اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی فیلم علمی تخیلی آگاهی محصول کشور اسپانیا

فیلم آگاهی (انگلیسی: Awareness 2023) یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی آمریکایی-اسپانیایی محصول 2023 به کارگردانی دنیل بنمایور است که فیلمنامه آن را دانیل بنمایور، مانوئل بورک و ایوان لدسما به نگارش درآورده اند که در بین فیلم‌های علمی تخیلی جزو بهترین‌ها حساب می‌شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم آگاهی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم آگاهی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم آگاهی چه کسی است؟

کارگردان فیلم آگاهی دنیل بنمایور است.

فیلم آگاهی کی میاد؟

فیلم آگاهی اولین بار در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۳ میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Málaga Film Festival در کشور اسپانیا به نمایش درآمد.

موضوع فیلم آگاهی چیست؟

در فیلم آگاهی، داستان حول یک نوجوان طغیانگر می‌گردد که توانایی ایجاد توهم‌های بصری در افراد را دارد و می‌تواند ذهن آن‌ها را دستکاری کند. وقتی یکی از حقه‌هایش به مشکل می‌خورد، او هدف برخی از سازمان‌های رقیب می‌شود. این سازمان‌ها قصد سوءاستفاده از قدرت و توانایی او را دارند…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم آگاهی چیست؟

در فیلم آگاهی گروهی از بازیگران شامل کارلوس شولتز، ماریا پدراسا، پدرو آلنسو، اسکار جانادا و … حضور دارند.

مشخصات فیلم آگاهی

نام فیلمآگاهی
کارگرداندنیل بنمایور
نویسندهدنیل بنمایور، مانوئل بورک و ایوان لدسما
تهیه کنندهمارک آلبلا، دانیل بن مایور و خوان سولا
موسیقیروکه بانیوس
کشور سازندهآمریکا – اسپانیا
ژانررازآلود، هیجان‌انگیز و علمی تخیلی
توزیع‌کنندهآمازون پرایم ویدئو
تاریخ‌های انتشار۱۶ مارس ۲۰۲۳ (جشنواره فیلم‌های اسپانیایی مالاگا)
۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ (آمازون پرایم ویدئو)
مدت زمان
یک ساعت و 52 دقیقه
آیا پانته آ بهرام زرتشتی است؟

لیست بازیگران فیلم آگاهی

  • کارلوس شولتز
  • پدرو آلنسو
  • ماریا پدراسا
  • اسکار جانادا
  • لی‌لا لورن
  • جیمز فوکنر
  • ویکتور سرزوئلا
  • کارلوس کورتس سوییداد
  • ایوان میلان دیاز

عوامل فیلم آگاهی

  • کارگردان: دنیل بنمایور
  • نویسنده: دنیل بنمایور، مانوئل بورک و ایوان لدسما
  • تهیه کننده: مارک آلبلا، دانیل بن مایور و خوان سولا
  • موسیقی: روکه بانیوس
  • فیلم‌بردار: خوان میگل آسپیروس
  • تدوین‌گر مارک سوریا

Daniel Benmayor کارگردان فیلم آگاهی

Daniel Benmayor یک کارگردان خلاق و نوآور در صنعت سینما است که با آثار خود، به عنوان یک هنرمند چند‌جانبه، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. او با استفاده از دیدگاه‌های خاص و نوآورانه در سینما، توانسته است آثاری متنوع و جذاب ارائه دهد. نحوه‌ی ترکیب عناصر گوناگون همچون هیجان، علمی تخیلی و ابزارهای نوین سینمایی، از ویژگی‌هایی است که او را به یک کارگردان مورد توجه و الگو تبدیل کرده است. به واسطه استعداد و خلاقیت در روایت داستان و زبان بصری، توانسته است آثاری جدید برای مخاطبان خلق کند.

معرفی فیلم آگاهی

فیلم «آگاهی» در سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از برترین فیلم‌های علمی تخیلی در سال مورد استقبال بسیاری از کاربران و بینندگان قرار گرفته و توانسته داستان فیلم را به خوبی به کاربران منتقل کند.

خلاصه داستان فیلم آگاهی

در این بخش به خلاصه فیلم سینمایی آگاهی ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت. در فیلم آگاهی، یک نوجوان با توانایی ایجاد توهم‌های بصری توانسته است ذهن مردم را متلاشی کند. اما وقتی یکی از تلاش‌هایش به مشکل برخورد، دو سازمان رقیب هدفش می‌شوند و قصد دارند از توانایی‌اش بهره ببرند. داستان فیلم «آگاهی» درباره‌ی این نوجوان طغیانگر است که قادر به ایجاد توهم‌های بصری است و توانایی دستکاری در ذهن افراد را دارد. وقتی یکی از توانمندی‌هایش به مشکل برمی‌خورد، هدف تعدادی از سازمان‌های رقیب می‌شود که قصد دارند از قدرت و توانایی او بهره‌مند شوند. به طور کلی این فیلم سینمایی میتواند در طول مدت نمایش داستانی جذاب را نقل کند.

ماجرای طلاق آزاده نامداری از زبان خودش

زمان پخش فیلم آگاهی

درباره تاریخ اکران فیلم آگاهی ۲۰۲۳ باید بدانید که اولین بار 16 مارس سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Málaga Film Festival در کشور اسپانیا به نمایش درآمد؛ سپس در 11 اکتبر همان سال توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

پوستر فیلم آگاهی

پوستر فیلم آگاهی

تیزر فیلم آگاهی

بیوگرافی بازیگران فیلم آگاهی

Carlos Scholz از بازیگران مرد در نقش Ian

کارلوس شولز برای فیلم‌های آگاهی (2023)، پسر اسباب بازی (2019) و امور ناتمام (2022) شناخته شده است.
Carlos Scholz در نقش Ian

Pedro Alonso در نقش Vicente

پدرو آلنسو ، بازیگر و نویسنده اهل اسپانیا است. او در تاریخ ۲۱ ژوئن ۱۹۷۱ متولد شد و از سال ۱۹۹۵ تاکنون در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

پدرو آلنسو در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلف شرکت کرده است. از جمله نقش برلین در سریال خانه کاغذی (La Casa de Papel)، آگاهی، سفارت (The Embassy)، هر آنچه بخواهی (Anything You Want) و سکوت باتلاق (Silence of the Marsh) قابل ذکر است.

پدرو آلنسو در مدرسه سلطنتی هنرهای دراماتیک (RESAD) در مادرید تحصیل کرده و در سال ۱۹۹۲ فارغ التحصیل شده است. وی همچنین عضو تئاتر رقص بوده و با تاتیانا جوردجویچ، متخصص هیپنوتیزم و پاریسی ارتباط دارد. همچنین، پدرو آلنسو دارای یک دختر به نام اوریل است که از رابطه قبلی وی به دنیا آمده است.

Pedro Alonso در نقش Vicente

James Faulkner در نقش El Americano

جیمز فوکنر، بازیگر و تهیه‌کننده بریتانیایی که در تاریخ ۱۸ جولای ۱۹۴۸ در لندن متولد شد. او فعالیت خود را از سال ۱۹۷۰ آغاز کرده است.

مهریه بهاره رهنما چقدر است؟

جیمز فوکنر تجربه بازیگری و صداپیشگی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را در کارنامه هنری خود دارد. او در “تپه خرگوش‌ها” (Watership Down)، “جادوگران: داستان‌های آرکیدیا” (Tales of Arcadia)، “بلوند اتمی” (Atomic Blonde)، “شیاطین داوینچی” (Da Vinci’s Demons)، “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) و “دانتون ابی” (Downton Abbey) به ایفای نقش پرداخته است.

James Faulkner در نقش El Americano

نقد‌ها و نمرات فیلم آگاهی

نمرات فیلم آگاهی ۲۰۲۳ در سایت آی ام دی بی با امتیاز 5.2 نوید یک فیلم نسبتا خوب و خوش ساختی را در ژانر علمی تخیلی می‌دهد. داستان این فیلم پر از هیجان و رمز و راز است و توانسته توجه مخاطبان سراسر جهان را جلب کند. فیلم Awareness 2023 توسط شرکت‌های معتبر در سراسر دنیا منتشر شده است. اگر به دنبال یک تجربه هیجان‌انگیز و پر از هیجان در سینما هستید، فیلم آگاهی یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود.

بعد از دیدن و بررسی فیلم آگاهی 2023 متوجه می‌شوید که این فیلم راز آلود یکی از فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ بسیاری از سینمادوستان و طرفداران سینما را باری دیگر با دنیای هنر هفتم آشتی می‌دهد. به احتمال زیاد این فیلم به یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی در سال ۲۰۲۳ تبدیل خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا