اخبار دیگران

هزینه بوکال فت، هزینه بلفاروپلاستی، هزینه لیفت ابرو

بوکال فت

عمل بوکال فت یا عمل جراحی دهانی یک جراحی زیبایی است که باعث میشود گونه برجسته شود و از گردی صورت تبدیل به صورتی استخوانی شود. افرادی که از چهره گرد خود راضی نیستند میتوانند به سراغ بوکال فت بروند.

عمل بوکال فت به این صورت است که بیمار تحت بی حسی موضعی قرار میگیرد و پزشک متخصص از داخل دهان لایه درونی لپ را به اندازه دو سانتی متر شکاف میزند و یک لایه چربی که در درون صورت قرار دارد را بیرون می­آورد.

بعد از عمل، شکل صورت زیباجو به صورت V و قلب وارونه در می­آید.

از مهمترین مزایای بوکال فت میتوان به جای زخم و بخیه نماندن آن روی صورت اشاره کرد. این عمل چون از داخل دهان انجام میشود هیچ کاری به لایه بیرونی لپ ندارد و تمام جراحی از داخل دهان صورت میگیرد.

در صورتی که در انتخاب پزشک دچار اشتباه شوید و بدون تحقیق این کار را انجام دهید احتمال این را دارد که پزشک شما، تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد به همین دلیل عوارضی را به همراه خواهد داشت.

چند نمونه از عوارض بوکال فت در صورت متخصص نبودن پزشک را برای شما بازگو میکنیم:

  • نامتقارن شدن هر دو گونه
  • طولانی شدن دوره نقاهت
  • احتمال کبودی و تورم در صورت
  • احتمال عفونت و خون ریزی در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی

آیا بوکال فت نیاز به بیهوشی دارد؟ این عمل جراحی نیاز به بیهوشی ندارد و همان بی حسی موضعی برای عمل، اکتفا میند. در مواقع اظطراری و بنابر تشخیص پزشک، بیمار را بیهوش میکنند.

دوره نقاهت بوکال فت چقدر است؟ دوره نقاهت این عمل زیبایی، بیشتر به خود شما بستگی دارد که چقدر نکات و دستورات پزشک خود را رعایت میکنید. در صورت رعایت تمام نکات ایمنی و بهداشتی بعد از دو هفته دوره نقاهت به پایان میرسد.

هزینه بوکال فت

به دلیل اینکه بوکال فت یک عمل جراحی زیبایی است بعضی از زیباجویان و مراجعه­کنندگان عزیز بین “قیمت عمل بوکال فت” و ” هزینه بوکال فت ” تفاوت می­بینند ولی در واقع “هزینه بوکال صورت” و “قیمت بوکال صورت” یکی هستند و تفاوتی باهم ندارند.

همچنین برای اخذ قیمت عمل تخلیه چربی صورت می­توانید از مشاوره رایگان کلینیک GMK (گل) استفاده نمایید و با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

عزیزان زیباجو میتوانند به مراجعه به سایتwww.gmkbeautyclinic.com آدرس­های مجازی ما را مشاهده فرمایید و با کلیک بر روی آدرس صفحات مجازی، ما را دنبال کنید و نمونه کارهای ما را در آنجا مشاهده فرمایید.

قیمت بوکال فت

برای اطلاع دقیق از قیمت بوکال فت در سال 1402 میتوانید با کلینیک GMK تماس بگیرید و با متخصصان این کلینیک مشاوره رایگان برقرار کنید تا شما را برای اطلاع از هزینه بوکال فت بهتر راهنمایی کنند.

چون هزینه عمل تخلیه چربی دهانی نیاز به بررسی مواردی چون مقدار چربی بوکال که در صورت شما وجود دارد، تایم عملی که برای شما در نظر گرفته شده دارد. پس به طور قطعی از پشت تلفن نمیتوان قیمت و هزینه آن را مشخص کرد.

C:\Users\sasan\Downloads\bucalfat1.jpg

بلفاروپلاستی

پلک زمانی که گودی و چالی یا چین و چروک نداشته باشد ، چشم نیز زیباتر به نظر می­رسد . بلفاروپلاستی یک عمل جراجی است که بر روی پلک صورت میگیرد که باعث می­شود چین و چروک ها و همچنین گودی زیر چشم را از بین ببرد .

افرادی که پلک آنها با همچین مشکلی مواجه است، همیشه در چهره آنها خستگی دیده می­شود در صورتیکه این چنین نیست. در ادامه با عمل جراحی افتادگی پلک بیشتر آشنا می­شویم .

افتادگی پلک در واقع همان بلفاروپلاستی است که معمولا زبان عامیانه آن همان عمل جراحی افتادگی پلک است. بعضی از زیباجویان و مراجعه کنندگان عزیز این عمل جراحی را به اسم “عمل جراحی بلفاروپلاستی” می­شناسند

از مزیتهای بلفاروپلاستی میتوان به حذف پف زیر چشم، جوانسازی پوست و بهبود کیفیت دید اشاره کرد.

در عمل بلفاروپلاستی از بی حسی موضعی استفاده میشود و در موارد نادر و استثنایی بنابر تشخیص پزشک بیمار باید بیهوش شود.

قبل از عمل، از خوردن الکل به مدت دو هفته پرهیز کنید، از داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشوند پرهیز کنید و اگر داروی خاصی مصرف میکنید آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

بلفاروپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟ هر فردی که پلک او دچار چین و چروک شده یا زیر چشمش پف کرده و یا سیاهی زیر چشم دارد عمل بلفاروپلاستی برایش بهترین گزینه است چون با انجام دادن این عمل، تمام این عارضه­ها از بین میروند. برای همین است که عمل بلفارو در کشورهای آسیای شرقی محبوبیت بسیار زیادی دارد و به اصطلاح چشم بادامی­ها از این عمل زیبایی بهره میبرند.

سن مناسب بلفارو چقدر است؟ بلفاروپلاستی هیچ محدودیت سنی ندارد و همه افراد میتوانند این عمل را انجام دهند. ولی معمولا افراد از سن 30 سالگی به بالا دچار چین و چروک میشوند و قبل آن نیاز به بلفارو پیدا نمیکنند.

هزینه بلفاروپلاستی

همانطور که در بالا عرض شد برخی از مراجعه کنندگان هم استعلام قیمت عمل بلفاروپلاستی و هم هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی را می­گیرند که باید خدمت این دسته از افراد عرض کنیم، قیمت و هزینه بلفاروپلاستی باهم تفاوتی ندارند.

قیمت بلفاروپلاستی در سال 1402

کل هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1402برای هر پلک از 6 میلیون به بالا شروع می­شود. برای اطلاع از هزینه و قیمت بلفاروپلاستی و مشاوره رایگان، با شماره تلفن های کلینیک GMK (گل) تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. همچنین ما در صفحات مجازی تعدای از عمل­های صورت گرفته و نمونه کارها را داخل پیج گذاشتیم که با دنبال کردن ما میتوانید تمامی آنها را مشاهده فرمایید.

C:\Users\sasan\Downloads\belfaroplasty4-2.jpg

لیفت ابرو

لیفت ابرو مانند عمل بوکال فت و بلفاروپلاستی در کلینیک GMK(گل) زیر نظر فوق تخصص­های این مجموعه، به خوبی انجام میشود.

لیفت ابرو یک عمل زیبایی برای کاهش چین و چروک صورت، افتادگی ابرو و رفع حالت خستگی و عصبانیت صورت است. همه ما زمانی که عصبی میشویم و اضطراب و نگرانی داریم، با ابروها و پیشانی خود بازی میکنیم و به نحوی آن را خم میکنیم، این حالت به مرور زمان باعث میشود پیشانی و خط اخم وسط ابروها چین بردارد و چروک شود.

به کمک عمل لیفت ابرو میتوانید از دست این عارضه خلاص شویدو یک چهره بدون چروک را تجربه کنید.

این عمل محدودیت سنی ندارد ولی بیشترین محدوده سنی که به دنبال این عمل زیبایی هستند معمولا بین 30 تا 55 سال است.

عمل لیفت ابرو به این صورت است که پوست شما را در ناحیه­ای که موی سر روییده برش میزنند و پوست را به اندازه­ای که چین و چروک­ها برداشته شوند میکشند و ابرو را از حالت افتادگی در می­آورند، سپس مقدار اضافی را برش زده و در آخر بخیه میزنند.

یکی از بهترین مزایای لیفت ابرو این است که جا هیچ گونه جای بخیه و زخمی روی صورت باقی نمی­ماند و جای عمل مشخص نیست.

از مزایای درمانی لیفت ابرو هم میتوان به افزایش قدرت دید اشاره کرد چون زمانی که ابرو افتاده شود دید ما نیز دچار مختل میشود، که با کمک عمل زیبایی لیفت ابرو قدرت دید نیز بالا میرود.

علاوه بر لیفت ابرو، لیفت شقیقه نیز به همین صورت انجام میگیرد و چین و چروک را از شقیقه برمیدارد.(شقیقه همان کنار چشم میباشد که بین گوش و ابرو قرار دارد)

هزینه لیفت ابرو

برای انجام عمل لیفت ابرو بدون معاینه توسط پزشک، نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن مشخص کرد چون چهره هر فردی با فرد دیگر متفاوت است و مقدار چین و چروک­ها و افتادگی ابرو در همه افراد باهم فرق میکند.

به همین دلیل تا چهره شما توسط متخصص معاینه نشود نمیتوان هزینه لیف ابرو را به طور دقیق بیان کرد. در حالت کلی قیمت لیفت ابرو در کلینیک GMK(گل) از 15 میلیون تومان شروع میشود و تا 40 میلیون تومان هم میتواند برسد ک برای بررسی دقیق تر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگبرید و عکس چهره خود را ارسال کنید تا قیمت لیفت ابرو را برای شما تعیین کنند.

همچنین با جشنواره پاییزی تا آخر پاییز میتوانید تا سقف 4 میلیون تومان تخفیف ویژه بگیرید و با هزینه کمتری زیر نظر بهترین متخصصان زیبایی ایران، عمل لیفت ابرو را انجام دهید.

C:\Users\sasan\Downloads\eyebrow-lift-2-300x224.jpg

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا