اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم کمدی ورود و خروج ممنوع با حضور ستاره های کمدی سینما

فیلم ورود و خروج ممنوع اثری به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی محصول سال 1398 است که از 15 آذر 1402 در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم ورود و خروج ممنوع و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم ورود و خروج ممنوع منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم ورود و خروج ممنوع چه کسی است؟

کارگردان فیلم ورود و خروج ممنوع امید آقایی جلیانی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم ورود و خروج ممنوع چیست؟

داستان فیلم ورود و خروج ممنوع حول محور یک روحانی می‌گردد که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم ورود و خروج ممنوع چیست؟

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی و مرتضی علی آبادی بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع هستند.

مشخصات فیلم ورود و خروج ممنوع

نام فیلمورود و خروج ممنوع
کارگردانامید آقایی جلیانی
نویسندهامید آقایی جلیانی
تهیه کنندهمرتضی شایسته
ژانراجتماعی، کمدی و موزیکال
توزیع کنندههدایت فیلم
تاریخ‌های انتشار
15 آذر 1402
مدت زمان
90 دقیقه

فیلم ورود و خروج ممنوع

لیست بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع

  • اکبر عبدی
  • محمدرضا شریفی‌نیا
  • هادی کاظمی
  • نیوشا ضیغمی
  • علی صادقی
  • محمدرضا هدایتی
  • نعیمه نظام دوست
  • پوریا پورسرخ
  • سعید امیرسلیمانی
  • سپند امیرسلیمانی
  • مجتبی شفیعی
  • نیما شاهرخ‌شاهی
  • یاسر جعفری
  • پژواک ایمانی
  • مرتضی علی آبادی

عوامل فیلم ورود و خروج ممنوع

  • کارگردان:امید آقایی
  • تهیه‌کننده:مرتضی شایسته
  • نویسنده:امید آقایی
  • فیلم‌بردار:فرشاد خالقی

معرفی امید آقایی کارگردان فیلم ورود و خروج ممنوع

این فیلم ساخته یک طلبه به نام امید آقایی است که ابراهیم حاتمی‌کیا و اصغر فرهادی را به عنوان فیلمسازان محبوبش معرفی کرده و گفته «سینما منافاتی با تبلیغ که اساس کار ما روحانیون است، ندارد.»

امید آقایی کارگردان سینما و اولین کارگردان روحانی است. وی او در سال 1398 فیلم ورود و خروج ممنوع را کارگردانی کرده و فیلمنامه آنرا هم نوشته است.

معرفی فیلم ورود و خروج ممنوع

خلاصه داستان فیلم ورود و خروج ممنوع

فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع یک داستان کمدی با رگه های اجتماعی است که اتفاقات پیرامون یک روحانی را بازگو می کند که مسئول عقیدتی یک زندان است و حین برخورد با چند زندانی اتفاقات جالبی برایش رقم می خورد….

تاریخ اکران ورود و خروج ممنوع

فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

نقد فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع

ورود و خروج ممنوع فیلمی محصول 1398 است که 4 سال منتظر مانده تا به مرحله اکران برسد. این فیلم به سراغ یک تیم بازیگری که پیش از این در کنار یکدیگر موفق عمل کرده‌اند و اتمسفر آشنایی را به مخاطب می‌دهند. گویی می‌خواهید فیلم های طنز دهه 80 را با همان فضا و بازیگران نگاه کنید. اما اگر بخواهیم رو راست باشیم، اصلا به همچین چیزی در فیلم نمی‌رسید و کاراکترهایی که فکر می‌کنید باید نقش کلیدی داشنه باشند، در حاشیه قرار دارند. از سوی دیگر یک سرگردانی که در فیلم وجود دارد، این است که پیشبرد داستان با کیست؟ کدام شخصیت نقش اصلی را دارد و هدف او چیست؟

فیلم با وجود اینکه در ژانر کمدی است اما صرفا صحنه‌هایی در آن‌ خنده‌دار هستند و نمی‌تواند به استاندارد ژانر کمدی برسد. نمرات فیلم ورود و خروج ممنوع متوسط هستند و به جز بازی برخی بازیگران چیز خاصی برای ستایش در آن نمی‌بینیم. این اثر نه توانسته به ژانر اجتماعی-کمدی دهه 80 برسد و نه طنزهای تکه دار سال‌های جدید! ویژگی مثبت ورود خروج ممنوع این است که صحنه‌های سخیف ندارد و به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده و زنده کننده حس نوستالژی ارزش تماشا دارد.

پوستر فیلم ورود و خروج ممنوع

پوستر فیلم ورود و خروج ممنوع

تیزر فیلم ورود و خروج ممنوع

بیوگرافی بازیگران فیلم ورود و خروج ممنوع

محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر، دستیار کارگردان، مشاور کارگردان و برنامه‌ریز اهل ایران در 25 خرداد 1334 به دنیا آمد. آقای شریفی‌نیا برای اولین بار با بازی در فیلم پری محصول سال 1373 و سریال تاریخی امام علی محصول سال 1375 توانست توجهات را به خود جلب کند و با بازی در سریال سفر سبز در بین مخاطبان محبوب شد.

فیلم‌های اخراجی‌های 1، 2 و3، نصف مال من نصف مال تو، سه بیگانه، آس و پاس، ثبت با سند برابر است، خالتور، داش آکل، ماموریت غیرممکن، زن ها فرشته‌اند 2 و عروس خیابان فرشته، سریال‌های معمای شاه، گاندو و خاتون از جمله آثار شاخص این بازیگر هستند. او با آزیتا حاجیان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو دختر به نام‌های مهراوه و ملیکا هستند که در دنیای بازیگرب فعالیت می‌کنند.

محمدرضا شریفی نیا

اکبر عبدی

اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی در 4 شهریور 1339 به دنیا آمد. ابن هنرپیشه  از اواخر دهه 50 و با تئاتر به دنیای بازیگری پا گذاشا و سرانجام در سال 1363 با مجموعه باز مدرسم دیر شد توانست مشهور شود. آقای عبدی فعالیت خود را در سینما از سال 1363 با فیلم جنجال بزرگ آغاز کرد. این هنرپیشه در خلق شخصیت‌های جدید، تیپ سازی و استفاده از لحن تبحر خاصی دارد. آقای عبدی در فیلم مادر نقشی  متفاوت را ایفا کرد و حتی توانست در فیلم آدم‌ برفی نقش یک زن را بازی کند. از مشهورترین ایفای تقش‌های او باید به فیلم اخراجی‌‌ها و نقش بایرام لودر باقالی اشاره کنیم.

از آثار معروف آقای عبدی باید از سریال‌های امام علی، مش خیرالله صندوقچه اسرار، معصومیت ازدست‌رفته، جابر بن حیان، در چشم باد، فیلم‌های اجاره‌نشین‌ها، دزد عروسک‌ها، سفر جادویی، ناصرالدین شاه آکتور سینما، مرد آفتابی، نان و عشق و موتور 1000، رسوایی و قندون نام ببریم.

اکبر عبدی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر اهل ایرام متولد 18 تیر 1359 است. این هنرپیشه فعالیت خود را از سال 1383 با فیلم مواجهه در سینما آغاز کرد و پیش از آن نیز نقش کوتاه و تاثیرگذار رعنا را در سریال در چشم باد داشت این آثار باعث دیده شدن او شدند. خانم ضیغمی بیشار در سینما فعالیت کرده و تنها چند سریال در کارنامه هنری خود دارد. او در فیلم اخراجی‌ها نیز نقش نرگس دختر میرزا را به خوبی ایفا کرد و در ذهن مخاطب ماندگار شد. از فیلم‌های معروف نیوشا ضیغمی باید به تردست، حس پنهان، توفیق اجباری، پرتقال خونی، گشت ارشاد، خوب، بد، جلف و شهر گربه‌ها اشاره کنیم. او اخیرا در مسابقه چیدمانه نیز شرکت کرده است.

نیوشا ضیغمی

هادی کاظمی

هادی کاظمی از بازیگران ایرانی متولد 13 آبان 1355 است. این هنرپیشه بازیگری را از سال 1375 شروع کرد و به طور کلی ایفای نقش‌های کوتاه و اکثرا در آثار آقای مدیری می پرداخت تا اینکه در سال 1384 توانست با نقش معروف نظام دو برره شب‌های برره دیده شود. نقش نظام برای او سکوی پرتاب بسیار عالی بود و همچنین در سریال موفق بعدی مهران مدیری یعنی قهوه تلخ، شاهد حضور این هنرپیشه در نقش موفق بابا شاه بودیم.

آقای کاظمی استعداد زیادی در ایفای نقش‌های طنز دارد و تا کتون در فیلم‌های 50 کیلو آلبالو، مصادره، قانون مورفی، فسیل، بخارست، آهنگ دونفره،  سریال‌های باغ مظفر، مرد دوهزارچهره، در چشم باد، علی‌البدل، سال‌های دور از خانه و آنتن ایفای نقش داشته است.

هادی کاظمی

محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی بازیگر، صداپیشه و خواننده اهل ایراندر 24 اردیبهشت سال 1352 به دنیا آمده است. این هنرپیشه کار بازیگری خود را از دهه 70 آغاز کرد و عمدتا به واسطه فعالیت‌هایش در آثار مهران مدیری به مشهور شده است. آقای هدایتی شخصیتی جدی دارد اما با این وجود همین ویژگی باعث شده تا طنزهای او نه تنها خوب بلکه عالی دربیاید. او در برره شخصیت محبوب یاور طغرل را بازی کرد که بسیار خاطره‌انگیز شد و جز پرطرفدارترین کاراکترهای طنزهای مهران مدیری محسوب می‌شود. آقای هدایتی صدای خوبی دارد و خواننده نیز است و از معروف‌ترین ترانه‌های او باید به ترانه با تو آرومم اشاره کنیم.

محمدرضا هدایتی

علی صادقی

علی صادقی بازیگر ایرانی متولد 30 شهریور ماه 1359 است. او بازیگری را سال 1369 وقتی تنها 10 سال داشت با سریال آفتاب عالم تاب شروع کرد و 6 سال بعد در سنین نوجوانی در سریال دیده شده بهترین تابستان من حضور داشت. او از همان سنین کم مورد توجه قرار گرفت و نمک خاصی برای ایفای نقش‌های طنز داشت. در سال 1382 پس از چند نقش کوتاه، آقای صادقی را در نقش علی سریال خانه به دوش دیدیم که توانست بسیار مورد توجه قرار بگیرد و بلافاصله پس از آن نقش عباس در متهم گریخت را بازی کند.

اکت‌ها، تیکه کلام‌ها و روش بازیگری بولد علی صادقی باعث شد در بین مردم دوست داشتنی شود. او در سال‌های 1386 و 1387 سریال‌های سه در چهار و بزنگاه را بازی کرد و در دهه 80 فعالیت چشمگیری در سینما داشت.در دهه 90 فعالیت‌های این بازیگر کمتر شدند و امروزه به صورت گزینش شده فیلم و سریال بازی می‌کند.

علی صادقی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا