اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم جوجه تیغی؛ ماجرای اولین رئیس‌جمهور زن ایران بر پرده سینماها

فیلم جوجه تیغی اثری کمدی اجتماعی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر محصول سال 1399 است که از 24 آبان 1402 در سینماهای سراسر کشور روی پرده می‌رود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم جوجه تیغی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم جوجه تیغی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم جوجه تیغی چه کسی است؟

کارگردان فیلم جوجه تیغی مستانه مهاجر است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم جوجه تیغی چیست؟

فیلم جوجه تیغی ماجرایی از زندگی ناخواسته یک جوان متعصب‌ را روایت می‌کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت تاثیر قرار می‌دهد…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم جوجه تیغی چیست؟

حامد کمیلی، پژمان بازغی، پانته‌آ پناهی ها، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، هادی کاظمی، هومن برق نورد، نگار فروزنده، امید روحانی، مهراب قاسم خانی و … از بازیگران فیلم جوجه تیغی هستند.

مشخصات فیلم جوجه تیغی

نام فیلمجوجه تیغی
کارگردانمستانه مهاجر
نویسندهمصطفی زندی
سجاد پهلوان‌زاده
تهیه کنندهمستانه مهاجر
ژانر کمدی اجتماعی
توزیع کنندهفیلمیران
تاریخ‌های انتشار
۲۴ آبان ۱۴۰۲
مدت زمان
۹۰ دقیقه

ازیگران فیلم جوجه تیغی

لیست بازیگران فیلم جوجه تیغی

  • حامد کمیلی
  • پژمان بازغی
  • پانته‌آ پناهی ها
  • نازنین بیاتی
  • آناهیتا درگاهی
  • هادی کاظمی
  • هومن برق نورد
  • نگار فروزنده
  • امید روحانی
  • مهراب قاسم خانی
  • هادی عطایی
  • مهتاب ثروتی
  • آیدا ماهیانی
  • صحرا اسدالهی
  • آرزو نبوت
  • نوشین تبریزی

عوامل فیلم جوجه تیغی

  • کارگردان: مستانه مهاجر
  • تهیه‌کننده: مستانه مهاجر
  • نویسنده: مصطفی زندی، سجاد پهلوان‌زاده
  • موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد
  • فیلم‌بردار: محمود کلاری
  • تدوین‌گر: پانته‌آ فارسیجانی

معرفی مستانه مهاجر کارگردان فیلم جوجه تیغی

مستانه مهاجر تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی دانش آموخته رشته تدوین از دانشگاه سوره است.مهاجر به عنوان تدوینگر در آثاری همچون فیلم های سینمایی امیر، این سیب هم برای تو، مردی که اسب شد، مستانه و سریال ایران دخت حضور داشته و به عنوان تهیه کننده در فیلم سینمایی اسرافیل فعالیت کرده است.

مستانه مهاجر کارگردان فیلم جوجه تیغی در کنار پانته آ پناهی ها

معرفی فیلم جوجه تیغی

مستانه مهاجر طی سالهای فعالیتش تدوین ده‌ها فیلم‌سینمایی از نام‌های سرشناس سینمای ایران را برعهده داشته او همچنین به عنوان تهیه‌کننده، آثاری چون «اسرافیل» و «جاده خاکی» را تولید کرده. «جوجه تیغی» اولین فیلم مستانه مهاجر در مقام کارگردان است که توسط فیلمیران در سینماهای کشور اکران میشود.

مهاجر درباره این فیلم گفت: ژانر این فیلم خاص است. قصه فیلم مدعی نیست اما خاص است و باید آن را در سینما ببینید.

معرفی فیلم جوجه تیغی

خلاصه داستان فیلم جوجه تیغی

این فیلم ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته یک جوان متعصب‌ را روایت می‌کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از سوی دیگر ماجراهای زنی که می‌خواهد اولین رئیس جمهور زن ایران شود.

تاریخ اکران فیلم سینمایی جوجه تیغی

فیلم سینمایی جوجه‌تیغی به کارگردانی مستانه مهاجر، طبق اعلام شورای صنفی نمایش اکران، از چهارشنبه ۲۴ آبان در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.

پوستر فیلم جوجه تیغی

پوستر فیلم جوجه تیغی

تیزر فیلم جوجه تیغی

بیوگرافی بازیگران فیلم جوجه تیغی

حامد کمیلی

سیّد حامد کمیلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون زاده اصفهان، فارغ التحصبل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر است. از سنین نوجوانی با حضور در تئاتر به بازیگری روی آورد در ادامه به صورت آزاد در کلاس های بازیگری حمید سمندریان و قطب الدین صادقی در دانشگاه سوره اصفهان شرکت کرد سپس زیر نظر گلاب آدینه و فریدون خسروی آموزش دید. سریال پای پیاده نخستین تجربه تلویزیونی او در سال 1384 بود. او با حضور در فیلم سینمایی تردید وارد عرصه سینما شد. کمیلی در کنار بازیگری تار و پیانو مینوازد و در زمینه تولید پوشاک مردانه نیز فعالیت دارد.

حامد کمیلی

 

پژمان بازغی

پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۹ مرداد ۱۳۵۳ در تهران است که از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز نمود.

وی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعه گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

همسر او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینماست و همچنین به‌عنوان مجری در چند برنامه تلویزیونی از جمله چند درجه و کودک شو حضور داشته است. از نمونه آثار او می‌ توان به خاتون، نازنین، این سیب هم برای تو، بارکد، فرود در غربت، خنده‌های آتوسا، هلن، من و شارمین، ممنوعه، شاخ کرگدن، اسرافیل، ناهید، سربازهای جمعه، ماموریت غیر ممکن و قلب یخی اشاره کرد.

پژمان بازغی

پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها بازیگر و منشی صحنه اهل کشور ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته است. از افتخارات او برنده شدن دیپلم افتخار بخش بین الملل جشنواره فجر برای فیلم “خانوم” است. پناهی ها در فیلم های سینمایی دیگری همچون آااادت نمی کنیم، لاک قرمز، من دیگو مارادونا هستم و اروند حضور داشته است.

پانته آ پناهی ها

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی ماه 1368 در تهران، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1391 با فیلم سینمایی دربند آغاز کرد. او در مجموعه عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت.

نازنین بیاتی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی متولد 7 بهمن 1365 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران ، هنرپیشه و نقاش است. نقاشی را از 7 سالگی زیر نظر عباس کاتوزیان آموخت. او تاکنون سه نمایشگاه انفرادی در کاخ نیاوران، گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده و در نمایشگاه گروهی موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دبی نیز حضور داسته است. آناهیتا درگاهی تجربه طراحی گرافیکی پوستر را نیز دارد و تهیه‌کنندگی موزیک ویدئو پرده آخر از رضا کیانیان و یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی را برعهده داشته است. او در کلاس های بازیگری فرزاد موتمن شرکت کرد و سال 1394 برای بازی در فیلم سینمایی آخرین بار کی سحر را دیدی؟ انتخاب شد. آناهیتا درگاهی سال 1395 با اشکان خطیبی ازدواج کرد.

آناهیتا درگاهی

هادی کاظمی

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355 در میانه، بازیگر، صداپیشه و کمدین ایرانی است. او از دوران دانش آموزی با حضور در صحنه تئاتر وارد عرصه بازیگری شد. تحصیلاتش را در مقطع لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران به اتمام رساند. از سال 1375 وارد تلویزیون شد ولی با نقش نظام دوبرره در سریال برره به عنوان بازیگر شناخته شد. کاظمی در فیلم های سینمایی قانون مورفی، به وقت خماری، مصادره، امیر، من دیوانه نیستم، ۵۰ کیلو آلبالو، ایران برگر، مجموعه های تلویزیونی علی البدل، زعفرانی، دورهمی، بیدارباش، بهانه ای برای بودن، در چشم باد، مرد دوهزارچهره، باغ مظفر، شب های برره، شبکه سه و نیم، صفر درجه، مهمانان مادربزرگ، پاورچین، مجموعه های نمایش خانگی قبله عالم و شبهای مافیا، ۱۳ شمالی، سال های دور از خانه، آسپرین، شوخی کردم، شاهگوش، ویلای من، کار کاذب، کلاهبردار، قهوه تلخ، شب به یادماندنی، گنج مظفر، فضانوردان، مجموعه ویدیویی شام ایرانی، مستند من ناصر حجازی هستم، فیلم بمب خنده، تله فیلم های سفید امضا، خواب فروش، بی تابی، گردان آبنبات چوبی، بمانی هفتم حضور داشته است. او همچنین در برنامه خندوانه و انیمیشن فیلم پرندگان خشمگین به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است. هادی کاظمی در سال 1397 با سمانه پاکدل (هنرپیشه) ازدواج کرد.

هادی کاظمی

هومن برق نورد

هومن برق نورد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. فعالیت هنری خود را از سال 1369 آغاز کرد. در سال 1374 با سریال ابووهیب بهلول یا هفتمین سفیر به کارگردانی رضا شالچی وارد عرصه تلویزیون شد. فیلم سینمایی یک تکه نان در سال 1383 اولین تجربه سینمایی او بود. از به یاد ماندنی ترین کارهای او در تلویزیون میتوان به ساختمان پزشکان، در مسیر زاینده رود، چک برگشتی، زمانه، دودکش، روزهای بد، به در، پرده نشین، پادری، آچمز و زیرخاکی۲ اشاره کرد. مجموعه نمایش های خانگی شهرزاد 1، شهرزاد 2، شهرزاد 3، شب های مافیا، شام ایرانی، جیران و همچنین فیلم های سینمایی آرایش غلیظ، راه رفتن روی سیم، به وقت خماری، خداحافظ دختر شیرازی و جوجه تیغی از دیگر آثار این بازیگر هستند.

هومن برق نورد

 

 

مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی هنرپیشه اهل ایران است. او فارغ التحصیل رشته عکاسی است. اولین حضورش در سریال کیمیا بود و سپس در سریال در جستجوی آرامش نقش آفرینی کرد.ثروتی در فیلم های سینمایی متولد 65، هدیه و حریم شخصی نیز حضور داشته است.

مهتاب ثروتی

 

صحرا اسدالهی

صحرا اسدالهی متولد ۲۷ مرداد ۱۳۷۰ بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون است که تجربه کارگردانی مستند و فیلم کوتاه را هم دارد. وی بازیگری را نزد استاد سمندریان از تئاتر شروع کرد و هرساله چندین اجرای عموم در تئاتردارد که هر کدام تجربه های متفاوتی برای وی محسوب می شود و در این مدیوم سه بار برنده ی بازیگری تیاتر شده است. بازیگری در سینما را به صورت حرفه ای با بازی در “فروشنده” اصغر فرهادی شروع کرد و درکارنامه ی او کارهایی مثل: ارادتمند نازنین عبدالرضا کاهانی،بیا از گذشته حرف بزنیم حمید نعمت الله،و فیلم سینمایی آپاندیس و دریاچی ماهی و همچنین ۷ فیلم سینمایی دیگر دیده میشود. او علاوه بر فعالیت در سینما و تئاتر درتلویزیون هم با سریال هایی مثل دلدار،از یادها رفته،در جست و جوی آرامش،شرایط خاص و …. توانسته حضوری فعال داشته باشد. این بازیگر که هم اکنون دانشجوی کارگردانی در مقطع فوق لیسانس دانشگاه سوره است دو فیلم مستند داستانی بلند ساخته که ۱۳ جایزه بین المللی و ۱۷ بار کاندید شدن را درکارنامه خود دارد که برای فیلم تست دوربین توانست جایزه ی بهترین کارگردانی را از فستیوال windامریکا black moon غنا و ورشوی لهستان…و چندین جایزه ی جهانی را ازآن خود کند.

صحرا اسدالهی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا