اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال پلیس رودخانه هان (Han River Police)

سریال پلیس رودخانه هان (Han River Police) از جدیدترین آثار کره ای در ژانر اکشن، کمدی و جنایی در سال 2023 است که توسط کیم سانگ ساخته شده‌است. اینجا خبرهای مربوط به سریال پلیس رودخانه هان و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال پلیس رودخانه هان منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال پلیس رودخانه هان چه کسی است؟

سریال پلیس رودخانه هان توسط کیم سانگ ساخته شده است.

سریال پلیس رودخانه هان از کجا پخش میشود؟

سریال پلیس رودخانه هان از دیزنی پلاس پخش میشود.

بازیگران اصلی سریال پلیس رودخانه هان چه کسانی هستند؟

سانگ وو کوون (Sang wooKwon)، کیم هی وون (Kim Hee won) و دابین بائه (Da bin Bae) از بازیگران اصلی سریال پلیس رودخانه هان هستند.

سریال پلیس رودخانه هان درباره ی چیست؟

یک پلیس حوادث و تصادفات مختلفی را که در رودخانه هان رخ می دهد مدیریت می کند…

مشخصات سریال پلیس رودخانه هان

نام سریالپلیس رودخانه هان
کارگردانکیم سانگ
نویسندهکیم سانگ
کشور سازنده کره جنوبی
زبان اصلی کره ای
ژانراکشن، کمدی و جنایی
شبکه اصلیدیزنی پلاس
تاریخ انتشار اولیه۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳
شمار فصل‌ها 1 فصل
تعداد قسمت ها 6 قسمت

دانلود سریال پلیس رودخانه هان

لیست بازیگران سریال پلیس رودخانه هان

  • کوون سانگ وو در نقش هان دو جین
  • کیم هی وون در نقش لی چئون سوک
  • لی سانگ یی در نقش گو گی سوک
  • بائه دابین در نقش دو نا هی
  • شین هیون سونگ (Shin Hyun Seung) در نقش کیم جی سو
  • پارک هو سان (Park Ho San) در نقش باک چول
  • کو سونگ هوان (Koo Sung Hwan) در نقش اوه جونگ تاک
  • ها سو هو (Ha Soo Ho) در نقش گو نام گی
  • چوی مو سونگ (Choi Moo-Sung) در نقش هوانگ من-دائه
  • هونگ وو جین (Hong Woo-Jin) در نقش جئون گوانگ ایل
زندگینامه بهروز شعیبی و آثار ماندگار او در سینما و تلویزیون

معرفی سریال پلیس رودخانه هان

خلاصه داستان سریال پلیس رودخانه هان

خلاصه سریال کره ای پلیس رودخانه هان حول محور هان دو جین می‌چرخد که یک افسر پلیس در رودخانه هان است. او آدمی است که به هر طریقی می‌خواهد به دنبال عدالت برود و هیچ‌گاه نابرابری را نمی‌پذیرد. همکار او، افسر پلیس لی چئون سوک، کسی است که درست نقطه مقابل او قرار دارد.

دو نا هی و کیم جی سو نیز در ایستگاه پلیس کار می‌کنند.درواقع، افسران پلیس رودخانه هان باید از شهروندانی که برای تفریح و خوش‌گذارنی به رودخانه می‌آیند، محافظت کنند. با این حال، این دو افسر پلیس متوجه می‌شوند که در اطراف این رودخانه جنایاتی رخ می‌دهد و تلاش می‌کنند تا از این موضوع سر در بیاورند.

تعداد قسمت های سریال پلیس رودخانه هان

سریال پلیس رودخانه هان در سال 2023 طی یک فصل 6 قسمتی به انتشار رسید. این سریال بازخوردهای مثبتی از سوی بینندگان به همراه داشت. کمپانی سازنده همچنان اطلاعاتی مربوط به ساخت فصل دوم منتشر نکرده است، اما احتمال دارد فصل دوم این سریال در دست ساخت قرار بگیرد.

پوستر سریال پلیس رودخانه هان

پوستر سریال پلیس رودخانه هان

تریلر سریال پلیس رودخانه هان

معرفی بازیگران سریال پلیس رودخانه هان

کوون سانگ وو از بازیگران مرد در نقش هان دو جین

کوون سانگ وو، متولد ۵ اوت ۱۹۷۶ برابر با ۱۴ مرداد ۱۳۵۵، یک بازیگر کره‌ای است. او در سال ۲۰۰۳ با بازی در فیلم کمدی عاشقانه “دوست من معلم” و سریال ملودرام “راه پله به بهشت” به موفقیت بزرگی دست یافت. کوون سانگ وو، نمونه برجسته‌ای از جنبش “زنگ مادر” است و در دههٔ ۱۹۹۰ به عنوان یک مدل پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت.

ماجرای رابطه ی مینا وحید با رضا کیانیان و دست دادن با او چه بود؟

تجربه اولین بازیگری او در سریال تلویزیونی “پیشنهاد خوشمزه” بود و در سال‌های اولیه فعالیت هنری خود، تنها نقش‌های کوچکی در تلویزیون به او داده می‌شد. سپس در سال ۲۰۰۱ با بازی در فیلم هنرهای رزمی “آتشفشان بلند”، وارد عرصهٔ سینما گردید. در سال بعد، نقش اول خود را در کمدی “بزرگش کن” به همراه بهترین دوست واقعی‌اش، سونگ سونگ هون، ایفا کرد.

کوون سانگ وو در نقش هان دو جین

کیم هی وون در نقش لی چئون سوک

کیم هی وون یک بازیگر کره‌ای است. او از سال ۲۰۰۷ به بعد در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نقش‌های مکملی ایفا کرد و در عناوین قابل توجهی نظیر “مردی از هیچ‌جا”، “آقای گو” و “میسانگ: زندگی ناتمام” حضور داشته است.

کیم هی وون در نقش لی چئون سوک

 

لی سانگ یی در نقش گو گی سوک

لی سانگ-یی (Lee Sang-yi)، بازیگر و خواننده کره‌ای است. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های “یک بار دیگر”، “جوانان ماه مه” و “چاچاچا وطن” شناخته می‌شود. به عنوان یک خواننده، او به خاطر عضویت در گروه ام‌اس‌جی وانابی معروف است.

لی سانگ یی در سال ۱۹۹۱ در انسان، استان گیونگی به دنیا آمد. علاقه لی به بازیگری در دوران دبستانی‌اش در یک نمایش انگلیسی به وجود آمد. پس از تحصیل در مدرسه ابتدایی جونگجی و مدرسهٔ متوسطهٔ وونیل، لی سانگ یی با ثبت نام در دانشکدهٔ تئاتر و فیلم در دبیرستان هنری آنیانگ، علاقهٔ خود را به بازیگری پیگیری کرد.

لی سانگ یی در نقش گو گی سوک

بائه دابین در نقش دو نا هی

بائه دابین (Bae Da bin) یک بازیگر کره‌ای است. او برای نقش‌هایش در “زیبایی گانگنام” و “آیا برامز دوست دارید؟” شناخته می‌شود. او در دو فیلم “صدای زیبا” (۲۰۱۹) و “لوله‌کشی” (۲۰۲۱) بازی کرده است. در سال ۲۰۲۱ در سریال نتفلیکس “زنگ هشدار عشق” فصل دوم نیز حضور داشت. در سال ۲۰۲۲، در درام شبکه KBS به نام “اکنون زیباست” به عنوان نقش اصلی حضور به ایفای نقش پرداخت.

علت معلولیت الیکا عبدالرزاقی چیست؟

بائه دابین با شروع کارش به عنوان یک مدل، در ابتدا در سریال تلویزیونی “باید ببوسیم؟” شبکه SBS در سال ۲۰۱۸ ظاهر شد. او به خاطر نقش مکملش در “زیبایی گانگنام” شبکه JTBC و “کمتر از شر” شبکه MBC شناخته شد. سپس در نقش‌های اصلی در “آرتدال کرونیکلز” شبکه tvN نیز بازی کرد.

بائه دابین در نقش دو نا هی

 

شین هیون سونگ در نقش کیم جی سو

شین هیون سونگ به واسطه بازی در سریال‌های “Be My Boyfriend” در سال 2021، “Soolkkundoshiyeojadeul” در سال 2021 و “Shooting Stars” در سال 2022 شناخته شده است.

شین هیون سونگ

نقد سریال پلیس رودخانه هان

نقد سریال پلیس رودخانه هان کره ای توسط منتقدان و طرفداران نمرات متوسط رو به بالایی را به همراه داشت. سریال کره ای پلیس رودخانه هان از سایت Imdb نمره 7.3 از 10 و از سایت‌های Rotten Tomatoes و Metacritic نمره‌ای دریافت نکرد. همچنین باید گفت که بررسی سریال Han River Police 2023 توسط کاربران گوگل، 69 درصد از رضایت آن‌ها را در پی داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا