اخبار بازیگرانسریال ایرانی

نگاهی به فصل جدید شب آهنگی با اجرا حامد آهنگی در نوروز ۱۴۰۳

شب آهنگی به کارگردانی و اجرای حامد آهنگی محصول سال 1403 است که از بستر فیلمنت در اختیار مخاطبان قرار گیرد. در این مطلب، خبرهای مربوط به تاک‌شوی شب آهنگی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل تاک‌شوی شب آهنگی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان تاک‌شوی شب آهنگی چه کسی است؟

مجری و کارگردان تاک‌شوی شب آهنگی حامد آهنگی است.

تاک‌شوی شب آهنگی چیست؟

در تاک‌شوی شب آهنگی هر هفته یک مهمان ویژه (که از چهره های شناخته شدن در ایران هستند) حضور دارند. و اجرای این برنامه بر عهده حامد آهنگی می باشد. این برنامه از بخش های مختلفی تشکیل شده و به صورت تاک شو می باشد. قسمت های مختلف برنامه مانند : گفتگو با مهمان برنامه، بازی با مهمان ویژه برنامه، مسابقه با تماشاچی های حاضر در برنامه و…

اسامی بازیگران حاضر در تاک‌شوی شب آهنگی چیست؟

فرهاد آئیش، داریوش فرضیایی، جواد خیابانی، فاطمه گودرزی، آصف آریا، مهران غفوریان، بابک جهانبخش، غلامرضا نیکخواه، زهرا داوودنژاد و عماد طالب زاده و … در تاک‌شوی شب آهنگی حضور دارند.

مشخصات تاک‌شوی شب آهنگی

نام برنامهشب آهنگی
کارگردان و مجری حامد آهنگی
تهیه‌کنندهمحمدرضا صابری
ژانررئالیتی شو، تاک شو، کمدی
انتشار۱۶ بهمن 1402
توزیع‌کننده فیلمنت
روزهای پخشدوشنبه ها ۸ شب
مدت زمان1 ساعت و 20 دقیقه
تعداد فصل ها3 فصل

دانلود فصل سوم شب آهنگی

دانلود فصل سوم شب آهنگی

تاک‌شوی شب آهنگی کاری است از پلتفرم فیلمنت که دوشنبه ها ساعت 8:۰۰ هر هفته پخش میگردد.

لیست بازیگران حاضر در تاک‌شوی شب آهنگی

  • قسمت 10 : عماد طالب زاده
  • قسمت 9 : زهرا داوودنژاد
  • قسمت 8 : غلامرضا نیکخواه
  • قسمت 7 : بابک جهانبخش
  • قسمت 6 : مهران غفوریان
  • قسمت 5 : آصف آریا
  • قسمت 4 : فاطمه گودرزی
  • قسمت 3 : جواد خیابانی
  • قسمت 2 : داریوش فرضیایی
  • قسمت 1 : فرهاد آئیش

عوامل تاک‌شوی شب آهنگی

  • کارگردان و مجری: حامد آهنگی
  • تهیه‌کننده: محمدرضا صابری
  • کارگردان تلویزیونی : منصور نیک خواه خوش کلام
  • مجری طرح : مجتبی وحیدی
  • طراح صحنه و دکور : محسن نصراللهی
  • طراح نور و مدیر تصویربرداری : حسین حاتمی
  • صدابردار صحنه : رضا سلیمانی و میثم احمدی
  •  صدابردار موسیقی : مرتضی زمانیان
  • سرپرست گروه آزاد : محمد آزاد
  • مدیر صحنه : فرهاد فاضلی
  • منشی صحنه :نیکتا نعمت اللهی
  • خواننده تیتراژ: باراد

معرفی حامد آهنگی کارگردان تاک‌شوی شب آهنگی

حامد آهنگی کمدین مشهور گیلانی 17 تیر 1358 در بندر انزلی متولد شد. او سال‌ها در شبکه استانی گیلان به عنوان بازیگر فعال بود. در کنار بازیگری استندآپ هم اجرا می‌کرد. توانایی او در کمدی باعث شد تا به مرور زمان به تهران برود و آنجا هم شناخته شود.

او کارش را با تئاتر دانش آموزی شروع کرد و توانست در استان گیلان برنده جایزه شود. از سال 1382 کنار رضا نظری دیگر کمدین معروف گیلانی شروع به کار کرد. رفته رفته در نمایش‌های مختلف شرکت کرده و خودش را اثبات کرد. او تا کنون در شبکه‌های مختلف از جمله جام جم برنامه‌های شادی را اجرا کرده است. شنیده‌ها حاکی از این است که او توانسته مدرک دکترای افتخاری در رشته بازیگری را از دانشگاه علوم و فنون کسب کند. البته هنوز خودش صحت این موضوع را تایید و یا تکذیب نکرده است.

از برنامه‌های ثابت او باید به «شب‌های کیش» اشاره کرد که هر ماه اجرا می‌شود. از سال 1395 او را به عنوان کمدین و مهمان در برنامه خندوانه دیدیم. حضور او در این برنامه طرفداران زیادی داشته و همیشه هیجان‌انگیز بوده است.

معرفی شب آهنگی

حامد آهنگی کار خود را در صحنه‌های تئاتر شروع کرد و از اوایل دهه نود با اجرای جنگی بامزه در کیش خودش را در عرصه کمدی تثبیت کرد. او مراحل ترقی را یکی یکی طی کرده و حالا با برنامه اختصاصی تاک‌شو شب آهنگی در فیلم‌نت به عنوان مجری برنامه حضور دارد. شب آهنگی از معدود تاک‌شوهایی است که توانسته گلیمش را از آب بیرون بکشد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

فصل جدید تاک‌شوی «شب آهنگی» با اجرای حامد آهنگی از دوشنبه، ۱۶ بهمن آغاز شده است.

در قسمت نخست «شب آهنگی ۳» داریوش فرضیایی که به دلیل اجرای برنامه ویژه کودکان به نام عموپورنگ شناخته می‌شود، مهمان برنامه خواهد بود.

حامد آهنگی، مجری و کمدین پس از یک سال و نیم وقفه در اجرای «شب آهنگی» اکنون فصل جدید (سوم) این برنامه را اجرا خواهد کرد.

آهنگی تاکنون دو فصل از برنامه «شب آهنگی» را کارگردانی و اجرا کرده است. فصل اول در سال ۱۴۰۰ و در قالب ۳۰ قسمت در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و فصل دوم این تاک‌شو در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ باز هم در ۳۰ قسمت عرضه شد.حامد آهنگی همچنین در این مدت برنامه «تی ان تی» را در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برای شبکه نمایش خانگی اجرا و کارگردانی کرد.

هر قسمت از فصل جدید «شب آهنگی» حدودا ۷۰ دقیقه خواهد بود و هر بار یک مهمان ویژه با حامد آهنگی وارد گفتگو می شود. همچنین متناسب با تخصص هر مهمان بخش های ویژه ای برای هر قسمت «شب آهنگی» طراحی شده است.

مهمانانی که رو به روی صندلی حامد آهنگی می‌نشینند نیز باید میزان جنبه خودشان را اعلام کنند. موضوع جالب اینجاست که اتاق فکر شب آهنگی بر اساس میزان جنبه مهمان، یک سری سوال طراحی کرده که به دست مجری می‌رساند. وجود این اتاق فکر در پشت برنامه و در آوردن یک سری سوال با توجه به کارنامه، میزان جنبه و خلق و خوی مهمان از نکات طلایی است که در شب آهنگی وجود دارد. شاید این موضوع در وهله اول ضعف به نظر بیاید و خوانش سوالات از روی کاغذ توسط مجری چندان جالب نباشد اما باور کنید بسیار بهتر از پرت و پلا گفتن میزبان است؛ ضمن اینکه حامد آهنگی حتی المقدور سعی می‌کند خودش را مانند مجریان اخبار وابسته به کاغذهای روبرو نکند.

زمان پخش تاک‌شوی شب آهنگی

پس از پخش دو فصل نخست برنامه «شب‌آهنگی» فصل سوم این برنامه از ساعت هشت شب دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه پخش می‌شود.

نگاهی به قسمت اول از فصل سوم شب آهنگی

اولین قسمت از فصل سوم برنامه «شب آهنگی» با حضور داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در حالی در فیلم‌نت پخش شد که دو فصل قبلی این رئالیتی‌شو از اقبال خوبی نزد مخاطبان برخوردار شد و به نظر می‌رسد این فصل نیز در امتداد موفقیت‌های قبلی حامد آهنگی در مقام مجری برنامه باشد.

«شب آهنگی» بیش از هر چیز وامدار و وابسته به شخص حامد آهنگی است؛ بازیگر و کمدینی که در سال‌های اخیر در برنامه‌های تلویزیونی خوش درخشیده و در «شب آهنگی» نیز مرد اول و آخر برنامه خودش است. حامد آهنگی بدون اغراق اگر بهترین شومن حال حاضر ایران نباشد جزو سه شومن اول تلویزیون و نمایش خانگی است که خوب ذائقه مخاطب را می‌شناسد و خوب می‌تواند از تماشاگر خنده بگیرد. کمدی حامد آهنگی از جنس کمدی کلامی و موقعیتی است؛ او قادر است با هر چیزی شوخی کند و درباره هر موقعیتی کمدی بسازد، همین قابلیت‌های بداهه‌پردازی حامد آهنگی است که سبب شده برنامه «شب آهنگی» در همه بخش‌های اجرایی‌اش بامزه و سرگرم‌کننده باشد.

«شب آهنگی» در قست اول فصل سوم، دو بخش مسابقه مردمی با حضور حضار داخل استودیو داشت: بخش اول با حضور خانم‌ها و بخش دوم با حضور آقایان. بخش خانم‌ها با تست بازیگری و بخش آقایان با تست خوانندگی‌ از مفرح‌ترین بخش‌های برنامه «شب آهنگی» بود. حامد آهنگی با هوش و دقتی که در جزئیات رفتاری شرکت‌کنندگان دارد از همه چیز جوک و خنده می‌سازد: از لباس اداری شرکت‌کننده زن تا مدل خوانندگی و اجرای آقایان همه ویژگی‌های ساده‌ای و به ظاهر عادی هستند که با اجرا و تمهیدات آهنگی، خنده‌دار و بامزه می‌شوند.

حضور داریوش فرضیایی در چند بخش مختلف آشپزی، گفت و گو و خوانندگی جذاب از آب درآمده است، به خصوص آنکه اهلیت گیلانی و شمالی‌بودن هر دوی آنها باعث شده که نوعی همزبانی و هماهنگی جالب بین آهنگی و فرضیایی به وجود آید که اوج آن در دابسمش فیلم «جدایی نادر از سیمین» و بگو مگوهای نادر و سیمین به تصویر درآمده است. خوانندگی هندی آهنگی که بعدتر فرضیایی نیز بدان اضافه می‌شود فضای رقص و شادمانی برنامه را مضاعف می‌کند و نتیجه یک دورهمی سرگرم‌کننده از زوج داریوش فرضیایی و حامد آهنگی است که می‌تواند باعث همراهی مخاطب شود.

موسیقی یکی از ابزار مهم حامد آهنگی در ساخت برنامه «شب آهنگی» است که چیزی فراتر از یک ابزار احساسی به نظر می‌رسد. آهنگی در بخش خوانندگی خودش، عموپورنگ و تست آوازخوانی از شرکت‌کنندگان موسیقی‌های متفاوتی از هندی، سنتی، کلاسیک، شیش و هشتی استفاده می‌کند تا نشان دهد تا چه اندازه برنامه‌اش به موسیقی وابسته است و خودش به استفاده ریتمیک و فضاسازی از آن.

ریتم برنامه «شب آهنگی» با وجود تعدد بخش‌ها و تکثر شرکت‌کنندگان و مهمان‌ها، ریتم قابل تحملی از آب درآمده و در طول نزدیک به 80 دقیقه‌ای که برنامه را تماشا می‌کنیم کمتر پیش می‌آید که بخواهیم برنامه را متوقف کنیم یا به سراغ گوشی موبایل برای چک کردن فضای اینستاگرام رویم تا مشخص شود میزان گیرایی و همراه‌کنندگی آهنگی و برنامه‌اش چقدر بوده است. برنامه «شب آهنگی» از بخش‌‌های مختلف اجرا، گفت‌و گو، مسابقه، بازی، آشپزی و …در قسمت اول خود تشکیل شده بود که تقریبا در همه بخش‌ها ریتم اجرا قابل قبول و پیوستگی و انسجام بین آنها منطقی و همراه‌کننده بود.

علاوه بر وجوه سرگرم‌کننده و فان برنامه، شباهنگی سعی کرده در لایحه‌های زیرین خود و در خلال مسابقه‌، بازی و گفت‌و‌گو از محتوا تهی نباشد و ابعاد فرهنگی، آموزشی و انتقادی خود را منتقل نماید. کنایه‌هایی که در جریان آشپزی کردن آهنگی و فرضیایی به برنامه‌های آشپزی صداو سیما زده می‌شود در واقع واکنشی است یه حجم زیاد آیتم‌های آشپزی تلویزیون که با رویکرد کلیشه‌ای و کاملا تکراری طراحی و پخش می‌شود. فرهنگ‌سازی‌های ظریفی نیز در میان گفت‌وگوها در ارتباط با برخورد با بچه‌ها، موضوع ازدواج و خانواده صورت می‌گیرد که نباید آن را تصادفی و خارج از ساختار برنامه متصور شد و «شب آهنگی» را صرفا یکی برنامه سرگرم‌کننده نامید.

حامد آهنگی با وجود ظاهر شوخ و شنگ، شخصیت فرهیخته و با مطالعه‌ای دارد و این نه در بیوگرافی او بلکه در برخوردها و رفتارهایی که با مهمان‌ها و شرکت‌کنندگان دارد، مشخص می‌شود، آهنگی برخلاف شمار زیادی از مجریان برنامه‌های طنز و مناسبتی تلویزیون، شرکت‌کنندگان ساده و آماتور خود را دست نمی‌اندازد و از مسخره کردن آنها خنده نمی‌گیرد بلکه در یک ارتباط کاملا انسانی و محترمانه بده بستان با آنها برقرار می‌کند بدون آنکه به حریم شخصی آنها و شخصیت فردی‌شان خدشه‌ای وارد کند، این امتیاز مهم حامد آهنگی است که کمتر بدان توجه شده است.

بخش طراحی صحنه و اکسسوار برنامه «شب آهنگی» نیز فضای دلنشین و مفرحی را برای تماشای برنامه فراهم می‌کند و علاوه بر اینکه در فضاسازی و چشم‌نوازی برنامه بسیار موثر است این حس را به مخاطب می‌دهد که سازندگان برایش احترام و اهمیت قائل بودند و برای یک برنامه بخش خصوصی و با تایم نه چندان زیاد، چنین فضای مناسبی را طراحی کردند. در اینجا بحث رقابت پلتفرم‌های نمایش خانگی و تلویزیون ملی نیز پیش می‌آید که پلتفمرم‌ها تا چه اندازه برای جذب واقعی مردم انگیزه و تلاش دارند در حالی‌که صدا و سیما گویی به جز برنامه‌های خاص مناسبتی و اعیاد، از توجه و احترام به مخاطبان خود غفلت می‌کند و همین پیروزی بزرگی برای پلتفرم‌ها برای جذب مخاطب خانگی محسوب می‌شود.

در انتها باید اذعان کرد که علاوه بر اینکه حامد آهنگی یکی از بهترین شومن‌های ایرانی فعال در بخش خصوصی است که به نظر می رسد توانایی او در اجرا بیش از بازیگری در سینما نیز است، برنامه «شب آهنگی» نیز به گواه استقبال تماشاگران از مفرح‌ترین و پرمخاطب‌ترین رئالیتی‌شوهای نمایش خانگی و تلویزیون ایران است که همچنان در فصل سوم خود در حال درخشیدن، سرگرم کردن و خنداندن مردم است.

نگاهی به قسمت اول از فصل سوم شب آهنگی

بخش های مختلف فصل سوم شب آهنگی

خانم‌ها مقدم هستند!

برنامه «شب آهنگی» تقریبا چهار قسمت دارد. مجری برنامه بدون وقفه و بدون تبلیغات زیادی که در فصل قبلی ادا می‌کرد، یک مسابقه بین بانوان تماشاگر برپا می‌کند. هدف مسابقه‌های «شب آهنگی» دو قشر کمتر دیده شده هستند: بانوان میان‌سال و مسن و مردان میان‌سال و مسن. آهنگی به‌جای جوان‌گرایی سعی می‌کند که نسل‌های گذشته را در محتوایی که برای نسل آلفا و زد ساخته درگیر کند و یک تقاطع درست بسازد. او با زنان برنامه خود را شروع می‌کند و مسابقه بامزه‌ای را با این قشر ترتیب می‌دهد که یک شروع طوفانی برای برنامه‌اش است. در این قسمت او حد و مرز شوخی‌ها را رعایت می‌کند و شاید در برخی مواقع اقداماتی از او سر می‌زند که از نظر برخی افراد، دست انداختن مهمانانش است اما واقعیت اینجاست که او جنبه همه افراد را می‌سنجد و لب همین مرز حرکت می‌کند. کسی قرار نیست از شوخی‌های او ناراحت شود و آهنگی توانسته با ارتباط درستی که برقرار می‌کند؛ به این مهم دست پیدا کند و مثل یک عضو خانواده سربه‌سر این افراد بگذارد.

خونه من به‌جای استودیو من

قسمت دوم برنامه «شب آهنگی» به معرفی مهمان می‌پردازد؛ مهمانی که حتما یک هدیه با خود به همراه دارد تا رسم صله رحم ما ایرانیان را تداعی کند. او از همان اول کار با خطاب کردن «خونه من» به جای استودیو، نشان می‌دهد که مهمان برنامه به‌معنای واقعی مهمان است و این برنامه یک دورهمی دوستانه است و نه یک شوی تلویزیونی. آغاز سخن با مهمان برنامه با کمک هوشمندی مجری برنامه و محتوای نوشته شده توسط اتاق فکر پیش می‌رود و در ادامه مجری برنامه با مهمانش وارد آشپزخانه می‌شوند.

آشپزخانه با عشق

آشپزخانه یا به قول قدیمی‌ها مطبخ، بخشی از خانه است که در آن عشق و شور و هیجان وجود دارد. سازندگان با علم بر این موضوع، اصلی‌ترین بخش مسابقه و یا چالش خود با مهمان را معمولاً به آشپزخانه می‌کشانند. این مکان در خانه برای قشر مادران خانواده‌های سنتی که شاید اصلی‌ترین مخاطب این برنامه باشند؛ فضایی است که مدت زمان زیادی از وقت خود را در آن می‌گذرانند. آشپزخانه جایی است که در مهمانی‌ها در آن برو و بیا وجود دارد و مردان و زنان در آن با عشق غذا می‌پزند و یا حتی تمیز کردن آن لذت مضاعفی نسبت به نظافت سایر بخش‌های منزل دارد. آشپزخانه برنامه شب‌آهنگی هم جایی است که در آن مجری گاهی با مهمانانش شوخی‌هایی می‌کند که مهمان اصلی نمی‌بیند. اساساً این قبیل شوخی‌ها که آهنگی با تماشاگران دارد و این موضوع را به بیننده و آن‌ها القا می‌کند که آن‌ها در یک تیم هستند و مهمان اصلی برنامه در تیم دیگر؛ باعث به‌وجود آمدن یک همذات‌پنداری خاص بین تماشاگر و مجری می‌شود. آن‌ها حس میزبان بودن می‌کنند و خودشان را صاحب برنامه می‌دانند.

مسابقه‌ای از جنس مجازات که در آشپزخانه پخش می‌شود جنس امروزی دارد و احتمالاً از سیل انبوه مسابقات برگزار شده اینچنینی در یوتوب الهام گرفته شده است. این مسابقات قرار است چالش‌های بامزه‌ای را به‌تصویر بکشند و در نهایت مجازات نوشیدن یک معجون ترکیبی عجیب و غریب را به بیننده نشان دهند. مسابقه با مجازات از جمله برنامه‌هایی است که این روزها در پلتفرم یوتوب محبوبیت بسزایی پیدا کرده و عرضه چنین محتوایی که عموماً برای نسل زد شناخته شده است و برای بزرگترها نه، بازهم از آن دست تقاطع‌هایی است که تیم برنامه شب آهنگی تلاش کرده تا به آن دست پیدا کند.

تقاطع نسل قدیم و جدید

در ادامه برنامه برنامه «شب آهنگی» سراغ قشر مردان میان‌سال و مسن می‌رود و از سوژه‌ای استفاده می‌کند که در فصل قبلی بسیار دیده شد و کلیپ‌های کوتاه آن در شبکه‌های مجازی وایرال یا همان فراگیر شد. مسابقه خوانندگی از دیرباز جزو مسابقاتی بوده که همه نسل‌ها به آن علاقه‌مند هستند و ترکیب آن با سمی خواندن آهنگ‌ها توسط افرادی که هیچ شناختی از موسیقی در حال پخش ندارند، لحظاتی را خلق می‌کند که پیر و جوان با آن همراه می‌شوند. این سوژه یکی از ترندها تقریباً اصیل برنامه شب آهنگی است که در فصل قبل توانست محبوبیت بسزایی در بین مردم پیدا کند و ادامه دادن و بسط دادن آن، انتخاب درستی از سوی تیم سازنده بوده است.

باید اعتراف کرد تیم برنامه «شب آهنگی» شادی را می‌شناسند و جنس شادی کردن مردم ایران را لمس کرده‌اند. آن‌ها با حفظ رعایت قوانین کشور و راه رفتن روی خط لبه قرمز سکوی تنظیم‌گران و ناظران برنامه‌های صوتی و تصویری، یک نوع شادی را به تصویر می‌کشند که در خانه تماشاگران جاری است. تماشای رقص گروهی داریوش فرضیایی با تماشاگران، شوخی‌های لسانی مهران غفوریان و یا صحبت‌های جواد خیابانی درباره فیلم تایتانیک، از آن دسته صحبت‌هایی است که بدون رد کردن خط قرمز، وارد دسته شوخی‌ها و شادی‌هایی می‌شود که بین مردم رایج است و تا پیش از این زیر تیغ سانسور بود. تماشای شادی مردمی و همراه شدن با آن از هنرهایی است که هر کسی به آن در برنامه‌اش دست پیدا نمی‌کند و «شب آهنگی» نشان داده که این قبیل موارد را می‌توان بدون داشتن یک ستاره بازیگر به‌عنوان مجری و با یک مجری توان‌مند و اتاق فکر خلاق که به فکر به دست آوردن دل نسل جدید و قدیم است، به‌دست آورد.

پخش «شب آهنگی» 2 شب در هفته در نوروز

پلتفرم فیلم‌نت به مناسبت تعطیلات نوروز تاک شوی شاد «شب آهنگی» را به جای یک شب در هفته، 2 شب پخش خواهد کرد.

این تاک شو که دوشنبه شب‌ها از فیلم‌نت پخش می‌شود از این هفته و به مناسبت نوروز پنجشنبه شب‌ها نیز پخش خواهد شد و بر این اساس از این هفته و تا پایان تعطیلات نوروز هر هفته دو قسمت از این تاک شو با اجرای حامد آهنگی پخش خواهد شد.

بر این اساس دوشنبه و پنجشنبه شب‌ها ساعت 8 شب برنامه «شب آهنگی» به طور اختصاصی از فیلم نت پخش می شود.

بیوگرافی بازیگران حاضر در شب آهنگی

فرهاد آئیش

فرهاد حشمتی عقدایی، با نام هنری فرهاد آئیش، بازیگر، تهیه‌کننده، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی، متولد ۲۷ شهریور ۱۳۳۱ در شمیران است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. فرهاد آئیش همسر مائده طهماسبی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است. فرهاد آئیش، دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند و چند سال بعد به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به تحصیل فیلم‌سازی و عکاسی پرداخت. او پس از مدتی فعالیت در زمینه عکاسی، به تئاتر گروید. فرهاد آئیش، سال‌هایی از زندگی‌ خود را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن، بوستون و برلین گذراند و طی این مدت، مسئولیت کارگردانی و نقش آفرینی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی را برعهده داشت. او پس از ۲۷ سال، در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت. از جمله افتخارات فرهاد آئیش می‌توان به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در چهارمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم اشاره کرد.

فرهاد آئیش، سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون کلمه سکوت کلمه، آشوب، ۵۰ کیلو آلبالو، مکس، پریناز، یک عاشقانه ساده، غلامرضا تختی، خوب بد جلف ۲، پوپک و مش ماشاالله، آینه شمعدون، یک دزدی عاشقانه، کاناپه، گیج گاه و خائن کشی را در کارنامه هنری خود دارد. وی در برنامه های همرفیق و دورهمی نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

فرهاد آئیش

داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

داریوش فرضیایی

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در تهران است که از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد. او تا کنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل زن سال در جشنواره فیلم فجر شده‌است. ور در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به گنجشکک اشی مشی، ممنوعه، ازدواج به سبک ایرانی، داش آکل، می خواهم زنده بمانم، سایه، ما خونه نیستیم، آب، ازدواج صورتی، پایان راه، لحظه گرگ و میش، نفس، دوردست‌ها و جاده چالوس اشاره کرد.

فاطمه گودرزی

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین، فیلمنامه ‌نویس و مجری ایرانی، متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است.

مهران غفوریان فارغ ‌التحصیل رشته نقاشی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. مهران غفوریان در سال ۱۳۷۳ با نقش آفرینی در سریال لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری تلویزیون کسب کرد و در سال ۱۳۷۷ با سریال گل‌ های ۷۷، به عرصه کارگردان های تلویزیونی پیوست.

از میان سوابق مهران غفوریان در زمینه کارگردانی می توان به عناوینی همچون مجموعه سریال های زیر آسمان شهر، همسایه‌ ها، ورود ممنوع ممنوع، طبقه وسط، گل‌ های ۷۹، این چند نفر و  حرف تو حرف اشاره کرد. وی در برنامه های تلویزیونی امشو و اعجوبه‌ ها نیز به عنوان مجری حضور داشته است. از دیگر آثار مهران غفوریان می توان به خاتون، نوبت لیلی، قبر مشترک، قورباغه، امشو، با من خوش میگذره، پرواز مرغابی ها، ما همه با هم هستیم، داش آکل، ۵۰ کیلو آلبالو، ما خیلی باحالیم، عطسه و قورباغه اشاره کرد.

مهران غفوریان

غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است. در سال 1345 با نقش آفرینی در تئاتر پا به عرصه هنر گذاشت. حضور در تلویزیون را از سال 1367 با یک نقش کوتاه آغاز کرد. با حضور در مجموعه های نوروز ۷۲، پرواز ۵۷ و جنگ ۷۷ به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. فعالیت سینمایی را سال 1388 با فیلم سینمایی طهران تهران تجربه کرد. نیکخواه سابقه حضور در آثار بسیاری از جمله سریال های چای نت، دنگ و فنگ روزگار، آقا و خانم سنگی، مرد دوهزارچهره، بزنگاه، مرد هزارچهره، به همین سادگی، فیلم های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و مجموعه های نمایش خانگی عطسه، شوخی کردم، ویلای من، قهوه تلخ و جیران را دارد.

غلامرضا نیکخواه

زهرا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.وی دختر علیرضا داوودنژاد کارگردان سرشناس ایرانی می باشد و هچنین خواهر رضا داوودنژاد نیز می باشد. او در فیلم های سینمایی شماره ۱۷ سهیلا، کلاس هنرپیشگی، دستهای خالی، نیلوفر، ملاقات با طوطی و بچه های بد نقش آفرینی داشته است.

زهرا داوودنژاد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا