اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

فیلم جنجالی زنبور کارگر بعد از 4 سال روی پرده‌ سینما می‌رود

فیلم زنبور کارگر اثری اجتماعی و درام به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی محصول سال 1398 است که قرار است به زودی اکران شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم زنبور کارگر و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم زنبور کارگر منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم زنبور کارگر چه کسی است؟

کارگردان فیلم زنبور کارگر افشین صادقی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم زنبور کارگر چیست؟

در خلاصه داستان فیلم زنبور کارگر آمده است: بیوک که سال ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده، در نزاعی کشته می شود. حالا دختر او درصدد قصاص قاتل است. در این میان تنها شاهد، دوست دختر قاتل است.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم زنبور کارگر چیست؟

شبنم مقدمی, علیرضا آرا, سعید آقاخانی, حمید فرخ نژاد, پگاه آهنگرانی, حسین مهری, مارال فرجاد بازیگران فیلم زنبور کارگر هستند.

مشخصات فیلم زنبور کارگر

نام فیلمزنبور کارگر
کارگردانافشین صادقی
تهیه کنندهافشین صادقی
نویسندهسعید نعمت اله
ژانر اجتماعی – خانوادگی
سال ساخت 1398
تاریخ‌های انتشار
اواخر شهریور 1402
مدت زمان
۹۰ دقیقه

شبنم مقدمی در نمایی از فیلم زنبور کارگر

لیست بازیگران فیلم زنبور کارگر

  • حمید فرخ نژاد
  • پگاه آهنگرانی
  • سعید آقاخانی
  • شبنم مقدمی
  • حسین مهری
  • مارال فرجاد
  • علیرضا آرا
  • مجید نوروزی
  • ستایش موسوی
  • داریوش سلیمی
  • علی اولیایی

حمید فرخ نژاد در نمایی از فیلم زنبور کارگر

عوامل فیلم زنبور کارگر

  • تهیه کننده و کارگردان: افشین صادقی
  • نویسنده و مدیر هنری: سعید نعمت الله
  • سرمایه گذاران: مهرداد سلیمی(صنایع غذایی انجمن)، امیر حسن امامی و افشین صادقی
  • مشاور تهیه کننده: غلامرضا گمرکی
  • مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا
  • صدابردار: سعید احمدی
  • طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی
  • طراح لباس: آزاده قوام
  • طراح چهره پردازی: کامران خلج
  • جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک
  • تدوین: خشایار موحدیان
  • جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی
  • دستیار نویسنده: وحید فعال
  • مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان(فاز یک): فرزاد رحمانی
  • دستیار اول کارگردان(فاز دوم): وحید فعال
  • دستیار برنامه ریز: پونه جروقی
  • منشی صحنه: ساناز هرندی
  • دستیار دوم کارگردان: احسان طرخورانی
  • عکاسان: تارا قنواتی زاده، اسرافیل قاسمی
  • مدیر تدارکات: رامین بهزادی، اسماعیل حسنی
  • دستیار تولید: امیرحسین کلهر
  • دستیار تهیه: مجید صادقی
  • تصویربردار پشت صحنه: علی یعقوبی
  • مسئول هنروران: الناز عطایی

مجید نوروزی در نمایی از فیلم زنبور کارگر

معرفی فیلم زنبور کارگر

فیلم سینمایی «زنبور کارگر» دومین ساخته سینمایی افشین صادقی است که براساس فیلمنامه‌ای از سعید نعمت الله جلوی دوربین رفته است. صادقی در سال 1385 بعد از ساخت چند سریال و تله فیلم ، نخستین فیلم سینمایی خود با نام «مقلد شیطان» با فیلمنامه‌ای از حمید نعمت‌الله کارگردانی کرد. او 13 سال بعد از این فیلم «زنبور کارگر» را ساخت.

«زنبور کارگر» بیش از یکسال به دلیل شروع پاندومی کرونا و نیمه تعطیل بودن سینماها فرصت اکران به دست نیاورد و بعد از آن‌هم به دلیل سوژه ملتهبی که داشت نمایشش با اما و اگرهای مواجه شد.

این ساخته افشین صادقی قرار است اکران عمومی خود را از اواخر شهریور ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کند.

سعید آقاخانی در نمایی از فیلم زنبور کارگر

خلاصه داستان فیلم زنبور کارگر

افشین صادقی کارگردان این فیلم به اجتماعی بودن موضوع فیلم اشاره کرد و ادامه داد: شخصیت های داستان فیلم بسیار خاص هستند و فیلمنامه نیز داستانی پرکشش و همراه با تعلیق دارد. پایان داستان نیز بسیار شگفت‌انگیز است و سعی کرده ام این چند سالی را که کار نکرده ام با ساخت این فیلم جبران کنم. بیوک که سال ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده در نزاعی کشته می شود حالا دخترش درصدد قصاص قاتل است. تنها شاهد دوست دختر قاتل است…

پگاه آهنگرانی در نمایی از فیلم زنبور کارگر

بیوگرافی بازیگران فیلم زنبور کارگر

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ‌ نژاد کارگردان، فیلمنامه‌ نویس و بازیگر تلویزیون و سینما متولد ۲۸ فروردین ۱۳۴۸ در آبادان است که از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز نمود. حمید فرخ‌ نژاد فارغ‌ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی در سال ۱۳۶۹ در فیلم در کوچه‌ های عاشقی ساخته‌ خسرو سینایی به ایفای نقش پرداخت و سپس فعالیت هنری‌ اش را با ساخت کارهای کوتاهی به عنوان دستیار کارگردان دنبال کرد.

حمید فرخ‌ نژاد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره‌ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره‌ فیلم فجر، جایزه‌ بهترین بازیگر جشنواره‌ فیلم مسکو، جایزه‌ بهترین بازیگر مرد جشنواره‌ فیلم آسیا و اقیانوسیه، تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد به‌ طور مشترک و جایزه‌ بهترین بازیگر مرد جشنواره‌ جام‌ جم، را در کارنامه دارد. از جمله آثار حمید فرخ‌ نژاد می توان به شبکه مخفی زنان، نوبت لیلی، بیداری رویاها، قلب یخی، میلیونر میامی، سمفونی نهم و حریم اشاره کرد.

حمید فرخ نژاد

پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی بازیگر و مستندساز ایرانی متولد ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک است. او فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است. پگاه آهنگرانی اولین بار در شش سالگی در فیلم گربهٔ آوازخوان جلوی دوربین بازی کرد. او با بازی در فیلم دختری با کفش های کتانی به شهرت رسید و نظرات مثبت منتقدین را به خود جلب کرد، تا جایی ‌که جایزهٔ بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزهٔ بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزهٔ بهترین نقش‌آفرینی از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال ۱۳۷۸ به دست آورد.

پگاه آهنگرانی سابقه بازیگری در فیلم هایی نظیر راه آبی ابریشم،‌ سارا و آیدا، قاتل اهلی، خانه دختر، دختری با کفش های کتانی، مادر قلب اتمی، تیک آف، جامه دران، زندان زنان و بندر بند را در کارنامه هنری خود دارد.

پگاه آهنگرانی

سعید آقاخانی

سعید آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون متولد ۴ اسفند ۱۳۵۰ در بیجار است. وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است. از میان افتخارات او می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم خداحافظی طولانی اشاره کرد.

وی سابقه بازی در فیلم هایی همچون پیتزا مخلوط، هرچی خدا بخواهد، من دیه‌گو مارادونا هستم، عالیجناب، آباجان، اروند، لامپ ۱۰۰، یک کیلو و بیست‌و‌یک گرم، قسم و حمال طلا را در کارنامه هنری خود دارد.

سعید آقاخانی

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۲ در تهران است که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با حضور در برنامه خانه کاغذی آغاز نمود. شبنم مقدمی دارای مدرک کارشناسی ادبیات‌ فارسی و دانش‌آموخته‌ آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.

شبنم مقدمی سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون سرگیجه، خاتون، روابط، آباجان، اکسیدان، قاتل بی ‌رحم هسه کارلسون، بلوک ۹ خروجی ۲، یک روز طولانی، ابد و یک روز، نفس، خجالت نکش، هیولا، شبی که ماه کامل شد و خداحافظ دختر شیرازی را در کارنامه هنری خود دارد.

شبنم مقدمی اولین سیمرغ بلورین خود را برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم امروز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. دو سال بعد توانست این موفقیت را با دریافت دومین سیمرغ بلورین خود از هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در همین عنوان، برای بازی در دو فیلم سینمایی نفس و زاپاس تکرار کند.

نقش آفرینی در سریال شبکه مخفی زنان که به طور اختصاصی از نماوا پخش می شود نیز از تازه ترین آثار وی به شمار می رود.

شبنم مقدمی

حسین مهری

حسین مهری بازیگر ایرانی متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۳ در تهران است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز نمود. وی تاکنون در مجموعه‌ های پایتخت ، نابرده رنج ، همه چیز آنجاست و زیر هشت نیز ایفای نقش کرده‌است و در سریال زمانه بیشتر در رسانه‌ها نمایان شد. وی تحصیلات خود را در مقطع دیپلم به پایان رسانید. از نمونه آثار او می‌توان به ماجرای امروز، ویولن، چراغ‌های ناتمام، کروکودیل و هفت و نیم اشاره کرد.

حسین مهری

مارال فرجاد

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته عکاسی فارغ التحصیل شد.

وی سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون جاده فرعی، خوب بد جلف ۲، کوتاه مثل زندگی، ربوده شده، شهر در امن و امان است، زمین گرم، رهایم نکن، حلقه سبز، راه شب و روح مهربان را در کارنامه هنری خود دارد.

مارال فرجاد

علیرضا آرا

علیرضا آرا کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تهران است. علیرضا آرا، تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران به پایان رسانید و دوره بازیگری را در حوزه هنری گذراند. وی همسر شبنم مقدمی است.

علیرضا آرا به غیر کارگردانی و بازیگری به عنوان طراح صحنه و دستیاری کارگردان نیز در سینما و تئاتر فعال بوده و گویندگی نیز انجام داده و مدتی یکی از گویندگان برنامه رادیو هفت شبکه آموزش بود.

از میان آثار سینمایی او می توان به فیلم های ۳۶۰ درجه، مردن در آب مطهر و یک روز طولانی اشاره کرد.

علیرضا آرا

مجید نوروزی

مجید نوروزی متولد 20 فروردین 1370 در تهران، هنرپیشه فیلم و سریال است. سال 1381 در تست بازیگری مدرسه پذیرفته شد سپس به کانون حر معرفی شد و زیر نظر سید جواد هاشمی بازیگری را آموخت. سال 1383 حضور کوتاهی در یک سریال تلویزیونی داشت. سال 1384 با تک اجرای نمایشنامه خوانی عنکبوت به کارگردانی رضا جابری انصاری بروی صحنه رفت. از هنرستان کمال الملک در رشته نمایش فارغ التحصیل شد. مقطع کارشناسی رشته بازیگری را در دانشکده هنر و معماری تهران مرکز گذراند. اولین حضور حرفه ای در تلویزیون را با ایفای نقشی کوتاه در سریال ماه و پلنگ در سال 1395 رقم زد. سپس در سال 1396 سریال مناسبتی زیر پای مادر را کار کرد. کارنامه بازیگری ایشان بدین شرح است: فیلم های سینمایی : تارا، مصلحت، دوزیست، زنبور کارگر، لحظه ای و دیگر هیچ، 4، مصلحت نظام، محکومین، ضربه فنی/ سریال ها: چرخ و فلک، ماه و پلنگ، زیر پای مادر، نجوا، در حاشیه 1، ستاک، گاندو 1 و 2. نوروزی برای بازی در نمایش رادیویی بنام جن بچه در حجله عریان در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر مورد تقدیر قرار گرفت.

مجید نوروزی

تصاویر فیلم زنبور کارگر

تصاویر فیلم زنبور کارگر تصاویر فیلم زنبور کارگر تصاویر فیلم زنبور کارگر تصاویر فیلم زنبور کارگر تصاویر فیلم زنبور کارگر تصاویر فیلم زنبور کارگر

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا