اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

نگاهی به فیلم صبحانه با زرافه ها با حضور ستاره های سینمای ایران

فیلم صبحانه با زرافه ها اثری کمدی به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی محصول سال 1402 بوده که به تازگی خبر پایان مرحله تولید آن منتشر شد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم صبحانه با زرافه ها و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم صبحانه با زرافه ها منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم صبحانه با زرافه ها چه کسی است؟

کارگردان فیلم صبحانه با زرافه ها سروش صحت است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم صبحانه با زرافه ها چیست؟

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره داستان فیلم صبحانه با زرافه ها منتشر نشده و از آنجایی که اسم فیلم به اندازه کافی فانتزی است! نمی‌توانیم حدسی درباره آن بزنیم.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم صبحانه با زرافه ها چیست؟

بهرام رادان، پژمان جمشیدی،هوتن شکیبا، هادی حجازی فر،بیژن بنفشه خواه گروه بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها را تشکیل می‌دهند.

مشخصات فیلم صبحانه با زرافه ها

نام فیلمصبحانه با زرافه ها
کارگردانسروش صحت
تهیه کنندهسید مصطفی احمدی
ژانر درام کمدی
مدت زمان90 دقیقه
تاریخ‌های انتشار
 به زودی
توزیع کننده
 –

بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

لیست بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

  • بهرام رادان
  • پژمان جمشیدی
  • هوتن شکیبا
  • هادی حجازی فر
  • بیژن بنفشه خواه

بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

عوامل فیلم صبحانه با زرافه ها

از عوامل فیلم صبحانه با زرافه ها فعلا اطلاعاتی منتشر نشده است اما تهیه کننده این اثر سیدمصطفی احمدی است که سابقه تهیه فیلم درخت گردو محمدحسین مهدویان و تولید سریال‌ و برنامه‌های مختلف با مهران مدیری از جمله دورهمی و سریال هیولا را در کارنامه دارد.

معرفی سروش صحت کارگردان فیلم صبحانه با زرافه ها

سروش صحت نائینی متولد 8 آذر 1344 در اصفهان، بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان، فارغ التحصیل کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا است. دوران دبیرستان را در اصفهان گذراند. در 19 سالگی برای حضور در دانشگاه به تهران آمد. مدتی شیمی تدریس کرد. تا اینکه در سال 1377 با بازی و نویسندگی مجموعه جنگ 77 پا به عرصه هنر گذاشت. با بازی در فیلم سینمایی شراره در سال 1378 سینما را تجربه کرد. او با سارا سالار (نویسنده رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری) ازدواج کرده است. آن ها یک فرزند پسر به نام سورنا دارند.

معرفی فیلم صبحانه با زرافه ها

فیلم صبحانه با زرافه ها یکی از جدیدترین فیلم‌های ساخته شده توسط کارگردان به نام سروش صحت است که به تازگر خبر پایان مرحله تولید آن منتشر شد.

سروش صحت از آن دسته کارگردانان است که همیشه نگاه متفاوتی برای ساخت آثار خود داشته و سطح طنز آثار کمدی‌ او در دنیایی متفاوت قرار دارند. از سریال مشهور لیسانسه‌ها گرفته تا فیلم جهان با من برقص و همچنین سریال جدید مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ همگی نگاهی متفاوت و فضایی فانتزی دارند که مخاطب مجذوب آن می‌شود.اخیرا خبر پایان فیلم‌برداری فیلم صبحانه با زرافه ها به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت منتشر شده و مخاطبان را خوشحال کرده است. آقای صحت بعد از جهان با من برقص دومین فیلم سینمایی خود را کارگردانی می‌کند که این بار تهییه‌کننده آن سید مصطفی احمدی خواهد بود.

معرفی فیلم صبحانه با زرافه ها

خلاصه فیلم صبحانه با زرافه ها

هنوز اطلاعات رسمی از فیلم صبحانه با زرافه ها منتشر نشده است اما با توجه به آخرین ساخته سروش صحت یعنی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ به نظر می‌رسد در صبحانه با زرافه ها هم باز با فضای ذهنی و خلاق آقای کارگردان روبرو هستیم و میزان فانتزی بودن اثر از فیلم اول صحت یعنی جهان با من برقص بیشتر است.

خلاصه فیلم صبحانه با زرافه ها

تاریخ اکران فیلم صبحانه با زرافه ها

ژانر فیلم صبحانه با زرافه ها کمدی و درام است. اگر کنجکاو هستید تا بدانید که این فیلم کی اکران می‌شود، در این مورد باید بگوییم که هنوز تاریخ اکران دقیق این اثر مشخص نشده و احتمالا تا پایان سال 1402 یا نهایت اوایل سال 1403 شاهد اکران آن باشیم. مدت زمان فیلم صبحانه با زرافه ها حدودا 90 دقیقه خواهد بود.

تاریخ اکران فیلم صبحانه با زرافه ها

تیزر فیلم صبحانه با زرافه ها

بیوگرافی بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

بهرام رادان

بهرام رادان هنرپیشه ایرانی متولد 8 اردیبهشت 1358 است. او بازیگری را از سال 1378 با حضور در دوره بازیگری شروع کرد و سرانجام توانست در سال 1379 با نقش کیان فیلم شور عشق دیده شود. فیلم‌ بعدی آقای رادان آواز قو بود که توانست برای آن نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین دوره جشن خانه سینما شود و بعد از آن دو فیلم شمعی در باد و سنتوری بودند که شهرت این بازیگر را تکمیل کردند. او برای ایفای نقش در شمعی در باد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول جشن خانه سینما شد. فیلم سنتوری نیز باری دیگر او را برنده سیمرغ و نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد کرد. بعد از آقای رادان تبدیل به سوپر استاری شد که به هر فیلمی پا می‌گذاشت، سر و صدا می‌کرد.

از آثار دیگر این هنرپیشه باید به فیلم‌های کنعان، بی‌پولی، کارناوال مرگ، تهران 1500، پل چوبی، آتش‌بس 2، بارکد، چهار راه استانبول، گربه سیاه، ابلق و علفزار (تهییه‌کننده) اشاره کنیم. او در سریال‌های شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه و جیران نیز حضور پررنگ و همراه با استقبال زیادی داشت.

بهرام رادان از بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس همراه با یک گل ملی و یکی از پول‌سازترین بازیگران امروز، هنرپیشه دیگر این فیلم است‌.‌ او در 20 شهریور 1356 متولد شد و نخستین بار با سریالی به نام پژمان به کارگردانی سروش صحت دیده شد. آقای جمشیدی پس از اینکه وارد سینما شد توانست فیلم‌های طنز و جدی زیادی بازی کند و این روزها دست کم در سال یک فیلم از او بر روی پرده سینما می‌بینیم. او برای فیلم‌های شیشلیک، سوتفاهم و علفزار نامزد جشنواره فجر و برای یادگار جنوب برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

از دیگر آثار آقای جمشیدی باید به فیلم‌های 50 کیلو آلبالو، خوب بد جلف، تگزاس، دینامیت، جهان با من برقص، بخارست، شهر هرت و هتل اشاره کنیم. سریال‌های زیرخاکی، آفتاب پرست و آنتن نیز از آثار برتر او هستند.

پژمان جمشیدی از بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا همان حبیب محبوب لیسانسیه‌های خودمان متولد 24 خرداد 1363 متولد شد. او بازیگر را از سال 1381 شروع کرد اما شهرتش به سه‌گانه لیسانسیه‌ها برمی‌گردد که سروش صحت کارگردان آن بود. آقای شکیبا طی سال‌های اخیر چه در سینما و چه نمایش خانگی جز ستاره‌های جدید بود. صداپیشگی شخصیت بچه او در مجموعه مهمونی نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرد. هوتن شکیبا تا کنون برای فیلم شبی که ماه کامل شد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است. او در فیلم‌های شب بیرون، طبقه حساس، ابلق، تی تی‌، ملاقات خصوصی و سریال رهایم کن حضور داشته است.

هوتن شکیبا از بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

هادی حجازی فر

هادی حجازی‌فر بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی متولد 31 خرداد 1355 است. او از سال 1383 با فیلم مزرعه پدری بازیگری را شروع کرد و سرانجام با فیلم ایستاده در غبار و نقش شهید احمد متوسلیان به شهرت رسید. آقای حجازی‌فر تا کنون جوایز مختلفی از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را برنده شده است. آثار معروف او فیلم‌های دارکوب، به وقت شام، لاتاری، دوزیست، آتابای، بی‌همه‌چیز، موقعیت مهدی، سریال‌های سرگیجه، پوست شیر و عاشورا اشاره کنیم.

هادی حجازی فر از بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه بازیگر اهل ایران در 1 فروردین 1352 به دنیا آمد. او از 1373 با سریال پیک سپید شادی به وارد دنیا بازیگری شد اما شهرت او تا سال 1378 و سریال این چند نفر طول کشید. پس از آن او در آثار طنز مختلفی حضور داشت. این هنرپیشه در سینما با فیلم رقص شیطان کار خود را آغاز کرد.. از آثار معروف بیژن بنفشه‌خواه باید از سریال‌های معروف این چند نفر، بدون شرح، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ساختمان پزشکان، پژمان، لیسانسه‌ها، خانه اجاره‌ای، راه طولانی و نیسان آبی 1 و 2 یاد کنیم.

بیژن بنفشه خواه از از بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا