اخبار بازیگرانسریال ایرانی

نگاهی به سریال «ترور» محصول جدید شبکه اول سیما

سریال ترور در ژانر امنیتی اکشن به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی مجتبی امینی در پی حادثه تروریستی کرمان از امشب به آنتن شبکه یک می‌رود. اینجا خبرهای مربوط به سریال ترور و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترور منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترور چه کسی است؟

سریال ترور توسط خیرالله تقیانی پور کارگردانی شده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال ترور چیست؟

سریال ترور درباره ترور نافرجام سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در کرمان است که به سفارش مرکز سیما فیلم و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی تولید شده است.

اسامی بازیگران سریال ترور در نقش های اصلی چیست؟

فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ ، جواد پورزند، حسین شفیعی ، داریوش مهربان با حضور محمد حسین لطیفی با هنرمندی هدایت هاشمی و با معرفی شهرام ابراهیمی در نقش سبحان  و نانت تومه در نقش هانا بازیگران سریال ترور هستند.

مشخصات سریال ترور

نام سریالسریال ترور
کارگردانخیرالله تقیانی پور
تهیه کنندهمجتبی امینی
نویسندهآرش قادری
ژانر امنیتی اکشن
تاریخ انتشار 13 دی ماه
تعداد قسمت ها 8 قسمت
شبکه پخششبکه یک سیما

بازیگران سریال ترور

لیست بازیگران سریال ترور

  • فرهاد قائمیان
  • انوش معظمی
  • جعفر دهقان
  • رامین راستاد
  • مهدی سلوکی
  • افشین سنگ چاپ
  • جواد پورزند
  • حسین شفیعی
  • داریوش مهربان
  • محمد حسین لطیفی
  • هدایت هاشمی
  • شهرام ابراهیمی در نقش سبحان
  • نانت تومه در نقش هانا

عوامل سریال ترور

  • کارگردان: خیرالله تقیانی پور
  • تهیه کننده: مجتبی امینی
  • نویسنده: آرش قادری
  • مجری طرح: مصطفی سلطانی
  • مدیر تولید: علیرضا همت عبیری
  • مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر
  • تدوین: سید حامد محسن پور
  • مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی
  • سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: داود باقری
  • طراح صحنه: صدرا صدری
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • طراح لباس: محمود بیاتی
  • آهنگساز: حبیب خزاعی فر
  • صداگذاری: مهرداد جلوخانی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • جلوه‌های بصری: کامیار شفیع پور
  • عکاس: امیر محمد ترکی
  • مشاور رسانه: مریم کریمیان

معرفی سریال ترور

«ترور» محصول مؤسسه اندیشه شهید آوینی است که برای ساخت دو فصل «گاندو» شناخته می‌شود و به‌تازگی «محرمانه» را با همان سبک و سیاق روی آنتن داشت؛‌ مؤسسه‌ای که البته کیفیت آثارش محل مناقشه است و پیش از این توسط مهدی نقویان مدیر کنونی سیمافیلم مدیریت می‌شد.

«ترور» پیشتر چند بار تا مرز تولید رفته و به انجام نرسیده بود؛ مرتبه اول، حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده بود و حمید زرگرنژاد کارگردان آثاری چون «ماهورا» و «شماره 10» کارگردان آن، بعدتر سیروس مقدم به‌عنوان کارگردان تازه معرفی شد، اما باز هم به تولید نرسید.

با حضور خیرالله تقیانی‌پور و مجتبی امینی به‌عنوان آخرین کارگردان و تهیه‌کننده، بالاخره طلسم تولید «ترور» شکست و تصویربرداری آن آغاز شد.

تقیانی‌پور اگرچه فیلمساز جوانی است اما با ساخت 2 فصل سریال «نجلا» کارنامه‌ای قابل قبول دارد.

معرفی سریال ترور

خلاصهٔ داستان سریال ترور

مینی سریال «ترور» از تولیدات «مرکز سیما فیلم»، روایتگر ماجرای ترور نافرجام حاج قاسم در کرمان را به تصویر می‌کشد و اهمیت حاج قاسم در منطقه و شجاعت و ذکاوت فرماندهی این سردار بزرگ را مطرح می‌کند

براساس اخبار قبلی، «ترور» کل زندگی سردار را به‌تصویر نمی‌کشد، بلکه به ماجرای ترور ناموفق ایشان در شهریور 1398 در کرمان می‌پردازد و گفته شده است محور قصه آن، اهمیت قدرت منطقه‌ای اوست.

خلاصهٔ داستان سریال ترور

زمان پخش سریال ترور

برای ادای احترام به شهدای حوادث تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، استثنائا قسمت اول سریال «ترور» امشب چهارشنبه سیزدهم دی ماه ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه «یک سیما» پخش می‌شود.

بازپخش این مینی سریال فردا ساعت ۱۵:۱۵ روی آنتن می‌رود.

این مینی سریال تولید مرکز سیمافیلم است که با مشارکت مؤسسه اندیشه شهید آوینی در ۸ قسمت تهیه شده و از هفته آینده روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

زمان پخش سریال ترور

پوستر سریال ترور

پوستر سریال ترور

پوستر جدید سریال ترور

تیزر سریال ترور

بیوگرافی بازیگران سریال ترور

فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان متولد 1344 در اردبیل، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1370 آغاز کرد. سال 1372 با حضور در فیلم دمرل سینما را تجربه کرد. سال 1379 با سریال ابر و خورشید مقابل دوربین تلویزیون رفت. او علاوه بر بازیگری، تجربه کارگردانی تئاتر، تهیه‌کنندگی، مدیر تولید و طراحی صحنه و لباس را نیز دارد. کارنامه بازیگری ایشان بدین شرح است : فیلم های سینمایی : دمرل / سکوت کوهستان / سارای / هیوا / نسل سوخته / قارچ سمی / سفر به فردا / رنگ شب / شهر زیبا / تارا و تب توت فرنگی / شوریده / به رنگ ارغوان / رامی / مخمصه / احضار شدگان / شکار روباه / زندگی با چشمان بسته / کارناوال مرگ / دعوت / تهران در جستجوی زیبایی (اپیزود سوم، تهران، سیم آخر) / استرداد / رستاخیز / ناخواسته / اسب سفید پادشاه / بادیگارد / مصلحت / سریال های تلویزیونی : ابر و خورشید / شهریار / وفا / به دنیا بگویید بایستد / بی‌صدا فریاد کن / عملیات ۱۲۵ / شوق پرواز / نردبام آسمان / لبه آتش / یادآوری / زمانی برای عاشقی / سرزمین کهن / تعبیر وارونه یک رؤیا / هست و نیست / سر دلبران / گشت پلیس / تاریکی شب، روشنایی روز / گاندو / بچه مهندس ٣ / بچه مهندس ۴ / جوایز و افتخارات: برنده جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد جشنواره رسانه ای الغدیر ۱۳۹۵ / کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر‏ ۱۳۹۱ / کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر‏ ۱۳۷۷ برای فیلم هیوا / برنده جایزه جشنواره غدیر در فیلم رستاخیز / بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر مشهد سال ۱۳۸۲ / سال ۱۳۸۰، منتقدان سینما فرهاد قائمیان را برای بازی در فیلم قارچ سمی جزو ده بازیگر برتر سینمای ایران معرفی کردند.

فرهاد قائمیان

انوش معظمی

انوش معظمی متولد ۱۳۵۰ در بروجرد، بازیگر و دانش‌آموخته بازیگری می‌باشد. وی با نقش حرمله در مختارنامه به شهرت رسید؛ وی در آثار تاریخی دیگری همچون روز رستاخیز که در آن نقش شمر را برعهده داشته‌است بازی کرده‌است و حالا بعنوان بازیگر تدریس می‌کند.

انوش معظمی

جعفر دهقان

جعفر دهقان در سال 1339 در تهران متولد شد. بازیگری در تئاتر را از سال 1354 و همچنین بازی در سینما را از سال 1360 با فیلم «توجیه» به كارگردانی «منوچهر حقانی پرست» آغاز كرد.او فنون رزمی را در فیلم هایی از جمله یاس های وحشی و شیرهای جوان به نمایش گذاشت. او با بازی در فیلم حماسه مجنون توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.او در فیلم های دیگری از جمله مریم مقدس، گلوگاه شیطان، بوی پیراهن یوسف و حماسه مجنون نیز حضور داشته است.

جعفر دهقان

رامین راستاد

رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در تنها دوبار زندگی میکنیم تا حدودی مطرح شد. از فیلم های دیگرش میتوان به باغ قرمز، آزاد به قید شرط، برخورد خیلی نزدیک، دایره زنگی، مجنون لیلی، یکی از میان همه، میم مثل مادر و پارازیت اشاره کرد.

رامین راستاد

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی بازیگر ایرانی است. وی با برنامهٔ تلویزیونی نیم رخ وارد تلویزیون شد و با سریال نرگس به شهرت رسید. وی برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون می باشد. مهدی سلوکی در فیلم های سینمایی دنیای پر امید، ما همه گناهکاریم، پاتو زمین نذار، کریستال، پروانگی و … نقش آفرینی داشته است.

مهدی سلوکی

افشین سنگ چاپ

افشین سنگ چاپ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون درخونگاه، شام عاشقانه سه نفره، جیب بر خیابان جنوبی، بی پولی و حوالی اتوبان حضور داشته است.

افشین سنگ چاپ

محمد حسین لطیفی

محمدحسین لطیفی متولد ۱۳۴۱ تهران است.فعالیت خود را با نقاشی و مجسمه سازی و به دنبال آن نقاشی متحرک شروع کرد و وارد عرصه فیلمسازی شد. او در بدو راه اندازی سینمای تجربی و نیمه حرفه ای؛ توسط محسن مسعودشاهی از اعضاء فعال آن مرکز بود. در فعالیت هایش چند مورد مشاوره کارگردان نیز بوده است. لطیفی کارگردانی فیلم های بسیاری از جمله اسب سفید پادشاه، پاریس تا پاریس، توفیق اجباری، خوابگاه دختران و عینک دودی را برعهده داشته است.

محمد حسین لطیفی

هدایت هاشمی

سید هدایت عامل هاشمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ایران است. او دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه ای بازی در تئاتر را آغاز کرده است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان آرا است.هاشمی در فیلم های سینمایی دیگری همچون یه حبه قند، لطفا مزاحم نشوید و وقتی همه خوابیم نیز حضور داشته است.

هدایت هاشمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا