اخبار بازیگرانفیلم خارجی

نگاهی به فیلم اکشن آمریکایی نقشه خانوادگی(The Family Plan)

فیلم نقشه خانوادگی (The Family Plan) یکی از بهترین فیلم‌های خانوادگی اکشن و کمدی آمریکایی محصول 2023 به کارگردانی Simon Cellan Jones است که فیلمنامه آن را دیوید کوگشال به نگارش درآورده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم نقشه خانوادگی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم نقشه خانوادگی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم نقشه خانوادگی چه کسی است؟

کارگردان فیلم نقشه خانوادگی سایمون سلان جونز است.

فیلم نقشه خانوادگی کی میاد؟

فیلم نقشه خانوادگی اولین بار در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ میلادی به نمایش درآمد.

موضوع فیلم نقشه خانوادگی چیست؟

در خلاصه فیلم نقشه خانوادگی آمده است: داستان دن، پدری در حومه شهر را روایت می‌کند که وقتی گذشته اش به او می‌رسد، باید خانواده‌اش را فراری دهد.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم نقشه خانوادگی چیست؟

در فیلم نقشه خانوادگی گروهی از بازیگران شامل مارک والبرگ، میشل موناهن، سعید تغماوی و … حضور دارند.

مشخصات فیلم نقشه خانوادگی

نام فیلمنقشه خانوادگی (The Family Plan)
کارگردانسایمون سلان جونز
نویسندهدیوید کوگشال
تهیه کنندگاندیوید الیسون
دان گرینجر
مارک والبرگ
موسیقیکوین متلی
کشور سازندهآمریکا
ژانرکمدی اکشن خانوادگی
توزیع‌کنندهاپل تی‌وی پلاس
تاریخ‌های انتشار۱۵ دسامبر ۲۰۲۳

لیست بازیگران فیلم نقشه خانوادگی

  • مارک والبرگ (Mark Wahlberg)
  • میشل موناهن (Michelle Monaghan)
  • زویی کولتی (Zoe Colletti)
  • مگی کیو (Maggie Q)
  • سیاران هیندز
  • ون کرازبی
  • جوینر لوکاس
  • کلن بویل
  • فلیسیا پریسون
  • لطیف کراودر داس سنتز
  • مایلز کریستوفر دولاک
  • جاناتان کوین
  • سعید تغماوی

بازیگران فیلم نقشه خانوادگی

عوامل فیلم نقشه خانوادگی

  • کارگردان: سایمون سلان جون
  • نویسنده: دیوید کوگشال
  • تهیه کنندگان: دیوید الیسون، دان گرینجر، مارک والبرگ
  • موسیقی: کوین متلی
  • تدوین‌گر: تیم پورتر
  • فیلم‌بردار: مایکل برگس

Simon Cellan Jones کارگردان فیلم نقشه خانوادگی

سایمون سلان جونز (انگلیسی: Simon Cellan Jones؛ زادهٔ ۶ نوامبر ۱۹۶۳) کارگردان تلویزیونی و کارگردان فیلم اهل بریتانیا است.

از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است، می‌توان به لبه تاریکی، فوتبالیست‌ها، فضای گسترده، جسیکا جونز، کلوندایک، بورجیاها، امپراتوری بوردواک، نسل‌کشی، شرلوک هلمز و پرونده جوراب ابریشمی و رخنه‌گر اشاره نمود.

Simon Cellan Jones کارگردان فیلم نقشه خانوادگی

معرفی فیلم نقشه خانوادگی

فیلم نقشه خانوادگی یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 منتشر شد. ژانر فیلم سینمایی نقشه خانوادگی اکشن و کمدی است.

همچنین مدت زمان فیلم The Family Plan حدود دو ساعت است.

فیلمبرداری در اکتبر ۲۰۲۲ در آتلانتا، جورجیا، با عنوان کاری، جاده تعطیلات آغاز شد. عکس‌هایی از یک هلیکوپتر در مرکز شهر بوفالو، نیویورک در اوایل نوامبر فیلم‌برداری شد. یک بستنی فروشی در کلرمونت، جورجیا، برای این فیلم به رستوران لامبرت تبدیل شد. در فوریه ۲۰۲۳، فیلمبرداری را به پایان رساند.

خلاصه داستان فیلم نقشه خانوادگی

به طور خلاصه فیلم سینمایی نقشه خانوادگی درباره کاراکتر دن مورگان است که یک آدمکش حرفه‌ای بود اما اکنون یک همسر فداکار، پدر سه فرزند و فروشنده موفق خودرو است. وقتی که گذشته‌اش سرانجام به او می‌رسد برای اینکه بتواند با مردی که می‌خواهد او از بین برود روبرو شود، خانواده‌اش را به یک سفر جاده‌ای می‌برد و تلاش می‌کند این موضوع را از همسر و فرزندانش مخفی نگه دارد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم The Family Plan را تماشا کنید.

زمان پخش فیلم نقشه خانوادگی

تاریخ اکران فیلم نقشه خانوادگی در 15 دسامبر 2023 برابر با 24 آذر 1402 از Apple TV+ بود.

پوستر فیلم نقشه خانوادگی

پوستر فیلم نقشه خانوادگی

تیزر فیلم نقشه خانوادگی

بیوگرافی بازیگران فیلم نقشه خانوادگی

مارک والبرگ از بازیگران مرد در نقش دن مورگان

مارک والبرگ یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 5 ژوئن 1971 برابر با 15 خرداد 1350 در بوستون (Boston) در ایالت ماساچوست (Massachusetts) متولد شد. او برنده بفتا و کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب، اسکار و Primetime Emmy شده است. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Uncharted محصول سال 2022 و فیلم Arthur the King محصول سال 2024 را نام برد. او همچنین در بعضی از فیلم‌های Transformers حضور داشته است. مارک والبرگ در فیلم نقشه خانوادگی در نقش کاراکتر دن مورگان (Dan Morgan) بازی کرده است.

مارک والبرگ در نقش دن مورگان

میشل موناهن در نقش جسیکا مورگان

میشل موناهان یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 23 مارس 1976 برابر با 3 فروردین 1355 در ایالت آیووا (Iowa) متولد شد. او کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Mr. & Mrs. Smith و تعدادی از فیلم‌های Mission: Impossible را نام برد. میشل موناهن در فیلم The Family Plan ایفای نقش کاراکتر جسیکا مورگان (Jessica Morgan) را بر عهده داشته است.

میشل موناهن در نقش جسیکا مورگان

زویی کولتی در نقش نینا مورگان

زویی کولتی یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 27 نوامبر 2001 برابر با 6 آذر 1380 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم A Boy Called Christmas و سریال Fear the Walking Dead را نام برد. زویی کولتی در فیلم نقشه خانوادگی در نقش کاراکتر نینا مورگان (Nina Morgan) بازی کرده است.

زویی کولتی در نقش نینا مورگان

مگی کیو در نقش گوئن

مگی کیو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 22 می 1979 برابر با 1 خرداد 1358 در ایالت Hawaii متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Mission: Impossible III و سریال Pivoting را نام برد. مگی کیو در فیلم The Family Plan به ایفای نقش کاراکتر گوئن (Gwen) پرداخته است.

مگی کیو در نقش گوئن

نقد فیلم نقشه خانوادگی و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی نقشه خانوادگی و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.3 از 10، در سایت راتن تومیتوز نمره 25 از 100 و در سایت متاکریتیک نمره 41 از 100 را کسب کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم The Family Plan در سایت متاکریتیک قرار گرفته است بررسی کنید.

The New York Times / کلوم مارش: 70

فیلم The Family Plan دارای محتوای نسبتا معمولی است اما با جذابیت و اشتیاق تولید شده است. کارگردان (Simon Cellan Jones) به خوبی لحن کمیک و هیجانی را متوجه می‌شود و از آن استفاده می‌کند و اکشن را هوشمندانه و با نوآوری ارائه می‌دهد.

IndieWire / بدون نام: 50

فیلم نقشه خانوادگی بیشتر به دن اول شباهت دارد تا دومی، بیش از اندازه قابل پیشبینی و فرمولی برای هیجان و بدون داشتن ویژگی لازم برای تبدیل شدن به فیلمی که مورد علاقه خانواده‌ها باشد.

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 38

بازیگران برای شکست فیلم The Family Plan مقصر نیستند. همه آن‌ها خوب هستند اما در برابر داستانی که به آن‌ها فرصت کافی برای چندان اجرایی نمی‌دهد و کارگردانی که در ترکیب یک خانواده معمولی و اکشن غیرمعمولی در یک فیلم ناموفق است پیش می‌روند.

Collider / نیت ریچارد: 30

شیرینی در ژرفای فیلم نقشه خانوادگی نهفته است اما به طور کامل بین همه اکشن‌های دلخراش و ضعیف و داستان‌های فرعی عجیب که به جایی نمی‌رسند نادیده گرفته می‌شود. به جز چند خنده و یک گروه از بازیگران دوست‌داشتنی چیزی وجود ندارد که آن را متمایز کند.

Variety / گای لاج: 30

هر قطعه فیلم The Family Plan بسیار شبیه به دیگر بخش‌های آن است که فقط بر شخصیت دن به عنوان نوعی انسان ماشین آرام و تا اندازه زیادی بی‌همدلی تاکید می‌کند که فقط گاهی به دلیل درگیری‌های بین فردی زودگذر در داستان به طور موقت آن را متوقف می‌‌کند.

Paste Magazine / برایانا زیگلر: 20

هیچ چیزی در فیلم نقشه خانوادگی وجود ندارد که قبلا ندیده باشید، تا جایی که می‌توان گفت حتی کمتر از آن است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا