اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال محرک؛ پربیننده‌ترین سریال کره‌ای در هولو و دیزنی پلاس

سریال محرک از جدیدترین آثار ژانر اکشن و ماورای طبیعی در سال 2023 است که توسط پارک این جائه (Park In-jae) ساخته شده‌است. اینجا خبرهای مربوط به سریال محرک و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال محرک منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال محرک چه کسی است؟

سریال محرک توسط پارک این جائه (Park In-jae) ساخته شده است.

سریال محرک از کجا پخش میشود؟

پخش سریال کره ای محرک اولین بار در تاریخ 9 آگوست 2023 برابر با 18 مرداد 1402 از Disney+ بود.

بازیگران اصلی سریال محرک چه کسانی هستند؟

از جمله بازیگران سریال کره ای متحرک ۲۰۲۳ ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، زو این سونگ، چا تائه هیون و گو یون جونگ را می‌توان نام برد.

سریال محرک درباره ی چیست؟

سریال محرک داستان سه دانش‌ آموز دبیرستانی است که توانایی‌های ماورائی دارند و سعی کرده‌اند تا آنرا از دیگران پنهان کنند و والدین آنها هم در تلاش هستند تا از آنها محافظت کنند. در ضمن والدین و بعضی از اطرافیان این دانش‌آموزان هم خود قدرت ماوراء‌طبیعی دارند. اما یکی از روزها کسی لیستی با آدرس دقیق آنها در دست دارد که می‌خواهد همه را از بین ببرد.

مشخصات سریال محرک

نام سریالمحرک
نام سریال به زبان کره ای무빙
کارگردانپارک این جائه (Park In-jae)
براساسمووینگ
اثر کانگ فول
نویسندهکانگ فول
تولیدکننده‌هااستودیو اند نیو
مستر رومنس
شرکت والت دیزنی کره
موسیقیدالپالان
کشور سازندهکره جنوبی
زبان اصلیکره‌ای
ژانراکشن و ماورای طبیعی
شبکه اصلیدیزنی پلاس
تاریخ انتشار اولیه۹ اوت ۲۰۲۳
تعداد قسمت ها۲۰

بازیگران سریال محرک

لیست بازیگران سریال محرک

  • ریو سونگ ریونگ در نقش جانگ جو وون: او توانایی بهبود سریع بدون احساس درد را دارد.
  • هان هیو جو در نقش لی می هیون: همسر دو شیک و دارای حواس پنج‌گانه فوق بشری.
  • جو این سونگ در نقش کیم دو شیک: یک مأمور کهنه‌کار با مهارت‌های پرواز.
  • چا ته-هیون در نقش جون گه دو: او توانایی تولید برق را دارد.
  • ریو سونگ بوم در نقش فرانک: فردی مرموز که افراد با قدرت‌های ماورایی را تعقیب می‌کند.
  • کیم سونگ-کیون در نقش لی جه مان: یک مأمور چابک و قدرتمند.
  • لی جونگ-ها در نقش کیم بونگ سوک: پسر می هیون و دو شیک که قدرت‌های ماورایی مشابه والدینش دارد.
  • گو یون-جونگ در نقش جانگ هی سو: دختر جو وون و قدرت‌های ماورایی مشابه والدینش دارد.
  • کیم دو هون در نقش لی کانگ هون: نماینده کلاس و دارای قدرت‌های ماورایی مشابه پدر و مادرش.

معرفی سریال محرک

سریال محرک یکی از سریال‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است.

سریال محرک بر اساس یک webtoon با همین عنوان اثر کانگ فول (Kang Full) تولید شده است.

خلاصه داستان سریال محرک

کیم بونگ سوک، جانگ هوی سو و لی گانگ هون سه دانش‌آموز یک دبیرستان هستند. آن‌ها مانند دانش‌آموزان عادی به نظر می‌رسند اما توانایی‌های خاصی از والدینشان به آن‌ها منتقل شده است. توانایی لی گانگ هون سرعت زیاد او است. کیم بونگ سوک می‌تواند پرواز کند و جانگ هوی سو توانایی‌های ورزشی بسیار خوبی دارد که می‌تواند به سرعت از آسیب‌های مختلف بهبود یابد.

این سه دانش‌آموز سعی می‌کنند توانایی‌های خاص خود را از دیگران پنهان کنند در حالی که والدین آن‌ها تلاش می‌کنند تا از آن‌ها در برابر سوء استفاده دیگران محافظت کنند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال کره ای محرک را تماشا کنید.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال محرک

زمان پخش سریال کره ای محرک اولین بار در تاریخ 9 آگوست 2023 برابر با 18 مرداد 1402 از Disney+ بود و پخش آن تا 20 سپتامبر یعنی 29 شهریور ادامه دارد. تعداد قسمت های سریال محرک 20 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 1 ساعت است.

پوستر سریال محرک

پوستر سریال محرک

تریلر سریال محرک

معرفی بازیگران سریال محرک

در ادامه با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه‌های سریال محرک آشنا خواهیم شد و فقط نام‌های بعضی از بازیگران دیگر این سریال را به همراه نقشی که داشتند بیان خواهیم کرد.

ریو سونگ ریونگ از بازیگران مرد در نقش جانگ جو وان

ریو سونگ ریونگ (Ryu Seung-ryong) یک بازیگر است که در تاریخ 29 نوامبر 1970 برابر با 8 آذر 1349 در کره جنوبی متولد شد. او بازیگری را در تئاتر آغاز کرد و سپس در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی حضور پیدا کرد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان دو فیلم Perhaps Love محصول سال 2021 و Life Is Beautiful محصول سال 2022 را نام برد. او همچنین در تعدادی از فیلم‌های پرفروش کره جنوبی از جمله Miracle in Cell No. 7 محصول سال 2013، The Admiral: Roaring Currents محصول سال 2014 و Extreme Job محصول سال 2019 نیز به ایفای نقش پرداخته است. ریو سونگ ریونگ در سریال کره ای محرک در نقش کاراکتر جانگ جو وان (Jang Joo-won) حضور داشته است.

ریو سونگ ریونگ در نقش جانگ جو وان

هان هیو جو در نقش لی می هیون

هان هیو جو (Han Hyo-joo) یک بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 فوریه 1987 برابر با 3 اسفند 1365 متولد شد. از جمله سریال‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Dong Yi محصول سال 2010 را نام برد که برای ایفای نقش در آن برنده جایزه نیز شده بود. علاوه بر این او در فیلم The Beauty Inside محصول سال 2015 و The Pirates: The Last Royal Treasure محصول سال 2022 و فیلم Masquerade محصول سال 2012 که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کره جنوبی است نیز بازی کرده. هان هیو جو در سریال محرک کره ای ایفای نقش کاراکتر لی می هیون (Lee Mi-yeon) را بر عهده داشته است.

هان هیو جو در نقش لی می هیون

زو این سونگ در نقش کیم دو شیک

زو این سونگ (Zo In-sung) یک بازیگر است که در تاریخ 28 جولای 1981 برابر با 6 مرداد 1360 در شهر سئول (Seoul) کره جنوبی متولد شد. او بیشتر به دلیل نقش‌های اصلی‌اش در درام‌های تلویزیونی کره‌ای از جمله Something Happened in Bali محصول سال 2004 و That Winter, the Wind Blows محصول سال 2013 و It’s Okay, That’s Love محصول سال 2014 شناخته می‌شود. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان The Great Battle محصول سال 2018 و Escape from Mogadishu محصول سال 2021 را نام برد. زو این سونگ در سریال Moving 2023 در نقش کاراکتر کیم دو شیک (Kim Doo-shik) بازی کرده است.

زو این سونگ در نقش کیم دو شیک

چا تائه هیون در نقش جئون گای دو

چا تائه هیون (Cha Tae-hyun) یک بازیگر، خواننده، شخصیت تلویزیونی و کارگردان اهل کره جنوبی است که در تاریخ 25 مارس 1976 برابر با 5 فروردین 1355 در سئول متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Along with the Gods: The Two Worlds محصول سال 2017 و سریال Team Bulldog: Off-Duty Investigation محصول سال 2020 و سریال Police University محصول سال 2021 را نام برد. او اولین کارگردانی خود را در سریال Hit the Top محصول سال 2017 انجام داد که در آن بازیگر نیز بود. چا تائه هیون در سریال کره ای محرک در نقش کاراکتر جئون گای دو (Jeon Gye-do) حضور داشته است.

چا تائه هیون در نقش جئون گای دو

گو یون جونگ در نقش جانگ هوی سو

گو یون جونگ (Go Youn-jung) یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 آوریل 1996 برابر با 3 اردیبهشت 1375 در سئول متولد شد. او اولین بازیگری خود را در سال 2019 در مجموعه تلویزیونی He Is Psychometric انجام داد. علاوه بر این، او در دو سریال Law School محصول 2021 و Alchemy of Souls محصول سال 2022 حضور داشته است. گو یون جونگ در سریال محرک نقش کاراکتر جانگ هوی سو (Jang Hui-soo) را بازی کرده است.

گو یون جونگ در نقش جانگ هوی سو

کیم دو هون در نقش لی کانگ هون

کیم دو هون (Kim Do-hoon) یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 15 سپتامبر 1998 برابر با 24 شهریور 1377 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Today’s Webtoon محصول سال 2022 را نام برد که برای ایفای نقش در آن در مراسم Korea Drama Awards برنده جایزه بهترین بازیگر جدید شد. کیم دو هون در سریال محرک در نقش کاراکتر لی کانگ هون (Lee Kang-hoon) حضور داشته است.

کیم دو هون در نقش لی کانگ هون

لی جونگ ها در نقش کیم بونگ سوک

لی جونگ ها (Lee Jung-ha) یک بازیگر است که در تاریخ 23 فوریه 1998 برابر با 4 اسفند 1376 در کره جنوبی متولد شد. از جمله سریال‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Nevertheless محصول سال 2021 را نام برد که از نتفلیکس نیز منتشر شده بود. لی جونگ ها در سریال کره ای محرک ایفای نقش کاراکتر کیم بونگ سوک (Kim Bong-seok) را بر عهده داشته است.

لی جونگ ها در نقش کیم بونگ سوک

ریو سونگ بوم در نقش فرانک

ریو سونگ بوم (Ryoo Seung-bum) یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 9 آگوست 1980 برابر با 18 مرداد 1359 متولد شد. از جمله فیلم‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان The Unjust و The Berlin File را نام برد. ریو سونگ بوم در سریال محرک در نقش کاراکتر فرانک (Frank) بازی کرده است.

ریو سونگ بوم در نقش فرانک

کیم سونگ کیون در نقش لی جائه من

کیم سونگ کیون (Kim Sung-kyun) یک بازیگر است که در تاریخ 25 می 1980 برابر با 4 خرداد 1359 در کره جنوبی متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Divorce Attorney Shin محصول سال 2023 را نام برد. او همچنین در فیلم Nameless Gangster: Rules of the Time نیز حضور داشته است. کیم سونگ کیون در سریال کره ای محرک در نقش کاراکتر لی جائه من (Lee Jae-man) بازی کرده است.

کیم سونگ کیون در نقش لی جائه من

بررسی سریال محرک

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال کره ای محرک و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در دو سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی و مای دراما لیست به ترتیب نمره‌های 8.6 از 10 و 9.2 از 10 را دریافت کرده است. همچنین از جمله جوایز سریال محرک می‌توان شش جایزه که در مراسم Asia Contents  Awards & Global OTT Awards در بخش بهترین بازیگر اصلی، بازیگر جدید، نویسنده، جلوه‌های ویژه و نوآوری کسب کرد نام برد.

در بعضی از نقدهایی که تا الان در مورد سریال Moving 2023 منتشر شده است، کاربران ایفای نقش گروه بازیگران این سریال را تحسین کرده‌اند و کیفیت تولید آن را مناسب دانسته‌اند. آن‌ها همچنین توسعه کاراکترهای این سریال را از جمله ویژگی‌های مثبت آن بیان کرده‌اند. بعضی از بینندگان دیگر نیز بیان کرده‌اند که این سریال بیشتر ویژگی‌های یک سریال سرگرم کننده را دارد اما داستان اولیه آن را تکراری و غیر اورجینال دانسته‌اند.

تصاویر سریال محرک

لی جونگ ها در نقش کیم بونگ سوک پسری با قدرت ماوراء‌طبیعی گو یون جونگ در نقش جانگ هی سو دختری با قدرت ماوراء‌طبیعی کیم دو هون در نقش لی کانگ هون نماینده کلاس و پسری با قدرت ماوراء‌طبیعی ریو سونگ ریونگ در نقش جانگ جو وون هان هیو جو در نقش لی می هیون، مادر کیم بونگ سوک جو این سونگ در نقش کیم دو شیک

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا