اخبار بازیگرانفیلم خارجی

نگاهی به فیلم دختر میلر؛ هنرنمایی دیگری از جنا اورتگا

فیلم دختر میلر (Miller’s Girl) از جدیدترین آثار در ژانر کمدی درام محصول سال 2024 است که به نویسندگی و کارگردانی جید هالی بارتلت ساخته شده‌ است. اینجا خبرهای مربوط به فیلم دختر میلر و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم دختر میلر منتشر شده می‌خوانید.

سازنده فیلم دختر میلر چه کسی است؟

فیلم دختر میلر توسط جید هالی بارتلت ساخته شده است.

بازیگران اصلی فیلم دختر میلر چه کسانی هستند؟

کمارتین فریمن (Martin Freeman)، جنا اورتگا (Jenna Ortega)، داگمارا دومینچیک (Dagmara Domińczyk)، بشیر صلاح الدین (Bashir Salahuddin) و گیدیون ادلون (Gideon Adlon) از بازیگران فیلم دختر میلر هستند.

فیلم دختر میلر درباره ی چیست؟

در فیلم سینمایی دختر میلر دانش آموز و معلمی که پس از یک تکلیف نوشتن خلاقانه وارد یک رابطه تاریک می‌شوند.

مشخصات فیلم دختر میلر

نام فیلمدختر میلر (Miller’s Girl)
کارگردانجید هالی بارتلت
نویسندهجید هالی بارتلت
تهیه کنندهست روگن
ایوان گلدبرگ
جیمز ویور
جاش فاگن
مری مارگارت کونز
موسیقیالیسا سامسل
کشور سازندهآمریکا
زبان اصلیانگلیسی
ژانرکمدی درام
تاریخ انتشار اولیه
  • ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ (جشنواره بین‌المللی فیلم پام اسپرینگز)
  • ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (آمریکا)
مدت زمان93 دقیقه
توزیع‌کنندهلاینزگیت

لیست بازیگران فیلم دختر میلر

  • مارتین فریمن (جاناتان میلر)
  • جنا اورتگا در (کایرو سویت)
  • گیدئون آدلون
  • بشیر صلاح الدین
  • داگمارا دومینچیک
  • کریستین آدامز

عوامل فیلم دختر میلر

  • کارگردان: جید هالی بارتلت
  • نویسنده: جید هالی بارتلت
  • تهیه کننده: ست روگن، ایوان گلدبرگ، جیمز ویور، جاش فاگن، مری مارگارت کونز
  • موسیقی: الیسا سامسل
  • فیلمبرداری: برادران دانیال
  • تدوین: وانارا تاینگ

معرفی فیلم دختر میلر

خلاصه داستان فیلم دختر میلر

به طور خلاصه فیلم سینمایی دختر میلر داستان یک استاد و شاگرد او را دنبال می‌کند. شاگرد او یک نویسنده با استعداد است و پس از اینکه استاد به او یک تکلیف می‌دهد، این دو شخصیت تلاش می‌کنند آن‌چه که در زندگی هر یک از آن‌ها اهمیت دارد حفظ کنند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Miller’s Girl را تماشا کنید.

تاریخ اکران فیلم دختر میلر

تاریخ اکران فیلم دختر میلر 26 ژانویه 2024 برابر با 6 بهمن 1402 در ایالات متحده خواهد بود.

درباره فیلم Miller’s Girl

  • جید هالی بارتلت فیلمنامه‌ای را نوشت که برای اولین‌بار در لیست سیاه ۲۰۱۶ ظاهر شد، که هر ساله به بهترین فیلمنامه های تولید نشده در هالیوود را بررسی می‌کند. این فیلمنامه پس از آن توسط شرکت گری پوین پیکچرز Point Grey Pictures خریداری شد و در لیست سیاه فیلمنامه‌های تولید نشده هالیوود قرار گرفت.
  • در اواسط سپتامبر ۲۰۲۲، گزارش شد که Lionsgate Films حق پخش این فیلم را دریافت کرده است. علاوه بر این، بارتلت فیلمنامه او را کارگردانی کرد و مارتین فریمن و جنا اورتگا قرار بود به عنوان بازیگران نقش اول انتخاب شدند. عکاسی فیلم دختر میلر نیز از همان ماه سپتامبر در کارترسویل، جورجیا انجام شد.

پوستر فیلم دختر میلر

پوستر فیلم دختر میلر

تریلر فیلم دختر میلر

شب گذشته، استودیوی «لاینزگیت فیلم» (Lionsgate Films) از تریلر فیلم Miller’s Girl با بازی «جنا اورتگا» و «مارتین فریمن» به صورت رسمی رونمایی کرد.

معرفی بازیگران فیلم دختر میلر

مارتین فریمن

مارتین فریمن یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 8 سپتامبر 1971 برابر با 17 شهریور 1350 متولد شد. او جایزه‌های بفتا و Primetime Emmy کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان مجموعه فیلم The Hobbit و سریال Sherlock را نام برد که در آن در نقش کاراکتر Dr. John Watson بازی کرده بود. او همچنین در بعضی از فیلم های Marvel به ایفای نقش پرداخته است. مارتین فریمن در فیلم دختر میلر در نقش کاراکتر Jonathan Miller حضور داشته است.

مارتین فریمن

جنا اورتگا

جنا اورتگا یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 27 سپتامبر 2002 برابر با 5 مهر 1381 در ایالت California متولد شد. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Wednesday محصول سال 2022 نتفلیکس (Netflix) را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy شد. جنا اورتگا در فیلم Miller’s Girl ایفای نقش کاراکتر Cairo Sweet را بر عهده داشته است.

جنا اورتگا در فیلم دختر میلر

داگمارا دومینچیک

داگمارا دومینچیک یک بازیگر است که در تاریخ 17 جولای 1976 برابر با 26 تیر 1355 در لهستان متولد شد و در کودکی همراه با خانواده‌اش به New York City مهاجرت کرد. از جمله سریال‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Succession را نام برد که برای بازی در آن Screen Actors Guild Award دریافت کرد.

داگمارا دومینچیک

بشیر صلاح الدین

بشیر صلاح الدین یک بازیگر، نویسنده و کمدین آمریکایی است که در تاریخ 30 ژوئن 1976 برابر با 9 تیر 1355 در Chicago متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Top Gun: Maverick محصول سال 2022 را نام برد.

بشیر صلاح الدین

گیدئون ادلون

گیدئون ادلون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 30 مارس 1997 برابر با 10 فروردین 1376 در Los Angeles در ایالت California متولد شد. او همچنین به عنوان صداپیشه در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان Shape Island محصول سال 2023 و بازی The Walking Dead: The Final Season را نام برد.

گیدیون ادلون

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا