اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

سوگل طهماسبی را بهتر بشناسید ؛ از مهاجرت و شهرت تا ازدواج و همسرش

در این بخش بیوگرافی سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سوگل طهماسبی که بیشتر او را با فیلم کیمیا به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی سوگل طهماسبی از بازیگران زن معروف و محجوب و همچنین صفحه اینستاگرامی وی. برای مطالعه بیوگرافی سوگل طهماسبی با ما همراه باشید.

سوگل طهماسبی متولد چه سالی است؟

سوگل طهماسبی زادهٔ 25 بهمن 1364 در اهواز است.

سوگل طهماسبی مجرد است یا متاهل؟

سوگل طهماسبی متاهل است و خبر متاهل شدنش را در مرداد 98 داد.

قد سوگل طهماسبی چقدر است؟

قد سوگل طهماسبی 161 سانتی متر است.

سوگل طهماسبی چند خواهر و برادر دارد؟

سوگل طهماسبی دو خواهر و یک برادر دارد.

خلاصه بیوگرافی سوگل طهماسبی

نام اصلیسوگل طهماسبی
متولد25 بهمن 1364 اهواز
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
پیشهبازیگر
مدرک تحصیلیلیسانس گرافیک
سالهای فعالیت1381 تاکنون
قد161 سانتیمتر
والدینپرویز طهماسبی

بیوگرافی سوگل طهماسبی

بیوگرافی سوگل طهماسبی

در بیوگرافی سوگل طهماسبی آمده است : او متولد 25 بهمن 1364 در اهواز ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.بیوگرافی سوگل طهماسبی بازیگر و همسرش + زندگینامه

کودکی سوگل طهماسبی

در ادامه بیوگرافی سوگل طهماسبی میخوانیم : تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک در تهران و دانشجوی انصرافی رشته تدوین است اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد

قد سوگل طهماسبی

در ادامه بیوگرافی سوگل طهماسبی آمده است قد او 161 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده سوگل طهماسبی

در بیوگرافی سوگل طهماسبی درباره ی خانواده اش آمده است : سوگل طهماسبی دو تا خواهر به نام های سحر ، ساغر و یک برادر داره به نام سینا و در حال حاضر هم با مادرش زندگی می کنه. پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده است.

سوگل طهماسبی و برادرش

من از بچگی در خانواده ای هنردوست بزرگ شدم که همگی با نقاشی، طراحی و … آشنا بودند. پدرم استاد نقاشی مینیاتور بود. برنامه روز جمعه ما این بود که همه خانواده در کنار پدر، مینیاتور می کشیدیم.

در راستای بازیگری هم خوشبختانه خانواده ام همیشه از من حمایت کردند و اگر حمایت ها و پشتیبانی های مادرم نبود شاید نمی توانستم به آرزویم برسم.

در اهواز من تنها دختری بودم که در گروه تئاترمان حضور داشتم و چون علاقه مند به فعالیت در زمینه بازیگری بودم مادرم مسوولیت کل گروه تئاتر را قبول کرد؛

به خاطر اینکه دوست داشت من در محیطی امن پیشرفت کنم. مادرم ۸ سال مرا هر روز ساعت ۴ بعدازظهر برای تمرین می برد و ساعت ۸ شب به خانه باز می گرداند و هرگز از رفت و آمد در این مسیر خسته نشد.

مهاجرت ، فوت پدر و زندگی سوگل طهماسبی

مهاجرت در 16 سالگی به تهران بزرگترین تصمیم زندگی ام بود.

علت لاغری 52 کیلویی رضا داوودنژاد چه بود ؟

سال های اول در خانه خواهر زندگی می کردم ، بعد از قبولی در دانشگاه و دوران دانشجویی مستقل شدم ، مدتی بعد از فوت پدر ، مادرم هم به تهران آمد و حالا با هم زندگی می کنیم .

سوگل طهماسبی بر سر مزار پدرش

وضعیت تاهل و ازدواج سوگل طهماسبی

خواستگارهای فراوان سوگل طهماسبی

فرصت های مناسبی برای ازدواج داشته ام ولی شغل ما بازیگرها به گونه ای است که هم سخت می توانیم انتخاب کنیم و هم دیگران ما را سخت می پذیرند.ترجیح می دهم همسر آینده ام ، همکارم نباشد .دوست دارم بنشینم و در مورد دنیای بازیگری با همسرم گفت وگو کنم ، مهربان بودن همسرم برایم در اولویت است و اینکه شغل مرا باور کند تا بتوانم بیشتر پیشرفت کنم چون برای رسیدن به این جایگاه ، زحمات زیادی کشیدم.

وضعیت ازدواج و همسر سوگل طهماسبی

در بیوگرافی سوگل طهماسبی میخوانیم : او در مرداد 98 با انتشار پستی خبر از ازدواجش داد.

ازدواج سوگل طهماسبی

عکسی که خبر از ازدواج سوگل طهماسبی میدهد

سوگل طهماسبی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از دستش در کنار دست همسرش در حرم امام رضا (ع) به روز کرد.

سوگل طهماسبی در حرم امام رضا

علایق و حقایقی درباره سوگل طهماسبی

در ادامه بیوگرافی سوگل طهماسبی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های شخصی سوگل طهماسبی

من هم خوشبختانه خصلت خونگرمی را از خانواده‌ ام به ارث برده‌ ام. حتی در اوج خستگی و بدترین شرایط هم با مردم خوب و خوش‌ برخورد هستم و اگر کسی را پیدا کردید که به شما بگوید سوگل طهماسبی با من برخورد بدی داشت شک نکنید من نبودم.

فیلم جنجالی زنبور کارگر بعد از 4 سال روی پرده‌ سینما می‌رود

سوگل طهماسبی در ادامه می‌گوید: من آدم سنتی هستم و با پیشرفت زمان، افکارش همچنان سنتی باقی خواهد ماند و ناراحت نیستم که افکارم را نمی توانم بروز کنم. در دوران جوانی و نوجوانی همیشه حجاب خوبی داشتم و با وجود اینکه همیشه آزادی فراوانی داشتم اما هیچگاه سوء استفاده از آن نکردم و پدرم می‌گفتند: دختری تربیت کردم که همیشه من را سربلند خواهد کرد.

وقتی پدرم مسئولیت مرا به عهده خودم گذاشت و گفت درست انتخاب کن و درست زندگی کن، در واقع مسئولیت خودم گردن خودم بود و خیلی آدم محتاطی شدم. و به سبب همین محتاطانه رفتار کردن، خیلی از نقش ها را از دست دادم . احساس می کردم که اینگونه از خودم بیشتر محافظت می کنم و به طرف مقابلم حد و مرزش را می فهماندم و در خیلی موارد کنار گذاشته شدم.

خونگرمی سوگل طهماسبی

من هرگز ندیده ام یا نشنیده ام که کسی به اهواز یا کلا جنوب سفر کند و از مردم این خطه بد بگوید.مردم جنوب خیلی خونگرم ، مهمان نواز و مهربان هستند و معروف است که خاک جنوب دامنگیر است.من هم خوشبختانه خصلت خونگرمی را از خانواده ام به ارث برده ام و از مردم خوبم یاد گرفته ام.

ماجرای جالب خاستگار سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی می گوید: یک خواستگار فوق العاده پولدار داشتم، که هیچی کم نداشت هرچی می خواست مهیا بود، ولی من به خاطر ترس جواب رد دادم چون دیگه انگیزه ای تو زندگی نداشت!

جشن عقد سوگل طهماسبی

توجه سوگل طهماسبی به آرایش و تغذیه

بخاطر گریم های متعدد در سینما و تلویزیون در زندگی شخصی ام کمتر آرایش می کنم تا پوستم کمی نفس بکشد و خیلی زود با مشکل روبرو نشوم

عکس و نقش 100 نفر از بازیگران مختارنامه با گریم

برای تغذیه هم اگر وقتی برای شام و ناهار پیدا کنم بیشتر سبزیجات می خورم

میکاپ سوگل طهماسبی

ارتباط سوگل طهماسبی با مردم

حتی در اوج خستگی و بدترین شرایط هم با مردم خوب و خوش برخورد هستم و اگر کسی را پیدا کردید که به شما بگوید سوگل طهماسبی با من برخورد بدی داشت شک نکنید من نبودم.

دفاع سوگل طهماسبی از حجاب

خانم طهماسبی در یک گفتگو با اعتراض به برخورد غیرمنصفانه برخی کارگردان ها با نوع حجاب در سینما از حق هر بازیگر خانم در انتخاب نوع پوشش خود دفاع کرد

می گوید من خیلی از نقش ها را به خاطر داشتن مقنعه از دست دادم !

حجاب سوگل طهماسبی

توصیه سوگل طهماسبی برای آرامش

برای سلامت روح فکر می کنم همه به یک آرامشی نیاز داریم تا ذهنمان را رها کنیم چون همه دچار مشکلات اقتصادی و پیچیدگی های خانوادگی شده ایم

با فیلم دیدن ، مطالعه کردن و خودمان را به آرامش دعوت کردن بخشی از مشکلات روحی را خودمان می توانیم درمان کنیم

دوست صمیمی سوگل طهماسبی

زندگی ام اینطور نبود که پس از ورود به تهران و بازیگر شدنم و ورود دوستان جدید ، دوستان قدیمی ام را فراموش کنم

صمیمی ترین دوستم زهرا جان که مثل خواهرم می ماند کسی است که از 8 سالگی با هم دوستیم و اتفاقا در صحنه تئاتر باهم آشنا شدیم

فعالیت‌های سوگل طهماسبی مرتبط با رشته تحصیلی‌اش

رشته ام گرافیک است اما فعالیت چندانی در این رشته ندارم؛ البته گاهی برای دوستانم آرم و لوگو و… طراحی می کنم ولی اینکه شغل ثابتی در این زمینه داشته باشم، نه. این روزها هرکسی کمی فتوشاپ بلد باشد فکر می کند گرافیست هم شده. (می خندد)

ماجرای خواندنی آشنایی و ازدواج نیما فلاح و سحر ولدبیگی

اتکای من روی دست هایم است و گرافیک دستی بلدم و خیلی با دنیای تکنولوژی امروز آشنا نیستم. (می خندد) فکر می کنم برای گرافیست بودن آشنایی با چند نرم افزار کامپیوتری کفایت نمی کند چون دنیای بسیار گسترده ای است.

سوگل طهماسبی محبوب بچه حزب اللهی ها

محبوب بچه حزب اللهی ها شاید خیلی تیتر قشنگی نباشد ولی از اینکه باهاشون کار می کنم ناراضی نیستم ، من با دوتا قشر کار کردم و دو تا رو دوست دارم

ولی وقتی با بچه های مذهبی ها کار می کنم تکلیفم مشخص است چرا که یک خط و یک قصه را دنبال می کنند اما شاید آن ور پیچیدگی عالم هنری بیشتری دارد

زندگی مشترک از نگاه سوگل طهماسبی

زندگی مشترک اصل حال خوب است و پایه خوشبختی و رضایت در زندگی زناشویی بر این استوار است که حال دل‌تان خوب باشد. من همیشه می‌گویم زنی که درباره زندگی‌اش با لبخند صحبت می‌کند حتما مردی شریک زندگی‌اش است که به او آرامش می‌دهد. این آرامش و حال خوب خیلی مهم است مخصوصا برای خانم‌هایی که شاغل هستند، البته خانم‌های خانه‌دار هم به نوعی شاغل هستند و خانه‌داری از صد تا کار بیرون سخت‌تر است. یک زن آرامشش را در کنار مردی پیدا می‌کند که دوستش داشته باشد و او را درک کند و روح بزرگی داشته باشد. برای همین به نظر من حال خوب یک زن برمی گردد به مرد مهربانی که در کنارش است. یک مرد باید علاوه بر مهربانی، از خود گذشتگی داشته باشد و در برآورده کردن خواسته‌های زنش تا آنجا که ممکن است کوتاهی نکند.

ماجرای سرطان و کچل کردن خاطره حاتمی و تجربه ترسناک خوابیدن در سردخانه بیمارستان

ازدواج سوگل طهماسبی

رابطه فساد سینمای ایران با شهرت

به یک فیلمساز گفتم من حاضرم به عنوان هنرور از جلوی دوربین رد شوم ولی در واقع بهای گزافی ندهم بابت اینکه نقش اول اثری را بازی کنم. این کارگردان در پاسخ به من گفت تو در سینما هیچ چیزی نمی شوی. شاید از نظر آن فیلمساز من چیزی نشدم ولی از نظر خودم همه چیز شدم.

هدف من خیلی این نبود که آدم مشهوری شوم. چون اگر قرار بود بدین صورت فکر کنم روش و شیوه زندگی‌ام را به صورت دیگری انتخاب می کردم. شیوه‌ای که من انتخاب کردم در نهایت به آن شهرت ختم نمی شود. باورم نمی شد که من کاری را بازی کردم که پشت سر من دختری به عنوان هنرور (سیاهی لشگر) می‌نشست و بعدا در یکی از مجموعه ها نقش یک بازی می کرد. عیبی ندارد همه آدم های پیشرفت می‌کنند اما این مسئله برای من سنگین تمام شد.

بزرگترین درس زندگی‌ سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی: بزرگترین درسی که از زندگی‌ گرفتم این است که به هر کسی اعتماد نکنم،من خیلی قبل تر از این دنیا را خیلی سفید و خوشگل می دیدم و همیشه این را از زبان بزرگترها شنیده بودم که زندگی به این زیبای نیست که فکر می کنی،درسته که باید به دیگران اعتماد و اطمینان کرد ولی نه دیگه تا این حَد!! از زندگی یاد گرفتم تا چیزی برایم به یقین کامل نرسید اعتماد نکنم و زندگی را کمی موشکافانه تر ببینم.

بازیگران مورد علاقه سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگران محبوب خود را پرویز پرستویی و مهتاب کرامتی عنوان می‌کند.

از بین بازیگران خیلی دوست دارم این سعادت نصیبم شود تا درکنار پرویز پرستویی کار کنم و فقط و فقط یاد بگیرم و مهتاب کرامتی ،این زن بی نظیر است، در فیلم سینمایی ” زندگی خصوصی آقا و خانم میم” دو سکانس را باهاش بازی کردم و این قدر این همبازی شدن به من چسبید که دوست دارم این تجربه یک‌بار دیگر هم نصبیم شود.

فعالیت ورزشی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در رشته بدنسازی فعالیت دارد و دراین باره می‌گوید: باشگاه رفتن همیشه یکی از بهترین تفریحات زندگیم بوده.

ماجرای کتک خوردن بیتا فرهی از خسرو شکیبایی چه بود؟

کارگردان مورد علاقه سوگل طهماسبی

خیلی دوست دارم با کسانی کار کنم که به من یاد بدهند و برای من خروجی خوبی داشته باشد، خیلی دوست دارم یک بار دیگر تجربه بازی با حسین سهیلی زاده نصیبم شود برای اینکه احساس میکنم او چیزی فراتر از کارگردان است،وقتی کسی خوب است باید درباره اش خوب هم گفت،حسین سهیلی زاده اعتماد می کند و نتیجه اعتمادش را هم میبیند،در سینما خیلی دوست دارم با بیژن میرباقری،مهدی کرم پور کار کنم

سوگل طهماسبی واقعی

یه دختر ساکت،مظلوم و معصوم،من خودم شیطنت های خاص خودم را دارم و اگه یه کمی شیطنت کنم و جنب و جوشم زیاد باشه همه این را می فهمند چون از من توقع همان نقش هایی را دارند که من بازی کردم،شاید این معصوم و مظلوم بودن درباره نقش هایم باشه اما خودِ واقعی سوگل هم شیطونه و هم جنب و جوش زیادی دارد.

حضور سوگل طهماسبی در فیلم های تاریخی نجلا، روزگار قریب و نجلا

من به تاریخ خیلی علاقه‌من هستم چون فکر می‌کنم ما بیشترین درس را در زندگی از تاریخ می‌توانیم بگیریم برای همین عامدانه حضور در آثار تاریخی را انتخاب کردم. کلا آدمی هستم که بیشتر در گذشت زندگی می‌کنم و سنتی هستم و به قول امروزی‌ها خیلی مدرن و به روز نیستم. همینطور با دنیای تکنولوژی خیلی راحت نیستم. مثلا من ترجیح می‌دهم به یک روستا سفر کنم تا یک شهر مدرن. اصولا حال دلم با طبیعت خوب می‌شود و نه با شهرهای بزرگ.

میهن دوستی سوگل طهماسبی

تک تک افرادی که در وطن‌شان ماندند و اینجا زندگی می‌کنند عاشق مام وطن‌شان هستند که ماندند و دارند برای کشورشان تلاش می کنند. حتی آن فردی که در سختی و مشقت زندگی می‌کند و همینطور آن فردی که در رفاه است و می‌تواند به راحتی مهاجرت کند اما در کشورش مانده و خدمت می‌کند. این ماندن به عشق است. من از خوزستان دو سه ماه دور می‌مانم کلافه می‌شوم چه برسد به اینکه بخواهم در ایران نباشم.

نکات خواندنی بیوگرافی ارام جعفری از ازدواج اول تا طلاق و ماجرای ازدواج با افشین وطن خواه

لباس سنتی سوگل طهماسبی

شروع فعالیت هنری سوگل طهماسبی

فعالیت سوگل طهماسبی در تئاتر از 8 سالگی

بازیگری را از سال 1372 وقتی 8 ساله بود برای اولین بار در تئاتر تجربه کرد تا اینکه در سال 1380وقتی 14 ساله بود برنده بهترین بازیگر جشنواره استانی در اهواز شد که کیانوش عیاری کارگردان مشهور داور این جشنواره بود.

کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره از آنجا بازی وی را پسندید و او را برای بازی در سریال روزگار قریب انتخاب کرد

سوگل طهماسبی از روزگار قریب تا یوسف پیامبر

سال 1380 سوگل 16 ساله با مادرش راهی تهران شد تا چند سکانس در سریال روزگار قریب بازی کند اما بلافاصله پیشنهاد بازی در سریال یوسف پیامبر را هم گرفت

مهاجرت سوگل طهماسبی به تهران

مهاجرتم سال 1380 در 16 سالگی به تهران بزرگترین تصمیم زندگی ام بود سال های اول در خانه خواهر زندگی می کردم تا این بعد از قبولی در دانشگاه مسقل شدم

مدتی بعد از فوت پدر ، مادرم هم به تهران آمد و حالا با هم زندگی می کنیم

افسردگی سوگل طهماسبی در تهران

پنج ، شش ماه اول ورودم به تهران بخاطر متفاوت بودن شرایط با چیزی که در ذهنم داشتم دچار افسردگی شده بودم و اصلا توان ارتباط با کسی را نداشتم

شاید تنها چیزی که باعث شد بتوانم در دنیای بازیگری دوام بیاورم این بود که فوق العاده ادم با انگیزه بودم

از همان جا استارت کارم در حوزه تصویر خورد و تا به حال در چند فیلم سینمایی ، سریال های تلویزیونی و بیش از 50 تله فیلم حضور داشتم؛ تا اینکه برای بازی در سریال «کیمیا» دعوت شدم.

معرفی سریال محرک؛ پربیننده‌ترین سریال کره‌ای در هولو و دیزنی پلاس
سوگل طهماسبی در سریال کیمیا
سوگل طهماسبی در سریال کیمیا

شروع شهرت سوگل طهماسبی

اولین بار چهره اش سال 1389 با سریال فاصله ها دیده شد سپس بازی در سریال مهرآباد و بال های خیس او را شناساند و با سریال کیمیا و برادر نیز به شهرت رسید

سوگل طهماسبی در سریال برادر
سوگل طهماسبی در سریال برادر

بازی در نقش دختری که 12 سال از من کوچک‌تر بود

شخصیت نرگس در کیمیا در سریال حدود ۱۷ ساله است و من در آستانه 30 سالگی قرار دارم و همین موضوع بازی در این نقش را سخت‌تر می کرد. اتفاقا اولین سکانسی که بازی داشتم، سکانسی در دبیرستان بود و من یک‌دفعه خودم را در لباس یک دختر نوجوان و پشت نیمکت مدرسه دیدم که خیلی برایم جالب بود و البته از اینکه باید نقش یک دختر مدرسه‌ای را بازی کنم، کُپ کرده بودم. «می‌خندد»

ما روی تک‌تک دیالوگ‌ها و حالات صورت‌مان کار کردیم تا نقش باور‌پذیر شود. دختران ان دوره در ۱۷؛ ۱۸ سالگی ازدواج می کردند چون واقعا به یک پختگی و بلوغ می‌رسیدند. دختر ۱۷ ساله دهه ۶۰ با دختر ۱۷ساله امروز خیلی متفاوت است و ما این موضوع را مد نظر داشتیم.

سوگل طهماسبی و مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا

بازی سوگل طهماسبی در سریال گاندو

سوگل طهماسبی در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار و در کنار بازیگرانی همچون داریوش فرهنگ، علی دهکردی و … ایفای نقش کرد.

او پس از بازی در این سریال ادعا کرد که از سوی همکاران در دفاتر تهیه فیلم و سریال به دلیل بازی در این سریال مورد سرزنش قرار گرفته است و مورد تحریم قرار گرفته است.

سوگل طهماسبی در گاندو
سوگل طهماسبی در گاندو

آثار هنری سوگل طهماسبی

در ادامه بیوگرافی سوگل طهماسبی مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

ناگفته های زندگی شخصی فاطمه هاشمی و علت کم کاری اش

آثار سینمایی سوگل طهماسبی

  • ۱۳۹۸ – بچه گرگ‌های دره سیب (فریدون نجفی)
  • ۱۳۹۵ – چهل کچل
  • ۱۳۹۰ – چارسو (فرهاد نجفی)
  • ۱۳۹۰ – بزرگ‌مرد کوچک (صادق دقیقی)

مجموعه های تلویزیونی سوگل طهماسبی

سالمجموعه تلویزیونیکارگردانتوضیحات
۱۳۸۳مروارید سرخمسعود رسام-شاپور قریبشبکه تهران-۲۶ قسمت
۱۳۸۴وفامحمدحسین لطیفیشبکه ۳-۱۵ قسمت-پخش در ایام نوروز
۱۳۸۶روزگار قریبکیانوش عیاریشبکه ۳-۳۶ قسمت
۱۳۸۷یوسف پیامبرفرج‌الله سلحشورشبکه ۱-۴۵ قسمت
۱۳۸۷مثل هیچ‌کسعبدالحسن برزیدهشبکه ۲-۳۰ قسمت-پخش در ماه رمضان
۱۳۸۸خانه بی پرندهکاظم معصومیشبکه تهران-۳۲ قسمت
۱۳۸۹فاصله‌هاحسین سهیلی زادهشبکه ۳-۳۷ قسمت
۱۳۹۲ستاره حیاتجواد ارشادشبکه ۳-۱۳ قسمت
۱۳۹۲مهرآبادفرید سجادی حسینیشبکه تهران-۳۰ قسمت
۱۳۹۳نیلی تر از مهتابسید محسن یوسفیشبکه ۳-۶ قسمت
۱۳۹۴کیمیاجواد افشارشبکه ۲-۱۱۰ قسمت
۱۳۹۵برادرجواد افشارشبکه ۲-۳۰ قسمت-پخش در ماه رمضان
۱۳۹۵گشت ویژهمهدی رحمانیشبکه ۱-بازیگر مهمان
۱۳۹۶بچه مهندسعلی غفاریشبکه ۲-۳۰ قسمت-پخش در ماه رمضان
۱۳۹۷بچه مهندس (فصل دوم)علی غفاریشبکه ۲-۳۲ قسمت-
۱۳۹۷گاندوجواد افشارشبکه ۳-۳۰ قسمت
۱۳۹٨دنگ و فنگ روزگارجواد مزدآبادیشبکه ۱-۳۰ قسمت-
۱۳۹٨سلام آقای مدیرعلیرضا تواناشبکه ۲-۳۰ قسمت
۱۳۹۸سرگذشت (مجموعه تلویزیونی)سید جمال سید حاتمیشبکه ۱-۳۵ قسمت
١٣٩٩نجلاخیرالله تقیانی پورشبکه ٣

۱۷قسمت

۱۳۹۹خانه امناحمد معظمیشبکه ۱

۵٠ قسمت

١٣٩٩بیگانه ای با من است (فصل اول و دوم)احمد امینی (فصل اول)آرش معیریان (فصل دوم)شبکه ٢
١۴٠٠گاندو ۲جواد افشارشبکه ٣

۳۷ قسمت

صفحه اینستاگرام سوگل طهماسبی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی سوگل طهماسبی. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی سوگل طهماسبی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او قریب به 518 هزار فالوور و بیش از 220 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سوگل طهماسبی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سوگل طهماسبی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سوگل طهماسبی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سوگل طهماسبی

آلبوم تصاویر سوگل طهماسبی

در این مطلب از بازیگرآنلاین مروری کردیم بر بیوگرافی سوگل طهماسبی .در ادامه تصاویری جذاب از او را میبینیم.

لباس عروس سوگل طهماسبی بارداری سوگل طهماسبی گریم سوگل طهماسبی

عکس کودکی سوگل طهماسبی عکس مدلینگ سوگل طهماسبی کودکی سوگل طهماسبی سوگل طهماسبی در سریال نجلا سوگل طهماسبی در سوم دبستان عکس مدلینگ سوگل طهماسبی سوگل طهماسبی در پوستر سریال بچه مهندس جشن تکلیف سوگل طهماسبی عکس مدلینگ سوگل طهماسبی مانتو لاکچری سوگل طهماسبی سوگل طهماسبی در صحنه ای از یک فیلم عکس مدلینگ سوگل طهماسبی عکس مدلینگ سوگل طهماسبی عکس مدلینگ سوگل طهماسبی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا