اخبار بازیگرانفیلم خارجی

نگاهی به فیلم هندی حیوان سومین فیلم هندی پرفروش سال ۲۰۲۳

فیلم هندی حیوان یکی از جدیدترین آثار سینمای بالیوود به کارگردانی ساندپ ردی وانگا (Sandeep Reddy Vanga) است که سرانجام در دسامبر سال 2023 میلادی اکران شد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم هندی حیوان و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم هندی حیوان منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم هندی حیوان چه کسی است؟

کارگردان فیلم هندی حیوان ساندپ ردی وانگا است.

فیلم هندی حیوان کی میاد؟

فیلم هندی حیوان اولین بار در تاریخ 1 دسامبر 2023 به نمایش درآمد.

موضوع فیلم هندی حیوان چیست؟

فیلم حیوان درباره ی پسریست که عاشق پدرش میباشد ولی پدرش بدلیل مشغله کاری که در دنیای خلاف و مافیا دارد نمیتواند به او توجه کند و حالا پسرش برای حل مسائل خانوادگی و نجات پدرش وارد دنیای مافیا میشود تا حداقل بتواند از خانواده اش در برابر دشمنان محافظت کند و در این میان هنوز پدرش به او بی توجهی میکند…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم هندی حیوان چیست؟

درفیلم هندی حیوان گروهی از بازیگران شامل رانبیر کاپور، آنیل کاپور، بابی دئول، راشمیکا ماندانا، تریپتی دیمری، شاکتی کاپور، پریم چوپرا، سورش اوبروی، ویوک شارما و اوپندرا لیمایه حضور دارند.

مشخصات فیلم هندی حیوان

نام فیلمحیوان
کارگردانساندپ ردی وانگا
تهیه کنندگانبوشان کومار
کریشان کومار
مراد خطانی
کشور سازندههند
ژانر اکشن ، جنایی
هزینهٔ فیلم₹۱۰۰ کرور
تاریخ‌های انتشار۱ دسامبر ۲۰۲۳
مدت زمان۲۰۱ دقیقه (انتشار سینمایی)
۲۳۱ دقیقه (نسخهٔ گسترده)

لیست بازیگران فیلم هندی حیوان

  • رانبیر کاپور
  • آنیل کاپور
  • بابی دئول
  • راشمیکا ماندانا
  • تریپتی دیمری
  • شاکتی کاپور
  • پریم چوپرا
  • سورش اوبروی
  • ویوک شارما
  • اوپندرا لیمایه

معرفی فیلم هندی حیوان

فیلم هندی حیوان یکی از جدیدترین آثار سینمای بالیوود است که سرانجام در دسامبر سال 2023 میلادی اکران شد.فیلم Animal 2023 به کارگردانی ساندپ ردی وانگا (Sandeep Reddy Vanga) تولید شده است. این فیلم سینمایی جذاب و تماشایی هندی توسط کمپانی T-Series Films در ابتدای سال 2023 استارت خود و سرانجام با همکاری کمپانی‌های دیگر به مرحله اکران رسید. از جمله این کمپانی‌های فیلم‌سازی می‌توان به Bhadrakali Pictures ،Cars on Film و Cine1 Studios اشاره کرد.

این فیلم سینمایی جذاب و تماشایی در همین مدت کوتاهی که از اکرانش می‌گذرد، به یکی از فیلم‌های پربیننده سینمای بالیوود تبدیل شده است.

ژانر فیلم حیوان هندی، اکشن، جنایی و درام است. این فیلم با مدت زمان ۲۰۱ دقیقه (۳ ساعت و ۲۱ دقیقه)، یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های هندی به‌شمار می‌رود.

این فیلم با فروشی پیرامون ۷۸۴٫۴۴ کرور روپیه (۹۸ میلیون دلار آمریکا)، به‌عنوان سومین فیلم هندی پرفروش سال ۲۰۲۳، نهمین فیلم پرفروش هندی و پرفروش‌ترین فیلم هندی درجهٔ A (بزرگسالان) در تاریخ شناخته شد.

خلاصه داستان فیلم هندی حیوان

فیلم سینمایی حیوان از یک فیلم‌نامه قدرتمند و جذاب بهره می‌برد که به نوعی یکی از نقاط قوت اصلی این فیلم محسوب می‌شود. این فیلم‌نامه جذاب به قلم گروهی از نویسندگان توانا و مشهور سینمای بالیوود نوشته شده است. این گروه نویسندگی شامل سورش باندارو (Suresh Bandaru)، سائوراب گوپتا (Saurabh Gupta)، پرانای ردی وانگا (Pranay Reddy Vanga) و ساندپ ردی وانگا (Sandeep Reddy Vanga) است.

داستان فیلم هندی حیوان در مورد شخصیتی به نام رانویجی است. پسری که علاقه و عشق بسیاری به پدر خود دارد. اما پدر او، بالبیر سینگ، به دلیل مشغله کاری بسیاری که دارد نمی‌تواند آنطور که باید به پسرش توجه کند. بالبیر سینگ در ظاهر یک کارخانه‌دار ثروتمند است اما در دنیای خلاف و مافیا فعالیت می‌کند. سرانجام این گرفتاری‌ها باعث ایجاد اختلافاتی میان بالبیر سینگ و پسرش، رانویجی، شده و رانویجی برای تحصیل به مدرسه شبانه‌روزی فرستاده می‌شود.

چند سال بعد رانویجی تصمیم می‌گیرد که برای تولد پدرش به خانه بازگردد اما بازگشت او با استقبال سردی از سوی بالبیر سینگ همراه می‌شود. بالبیر از پسرش می‌خواهد که دوباره خانه را ترک کند، در این میان رانویجی با دختری به نام گیتانجلی دیدار می‌کند. سرانجام رانویجی و گیتانجلی به صورت خصوصی با یکدیگر ازدواج می‌کنند و برای زندگی به آمریکا می‌روند.

داستان از آنجایی جالب می‌شود که هشت سال بعد، بالبیر سینگ از سوی مهاجمان ناشناسی مورد حمله قرار می‌گیرد اما از این مهلکه جان سالم به در می‌برد. همین موضوع باعث می‌شود تا رانویجی تصمیم به بازگشت بگیرد تا از خانواده و پدر خود در مقابل دشمنان خانواده‌اش محافظت کند. او همراه با گیتانجلی و فرزندانش به هند برمی‌گردد و جنگی را با دشمنان پدرش شروع می‌کند؛ جنگی که او را وارد دنیای تاریک خلاف و مافیا می‌کند…

زمان پخش فیلم هندی حیوان

در مورد تاریخ اکران فیلم سینمایی حیوان باید گفت که این فیلم هندی برای اولین‌بار در تاریخ 1 دسامبر 2023 معادل 10 آذر 1402 در کشور هندوستان پخش شد. همزمان با پخش فیلم هندی حیوان در هند، این فیلم جذاب و تماشایی در کشورهای دیگری همچون آلمان، فرانسه و.. نیز اکران شد.

پوستر فیلم هندی حیوان

پوستر فیلم هندی حیوان

تیزر فیلم هندی حیوان

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی حیوان

فیلم هندی حیوان یکی از برترین عناوین اکشن سینمای بالیوود بود که در پاییز 2023 منتشر شد و خیلی زود جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبین پیدا کرد. در بخش‌های قبلی به اطلاعات جامع این فیلم سینمایی، نظیر خلاصه داستان، ژانر، مدت زمان و… پرداختیم. بازیگران مشهور و شناخته‌شده‌ای از سینمای بالیوود در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رانبیر کاپور؛ از بازیگران مرد اصلی فیلم هندی حیوان

بازیگر شناخته‌شده و مشهور سینمای بالیوود، رانبیر کاپور (Ranbir Kapoor)، در تاریخ 28 سپتامبر 1982 معادل 6 مهر 1361 در شهر بمبئی این کشور چشم به جهان گشود. وی فرزند نسل چهارم خانواده مشهور کاپور است؛ یکی از خانواده‌های اصلی و موسس سینمای بالیوود. اکثر اعضا خانواده و بستگاه رانبیر کاپور، هنرپیشه بوده‌اند و همین موضوع باعث شد تا او نیز به دنیای سینما و حرفه بازیگری بپردازد. وی در سال 2022 با آلیا بهات (Alia Bhatt) ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک فرزند بوده است. قد رانبیر کاپور در حدود 1 متر و 81 سانتی‌متر است. وی در سینمای بالیوود با نام مستعار دابو و ریموند نیز شناخته می‌شود. آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری در کارنامه هنری رانبیر کاپور به چشم می‌خورد. از جمله مشهورترین آثار او می‌توان به Rockstar ،Wake Up Sid و Yeh Jawaani Hai Deewani اشاره کرد.

رانبیر کاپور؛ از بازیگران مرد اصلی فیلم هندی حیوان

آنیل کاپور؛ کاراکتر فیلم Animal

بازیگر قدیمی و مشهور سینمای بالیوود، آنیل کاپور (Anil Kapoor)، در تاریخ 24 دسامبر 1956 معادل 3 دی 1335 در شهر بمبئی چشم به جهان گشود. آنیل کاپور یکی دیگر از خانواده مشهور کاپور بود؛ خانواده‌ای که نام آن‌ها با سینمای هندوستان پیوند خورده است. وی علاقه بسیاری به راج کاپور داشت و همین موضوع باعث شد تا در بازیگری خود از این شخصیت تاثیر بگیرد. آنیل از همان دوران کودکی وارد دنیای سینما شد و سرانجام در سال 2008 در یک فیلم بین‌المللی به نام Danny Boyle’s 2008 حضور پیدا کرد.

قد آنیل کاپور در حدود 1 متر و 75 سانتی‌متر است. وی سرانجام در سال 1984 میلادی با سونیتا کاپور (Sunita Kapoor) ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند برای آن‌ها بود. آنیل کاپور تاکنون در آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. از جمله مشهورترین آثار آنیل کاپور می‌توان به Slumdog Millionaire ،24: India و Taal اشاره کرد.

آنیل کاپور؛ کاراکتر فیلم Animal

بوبی دئول؛ شخصیت فیلم هندی Animal

بازیگر دوست‌داشتنی و چهره قدیمی سینمای بالیوود، بوبی دئول (Bobby Deol)، در تاریخ 27 ژانویه 1969 معادل 7 بهمن 1347 در شهر بمبئی متولد شد. نام واقعی بوبی دئول، Vijay Singh Dharmendra Deol است اما او نام هنری بوبی دئول را برای خود انتخاب کرده است. بوبی دئول فرزند یک خانواده مشهور در سینمای بالیوود است؛ او از نوادگان سوپراستار مشهور دنیای بالیوود، هارمندرا (Dharmendra)، است. از سویی دیگر برادر بزرگ‌تر بوبی، سانی دئول (Sunny Deol)، نیز از سوپراستارهای بالیوود محسوب می‌شود.

بوبی دئول بازیگری را از همان کودکی و با حضور در فیلم سینمایی Dharam Veer (1977) شروع کرد. قد بوبی دئول در حدود 1 متر و 78 سانتی‌متر است. وی در سال 1996 با تانیا آهویا (Tanya Ahuya) ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب دو فرزند شده است. بوبی دئول در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی حضور داشته است. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به Aashram ،Love Hostel و Barsaat اشاره کرد.

بوبی دئول؛ شخصیت فیلم هندی Animal

راشمیکا ماندانا؛ کاراکتر فیلم حیوان

بازیگر جوان و پرطرفدار سینما و تلویزیون هند، راشمیکا ماندانا (Rashmika Mandanna)، در تاریخ 5 آپریل 1996 معادل 17 فروردین 1375 در ایالت کرناتکه چشم به جهان گشود. راشمیکا یکی از بازیگران نسل جدید سینمای بالیوود محسوب می‌شود که خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین بازیگران این کشور تبدیل شد. وی از همان ابتدای نوجوانی وارد دنیای سینما شد و به صورت فعالی مشغول به ایفای نقش در آثار سینمایی شد. همین موضوع باعث شده تا او در فرصت کوتاهی، با هنرپیشگان بسیاری از سینمای بالیوود تجربه بازی بدست بیاورد.

امروزه راشمیکا ماندانا یکی از پرطرفدارترین بازیگران بالیوود محسوب می‌شود. قد راشمیکا ماندانا در حدود 1 متر و 60 سانتی‌متر است و او را با نام‌های مستعار بسیاری؛ همچون روش، نونو، مونی و روشلو می‌شناسند. وی در آثار بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که از جمله مشهورترین آثارش می‌توان به Pushpa: The Rise – Part 1 ،Geetha Govindam و Mission Majnu اشاره کرد.

راشمیکا ماندانا؛ کاراکتر فیلم حیوان

نقد فیلم فیلم هندی حیوان و نمرات آن

فیلم سینمایی حیوان در اواخر پاییز 2023 اکران شد و خیلی زود از سوی بینندگان بسیاری مورد تحسین قرار گرفت. البته این فیلم سینمایی نیز همچون دیگر آثار سینما با نقدهای منفی‌ای نیز مواجه شده است. اما در همین مدت کوتاه فیلم هندی حیوان به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های هندوستان تبدیل شده است. بسیاری از منتقدان و بینندگان، فیلم‌نامه جذاب و حضور بازیگران مشهور را از نکات قوت این فیلم دانسته‌اند. البته برخی نیز با این موضوع مخالف بوده‌اند و داستان این فیلم را بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن دانسته‌اند!

کاربری در نقد منفی فیلم هندی حیوان نوشته است: “بازیگری، جلوه‌های ویژه، موسیقی و… عالی بودند اما داستان به نظر من اصلاً جالب نبود. داستان فیلم حیوان تا آخر نتوانست من را با خود همراه کند. من در آخر متوجه منظور فیلم نشدم. هدف این داستان چه بود؟! به نظر من رابطه‌ای که میان رانویجی و پدرش نشان داده شد، در دنیای واقعی نمی‌تواند وجود داشته باشد.”

مخاطب دیگری در نقد مثبت این فیلم سینمایی نوشته است: “فیلم هندی حیوان مطمئناً یکی از بهترین فیلم‌های سرگرم‌کننده بالیوود در ده سال اخیر است. همه اجزاء این فیلم از داستان گرفته تا موسیقی به خوبی برنامه‌ریزی شده است. فیلم حیوان آنقدر جالب بود که من صرف سه ساعت و نیم برای تماشای آن را احساس نکردم.”

مدت زمان زیادی از انتشار فیلم هندی حیوان به صورت عمومی نمی‌گذرد. این فیلم سینمایی در همین مدت کم به صورت فوق‌العاده‌ای عمل کرده است. فیلم Animal به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های پاییز 2023 تبدیل شده و تحسین بسیاری را با خود همراه کرده است. فیلم سینمایی حیوان تا الان توانسته نمرات خوبی از سوی کاربران سایت IMDB دریافت کند. این فیلم سینمایی در سایت IMDB نمره 6.9 از 10 را به خود اختصاص داده است؛ نمره‌ای خوب و قابل قبول برای شروع! البته با توجه به اینکه فیلم هندی حیوان اخیراً پخش شده است، بی‌شک نمرات آن در آینده دست‌خوش تغییراتی خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا