اخبار بازیگرانسریال ایرانی

نگاهی به سریال ماورایی رستگاری ویژه رمضان و نوروز 1403

سریال رستگاری در ژانر ماورایی به کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود ده نمکی یکی از جدیدترین تولیدات صدا و سیما ایران است که برای ماه رمضان 1403 آماده پخش شده است. در ادامه این مطلب خبرهای مربوط به سریال رستگاری و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال رستگاری منتشر شده است می‌خوانید.

کارگردان سریال رستگاری چه کسی است؟

سریال رستگاری توسط مسعود ده نمکی کارگردانی شده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال رستگاری چیست؟

داستان سریال رستگاری هم مانند سریال های اغماء، احضار، ملکوت و او یک فرشته بود؛ ماورایی است و درباره دو برادر کارخانه دار است که دچار چالش هایی می شوند.

اسامی بازیگران سریال رستگاری در نقش های اصلی چیست؟

محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمید رضا هدایتی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکر آبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسنی قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی زاده و افسر ناصری بازیگران سریال رستگاری هستند.

مشخصات سریال رستگاری

نام سریالرستگاری
کارگردانمسعود ده نمکی
تهیه کنندهمسعود ده نمکی
نویسندهحسن وارسته
ژانر ماورایی
تاریخ انتشارماه رمضان 1403
تعداد قسمت ها30 قسمت
شبکه پخششبکه دو سیما
مدت زمان۴۰ دقیقه

بازیگران سریال رستگاری

لیست بازیگران سریال رستگاری

  • محمود پاک‌نیت در نقش حافظ
  • نفیسه روشن
  • علیرضا استادی
  • حمیدرضا هدایتی
  • رامین راستاد
  • مهدی سلوکی
  • نیما شاهرخ‌شاهی
  • کاوه سماک‌باشی
  • ژاله درستکار
  • رضا توکلی
  • افشین سنگ‌چاپ
  • حسن اسدی
  • ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده
  • اکبر رحمتی
  • محمدرضا رهبری
  • سراج مالک
  • محمود مقامی
  • پوراندخت مهیمن
  • سولماز حصاری
  • ساقی زینتی

عوامل سریال رستگاری

  • تهیه‌کننده و کارگردان: مسعود ده نمکی
  • مجری طرح و تولید: مصطفی سلطانی
  • مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی
  • سرپرست نویسندگان: حسن وارسته
  • طراح صحنه: حسین مجد
  • طراح لباس: ماهرخ سلیمانی
  • جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: محمدرضا امامی
  • دستیار کارگردان: فرید کلهر
  • برنامه‌ریز: بهزاد چوپانیان
  • جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • تدوین: الهام عباس‌زاده
  • صدابردار: فرزام معاونیان
  • صداگذار: محمود موسوی‌نژاد
  • آهنگساز: بهنام ابطحی
  • عکاس: امیرمحمد ترکی
  • تدارکات: محمود دریایی و سعید سریع کار
  • مشاور و ناظر کیفی: محمدرضا جعفری جلوه

معرفی نویسنده و کارگردان سریال رستگاری

مسعود ده نمکی روزنامه‌نگار، فعال سیاسی و فیلمساز اهل ایران متولد اردیبهشت سال 1348 است. او از سال 1369 فعالیت روزنامه‌نگاری خود را شروع کرد و در سال 1382 شروع به مستندسازی کرد. اما چند سال بعد با ساختن سه‌گانه اخراجی‌ها به شهرت زیادی رسید و جز معروف‌ترین کارگردانان زمان خود بود. فیلم‌های رسوایی و معراجی‌ها آثار مشهور سینمایی معروف دیگر او هستند. این کارگردان سابقه ساخت سریال‌های دارا و ندار، معراجی‌ها، دادستان و آزادی مشروط را در تلویزیون دارد و اکنون سریال جدید او نیز ساخته شده است.

معرفی سریال رستگاری

ژانر سریال رستگاری ماورائی، ترسناک درام و مذهبی است.

کامران مولایی تیتراژ این سریال را خوانده است و چند قطعه نیز در قسمت‌های مختلف سریال با صدای او پخش خواهد شد.

این سریال به دلیل صحنه‌های برزخی با محدودیت سنی مواجه شده است و تلویزیون این سریال را با رده‌بندی مثبت ۱۳ سال پخش خواهد کرد.

معرفی سریال رستگاری

خلاصهٔ داستان سریال رستگاری

خلاصه سریال رستگاری حول محور دو برادر کارخانه‌دار می‌گردد که یکی از آنها بسیار طماع است و زندگی خود را تبدیل به برزخی خوفناک می‌کند. اتفاقی در زندگی این برادرها می‌افتد که سر و کار آنان را به عالمی دیگر که جز به جز اعمال انسان در آن ارزیابی می‌شوند، باز می‌کند.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال رستگاری

این اثر نخستین بار در تاریخ 22 اسفند 1402 مصادف با اولین روز رمضان به روی آنتن شبکه دوم سیما رفت. رستگاری هرشب ساعت 21 پخش می‌شود. تعداد قسمت های سریال رستگاری مجموعا 30 قسمت خواهد بود.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال رستگاری

تفکیک جنسیتی اسامی بازیگران مرد و زن در تیتراژ سریال رستگاری

در تیتراژ ابتدایی سریال، اول نام بازیگران مرد از ابتدا تا انتها نوشته می‌شود تا جایی که وقتی اولین‌بار سریال را می‌بینیم، گمان می‌کنیم ده‌نمکی لشکری از مردان را کنار هم قرار داده و سریالش را بدون حضور حتی یک بازیگر زن ساخته است. بعد از اینکه نام تمام بازیگران مرد؛ حتی کمرنگ ترین آنها روی صفحه نقش بست، تازه به «و با حضور خانم‌ها» می‌رسیم و اسامی بازیگران زن را می‌بینیم.

معلوم نیست ده‌نمکی با این حرکت قصد القای چه معنایی را داشته است؟ می‌خواسته زنان و مردان را از هم تفکیک کند تا اسامی‌شان نزدیک به هم نباشد؟ خب بازیگران که همه دارند کنار هم بازی می‌کنند، فقط مشکل کنار هم قرار گرفتن اسامی آنهاست؟ دست‌کم می‌توانست اسامی مردان و زنان را در دو بخش راست و چپ تیتراژ کنار هم قرار دهد تا نام‌شان همزمان ظاهر شود.

اینکه ابتدا نام بازیگران مرد در تیتراژ نوشته شود و تازه انتهای ماجرا نوبت به بازیگران زن برسد، توهینی آشکار به هنرمندان خانم است؛ بازیگرانی که علی‌رغم نقش پررنگ‌شان در سریال، ته صف قرار گرفته‌اند.

باید دید این مسئله از سوی بازیگران با چه واکنشی روبه‌رو خواهد شد و ده‌نمکی توضیحی در این باره خواهد داد یا نه.

تفکیک جنسیتی اسامی بازیگران مرد و زن در تیتراژ سریال رستگاری

قیافه واقعی موجود ترسناک سیاه پوش سریال رستگاری

نفیسه روشن بازیگر نقش طناز در سریال رستگاری در قالب یک استوری به معرفی موجود ماورایی سریال رستگاری پرداخت و با انتشار عکس این بازیگر نوشت:

ایشون همون موجود مخوف و سیاه پوش

و ترسناک سریال رستگاری ما هستن

هر شب ساعت 21 شبکه دو

موجود ترسناک سیاه پوش سریال رستگاری

علیرضا آذر آئین بازیگر نقش ترسناک سریال رستگاری

بازیگر نقش موجود مخوف سریال رستگاری، علیرضا آذر آئین است که بیشتر در عرصه مدلینگ فعالیت دارد.اطلاعاتی بیشتری درباره این بازیگر و مدل وجود ندارد.

تیزر سریال رستگاری

بیوگرافی بازیگران سریال رستگاری

محمود پاک نیت

محمود پاک نیت بازیگر ایرانی در 10 دی 1331 به دنیا آمد. آقای پاک نیت بازیگری را از سال 1348 با تئاتر آغاز کرد و از سال 1358 وارد تلویزیون شد. در سال 1366 او با فیلم گشتی‌ها سینما را آغاز کرد. محمود پاک نیت بیشتر به واسطه نقش ارباب عزت سالاری در سریال پس از باران شناخته می‌شود. او دارای مدرک درجه یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از جدیدترین سریال‌های او باید به سریال سنجر خان اشاره کنیم.

محمود پاک نیت

حمیدرضا هدایتی

حمیدرضا هدایتی بازیگر ایرانی در 9 فروردین 1339 به دنیا آمد. آقای هدایتی بازیگری را از سال 1370 با فیلمی به نام مسافران شروع کرد. این هنرپیشه بیشتر در نقش‌های مکمل ایفای نقش دارد و کاراکترهای مختلفی را تا کنون به تصویر کشیده است. شروع تلویزیونی حمیدرضا هدایتی سریال لحظه‌های آشنا بود. از جمله فیلم‌های ماندگار این بازیگر لاتاری و عنکبوت هستند. او در سریال‌های حجر بن عدی، بشارت منجی، در چشم باد، مختارنامه، ارمغان تاریکی، ستایش، کیمیا، سارق روح و بازپرس حضور داشت. آقای هدایتی همچنین در سریال هفت سر اژدها که جز سریال های نوروزی 1403 است، نیز حضور دارد.

حمیدرضا هدایتی

علیرضا استادی

علیرضا استادی هنرپیشه اهل ایران متولد 7 آبان 1352 است. او بازیگری را از سال 1377 با فیلم هیوا آغاز کرد. اما بعد از چند پروژه در اواخر دهه 70 دیگر پشت دوربین نرفت تا اینکه از دهه 90 به سینما و تلویزیون بازگشت داشت. کارا‌کتر او در سریال ماه و پلنگ باعث شهرت او شد و توانست در اکثر آثار تلویزیونی و سینمایی حضور داشته باشد. علیرضا استادی بازی روانی دارد و مخاطب او را می‌پذیرد.

از جمله آثار مشهور این بازیگر باید به سریال‌های علی‌البدل، رهایم نکن، دلدادگان، از سرنوشت 1 تا 3، صفر بیست و یک، هم بازی، آزادی مشروط، فیلم‌های خدا جیرجیرکها را دوست دارد، چند متر مکعب عشق، بدون تاریخ، بدون امضاء، اکسیدان، لاتاری، فیلم فسیل، فیلم آهنگ دو نفره و فیلم نارگیل 2 اشاره کنیم. او در سریال پوست شیر نیز نقش‌آفرینی داشت.

علیرضا استادی

رامین راستاد

رامین راستاد هنرپیشه ایرانی در 2 خرداد 1351 چشم به جهان گشود‌. این بازیگر فعالیت خود را از سال 1375 با فیلم حریف دل آغاز کرد و بعد از آن با سریال باران عشق در سال 1380 به تلویزیون ورود پیدا کرد. آقای راستاد به طور کلی در نقش‌های مکمل بازی می‌کند و بیشتر به نقش‌های خاکستری یا منفی علاقه دارد. از مهمترین نقش‌آفرینی‌های او باید به فیلم‌های میم مثل مادر، مرگ کسب‌وکار من است، پایان خدمت، برای مرجان، سریال‌های پیامک از دیار باقی، تبریز در مه و پوست شیر اشاره کنیم‌.

رامین راستاد

نفیسه روشن

خانم نفیسه روشن بازیگر اهل ایران در 13 اردیبهشت ماه 1361 به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. اولین کار تلویزیونی خانم روشن سریال روزهای به یاد ماندنی، بود که در سال 1382 پخش شد. بعد از آن حضور در مجموعه تلویزیونی اغما در سال 1386 باعث شناخته شدن این هنرپیشه بود. خانم روشن در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی حضور داشته است. از آثار مشهور او باید به ساختمان 85، بچه مهندس، سریال داد زن و فیلم تخته گاز اشاره کنیم.

نفیسه روشن

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی بازیگر اهل ایران متولد 14 خرداد 1364 است که بازیگری را از سال 1380 با سریال چراغ‌های خاموش شروع کرد و در سال 1385 با ایفای نقش بهروز در سریال نرگس شناخته شد. در دهه 80 مهدی سلوکی را در نقش‌هایی شبیه به هم دیدیم. تا اینکه او در نقش محمد سریال ستایش به صورتی متفاوت حاضر شد. از جمله آثار مشهور مهدی سلوکی سریال‌های ما چند نفر، پنج کیلومتر تا بهشت، مرز خوشبختی و آتش سرد هستند.

مهدی سلوکی

نیما شاهرخ‌شاهی

نیما شاهرخ شاهی متولد 17 مرداد 1360 در تهران، فارغ التحصیل رشته عمران، کارگردان و بازیگر است. اولین بار در سال 1382 با فیلم سینمایی مکس وارد عرصه بازیگری شد. او در سریال های دادستان، دنگ و فنگ روزگار، بیمار استاندارد، معراجی ها، میلیاردر ٢، میلیاردر ١، مرد نقره ای، دختران حوا، موج و صخره، زیر آسمان شهر، ملکوت، فاصله ها، شمس العماره، فیلم های ویدیویی باج، سیاهچاله، سه خط موازی، عطسه های نحس، شمال شهر جنوب شهر، سفر به سینما، الاکلنگ، برزخ، … و اینک زندگی، یکی از ما، رفیق فابریک، بند آخر، نقطه سر خط، شرط ازدواج، فیلم های سینمایی سلفی با دموکراسی، هزار سال با تو، تخته گاز، کاتیوشا، داش آکل، نیوکاسل، عشقولانس، شام عاشقانه سه نفره، مسلخ، جوکر، کبریت سوخته، من و شارمین، کی داده؟ کی گرفته؟، باورم کن، دربست، قرار بعدی همان جا، سگ های پوشالی، آقای الف، کبریت سوخته، تلفن همراه رئیس جمهور، خودزنی، گیرنده، شبکه، اخراجی ها ۳، آخرین سرقت، پایان نامه، آینه های روبرو، بی انتها، نفرین، دموکراسی تو روز روشن، ناسپاس، لج و لج بازی، کیش و مات، مجنون لیلی، دایره زنگی و پارک وی حضور داشته است. با شرکت در کلاس های کارگردانی پیشرفته اصغر فرهادی وارد عرصه کارگردانی شد سپس فیلم های کوتاه پارادوکسیکال / تناقض و مرکور کروم را ساخت. شاهرخ شاهی در حال ساخت فیلم بلند خود با موضوعات مربوط به بیماری های اسکیزوفرنی و سایر بیماری های روان پریشی مشابه است.

نیما شاهرخ‌شاهی

پوراندخت مهیمن

پوراندخت مهیمن بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله چهار اصفهانی در بغداد (۱۳۹۴)، من و شارمین (۱۳۹۴)، ناردون (۱۳۹۴)، دو دوست (۱۳۹۳)، مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۳)، معراجی ها(۱۳۹۳)، اکباتان (۱۳۹۰)، خنده در باران (۱۳۹۰)، قلاده های طلا (۱۳۹۰)، کنسرت روی آب (۱۳۸۹)، خانواده ارنست (۱۳۸۸)، نیش زنبور (۱۳۸۸)، دو خواهر (۱۳۸۸)، شکار روباه (۱۳۸۷)، برج آرام، ایستگاه بهشت و در سایه مادر حضور داشته است.

پوراندخت مهیمن

سولماز حصاری

سولماز حصاری بازیگر فیلم، سریال و تئاتر متولد 21 اردیبهشت 1361 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس علوم آزمایشگاهی است. فعالیت هنری خود را از سال 1387 از صحنه تئاتر آغاز کرد. در سال 1387 نفر دوم بهترین بازیگر زن تئاتر در جشنواره فجر استان شد. او در فیلم های سینمایی عروسی سیندرلا، هزار سال با تو، شام عاشقانه سه نفره، پانسیون دختران، متل قو، فرزندخوانده، دختران هم می میرند، فیلم های ویدیویی تسلیم سرنوشت ۱ و 2، عاشقت شدم، رؤیای پرواز، آدم های متفاوت، تله فیلم های من مادرم، راز یک حقیقت، پشت نیمه شب، هوای پدر، ارتباط خانوادگی و سریال های هست و نیست، رو به راهم کن، آسمان من، برابر با اصل، بوی باران، زیگزاک، سراب، سرگشته، ویدیو کلیپ این روزها بدون تو و مسابقه تلویزیونی ۷۷ ساعت حضور داشته است.

سولماز حصاری

ساقی زینتی

ساقی زینتی هنرپیشه اهل ایران است. زینتی بیشتر به خاطر نقش آفرینی در مجموعه های تلویزیونی دنیای شیرین و پس از باران شناخته میشود. او در فیلم های سینمایی معراجی ها، انارهای نارس، اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند و گلوگاه نقش آفرینی داشته است.

ساقی زینتی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا