اخبار بازیگرانفیلم خارجی

فیلم زنبوردار آخرین فیلم اکشن جیسون استتهام

فیلم زنبوردار (The Beekeeper) به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر یکی از فیلم‌های محصول 2024 کشور آمریکا در ژانر اکشن و دلهره‌آور است که در ۱۲ ژانویهٔ ۲۰۲۴ توسط آمازون ام‌جی‌ام استودیوز در ایالات متحده منتشر شد. اینجا خبرهای مربوط به فیلم زنبوردار و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم زنبوردار منتشر شده می‌خوانید.

سازنده فیلم زنبوردار چه کسی است؟

فیلم زنبوردار توسط دیوید آیر ساخته شده است.

بازیگران اصلی فیلم زنبوردار چه کسانی هستند؟

در فیلم زنبوردار بازیگرانی از جمله جیسون استاتهام، جرمی آیرونز، امی ریور لمپمن، بابی نادری و جاش هاچرسون هنرنمایی می‌کنند.

فیلم زنبوردار درباره ی چیست؟

در خلاصه فیلم زنبوردار میخوانیم:آقای کلی یکی از عوامل سابق یک سازمان مخفی به نام «زنبورداران» است. پس از اینکه دوست و همسایه‌اش که گرفتار یک کلاهبرداری فیشینگ است خودکشی می‌کند، آقای کلی تصمیم می‌گیرد تا از شرکت مسئول انتقام بگیرد.

مشخصات فیلم زنبوردار

نام فیلمزنبوردار
کارگرداندیوید آیر
نویسندهکرت ویمر
تهیه کننده
  • بیل بلاک
  • دیوید آیر
  • کریس لانگ
  • جیسون استاتهام
  • کرت ویمر
موسیقیدیو ساردی
جرد مایکل فرای
کشور سازندهایالات متحده
زبان اصلیانگلیسی
شرکت های تولیدمترو گلدوین مایر
میرامکس
سدار پارک استودیوز
پانچ پلس پروداکشنز
توزیع کنندهآمازون ام‌جی‌ام استودیوز
ژانراکشن و دلهره‌آور
تاریخ انتشار اولیه۱۲ ژانویه ۲۰۲۴
مدت زمان۱۰۵ دقیقه
هزینهٔ فیلم۴۰ میلیون دلار
فروش گیشه۱۴۹٫۶ میلیون دلار

فیلم زنبوردار

لیست بازیگران فیلم زنبوردار

  • جیسون استاتهام
  • امی ریور لمپمن
  • جاش هاچرسون
  • جرمی آیرونز
  • جما ردگریو
  • مینی درایور
  • فیلیسیا رشاد
  • بابی نادری
  • انزو چیلنتی
  • دون گیله
  • دیوید ویتس

عوامل فیلم زنبوردار

  • کارگردان: دیوید آیر
  • تهیه‌کننده: بیل بلاک، دیوید آیر، کریس لانگ، جیسون استاتهام، کرت ویمر
  • نویسنده: کرت ویمر
  • موسیقی:دیو ساردی، جرد مایکل فرای
  • فیلم‌بردار: گبریل بریستین
  • تدوین‌گر: جفری اوبرایان

معرفی فیلم زنبوردار

فیلم The Beekeeper با همکاری جیسون استاتهام و دیوید آیر به عنوان فیلم پرسر و صدای اکشن سینمای امسال حسابی پرطرفدار ظاهر شده است.

هر ساله شاهد پخش و اکران انواع و اقسام پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در ژانر اکشن هستیم که این مسئله در سال میلادی گذشته حسابی جالب توجه ظاهر شد و شاهد موفقیت فیلم‌های مختلفی از جان ویک ۴ گرفته تا ماموریت غیرممکن ۷ بودیم که می‌توانست هر مخاطبی را حسابی به وجد بیاورد. با فرا رسیدن سال میلادی ۲۰۲۴ نیز در همین ابتدای کار جیسون استاتهام وارد میدان شده تا گیشه را به آتش کشیده و خودی نشان دهد.

فیلم The Beekeeper از یک جهت اثر مهمی برای دوست داران ژانر اکشن به شمار می‌رود؛ حضور دیوید آیر و جیسون استاتهام در کنار یکدیگر که دست کمی از یک رویداد سینمایی نداشته و با توجه به تریلرهای منتشر شده می‌توان گفت که آن چهره سرد و بی‌رحم بازیگر بریتانیایی بیش از همیشه توانسته تا سلسله وقایع پرزد و خورد و جذابی را برای مخاطبینش به ارمغان بیاورد.

معرفی فیلم زنبوردار

تولید

فیلمبرداری اصلی در سپتامبر ۲۰۲۲ در بریتانیا آغاز شد. در اکتبر، استاتهام صحنه‌هایی را در تالار تیرینگهام در مکان تیرینگهام گرفت.فیلمبرداری آن در دسامبر به پایان رسید.

انتشار

مترو گلدوین مایر حقوق توزیع فیلم را در ایالات متحده و برخی مناطق بین‌المللی در اوت ۲۰۲۲ به دست آورد. در فوریه ۲۰۲۳، اسکای موویز حقوق پخش در بریتانیا را به دست آورد. این فیلم در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ در سینماهای معمولی و همچنین در دالبی سینما و آی‌مکس منتشر شد.

بازخورد

گیشه

در ایالات متحده و کانادا، زنبوردار در کنار دختران بدجنس و کتاب کلارنس منتشر شد و پیش‌بینی می‌شد که در آخر هفته افتتاحیه از ۳٬۳۰۳ سینما ۱۷ تا ۱۹ میلیون دلار بفروشد. این فیلم در روز نخست ۶٫۷ میلیون دلار از جمله ۲٫۴ میلیون دلار از پیش‌نمایش‌های پنجشنبه شب به دست آورد. این فیلم به فروش ۱۶٫۶ میلیون دلاری رسید و پس از دختران بدجنس در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم در آخر هفته دوم ۸٫۵ میلیون دلار و در آخر هفته سوم ۶٫۷ میلیون دلار فروش داشت و در جایگاه دوم گیشه باقی ماند.

واکنش انتقادی

در وبسایت راتن تومیتوز، ٪۶۸ از ۷۸ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۵٫۹/۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «زنبوردار که با خوش‌رویی بی دردسر و با لذت پس‌رفتنی است ثابت می‌کند هنگامی صحبت از اجرای عدالت اکشن هیجانی می‌شود، استاتهام عذاب خود را از دست نداده‌است.» این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۲۸ منتقد امتیاز ۵۳ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

نقد داستان فیلم

دقیقاً نمیتوان به این موضوع پی برد که الوئیز چگونه از آدام مراقبت کرده است؟ در زمانی که آدام آن را چنین توصیف می کند بیشتر گیج می شویم و از خودمان می پرسیم یعنی از آن حرف چه منظوری دارد؟ این شبهه از اعتبار فیلم می کاهد، چرا که هرگز این مورد در فیلم توضیح داده نشده است، دقیقاً همانطور که هرگز توضیح نمی دهد که آدام قبل از تبدیل شدن به یک کماندوی قدرتمند که هرگز انگشت نگاری نشده، چگونه کارش به اینجا رسیده؟

خلاصه داستان فیلم زنبوردار

خلاصه داستان فیلم زنبوردار

در فیلم The Beekeeper با مردی در ظاهر آرام و بی‌آزار به نام کلی آشنا می‌شویم که یک مزرعه بزرگ زنبورداری را اجاره کرده و روزهایش را با سر و کله زدن با زنبورها در انبار سپری می‌کند؛ جایی که در اصل متلعق به یک زن میان‌سال دوست داشتنی بوده که دست کمی از مادر برای کلی نداشته و به همین سبب نیز او ارزش و احترام بسیاری برای این پیرزن قائل می‌باشد.

با این حال در یکی از روزها زمانی که کلی برای ملاقات و گفت و گو به سراغ این پیرزن رفته متوجه می‌شود که او به دردسر افتاده و تمام اموالش به دست یک شرکت کلاه‌برداری به سرقت رفته است. اتفاق پیش آمده به حدی برای پیرزن معصوم و بی‌گناه داستان گران تمام شده که از سر ناچاری دست به خودکشی زده تا خود را از شر این بدختی و فلاکت نجات دهد.

کلی که سعی داشته تا زندگی جدیدی را شروع نماید و عملاً هیچکسی را به جز این پیرزن در اطراف خود نداشته، مملو از حس خشم و تنهایی روی دیگر خود را نمایان کرده و متوجه می‌شویم که او در اصل یک مامور بازنشسته سازمانی مخفی محسوب می‌شود که وظیفه‌اش تربیت ارتش یک نفره بوده است. ارتش یک نفره‌ای که تنها یک جرقه کافی بوده تا دریایی از خون به راه بیندازد.

کلی که تا حدودی خود را مقصر این قضیه می‌داند، زیرا دیر به وخامت اوضاع پی برده است، ماسک ظاهر آرام و بی‌آزار خود را کنار زده تا چهره واقعی خود را در همان ابتدای داستان نمایان کند که مثل همیشه با آدمکشی مرگبار، بی‌رحم، همه فن حریف و غیرقابل توقف روبرو می‌شویم که برای گرفتن انتقام به پا خواسته و با سازمانی بزرگ طرف می‌شود که از ارتشی خصوصی بهره برده است.

تاریخ انتشار فیلم زنبوردار

زنبوردار در ۱۲ ژانویهٔ ۲۰۲۴ توسط آمازون ام‌جی‌ام استودیوز در ایالات متحده منتشر شد. منتقدان نقدهای ضد و نقیضی به این فیلم دادند.مدت زمان این فیلم ۱۰۵ دقیقه است.

پوسترهای فیلم زنبوردار

پوسترهای فیلم زنبوردار پوسترهای فیلم زنبوردار

پوستر فیلم زنبوردار

معرفی بازیگران فیلم زنبوردار

جیسون استاتهام

جیسن استِیثم (Jason Statham) که بیشتر او را به اسم جیسون استاتهام می‌شناسیم یک بازیگر اهل انگلیس است که در تاریخ 26 جولای 1967 برابر با 4 مرداد 1346 متولد شد. او در جوانی در رشته‌های ورزشی مختلفی از جمله شنا و شیرجه، کیک بوکسینگ و هنرهای رزمی فعالیت داشت و بیشتر برای حضور در نقش کاراکترهای سرسخت و خشن در فیلم‌های اکشن شناخته شده است.

از جمله مجموعه فیلم های اکشن معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان ترانسپورتر (Transporter)، بی‌مصرف‌ها (The Expendables) و چند قسمت از سریع و خشن (Fast & Furious) را نام برد. جیسون استاتهام در فیلم زنبوردار در نقش کاراکتر آقای کلی حضور داشته است.

جیسون استاتهام

مینی درایور

مینی درایور (Minnie Driver) یک بازیگر بریتانیایی و آمریکایی است که در تاریخ 31 ژانویه 1970 برابر با 11 بهمن 1348 در لندن متولد شد. او پیش از حرفه‌اش در بازیگری به عنوان خواننده فعالیت داشت. از جمله فیلم‌های معروفی که مینی درایور در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Good Will Hunting را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه اسکار نیز شده بود. از جمله آثار دیگری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Speechless را نام برد. او همچنین کاندید دریافت جایزه‌های دیگری از جمله گلدن گلوب و Primetime Emmy نیز شده است.

مینی درایور

جرمی آیرونز

جرمی آیرونز (Jeremy Irons) یک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل انگلیس است که در تاریخ 19 سپتامبر 1948 برابر با 28 شهریور 1327 متولد شد. او جایزه‌های متعددی از جمله اسکار، گلدن گلوب، Tony Award و Primetime Emmy را کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه بفتا شده است. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که جرمی آیِنز در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم House of Gucci و فیلم Zack Snyder’s Justice League محصول سال 2021 را نام برد. او همچنین صداپیشگی یکی از شخصیت‌های Once Upon a Studio محصول سال 2023 را بر عهده داشته است.

جرمی آیرونز

امی ریور لمپمن

امی ریور لمپمن (Emmy Raver-Lampman) یک بازیگر و خواننده اهل آمریکا است که در تاریخ 5 سپتامبر 1988 برابر با 14 شهریور 1367 در ایالت ویرجینیا (Virginia) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان مجموعه انیمیشن موزیکال بزرگسال Central Park محصول سال 2020 را نام برد.

امی ریور لمپمن

فلیشا رشاد

فلیشا رشاد (Phylicia Rashad) یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل آمریکا است که در تاریخ 19 ژوئن 1948 برابر با 29 خرداد 1327 در ایالت تگزاس (Texas) متولد شد. برنده جایزه‌های مختلفی از جمله Tony Award و کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده بود. از جمله فیلم‌های معروف چند سال اخیر که او نیز در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم ورزشی Creed که قسمت اول آن در سال 2015 منتشر شده بود نام برد. علاوه بر بازیگری او در انیمیشن Soul محصول سال 2020 صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است.

فلیشا رشاد

جاش هاچرسون

جاش هاچرسون (Josh Hutcherson) یک بازیگر و تهيه‌كننده اهل آمریکا است که در تاریخ 12 اکتبر 1992 برابر با 20 مهر 1371 در ایالت کنتاکی (Kentucky) متولد شد. از جمله آثار پرفروش که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم‌های The Hunger Games را نام برد. جاش هاچرسون همچنین در انیمیشن The Polar Express 2004 صداپیشه برخی از کاراکترها بوده است.

جاش هاچرسون

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا