اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

فیلم سینمایی «انتخاب» آماده نمایش شد

فیلم انتخاب اثری به کارگردانی امید نیکنام و تهیه کنندگی احمدرضا مسعودی است که از فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در سینماهای منتخب هنر و تجربه اکران می‌شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم انتخاب و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم انتخاب منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم انتخاب چه کسی است؟

کارگردان فیلم انتخاب امید نیکنام است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم انتخاب چیست؟

در خلاصه داستان فیلم انتخاب آمده است: آرش نویسنده‌ای است که دچار چالش‌هایی در زندگی‌اش شده و به همین دلیل به سمت شهری که استادش زندگی می‌کند، سفر کرده تا از او راهنمایی و مشورت بگیرد. در این مسیر با افراد مختلفی آشنا می‌شود که باعث می‌شوند مسیر زندگی او تغییر پیدا کند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم انتخاب چیست؟

محمود پاک‌نیت، عباس جمشیدی‌فر، فقیهه سلطانی، سجاد شهریاری از بازیگران فیلم انتخاب هستند.

مشخصات فیلم انتخاب

نام فیلم انتخاب
کارگردان امید نیکنام
نویسنده امید نیکنام
تهیه کننده احمدرضا مسعودی
تاریخ‌های انتشار
۲۹ بهمن ماه
اکران
سینماهای منتخب هنر و تجربه

لیست بازیگران فیلم انتخاب

  • محمود پاک‌نیت
  • عباس جمشیدی‌فر
  • فقیهه سلطانی
  • سجاد شهریاری

عوامل فیلم انتخاب

  • تهیه‌کننده: احمدرضا مسعودی
  • نویسنده و کارگردان: امید نیکنام
  • مجری طرح: لیلا حیدری
  • فیلمبردار: سعید حصاری
  • صدابردار: نصیر خیری
  • طراح چهره‌پردازی: فاطمه ستاری
  • طراح صحنه و لباس: شیرین اتفاق
  • تدوین: امید نیکنام
  • مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا

معرفی فیلم انتخاب

خلاصه فیلم انتخاب

در خلاصه داستان «انتخاب» آمده است: آرش نویسنده‌ای است که دچار چالش‌هایی در زندگی‌اش شده و به همین دلیل به سمت شهری که استادش زندگی می‌کند، سفر کرده تا از او راهنمایی و مشورت بگیرد. در این مسیر با افراد مختلفی آشنا می‌شود که باعث می‌شوند مسیر زندگی او تغییر پیدا کند.

ماجرای سیلی ای که مارگو رابی به لئوناردو دی‌کاپریو زد چه بود؟

تاریخ اکران فیلم انتخاب

فیلم‌های گروه سینمایی هنروتجربه، هر روز در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سینماهای منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای منتخب هنروتجربه در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود.

پوستر فیلم انتخاب

پوستر فیلم انتخاب

تیزر فیلم انتخاب

بیوگرافی بازیگران فیلم انتخاب

محمود پاک‌نیت

محمود پاک ‌نیت، بازیگر ایرانی، متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون است. وی در سال ۱۳۶۶، با نقش آفرینی در فیلم گشتی‌ها به کارگردانی جواد مرادی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. محمود پاک ‌نیت، بیشتر به واسطه ایفای نقش حسام بیگ در سریال روزی روزگاری و ارباب در سریال پس از باران و همچنین یعقوب نبی در سریال یوسف پیامبر شهرت یافته است.

محمود پاک ‌نیت، سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون پرنده کاغذی، شاخه‌های بید، تابستان ۵۸، جای امن، آرایش مرگ، قله دنیا، لاک‌پشت، سرزمین خورشید، دنیای وارونه، مرد عوضی، جنگجوی پیروز، سیب سرخ حوا، باشگاه سری، دعوت به شام، صنوبر، بی تو تنهایم، ایستگاه متروک، عاشق مترسک، سفر به هیدالو، شهرآشوب، دل شکسته، زمهریر، زیباتر از زندگی، پنجشنبه آخر ماه، ترنج، عشقولانس، دیدن این فیلم جرم است، آقای سانسور و شهرزاد را در کارنامه هنری خود دارد.

محمود پاک‌نیت

عباس جمشیدی‌فر

عباس جمشیدی فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. فعالیت هنری خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر آغاز کرد. او با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا به شهرت رسید. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: سریال ها: خوشنام / بچه مهندس ۴ / آخر خط / بچه مهندس ۳ / بچه مهندس ۱ و ۲ / شهرک جیم / آقا و خانم سنگی / بیدار باش / خانه اجاره ای / سه دونگ، سه دونگ / باغ شیشه ای / عید امسال / بزنگاه / پیامک از دیار باقی / روزگار خوش حبیب آقا / مهمان خارجی / مترسک / قصه های تهرانی / تله فیلم : شیپورچی / مجموعه های نمایش خانگی: جوکر/ شب های مافیا / زخم کاری / موچین / ریکاوری / موقعیت خطرناک یک شهروند / یاغی  / سقوط  .

کلیپ هایی از خوانندگی امین حیایی

عباس جمشیدی‌فر

فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی است.سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. او بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساختهٔ رخشان بنی اعتماد آغاز کرد. او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود.او در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله اینجا آسمان همیشه بارانی است، جاودانگی، دوشیزه و عینک دودی حضور داشته است.

فقیهه سلطانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا