اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال دوز روزانه آفتاب جدیدترین سریال نتفلیکس

سریال دوز روزانه آفتاب (Daily Dose of Sunshine) درامی جذاب محصول کمپانی نتفلیکس در  2023 به کارگردانی لی جه کیو است که فیلمنامه آن را لی نام گیو، اوه بو هیون و کیم دا هی به نگارش درآورده اند. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال دوز روزانه آفتاب و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال دوز روزانه آفتاب منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال دوز روزانه آفتاب چه کسی است؟

کارگردان سریال دوز روزانه آفتاب لی جه کیو است.

سریال دوز روزانه آفتاب کی میاد؟

سریال دوز روزانه آفتاب در ۳ نوامبر ۲۰۲۳ از نتفلیکس منتشر خواهد شد.

موضوع سریال دوز روزانه آفتاب چیست؟

سریال دوز روزانه آفتاب بر پایه وب‌تونی با همین نام به نویسندگی لی را ها یک پرستار سابق و برگرفته تجربیات زندگی واقعی نویسنده است.

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال دوز روزانه آفتاب چیست؟

در سریال دوز روزانه آفتاب گروهی از بازیگران شامل پارک بو یونگ، یون وو-جین، جانگ دونگ یون و لی جونگ اون حضور دارند.

مشخصات سریال دوز روزانه آفتاب

نام سریالدوز روزانه آفتاب
کارگردانلی جه کیو
نویسندگانلی نام گیو، اوه بو هیون، کیم دا هی
بر پایهMorning Comes to Psychiatric Wards
کشور سازندهکره جنوبی
ژانرپزشکی و درام
تولید کنندگانفیلم مانستر
کیم جونگ هاک پروداکشن
توزیع‌کنندهنتفلیکس
تاریخ‌های انتشار۳ نوامبر ۲۰۲۳
تعداد قسمت ها
12 اپیزود

بازیگران سریال دوز روزانه آفتاب

لیست بازیگران سریال دوز روزانه آفتاب

  • پارک بو یونگ
  • یون وو-جین
  • جانگ دونگ یون
  • لی جونگ اون

معرفی سریال دوز روزانه آفتاب

این سریال براساس وبتونی با همین نام ساخته شده و با نام‌های Daily Dose of Sunshine ،Morning Comes to Psychiatric Wards Too ،Morning Comes to the Mental Ward هم شناخته می‌شود.

لی جه کیو کارگردان این سریال، سریال‌های محبوب All of Us Are Dead و The King 2hearts را در کارنامه کاری خود دارد.

خلاصه داستان سریال دوز روزانه آفتاب

جونگ دا اون (پارک بو یونگ) به عنوان یک پرستار در بخش اعصاب و روان مشغول به کار است. نخستین باری است که او به این بخش منتقل می‌شود و تمام این تغییرات و تجربه‌های جدید برایش دشوار و ناخوشایند به نظر می‌رسد. با این حال، او تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به بیماران کمک کند و درمانشان را ادامه دهند تا به روزهای خوب زندگیشان برگردند.

زمان پخش سریال دوز روزانه آفتاب

در مورد زمان پخش سریال دوز روزانه آفتاب این اثر باید بدانید که این سریال از تاریخ 3 نوامبر 2023 در نتفلیکس منتشر می‌شود.

پوستر سریال دوز روزانه آفتاب

پوستر سریال دوز روزانه آفتاب پوستر سریال دوز روزانه آفتاب

تیزر سریال دوز روزانه آفتاب

بیوگرافی بازیگران سریال دوز روزانه آفتاب

Park Bo Young در نقش Jung Da Eun از بازیگران زن سریال

پارک بو یونگ، در تاریخ ۱۲ فوریه ۱۹۹۰ در کره جنوبی متولد شده است. وی به خاطر بازی در فیلم‌های معروفی مانند “رسوایی سازان” (۲۰۰۸)، “پسر گرگ‌نما” (۲۰۱۲) و مجموعه‌های تلویزیونی “اوه روح من” (۲۰۱۵)، “زن قوی دو بونگ‌سون” (۲۰۱۷)، “ابیس” (۲۰۱۹) و “ویرانگر در خدمتگزاری شما حاضر است” (۲۰۲۱) شناخته می‌شود.

Park Bo Young در نقش Jung Da Eun

Yeon Woo Jin در نقش Dong Go Yoon

یئون وو-جین، در تاریخ ۵ ژوئیهٔ ۱۹۸۴ در کره جنوبی به دنیا آمده و از سال ۲۰۰۹ تاکنون در حوزهٔ بازیگری فعالیت داشته است. یئون وو-جین در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلف حضور داشته است. برخی از آثاری که در آنها نقش داشته و مهم هم بوده‌اند، شامل “ناخواهری سیندرلا”، “تو از ستاره‌ها اومدی” و “رئیس درونگرا” می‌شوند.

با بازی در این آثار و نشان دادن توانایی‌های بازیگری خود، یئون وو-جین توانسته به عنوان یک بازیگر موفق در صنعت سینما و تلویزیون شناخته شود.

Yeon Woo Jin در نقش Dong Go Yoon

Jang Dong Yoon در نقش Song Yu Chan

جانگ دونگ-یون، در تاریخ ۱۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۲ به دنیا آمده است. او به خاطر نقش‌هایش در مجموعه‌های تلویزیونی معروفی مانند “مدرسه ۲۰۱۷” (۲۰۱۷)، “افسانه نوکدو” (۲۰۱۹) و “دوران خوش” (۲۰۲۳) شناخته می‌شود.

در سال ۲۰۱۵، در حالی که دانشجوی دانشگاه هانیانگ بود، جانگ به دلیل شجاعت خود در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفت. گزارش شده است که جانگ در مواجهه با یک سارق مسلح که کارمند فروشگاهی را در منطقه گواناک سئول تهدید می‌کرد، اقدام کرده است. به خاطر این اقدام قهرمانانه، او توسط پلیس سئول تجلیل و میان مردم محبوب شد.

در سال ۲۰۱۶، جانگ با بازی در سریال “زنان در یک شرکت بازی” به عنوان نقش مکمل، وارد صنعت بازیگری شد. همچنین در همان سال، او در سریال “محاکمه سلیمان” به عنوان نقش اصلی حضور یافت. در سال ۲۰۱۷، او در سریال “مدرسه” از شبکه KBS بازی کرد و همچنین در درام ویژهٔ KBS به نام “اگر یک فصلی بودیم” نیز حضور داشت. در این سال، جانگ نقش اصلی را در سریال “مدرسه ۲۰۱۷” بازی کرد.

در سال ۲۰۱۸، جانگ در سریال پزشکی به نام “یک روز یک شعر” از شبکه TVN، نقش اصلی را حضور داشت. همچنین در همان سال، وی در درام تاریخی به نام “آقای آفتاب” نیز نقش مهمی را گرفت. و در ادامه نقش‌های روز به روز به محبوبیت و مطرح شدنش اضافه شد تا به امروز که در سریال دوز روزانه آفتاب یکی از نقش‌های مهم این سریال را بر عهده دارد.

Jang Dong Yoon در نقش Song Yu Chan

Lee Jung Eun در نقش Song Hyo Jin

لی جونگ-اون، بازیگری است که در ۲۳ ژانویهٔ ۱۹۷۰ در کره جنوبی به دنیا آمد. وی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی بازی کرده است. برخی از آثاری که در آن‌ها نقش داشته است عبارتند از: “مادر”، “وکیل مدافع”، “ارابه”، “کارآگاه کی: راز جزیره گم‌شده”، “شیون”، “اوکجا”، “راننده تاکسی”، “انگل”، “تو کیستی: مدرسه ۲۰۱۵”، “هی روح”، “بیا بجنگیم”، “وقتی تو خواب بودی”، “همسر آشنا” و “دانشکده حقوق”.

Lee Jung Eun در نقش Song Hyo Jin

نقد‌ها و نمرات سریال دوز روزانه آفتاب

همانطور که در خلاصه سریال دوز روزانه آفتاب کره ای گفتیم، این سریال دربارهٔ رویدادهای مختلفی است که در یک بخش روانپزشکی رخ می‌دهد. در معرفی سریال کره ای دوز روزانه آفتاب حتما متوجه شده‌اید که این اثر کره‌ای بر اساس تجربیات واقعی زندگی یک پرستار روانپزشک به نام جونگ دا یون ساخته شده است. جونگ دا یون (با بازی پارک بو یونگ) در این سریال به عنوان یک پرستار فعالیت می‌کند. او از بخش درمانی به بخش عصبی و روانی منتقل می‌شود.

برای جونگ دا یون که اولین بار است در زمینهٔ روانپزشکی کار می‌کند، همه چیز دشوار و غیرقابل پیش‌بینی جلو می‌رود. همین دوگانگی در شخصیت‌ها باعث شده بازی بازیگران به چشم بیاید و از نظر بازیگری سریال خوبی را شاهد باشیم.

به طور کلی، این سریال درامی نوستالژیک دارد. گاهی اوقات تراژیک می‌شود، گاهی اوقات شاد است و داستانی از عشق و دوستی را به تصویر می‌کشد. سریال دوز روزانه آفتاب سوالات زیادی را در ذهن شما بوجود می‌آورد که جواب دادن به آن‌ها باعث می‌شود شما را در جریان زندگیتان امیدوارتر کند. در ضمن نمرات سریال Daily Dose of Sunshine تا کنون در سایت IMDB منتشر نشده است، به محض انتشار این سریال و درج شدن امتیاز آن در سایت آی‌ام‌دی‌بی این مطلب را بروز خواهیم کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا