اخبار دیگران

سلبریتی‌ها روی کدام ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند؟

اگر بگوییم که ارز دیجیتال در سال‌های اخیر محبوبیت خود را بیشتر از صد درصد افزایش داده است اشتباه نگفته‌ایمبه طوری که سلبریتی‌های معروف دنیا نتوانستند نسبت به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال بی‌تفاوت بمانندیکی از ارزهایی که به تازگی بسیار سر زبان افراد مشهور افتاده است ارز سند باکس استدر این مطلب با چهره‌هایی که روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، آشنا می‌شویم.

لیست سلبریتی‌هایی که ارز دیجیتال دارند

تقریباً همه ما شنیده‌ایم که اطرافیان، اقوام و حتی خانواده‌مان در حال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف هستند که افزایش و کاهش می‌یابندالبته بعد از این همه محبوبیت می‌دانیم که سلبریتی‌های معروف نیز روی ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه گذاری می‌کنند که این موضوع چه در ایران چه در کشورهای دیگر دیده می‌شود.

وقتی صحبت از نام‌های معروفی می‌شود که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند، طبیعی است که اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد ایلان ماسک است که حتی لوگوی توییتر را که به قیمت 44 میلیارد دلار خریده بود، با Dogecoin تغییر دادپس به جز ایلان چه نام‌های دیگری در دنیا در این لیست وجود دارند؟ بیایید افراد مشهوری که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند را بررسی کنیم تا بدانیم دنیای ارز دیجیتال چه دنیای عجیب و پر سودی است!

اسنوپ داگ؛ خواننده مشهور علاقه‌مند به ارز دیجیتال

اسنوپ داگ هنرمند و تاجر سبک رپ که همه ما او را به خوبی می‌شناسیم، یکی از نام‌های معروفی است که بیش از همه به صنعت ارزهای دیجیتال اعتقاد دارداسنوپ داگ که پروژه‌های NFT خود را نیز در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرده است اظهار می‌کند که به دلیل فناوری بلاک چین و تأثیر جهانی که ایجاد می‌کند، به شدت به بیت‌کوین اعتقاد دارد.

کانیه وست؛ از مهم‌ترین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال

خواننده مشهور کانیه وست که اخیراً صحبت‌ها و کارهایش مطرح شده است، از جمله نام‌های معروف مدافع ارزهای دیجیتال استوست در طول مصاحبه خود با پادکست معروف جو روگان در سال 2020 گفت که علاقه مندان به بیت کوین رستگار واقعی آمریکا ” هستند و افزود که بیت کوین مسیر جدیدی ایجاد کرده است که می‌تواند مرز بعدی بشریت” را شکل دهد.

مایک تایسون؛ حامی‌بیت کوین از سال 2015

شاید نام معروفی که در لیست ما قرار دارد و در اولین قدم سرمایه گذاری در پول کریپتو را آغاز کرده است، بوکسور افسانه‌ای مشهور جهان مایک تایسون باشدبه گفته منابع معتبر تایسون پتانسیل بیت کوین را قبل از بسیاری از افراد مشهور دید و در سال 2015 حمایت خود را از این ارز دیجیتال آغاز کرد و اظهار داشت که او خوشحال است که بخشی از این انقلاب فناوری جدید است.

پاریس هیلتون؛ حامی‌کامل ارزهای دیجیتال

شخصیت رسانه‌ای مشهور آمریکایی پاریس هیلتون نام معروف دیگری است که به آینده ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد و مدت‌ها پیش سرمایه گذار این حوزه بوده استهیلتون بارها و بارها اشتیاق خود را برای دارایی‌های دیجیتال، از جمله ارزهای دیجیتال و NFTها، حتی متاورس را ابراز کرده است و در نتیجه از سرمایه‌گذاران ارز سند باکس هم به حساب می‌آید.

پاریس هیلتون که سرمایه گذاری خالص خود در ارزهای دیجیتال را فاش نکرده است گفت که سرمایه گذاری در بیت کوین و اتریوم را در سال 2016 آغاز کرده استطبق آمارها در آن زمان یک بیت کوین حدود 1000 دلار و یک ETH حدود 10 دلار ارزش داشت.

مارک کوبان؛ خوب و بد با بیت کوین

میلیاردر مارک کوبان که ما او را به عنوان مالک تیم NBA دالاس ماوریکس می‌شناسیم، نام مشهور دیگری است که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کندکوبان که رابطه جدی ‌با بیت کوین دارد، به مردم توصیه کرده است که حداقل 10 درصد از سبد سهام خود را در بیت کوین بگذارندباید به این نکته اشاره کنیم که کوبان برای مدت طولانی یک سرمایه گذار کریپتو بوده و به آینده ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد.

آکون؛ آینده با ارزهای دیجیتال

خواننده معروف آکون از جمله سلبریتی‌هایی است که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کند و فکر می‌کند در آینده جایگاه مهمی ‌به دست خواهد آوردهمچنین باید اشاره کنیم که Akon یکی از شرکای بنیانگذاری ارز دیجیتالی به نام Akoin است.

جک دورسی؛ یکی از بنیانگذاران توییتر و صاحب اولین توییت

در واقع، مدیرعامل سابق توییتر عبارت #Bitcoin را در بیوگرافی خود داردلازم به ذکر است زمانی که بازار ارزهای دیجیتال در سال 2018 سقوط کرد و به پایین‌ترین حد خود در چند سال اخیر رسید، دورسی همچنان فکر می‌کرد که بیت کوین ارز جهانی آینده نامیده می‌شود در مارس 2019، دورسی گفت که هر هفته چندین هزار دلار برای خرید بیت کوین خرج می‌کند.

امره آیدین؛ سرمایه گذار حرفه‌ای در ارزهای دیجیتال

رابطه امره آیدین، این خواننده معروف ترک با ارزهای دیجیتال بسیار خوب استمی‌توان گفت که Emre Aydın خواننده معروف که در تبلیغات ارزهای دیجیتال نیز با او مواجه می‌شویم، یکی از سلبریتی‌هایی است که آگاهانه‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خود را بر روی ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد.

امره آیدین که از طرفداران بیت کوین است، برخلاف سایر نام‌های معروف، مانند یک سرمایه گذار خبره، از طریق پست‌های خود در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی، با تحلیل‌های فنی خود اظهار نظر و پیش بینی می‌کند.

نتیجه‌گیری

با وجود بازار نزولی طولانی مدت و کاهش شدید قیمت در گذشته ارزهای دیجیتال، بسیاری از سلبریتی ها به حمایت از اکوسیستم کریپتو ادامه داده‌انداگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی ارزهای نوظهور مانند ارز سند باکس هستید می‌توانید به پلتفرم صرافی بیت۲۴ مراجعه کرده و سرمایه‌گذاری روی این ارز و ارزهای معتبر دیگر را به راحتی آغاز کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا