارک لازم برای پارتنر یا همسر:
    ▪︎ مدارک هویتی‌
    ▪︎ اسناد شخصیتی
    ▪︎ مدرک ازدواج
    ▪︎ مدرک طلاق (اگر وجود دارد)
    ▪︎ مدارک ارتباطی ثبت شده
    ▪︎ مدارک سطح عملکرد زبان انگلیسی
  • مدارک لازم برای فرزندان تحت تکفل متقاضی (زیر ۱۸ سال)
    ▪︎ اطلاعات هویتی
    ▪︎ کپی شناسنامه
    ▪︎ دفاتر خانواده با اسم والدین
    ▪︎ فرم رضایتی والدین ۱۲۲۹
    ▪︎ اظهارنامه های قانونی
  • برای فرزندان تحت تکفل بالای که ۱۸ سال باشند.
    ▪︎ مدارک شناسایی
    ▪︎ اطلاعات مربدط به اثبات وابستگی فرم های ۴۷a
    ▪︎ مدارک زبان انگلیسی

مدت زمان صدور و اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا چقدر است؟

به طور کلی، زمان اخد و صدور ویزا اسکیل ورکر استرالیا به پارامتر های مختلفی از قبیل نوع آن جا و همچنین کشوری که از آن درخواست می‌ دهید بستگی دارد. توجه کنید که درخواست‌ شما برای اخذ ویزای اسکیل ورکر به شکل موردی ارزیابی خواهند شر؛ یعنی این که هر درخواستی شرایط خاص و منحصر به‌ فردی دارد. مدت زمان صدور و اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا به موارد زیر هم بستگی دارد.

 ▪︎ کامل بودن اسناد
متقاضی باید تمامی مدارک لازم برای صدور این ویزا را به طور کامل آماده کند. متقاضیان می‌ تواند با ارائه دادن درخواستی کامل و بی‌ نقص، فرایند صدور و مدت‌ زمان دریافت ویزای خود را بهبود ببخشید.
▪︎ ارسال درخواست‌ به صورت آنلاین؛ اگر برایتان امکان داد بهتر است که درخواست خودتان را به‌ شکل آنلاین ارسال کنید تا به ساده تر شدن پروسه صدور ویزا کمک بزرگی شود.
▪︎ بالا بودن سرعت پاسخ‌ گویی متقاضی در مقابل درخواست اطلاعات و داده های بیشتر از سمت مرجع بر روی مدت زمان صدور ویزای اسکیل ورکر استرالیا اثر می گذارد.
▪︎ به طور کلی زمانی که طول خواهد کشید تا بر روی اطلاعات ارسال شده، بررسی هایی انجام بگیرد، بر روی مدت زمان صدور و اخد ویزای اسکیل ورکر اثر می گذارد.
▪︎ مدت‌ زمانی که به طول می‌ انجامد تا اطلاعات متقاضی از آژانس‌ خارجی (به ویژه داده های مربوط به سلامتی، شخصیتی و الزامات امنیتی) دریافت شوند.
▪︎ وجود چندین مکان درون برنامه مهاجرتی برای درخواست‌ ویزای مهاجرت دائم
پس در مورد این که چقدر طول می کشد تا ویزای اسکیل ورکر استرالیا صادر شود باید بگوییم که مدت‌ زمان پردازش کردن پرونده و همچنین صدور ویزا درون ادارۀ مهاجرتی استرالیا برای بیشتر ساب‌ کلاس‌ های اصلی، تقریبا مشخص شده، در دسترس یا قابل بررسی است. این زمان مشخص شده، به شما نشان خواهد داد که رسیدگی کردن به درخواست ویزا از طرف اداره مهاجرتی کشور استرالیا، از زمان ک تاریخی که فرد واجد شرایط شده بود تا زمان صدور ویزا، چقدر طول کشیده است.

از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید، از شما متشکریم. ما سعی کردیم در این مقاله به بررسی مدت زمان اعتبار ویزای اسکیل ورکر استرالیا و زمان صدور و اخذ این ویزا بپردازیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا