اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال چینی تنها بخاطر عشق (Only for Love)

سریال تنها به خاطر عشق (Only for Love) درامی فانتزی و کمدی محصول سال 2023 به کارگردانی گیو هو (Guo Hu) است که انگ کیان زی (Yang Qian Zi) نویسندگی آن‌ را برعهده داشت. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال تنها به خاطر عشق و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال تنها به خاطر عشق منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال تنها به خاطر عشق چه کسی است؟

کارگردان سریال تنها به خاطر عشق گیو هو (Guo Hu) است.

موضوع سریال تنها به خاطر عشق چیست؟

سریال تنها به خاطر عشق درباره یک گزارشگر سخت‌کوش به نام ژنگ شو یی است که برای روزنامه‌ای معروف کار می‌کند و دوست دارد به جایگاه‌ بهتری برسد. او قصد دارد تا از یک تاجر و کارآفرین بزرگ رشته داستان‌هایی به منظور انگیزه دادن و نشان دادن راه موفقیت افراد ثروتمند بنویسند و به همین دلیل سراغ کارآفرین و مدیری موفق به نام شی یان می‌رود. ابتدا سوتفاهم‌هایی بین این دو رخ می‌دهد و سرانجام شی یان با شناخت بهتر ژنگ شو یی به او اعتماد می‌کند. این اعتماد باعث ملاقات‌های بیشتر آنها می‌شود و رفته‌رفته احساساتی بین ژنگ شو یی و شی یان شکل می‌گیرد…

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال تنها به خاطر عشق چیست؟

در سریال تنها به خاطر عشق گروهی از بازیگران شامل بای لو، دیلان وانگ، وی ژمینگ، شن یو جیه و… حضور دارند.

مشخصات سریال تنها به خاطر عشق

نام سریالتنها به خاطر عشق
نام سریال به زبان چینی以爱为营
کارگردانگیو هو (Guo Hu)
نویسندهانگ کیان زی (Yang Qian Zi)
کشور سازندهچین
ژانرکمدی، درام و عاشقانه
شبکه پخش Hunan TV و Mango TV
تاریخ‌های انتشار3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402)
تعداد قسمت ها
36 قسمت 45 دقیقه‌ای

بازیگران سریال تنها به خاطر عشق

لیست بازیگران سریال تنها به خاطر عشق

  • بای لو (Bai Mengyan) در نقش ژنگ شو یی
  • دیلان وانگ (Wang Hedi) در نقش شی یان
  • وی ژمینگ (Wei Zhe Ming) در نقش یو یو
  • شن یو جیه (Shen Yu Jie) در نقش کین شی یه
  • لیو دونگ کین (Liu Dong Qin) در نقش گوان جی
  • جیانگ پی یائو (Jiang Pei Yao) در نقش بی رو شان
  • نیه یوان (Nie Yuan) در نقش گوان شیانگ چن
  • زنگ لی (Zeng Li) در نقش تانگ یی
  • دونگ شوان (Dong Xuan) در نقش سونگ له لان

معرفی سریال تنها به خاطر عشق

سریال چینی تنها به خاطر عشق (Only for Love) یا به چینی 以爱为营 به کارگردانی گیو هو (Guo Hu) ساخته شد و یانگ کیان زی (Yang Qian Zi) نویسندگی آن‌ را برعهده داشت. این اثر در سال 2023 پخش شد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد

سریال‌های کشور چین در طی سال‌های اخیر موفق شده‌اند تا به سطح کیفی خوبی برسند و همچنین در سطح جهان نیز معروف شوند. به همین دلیل است که سی دراما نیز مانند کی دراما این روزها طرفداران خاص خود را دارد. اتمسفر این آثار عموما فانتزی هستند و کمی ورای واقعیت به نظر می‌رسند.

خلاصه داستان سریال تنها به خاطر عشق

خلاصه سریال چینی تنها به خاطر عشق درباره یک گزارشگر سخت‌کوش به نام ژنگ شو یی است که برای روزنامه‌ای معروف کار می‌کند و دوست دارد به جایگاه‌ بهتری برسد. او قصد دارد تا از یک تاجر و کارآفرین بزرگ رشته داستان‌هایی به منظور انگیزه دادن و نشان دادن راه موفقیت افراد ثروتمند بنویسند و به همین دلیل سراغ کارآفرین و مدیری موفق به نام شی یان می‌رود. ابتدا سوتفاهم‌هایی بین این دو رخ می‌دهد و سرانجام شی یان با شناخت بهتر ژنگ شو یی به او اعتماد می‌کند. این اعتماد باعث ملاقات‌های بیشتر آنها می‌شود و رفته‌رفته احساساتی بین ژنگ شو یی و شی یان شکل می‌گیرد…

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال تنها به خاطر عشق

این مجموعه نخستین بار در تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) شروع به پخش کرد و سرانجام در تاریخ 22 نوامبر 2023 (1 آذر 1402) به پایان رسید. سریال روزهای شنبه تا چهارشنبه از Hunan TV و Mango TV پخش می‌شد. تعداد قسمت های سریال چینی تنها به خاطر عشق 36 قسمت 45 دقیقه‌ای است.

نقد سریال Only for Love

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنوز سریال را تماشا نکرده‌اید و قصد دارید درباره آن بیشتر بدانید، این بخش مختص شماست. اول از همه باید بدانید که به طور کلی فضای سریال‌های چینی ایده‌آل و فانتزی است و انتظار یک درام که در آمریکا ساخته شده را نباید از آن داشته باشید. هر کشور وابسته به آداب، رسوم و انتظارات جامعه خود به سمت ساخت آثار می‌رود و کشور چین نیز آثار پرزرق و برق و فانتزی را بیشتر می‌پسندد.

اولین نقطه قوتی که در سریال باید به آن اشاره کنیم، بازیگران آن هستند. بای لو و دیلان وانگ حقیقتا در طی سال‌های اخیر با سریال‌های خود توانسته‌اند جذب مخاطب کنند و تنها بخاطر روابط عاشقانه خیلی خوبی از آن‌ها به مخاطب ارائه می‌دهد که می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید. نقطه قوت بعدی چیدمان، صحنه، موسیقی و به طور کلی فضای سریال است که بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

اما این اثر در خط داستانی خود اسیر کلیشه می‌شود و صرفا در حال نشان دادن عاشقانه‌ای آرام است. نمرات سریال چینی تنها به خاطر عشق در سایت‌های خارجی و معروف بالا هستند و مخاطبان زیادی آن را پسندیده‌اند. پس توصیه ما به شما این است: اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال داستانی خاص و همچنین منطق زیاد در یک سریال هستید، تنها بخاطر تو اصلا پیشنهاد خوبی برای شما نیست. اما از سوی دیگر اگر از دیدن یک سریال عاشقانه و آرام با جذابیت‌های بصری لذت می‌برید، بی‌شک این مجموعه انتخابی عالی برای شماست.

پوستر سریال تنها به خاطر عشق

پوستر سریال تنها به خاطر عشق

تیزر سریال تنها به خاطر عشق

 

بیوگرافی بازیگران سریال تنها به خاطر عشق

بای لو از بازیگران زن در نقش ژنگ شو یی

بای منگیان (Bai Mengyan) که با نام هنری بای لو (Bai Lu) شناخته می‌شود، در 23 سپتامبر 1994 (1 مهر 1373) به دنیا آمد. او مدل، خواننده و بازیگر اهل چین است که فعالیتش را از سال 2017 رسما با سریال King is Not Easy شروع کرد. بای لو برای بازی در سریال‌هایUntouchable Lovers, The Legends, Arsenal Military Academy, Love Is Sweet, One and Only, Forever and Ever, Till The End Of The Moo و Ordinary Greatness معروف است. این هنرپیشه تا کنون بارها برنده جایزه بهترین بازیگر و معروف‌ترین بازیگر زن شده است و در کشور چین شهرت زیادی دارد. او را در خارج از مرزهای چین نیز یک بازیگر شناخته شده می‌دانند و حضور او در یک سریال باعث جذب مخاطب می‌شود.

بای لو در نقش ژنگ شو یی

دیلان وانگ در نقش شی یان

وانگ هدی (Wang Hedi) که با نام دیلان وانگ (Dylan Wang) شناخته می‌شود، بازیگر اهل چین است که در 20 دسامبر 1998 (29 آذر 1377) به دنیا آمد. او ابتدا در برنامه Super Idol شرکت کرد و توانست برنده آن در سال 2017 شوند و خیلی زود در سال 2018 با نقش دائومینگ شی سریال Meteor Garden به شهرت رسید. او سپس در آثار مختلفی همچون Love Between Fairy and Devil و Unchained Love حضور داشت و در سال 2023 اولین فیلم خود یعنی Look Up And See Joy را بازی کرد. دیلان وانگ اکنون جز هنرپیشگان مشهور چین است‌.

دیلان وانگ در نقش شی یان

وی ژمینگ در نقش یو یو

وی ژمینگ (Wei Zhe Ming) با نام انگلیسی مایلز بازیگر و خواننده پاپ در 23 مه 1990 (2 خرداد 1369) به دنیا آمد. او ابتدا فعالیت‌های بازیگری را آغاز کرد و سپس جز تیم Decisive Boys شد. در سال 2017 وی ژمینگ با سریال Love Nagging کار بازیگری را شروع کرد و جز 10 ستاره نوظهور چین شد. از آثار مشهور او باید به Wait, My Youth, Find Yourself, Unforgettable Love و I May Love You اشاره کنیم.

وی ژمینگ در نقش یو یو

شن یو جیه در نقش کین شی یه

شن یو جیه (Shen Yu Jie) هنرپیشه چینی متولد 11 اکتبر 2001 (19 مهر 1380) است. او از سال 2022 بازیگری را با سریال کارآگاهی Checkmate شروع کرد و در آثاری همچون Fearless و Hard to Find حضور پیدا کرده است. او خیلی زود پیشرفت کرد و در آخرین سریال خود یعنی Hard to Find توانست نقش اصلی را بازی کند.

شن یو جیه در نقش کین شی یه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا