اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

«ویلای ساحلی» جدیدترین ساخته کیانوش عیاری در نخستین روز نمایش رکورد زد

فیلم ویلای ساحلی اثری به نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری محصول سال 1401 است که از 15 آذر 1402 در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته و موفق شد تا در نخستین روز نمایش خود، ۹۲۵۰ مخاطب داشته و گیشه‌اش را از ۵۱۰ میلیون تومان عبور دهد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم ویلای ساحلی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم ویلای ساحلی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم ویلای ساحلی چه کسی است؟

کارگردان فیلم ویلای ساحلی کیانوش عیاری است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم ویلای ساحلی چیست؟

فیلم ویلای ساحلی داستان خانواده‌ای روستایی را روایت می‌کند که به عنوان سرایدار قرار است برای ۶ ماه از یک ویلا نگهداری کنند. چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش ۶ ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین فر) می‌سپارد و آن‌ها با ۳ فرزندشان به ویلا نقل مکان می‌کنند. اما برادرزن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان‌هایی را رقم می‌زند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم ویلای ساحلی چیست؟

رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی و شووار کریم‌زاده بازیگران فیلم ویلای ساحلی هستند.

مشخصات فیلم ویلای ساحلی

نام فیلمویلای ساحلی
کارگردانکیانوش عیاری
نویسندهکیانوش عیاری
تهیه کنندهرضا رخشان
ژانر کمدی
توزیع کنندهفیلمیران
تاریخ‌های انتشار
۱۵ آذر ۱۴۰۲

بازیگران فیلم ویلای ساحلی

لیست بازیگران فیلم ویلای ساحلی

  • رضا عطاران
  • پژمان جمشیدی
  • ریما رامین‌فر
  • فرگل فربخش
  • یوسف خسروی
  • علی پناهی
  • شووار کریم‌زاده

عوامل فیلم ویلای ساحلی

  • کارگردان: کیانوش عیاری
  • تهیه‌کننده: رضا رخشان
  • نویسنده: کیانوش عیاری
  • موسیقی: امید رئیس دانا
  • فیلم‌بردار: داریوش عیاری
  • تدوین‌گر: کیانوش عیاری

معرفی فیلم ویلای ساحلی

فیلم سینمایی ویلای ساحلی با نام قبلی رکر به کارگردانی کیانوش عیاری با حضور دو چهره مطرح و پرفروش سینمای ایران، رضا عطاران و پژمان جمشیدی بر روی پرده سینماها رفته است. جمشیدی که این روزها با هتل بالغ بر 3 میلیون و 800 هزار نفر را به سینماها کشانده و رضا عطاران که سالها گیشه فیلمها را تضمین کرده و همین حالا نیز جذابیت سریال دفتر یادداشت مرهون طنازی اوست، در این فیلم در سایه اعتبار کارگردانی مانند کیانوش عیاری در یک قاب دیده می شوند گویی که می توان ویلای ساحلی را هم نشینی غولها معرفی کرد و این فیلم را یکی از مدعیان اصلی فروش در دور تازه اکران سینماها دانست.

معرفی فیلم ویلای ساحلی

رکوردشکنی فروش فیلم ویلای ساحلی در سینماها

جدیدترین ساخته کیانوش عیاری موفق شد تا در نخستین روز نمایش خود، ۹۲۵۰ مخاطب داشته و گیشه‌اش را از ۵۱۰ میلیون تومان عبور دهد. فروش روز نخست برای ۲ فیلم پرفروش پساکرونایی سینمای ایران یعنی فسیل، ۳۶۰ میلیون با ۹۲۰۰ مخاطب (نخستین نمایش در روز پنج‌شنبه) و هتل با ۴۱۵ میلیون و ۷۴۰۰ مخاطب بوده است.

بدین‌ترتیب ویلای ساحلی موفق شد تا در نخستین گام، بیشترین فروش و استقبال مخاطب روزانه سینمای ایران طی ۴ سال اخیر را به نام خود ثبت کند.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که درگاه‌های اینترنتی فروش بلیت این فیلم از اواخر شب سه‌شنبه و تنها ساعاتی پیش از نخستین اکران این فیلم باز شد و نخستین نمایش آن، در بسیاری از شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها آغاز نشده بود.

انتظار می‌رود ویلای ساحلی به دلیل بهره‌مندی از بازیگرانی چون رضا عطاران و پژمان جمشیدی، مخاطبان عام بسیاری را به خود جذب کند. کارگردانی کیانوش عیاری و حتی حضور کوتاه کیومرث پوراحمد در یکی از سکانس‌های فیلم نیز می‌تواند مشوق خوبی برای استقبال دوستداران سینمای اجتماعی و مخاطبان خاص سینما باشد. تحلیل‌های قدرتمندی وجود دارد که این فیلم بتواند در مقام شگفتی اکران امسال، به رکورد حدودا ۳۰۰ میلیاردی فیلم فسیل برسد.

ویلای ساحلی، نخستین همکاری رضا عطاران و پژمان جمشیدی به‌عنوان دو مهره پول‌ساز این‌سال‌های سینمای ایران است.

رکوردشکنی فروش فیلم ویلای ساحلی در سینماها

خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی

داستان خانواده‌ای روستایی را روایت می‌کند که به عنوان سرایدار قرار است برای ۶ ماه از یک ویلا نگهداری کنند. چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش ۶ ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین فر) می‌سپارد و آن‌ها با ۳ فرزندشان به ویلا نقل مکان می‌کنند. اما برادرزن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان‌هایی را رقم می‌زند.

حواشی

خبرگزاری فارس در دی‌ماه ۱۴۰۱ به نقل از روح‌الله سهرابی، مدیرکل دفتر نظارت سازمان سینمایی، عنوان کرد که فیلم ویلای ساحلی فرم شرکت در جشنواره را پر کرده است. این خبر به علت تحریم گسترده‌ی جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان، با واکنش‌هایی مواجه شد. اما کیانوش عیاری عنوان کرد فیلم آماده‌ی نمایش نیست و برای اکران در سال آینده آماده می‌شود.

فیلم ویلای ساحلی

پوستر فیلم ویلای ساحلی

پوستر فیلم ویلای ساحلی

تیزر فیلم ویلای ساحلی

بیوگرافی بازیگران فیلم ویلای ساحلی

رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، خواننده و تدوین‌گر ایرانی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در مشهد است.

او در رشته اقتصاد دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامه تحصیل به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد.

رضا عطاران در سال ۱۳۹۳ در فیلم نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم به ایفای نقش پرداخت. او سال ۱۳۹۵ در دنباله فیلم نهنگ عنبر در نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا بازی کرد. این فیلم ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سینماهای ایران به نمایش درآمد و در مجموع بیش از ۲۰ میلیارد تومان فروش داشت. او در سال ۱۳۹۶ در فیلم هزارپا بازی کرد. این فیلم با فروش بیش از ۳۰ میلیارد تومان در گیشه، پرفروش ‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

از دیگر نمونه آثار او می توان به هرچی خدا بخواهد، از ما بهترون، آب‌نبات چوبی، مصادره، من سالوادور نیستم و زیر نظر را در کارنامه هنری خود دارد.

رضا عطاران

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق فوتبال، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و مجری ایرانی،‌ متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران است. وی در باشگاه‌ های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد و تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده است.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی پژمان به ایفای نقش پرداخت. این در حالی است که طرح اولیه سریال پژمان نیز با ایده خود او شکل گرفته ‌است. از جمله افتخارات پژمان جمشیدی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

پژمان جمشیدی سابقه بازی در آثاری همچون آنتن، آتش ‌بس ۲، ۵۰ کیلو آلبالو، خوب بد جلف، لونه زنبور، آذر، تگزاس، ایده اصلی، سوءتفاهم، هزارتو، تگزاس ۲، جهان با من برقص، خوب بد جلف ۲، آرسنیک و دینامیت را در کارنامه هنری خود دارد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است. از جمله برنامه هایی که پژمان جمشیدی به عنوان مجری در آنها حضور داشته، می توان به عناوینی همچون کلاسیکو و پیشگو اشاره کرد.

پژمان جمشیدی

ریما رامین‌فر

ریما رامین فر زاده هنرپیشه فیلم و تئاتر می باشد.وی کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد.او همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.رامین فر در فیلم های سینمایی ابد و یک روز، زاپاس، فصل نرگس، مرگ ماهی، سیزده ، قصه ها، یه حبه قند و رفیق بد نقش آفرینی داشته است. او بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال پایتخت به محبوبیت رسید.

ریما رامین‌فر

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا