اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال ترکی جدید مرا پنهان کن

سریال ترکی مرا پنهان کن یکی از سریال‌های پرطرفدار این کشور است که به کارگردانی ندیم گوچ (Nadim Güç) ساخته شده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی مرا پنهان کن و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی مرا پنهان کن منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی مرا پنهان کن چه کسی است؟

سازنده سریال ترکی مرا پنهان کن ندیم گوچ (Nadim Güç) است.

سریال ترکی مرا پنهان کن کی میاد؟

اولین قسمت سریال ترکی مرا پنهان کن در تاریخ 2 نوامبر 2023 معادل 11 آبان 1402 از شبکه Star TV پخش شد.

موضوع سریال ترکی مرا پنهان کن چیست؟

به طور خلاصه سریال ترکی مرا پنهان کن در مورد فرزندان نازپرورده دو خانواده قدرتمند و ثروتمند به نام‌های مته و ناز است که تمام عمر خود را در ناز و نعمت بزرگ شده‌اند. خانواده‌ای مته و ناز از کودکی قول ازدواج این دو با یکدیگر را داده‌اند. از سوی دیگر مته و ناز میلی به این ازدواج از پیش تعیین شده ندارند اما چون از کودکی هرچیزی که می‌خواستند از سوی خانواده‌هایشان تامین شده، هیچگاه به استقلال نرسیده‌اند که بتوانند تصمیمی را به تنهایی بگیرند! با وجود همه این تفاسیر، مته و ناز ناخواسته توانایی جدایی از یکدیگر را ندارند و به سوی وصلت پیش می‌روند.

بازیگران نقش اصلی سریال ترکی مرا پنهان کن چه کسانی هستند؟

در سریال مرا پنهان کن اوراز کایگیلار اوغلو، جمره بایسل، آسوده کالبک، در کنار شنای گورلر، جیدا دوونچی، نیلوفر آچیکالین، سوینچ اربولاک، گوکشن آتش، جمیل گولر، نظام نامیدار، سرا توکدمیر و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

مشخصات سریال ترکی مرا پنهان کن

نام سریالمرا پنهان کن
نام ترکیSakla Beni
کارگردانندیم گوچ (Nadim Güç)
نویسندگانارمغان گول‌شاهین (Armagan Gülşahin) و نرگس اوتلو‌اوغلو آک‌اوغلو (Nergis Otluoğlu Akoğlu)
ژانردرام و عاشقانه
تعداد قسمت ها نامشخص
زمان پخشاز یازدهم آبان هر پنجشنبه ساعت 21:30
توزیع کننده شبکه Star tv

لیست بازیگران سریال ترکی مرا پنهان کن

  • اوراز کایگیلار اوغلو
  • جمره بایسل
  • آسوده کالبک
  • شنای گورلر
  • جیدا دوونچی
  • نیلوفر آچیکالین
  • سوینچ اربولاک
  • گوکشن آتش
  • جمیل گولر
  • نظام نامیدار
  • سرا توکدمیر

بازیگران سریال ترکی مرا پنهان کن

معرفی سریال ترکی مرا پنهان کن

سریال ترکی مرا پنهان کن یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی است که برای پاییز 2023 در نظر گرفته شده بود و اخیرا شروع به پخش کرد. فعلاً تنها قسمت ابتدایی این سریال جذاب و تماشایی بر روی آنتن رفته است. همین یک قسمت ابتدایی کافی بود تا دوست‌داران سینمای ترکیه مجذوب این سریال تماشایی بشوند و بی‌صبرانه منتظر پخش قسمت‌های بعدی این سریال باشند! ژانر سریال مرا پنهان کن ترکی، درام و عاشقانه است؛ ژانری پرطرفدار و محبوب در میان آثار سینمای ترکیه آن هم در فصل پاییز!

داستان سریال ترکی مرا پنهان کن

مته و ناز فرزندان نازپرورده دو خانواده ثروتمند هستند. هر دوی آن‌ها از لحاظ اخلاقی مورد دارند و عادت کرده‌اند که هر چه در زندگی می‌خواهند، به آن برسند. از بچگی، خانواده‌های آن‌ها وعده داده‌اند که مته و ناز با هم ازدواج کنند. با این که اکنون آن‌ها قصد ازدواج با یکدیگر ندارند، اما توانایی جدایی ندارند و به سوی ازدواج پیش می‌روند.

اینجیلا خدمتکار ناز است که از کودکی با هم بزرگ شده‌اند. زمانی که اینجیلا و مته یکدیگر را می‌بینند، مته تمام تصمیماتی را که در زندگی‌اش گرفته است، زیر سوال می‌برد. آیا این برخورد بین اینجیلا و مته، مسیر داستانی مته و ناز را تغییر خواهد داد؟ آیا مته بالاخره عشق واقعی‌اش را پیدا خواهد کرد؟

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال ترکی مرا پنهان کن

در مورد زمان پخش سریال مرا پنهان کن ترکی نیز باید گفت که اولین قسمت این سریال عاشقانه در تاریخ 2 نوامبر 2023 معادل 11 آبان 1402 از شبکه Star TV پخش شد. تعداد قسمت‌های نهایی سریال Sakla Beni هنوز به صورت رسمی از سوی عوامل تولیدکننده این سریال اعلام نشده است اما تاکنون تنها 1 قسمت از آن بر روی آنتن رفته است. مدت زمان پخش هر قسمت این سریال ترکی در حدود 2 ساعت و 17 دقیقه است.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال ترکی مرا پنهان کن

بررسی سریال ترکی مرا پنهان کن

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال Sakla Beni پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سراغ نقد این سریال جذاب و تماشایی برویم. همچنین در ادامه این بخش به بررسی نمرات سریال ترکی مرا پنهان کن خواهیم پرداخت.

سریال ترکی Sakla Beni در همین ابتدای کار خود، توانسته نظر مثبت بسیاری از بینندگان را به سوی خود جلب کند. البته بسیاری از افراد مدت‌ها انتظار پخش این سریال ترکی عاشقانه را در فصل پاییز کشیده‌اند و بدون تردید از شروع پخش این سریال ترکی لذت برده‌اند. با توجه به اینکه سریال مرا پنهان کن در ابتدای مسیر خود است و تاکنون تنها قسمت ابتدایی آن بر روی انتن رفته است، فعلاً برای نقد آن بسیار زود است. باید منتظر پخش قسمت‌های بیشتری از این سریال عاشقانه و درام ترکی باشیم تا بتوانیم با دیدی بهتر نسبت به نقد آن اقدام کنیم. البته با توجه به اینکه سریال ترکی مرا پنهان کن از فیلم‌نامه‌ی قدرتمندی بهره می‌برد، باید انتظار یک سریال بی‌نظیر عاشقانه را داشته باشیم. بی‌شک حضور بازیگران مشهور سینمای ترکیه نیز بر جذابیت این سریال اضافه خواهد کرد.

اگر شما دوستان نیز از طرفداران پر و پا قرص سینمای ترکیه هستید و بی‌وقفه از تماشای آثار تولید شده در این کشور لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم که در همین ابتدای کار با سریال عاشقانه مرا پنهان کن همراه شوید! کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت ابتدایی این سریال ترکی بپردازید تا در دنیای عاشقانه و زیبای آن غرق شوید! اگر شما نیز هنوز سریال ترکی مرا پنهان کن را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Sakla Beni اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان خود لذت ببرید.

این سریال ترکی در ابتدای کار با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بینندگان قرار گرفته است. همچنین کاربران سایت‌های معتبری همچون IMDB نمرات قابل قبولی به آن اختصاص دهند. سریال Sakla Beni در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.7 از 10 را به خود اختصاص داده است که برای ابتدای کار نمره بسیار خوبی است. اما با توجه به اینکه قسمت‌های زیادی از این سریال ترکی هنوز پخش نشد‌ه‌اند، بی‌شک این امتیازات در ادامه کار دستخوش تغییراتی خواهند شد.

پوستر سریال ترکی مرا پنهان کن

پوستر سریال ترکی مرا پنهان کن

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی مرا پنهان کن

اوراز کایگیلاراوغلو؛ از بازیگران مرد اصلی سریال ترکی مرا پنهان کن

هنرپیشه خوش‌چهره و پرطرفدار سینمای ترکیه، اوراز کایگیلاراوغلو (Uraz Kaygilaroglu)، در تاریخ 30 ژوئن 1987 معادل 9 تیر 1366 در شهر استانبول ترکیه چشم به جهان گشود. وی از همان دوران کودکی به دنیای سینما علاقه بسیاری داشت، علاقه‌ای که سرانجام او را وارد این صنعت جهانی کرد. اوراز کایگیلاراوغلو در آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری حضور داشته است و امروزه از او به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای ترکیه یاد می‌شود. وی در سال 2014 با ملیس لسیتن (Melis Isiten) ازدواج کرد. اما ازدواج آن دو با اینکه یک بچه نیز داشتند، خیلی دوام نیاورد و سرانجام در سال 2019 از یکدیگر جدا شدند. از جمله مشهورترین آثار اوراز کایگیلاراوغلو باید به Ambassador’s Daughter (2019) ،Same Thing (2019) و Ege’nin Hamsisi (2018) اشاره کرد.

اوراز کایگیلاراوغلو؛ بازیگر مرد اصلی سریال مرا پنهان کن

آسوده کالبک؛از بازیگران زن اصلی سریال مرا پنهان کن

هنرپیشه جوان و کمتر شناخته شده سینمای ترکیه، آسوده کالبک (Asude Kalebek)، در سال 1999 در شهر آدانا ترکیه چشم به جهان گشود. آسوده کالبک را می‌توان از بازیگران نسل جدید سینمای ترکیه دانست که آینده درخشانی در انتظارش است. بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که آسوده کالبک از چهره‌ای زیبا و هنر بازیگری‌ای برخوردار است که امروزه در کمتر هنرپیشه جوانی وجود دارد. وی از همین سن کم توانسته به درجه‌‌ی حرفه‌ای سینمای این کشور دست یابد و در آثار درجه یک سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش بپردازد. آسوده کالبک در سریال مرا پنهان کن نیز به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی حضور  دارد. وی در آثار چندی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله آثار آسوده کالبک می‌توان به The Club (2021) و Sakla Beni (2023) اشاره کرد.

آسوده کالبک؛ بازیگر زن اصلی سریال مرا پنهان کن

جمره بایسل؛ بازیگر سریال Sakla Beni

هنرپیشه جوان و مستعد سینما و تلویزیون ترکیه، جمره بایسل (Cemre Baysel)، در تاریخ 5 فوریه 1999 معادل 16 بهمن 1377 در شهر زبیای ازمیر چشم به جهان گشود. وی از همان دوران کودکی علاقه بسیاری به هنرپیشگی داشت و همین امیر باعث شد تا در دوران تحصیل خود، در نمایش‌های گوناگونی به اجرا بپردازد. جمره بایسل از هنرپیشگان نسل جدید سینمای ترکیه محسوب می‌شود؛ هنرپیشه‌ای که گمان می‌شود آینده‌ی خوبی در انتظار او باشد. وی تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی چندی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله مشهورترین آثار جمره بایسل می‌توان به Twist of Fate (2021) ،Yesil Deniz (2014) و Don’t Let Go of My Hand (2018) اشاره کرد.

جمره بایسل؛ بازیگر سریال Sakla Beni

شنای گورلر؛ بازیگر سریال ترکی Sakla Beni

هنرپیشه کارکشته و قدیمی سینمای ترکیه، شنای گورلر (Senay Gürler)، در تاریخ 28 ژوئن 1966 معادل 7 تیر 1345 در شهر ازمیر ترکیه متولد شد. شنای گورلر به تحصیل در رشته هنر در دانشگاه دوکوز ایلول پرداخت و از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. شنای گورلر در ابتدا به عنوان مجری در شبکه TRT ترکیه مشغول به کار شد و در تئاترهای گوناگونی بر روی صحنه رفت. پس از آن بعد که به حرفه بازیگری در سینما و تلویزیون روی آورد و خیلی زود تبدیل به یکی ستارگان سینمای ترکیه شد که در آثار مشهور متعددی به ایفای نقش پرداخت. شنای گورلر در سال 1986 ازدواج کرد اما ازدواج او خیلی دوام نیاورد و وی یک سال بعد طلاق گرفت! آثار بسیاری در کارنامه هنری شنای گورلر به چشم می‌خورد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Persona ،Korkuyorum Anne و The Miracle 2: Love اشاره کرد.

شنای گورلر؛ بازیگر سریال ترکی Sakla Beni

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا