اخبار بازیگرانسریال ایرانی

معرفی کامل سریال داوینچیز با بازی سام درخشانی

سریال داوینچیز تازه‌ترین سریال شبکه خانگی در ژانر کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی منیری است که از طریق پلتفرم نماوا منتشر شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال داوینچیز و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال داوینچیز منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال داوینچیز در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال داوینچیز چه کسی است؟

سریال داوینچیز ساخته افشین هاشمی است.

خلاصه داستان و موضوع سریال داوینچیز چیست؟

در خلاصه داستان سریال داوینچیز آمده است:پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که آن‌ها را سر یک دوراهی قرار داده و می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

اسامی بازیگران سریال داوینچیز در نقش های اصلی چیست؟

سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری و یدالله شادمانی از بازیگران سریال داوینچیز هستند.

مشخصات سریال داوینچیز

نام سریالداوینچیز
کارگردانافشین هاشمی
تهیه کنندهمهدی منیری
نویسندگانآریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی
ژانرکمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی
تاریخ انتشار7آذر1402
توزیع کنندهنماوا
تعداد قسمت ها –

دانلود رایگان سریال داوینچیز

داوینچیز" class="index-title">

دانلود رایگان سریال داوینچیز

سریال داوینچیز در پلتفرم نماوا منتشر میشود. برای دانلود قانونی سریال داوینچیز به این پلتفرم مراجعه کنید.

لیست بازیگران سریال داوینچیز

  • سام درخشانی
  • سیما تیرانداز
  • مونا فرجاد
  • رضا بهبودی
  • زهرا کیانی
  • شبیر پرستار
  • علی میری
  • یدالله شادمانی

عوامل سریال داوینچیز

  • کارگردان:افشین هاشمی
  • تهیه کننده:مهدی منیری
  • نویسندگان: آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی

عوامل سریال داوینچیز

معرفی افشین هاشمی کارگردان سریال داوینچیز

سید افشین هاشمی مرغزار بازیگر، نویسنده، کارگردان ایرانی است. آخرین حضور در او تلویزیون بازی در سریال گاوصندوق (۱۳۸۸) است. وی هم چنین نوازنده چیره دست کمانچه است و اجراهایی را نیز در این زمینه برگزار کرده است. هاشمی کارشناسی اش را در رشته شیمی از دانشگاه صنعت نفت ابادان در 1377 و کارشناسی ارشد را از دانشگاه سینما تئاتر یا هنر گرفته است. فیلم های سینمایی گذر موقت و صدای آهسته از ساخته های او هستند.

افشین هاشمی کارگردان سریال داوینچیز

داوینچیز" class="index-title">

معرفی سریال داوینچیز

خلاصهٔ داستان سریال داوینچیز

در خلاصه داستان سریال داوینچیز آمده است:پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که آن‌ها را سر یک دوراهی قرار داده و می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال داوینچیز

سریال داوینچیز سه شنبه هر هفته، ساعت ۱۰ صبح در شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر می شود.

همچنین تعداد قسمت های سریال داوینچیز هنوز کاملا مشخص نشده و احتمالا بین 15 تا 20 قسمت باشد‌.

مروری بر حال‌وهوای قسمت اول سریال داوینچیز

بعد از اینکه بالاخره طلسم پخش ادامه قسمت‌های «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی شکست و این سریال منتشر شد، نوبت به سریال دیگر این کارگردان به نام «داوینچیز» رسید. به همین دلیل هم تصمیم بر این شد که «شبکه مخفی زنان» روزهای جمعه پخش شود و مخاطبان روزهای سه‌شنبه به جای آن «داوینچیز» تماشا کنند.

«داوینچیز» با اینکه به لحاظ حال‌وهوا و محتوا هیچ شباهتی با «شبکه مخفی زنان» ندارد اما ردپای سلیقه افشین هاشمی و جنس کمدی مورد علاقه او را می‌شود در آن دید.

تیتراژ ابتدایی سریال و توضیحاتی که پیرامون نقش‌ها و عوامل سازنده سریال نوشته شده، ما را به یاد تیتراژ «شبکه مخفی زنان» می‌اندازد؛ البته این بار خبری از راوی و توضیحات ویژه پیش از شروع سریال نیست.

در قسمت اول بعد از آشنا شدن با زوج پرویز و ملیحه در صحنه مرکزی با توضیح یکی از کارکنان موزه، به زمان گذشته می‌رویم و شاهد ماجراهای پیش از ازدواج آنها می‌شویم. از روی آرایش مو و صورت و لباس آنها می‌شود فهمید سال‌ها قبل ازدواج کرده‌اند اما با این حال افشین هاشمی خودش را ملزم به ساخت فضاهای شهری مرتبط با گذشته نکرده است.

پس از فلاش‌بک به زندگی فلاکت‌بار آنها در زمان حال می‌رسیم و اینجاست که زندگی‌شان به افتتاح موزه گره می‌خورد و درست زمانی که بیش از هر وقت دیگری احساس بدبختی می‌کنند، با یک تابلو از داوینچی، موقعیتی سر راهشان قرار می‌گیرد که تازه داستان اصلی به جریان می‌افتد. البته در همین نقطه قسمت ابتدایی به پایان می‌رسد و بقیه ماجرا به هفته بعد موکول می‌شود.

درواقع قسمت ابتدایی سریال «داوینچیز» بیشتر از هرچیز روی معرفی شخصیت‌ها و حال‌وهوای سریال تمرکز شده و در قسمت بعد تازه باید دنبال ماجراهای اصلی باشیم.

پوستر سریال داوینچیز

پوستر سریال داوینچیز

تیزر سریال داوینچیز

بیوگرافی بازیگران سریال داوینچیز

سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران است. وی از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود و با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی سابقه بازی در سریال هایی همچون با من بمان، خانه پدری و روزهای اعتراض را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله آثار سام درخشانی می توان به عناوینی همچون داوینچیز، خوب بد جلف، امشو، تگزاس، تخته گاز، پاستاریونی، خائن کشی، نطفه شوم، روزی روزگاری مریخ، هوس و خجالت نکش اشاره کرد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

سام درخشانی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ خبر ازدواجش با عسل امیرپور را به صورت رسمی اعلام کرد که حاصل این ازدواج، یک دختر به نام برکه و یک پسر به نام برسام است.

سام درخشانی از بازیگران سریال داوینچیز

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر ایرانی متولد ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران است که از سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را آغاز نمود.

وی دارای مدرک کارشناسی‌ ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده‌ سینما و تئاتر است. سیما تیرانداز جایزه‌ بهترین بازیگر زن از دهمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش مرگ یزدگرد، جایزه‌ بهترین بازیگر زن از بیستمین جشنواره تئاتر فجر، تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم پاداش سکوت، جایزه‌ بهترین بازیگر زن از بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش پری خوانی عشق و سنگ را در کارنامه دارد.

از جمله آثار سیما تیرانداز می توان به داوینچیز، تورقوزآباد، فراری، سلفی با دموکراسی، پشت دیوار سکوت، وروجک ها، عطر داغ، دراکولا و هیولا اشاره کرد.

سیما تیرانداز از بازیگران سریال داوینچیز

مونا فرجاد

مونا فرجاد ، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.فرجاد فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری است. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد. از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.او در فیلم های سینمایی قرار بعدی همان جا، متل قو، عاشق، خواستگاران و راز فانوس ایفای نقش داشته است.

مونا فرجاد از بازیگران سریال داوینچیز

رضا بهبودی

رضا بهبودی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۳۵۰ در رودسر و فارغ‌ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر در سال ۱۳۷۶ است. رضا بهبودی عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو است و فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز غریب‌ پور آغاز کرد.

از جمله آثار رضا بهبودی می توان به داوینچیز، عقرب عاشق، شبکه مخفی زنان، گورکن، خاتون، زندگی جای دیگری است، گلن گاری گلن راس، آزمایشگاه، آندرانیک، عصبانی نیستم، ایوانف، شنل و اینجا کسی نمی‌ میرد اشاره کرد.

رضا بهبودی از بازیگران سریال داوینچیز

تصاویر سریال داوینچیز

سیما تیرانداز در سریال داوینچیز مونا فرجاد در سریال داوینچیز تصاویر سریال داوینچیز سام درخشانی در سریال داوینچیز تصاویر سریال داوینچیز تصاویر سریال داوینچیز

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا