اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم کمدی دو روز دیرتر با هنرنمایی سینا مهراد و پردیس احمدیه

فیلم دو روز دیرتر اثری کمدی اجتماعی به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی محسن شیرازی است که در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر حضور دارد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم دو روز دیرتر و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم دو روز دیرتر منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم دو روز دیرتر چه کسی است؟

کارگردان فیلم دو روز دیرتر اصغر نعیمی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم دو روز دیرتر چیست؟

در خلاصه فیلم دو روز دیرتر آمده است:«آقا جون می‌خوای ریش گرو بذاری، بذار، می‌خوای از اون دنیا امداد غیبی بفرستی، بفرست… من دیگه رد دادم…»

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم دو روز دیرتر چیست؟

سینا مهراد، پردیس احمدیه، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، کمند امیر سلیمانی، سید جواد یحیوی، سیاوش چراغی پور، محمد فیلی و علیرضا داوودنژاد بازیگران فیلم دو روز دیرتر هستند.

مشخصات فیلم دو روز دیرتر

نام فیلمدو روز دیرتر
کارگرداناصغر نعیمی
تهیه کنندهمحسن شیرازی
نویسندهرضا مقصودی، حمید اکبری خامنه
موسیقیمسعود سخاوت دوست
ژانرکمدی اجتماعی
تاریخ‌های انتشار
چهل و دومین جشنواره بین المللی فجر
مدت زمان

بازیگران فیلم دو روز دیرتر

لیست بازیگران فیلم دو روز دیرتر

  • سینا مهراد
  • پردیس احمدیه
  • فرهاد آییش
  • گوهر خیراندیش
  • سیاوش چراغی‌پور
  • ناهید مسلمی
  • کمند امیر سلیمانی
  • محمدرضا داوودنژاد
  • جواد یحیوی
  • امیرمحسن کوه‌گره
  • آزاده اسماعیل خانی
  • علی مهربان
  • محمد فیلی

عوامل فیلم دو روز دیرتر

  • کارگردان: اصغر نعیمی
  • تهیه‌کننده: محسن شیرازی
  • نویسنده:رضا مقصودی، حمید اکبری خامنه
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی
  • تدوین: میثم مولایی
  • آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
  • طراح صحنه: محسن غلامی
  • طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی
  • مدیر تولید: یوسف آقایی
  • صدابردار: رشید دانشمند
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
  • مدیر روابط عمومی: فاطمه آذری

درباره اصغر نعیمی؛ کارگردان فیلم دو روز دیرتر

اصغر نعیمی نویسنده و کارگردان ایرانی است که در ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد.

اصغر نعیمی فعالیت در عرصه سینما را با نقد فیلم آغاز کرد و در دهه ۷۰ به عنوان روزنامه‌نگار سینمایی فعالیت می‌کرد. او در دهه ۸۰ دستیاری کارگردان‌های مطرحی چون کیانوش عیاری و فریدون جیرانی را پشت سر گذاشت تا در میانه دهه ۸۰ اولین فیلم خود را با حضور حمید گودرزی و الناز شاکردوست تولید کند. حضور او در سینما به فیلم بی وفا منتهی نشد و او بعد از این فیلم ۵ فیلم دیگر ساخت که دو روز دیرتر جدیدترین فعالیت سینمایی او محسوب می‌شود.

اصغر نعیمی؛ کارگردان فیلم دو روز دیرتر

معرفی فیلم دو روز دیرتر

اصغر نعیمی امسال با کمدی اجتماعی دو روز دیرتر به جشنواره فیلم فجر آمده است تا یکی از منتقدان سابق سینمایی باز هم با فیلمی تنور جشنواره را گرم کند.

خلاصه فیلم دو روز دیرتر

در خلاصه داستان رسمی فیلم دو روز دیرتر آمده است: «آقا جون می‌خوای ریش گرو بذاری، بذار، می‌خوای از اون دنیا امداد غیبی بفرستی، بفرست… من دیگه رد دادم» و در سایت جشنواره فیلم فجر هم نوشته شده: «پدر مریم عاشق نوه است و برای نوه دار شدن آنها را تحت فشار قرار می‌دهد…»

معرفی فیلم دو روز دیرتر

نکته‌ها و حواشی فیلم دو روز دیرتر

  • بنیاد فرهنگی روایت فتح سرمایه گذار اصلی این پروژه سینمایی است که با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مشارکت دارد.
  • بنیاد فرهنگی روایت فتح در دور جدید تولید آثار سینمایی خود اقدام به تهیه و تولید چند اثر سینمایی در استان های کشور کرده است.
  • دو روز دیرتر ششمین تجربه فیلمسازی اصغر نعیمی است که پیش از این هم تجربه ساخت کمدی اجتماعی بی وفا را در اولین فیلمش داشت.
  • پردیس احمدیه که با بازی در سریال پوست شیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد بعد از آخرین تجربه سینمایی‌اش یعنی فیلم لامینور ساخته داریوش مهرجویی در فیلم اصغر نعیمی حاضر شده است.

پوستر فیلم دو روز دیرتر

تیزر فیلم دو روز دیرتر

بیوگرافی بازیگران فیلم دو روز دیرتر

سینا مهراد

سینا مهراد (سهیلی) متولد 12 آذرماه 1370 در تهران، هنرپیشه است. پدرش سعید سهیلی کارگردان و برادرش ساعد سهیلی نیز هنرپیشه است. او مدتی به عنوان دستیار در کنار پدرش فعالیت میکرد. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است : فیلم های سینمایی: شادروان / سالمون / ژن خوک / زار / رفتن / کلاشینکف / پنجشنبه آخر ماه / گشت ارشاد / شب برهنه / مردی شبیه باران / تلویزیونی : پدر / سایه‌بان / پرده نشین / پنجره / نمایش خانگی : آقازاده / بوی خون.

سینا مهراد

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد 8 تیرماه 1371 در تهران، فارغ التحصیل رشتهٔ(سنتور)نوازندگی ساز ایرانی، هنرپیشه است. سال 1386 حمید نعمت الله او را برای بازی در فیلم مقلد شیطان به افشین صادقی معرفی کرد. کارنامه بازیگری او بدین شرح است: سینمایی: لامینور/ تومان/ مجبوریم/ سرکوب/ خفه گی/ لاک قرمز/ تگرگ و آفتاب/ خانه دختر/ دلم می خواد/ کلاس هنرپیشگی/ پروانه ها/ مقلد شیطان. سریال ها: یادآوری/ مجموعه نمایش خانگی: آنها/ تئاتر: کشتن کفتر چاهی/ ناتمام. جوایز و افتخارات ایشان عبارتند از: بهترین بازیگر زن در ششمین جشنواره فیلم شهر برای بازی در فیلم لاک قرمز/ نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران.

پردیس احمدیه

فرهاد آییش

فرهاد حشمتی عقدایی، با نام هنری فرهاد آئیش، بازیگر، تهیه‌کننده، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی، متولد ۲۷ شهریور ۱۳۳۱ در شمیران است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. فرهاد آئیش همسر مائده طهماسبی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است. فرهاد آئیش، دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند و چند سال بعد به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به تحصیل فیلم‌سازی و عکاسی پرداخت. او پس از مدتی فعالیت در زمینه عکاسی، به تئاتر گروید. فرهاد آئیش، سال‌هایی از زندگی‌ خود را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن، بوستون و برلین گذراند و طی این مدت، مسئولیت کارگردانی و نقش آفرینی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی را برعهده داشت. او پس از ۲۷ سال، در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت. از جمله افتخارات فرهاد آئیش می‌توان به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در چهارمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم اشاره کرد.

فرهاد آئیش، سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون کلمه سکوت کلمه، آشوب، ۵۰ کیلو آلبالو، مکس، پریناز، یک عاشقانه ساده، غلامرضا تختی، خوب بد جلف ۲، پوپک و مش ماشاالله، آینه شمعدون، یک دزدی عاشقانه، کاناپه، گیج گاه و خائن کشی را در کارنامه هنری خود دارد. وی در برنامه های همرفیق و دورهمی نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

فرهاد آییش

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد 1 شهریور 1333 در شیراز، هنرپیشه، گوینده رادیو و مدرس بازیگری، فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. فعالیت هنری خود را از سال 1349 با حضور در تئاتر آغاز کرد. حضورش در تئاتر منجر به آشنایی و ازدواج با جمشید اسماعیل خانی شد که حاصل این ازدواج 3 فرزند به نام های امید، آزاده و آناهیتاست. در سال 1357 با قبولی در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر همراه خانواده به تهران آمد، او که در شیراز کارمند اداره فرهنگ و هنر بود با انتقال به تهران به عنوان کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران مشغول به کار میشود. در کنار کارمندی به بازیگری نیز ادامه میدهد و سال 1365 با فیلم روزهای انتظار وارد سینما میشود. او در کانون سینماگران جوان و چند کارگاه آموزشی دانشگاه های معتبر آمریکا به عنوان مدرس حضور داشته است. خیراندیش چندین بار در صحنه های فیلمبرداری دچار مصدومیت شد. سال 1392 حین بازی در فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران از ناحیه سر و استخوان ترقوه و سال 1396 در سریال تلویزیونی دیوار به دیوار از ناحیه مچ پا دچار سانحه شد.

گوهر خیراندیش

سیاوش چراغی‌پور

سیاوش چراغی‌پور هنرپیشه ایرانی در 1 فروردین 1402 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1367 با تئاتر به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و در سال 1374 با سریالآشپزباشی و قبله عالم جلوی دوربین رفت. او سپس در سال 1380 به صورت پررنگ با فیلم من ترانه 15 سال دارم، توانست دیده شود و شهرتش به سریال لیسانسه‌ها در سال 1395 برمی‌گردد. این هنرپیشه از جمله بازیگران حرفه‌ای کشورمان است که نقش‌ها را ملموس و دوست داشتنی به تصویر می‌کشد. از آثار معروف او باید به فیلم‌های روایت‌های ناتمام، ورود آقایان ممنوع، لانتوری، جهان با من برقص، گیج‌گاه، سریال‌های سفر سبز، بچه مهندس 1 تا 4، جیران و خوشنام اشاره کنیم.

سیاوش چراغی‌پور

ناهید مسلمی

ناهید مسلمی متولد آذرماه 1334 در تهران، فارغ التحصیل ادبیات زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ تطبیقی، هنرپیشه است. در سال ۱۳۵۷ با بازی در نمایش دیکته و زاویه (به کارگردانی بهرام دهقان) وارد عرصه بازیگری شد. مدتی در کلاس های بازیگری رکن الدین خسروی حضور یافت سپس به موسسه آناهیتا رفت. مسلمی فعالیت خود را بصورت حرفه ای با گروه آناهیتا اسکوئی ها ادامه داد و مدتی نیز به عنوان مترجم با هلال احمر همکاری کرد. او در اثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی زندان زنان، شنای پروانه ، سگ بند، یه حبه قند ، سریال های برابر با اصل، چک برگشتی ، هیئت مدیره، حلقه سبز و مجموعه های نمایش خانگی شهرزاد 1-2-3، می خواهم زنده بمانم، سیاوش و یاغی حضور داشته است.

ناهید مسلمی

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می باشد. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.کمند امیرسلیمانی در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله در آرزوی ازدواج، مهریه بی بی و قرمز حضور داشته است.

کمند امیرسلیمانی

محمدرضا داوودنژاد

محمدرضا داوودنژاد بازیگر ایرانی متولد ۱۳۳۶ در تهران است که از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در فیلم‌های من دیوانه نیستم، ترنج، راننده تاکسی، مهرمادری، مرهم و قیچی ایفای نقش کرده است.

محمدرضا داوودنژاد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا