اخبار بازیگرانسریال ایرانی

آغاز حرکت دوباره «نیسان آبی» از اول آذر

نیسان آبی ۲ به زودی در فیلیمو

سریال نیسان آبی 2 تازه‌ترین سریال شبکه خانگی به کارگردانی سید مسعود اطیابی است که به زودی منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال نیسان آبی 2 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال نیسان آبی 2 منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال نیسان آبی 2 در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال نیسان آبی 2 چه کسی است؟

سریال نیسان آبی 2 ساخته سید مسعود اطیابی است.

خلاصه داستان و موضوع سریال نیسان آبی 2 چیست؟

در خلاصه داستان سریال نیسان آبی 2 آمده است:سه سال گذشت و ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضاسوسن، زری، پری، علم تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نرسید بلکه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی هم از یادشان رفت…

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی 2 در نقش های اصلی چیست؟

حسین یاری، مهران غفوریان، بهناز جعفری، یکتا ناصر، ایمان صفاو علیرضا خمسه از بازیگران سریال نیسان آبی 2 هستند.

مشخصات سریال نیسان آبی 2

نام سریالنیسان آبی 2
کارگردانسید مسعود اطیابی
تهیه کنندهاحسان ظلی‌پور
نویسندگانسعید هوشیار
ژانر کمدی
تاریخ انتشار اول آذر
توزیع کننده فیلیمو
تعداد قسمت ها15 قسمت

دانلود رایگان سریال نیسان آبی 2

سریال نیسان آبی 2 چهارشنبه اول آذر از فیلیمو منتشر شد.برای دانلود سریال نیسان آبی 2 به پلتفرم فیلیمو مراجعه کنید.

لیست بازیگران سریال نیسان آبی 2

  • حسین یاری
  • یکتا ناصر
  • مهران غفوریان
  • بهناز جعفری
  • غلامرضا نیکخواه
  • بیژن بنفشه خواه
  • ایمان صفا
  • مه لقا باقری
  • گیتی قاسمی
  • علیرضا خمسه
  • آرش ظلی پور
  • سیروس همتی
  • یوسف صیادی
  • جواد پولادی
  • صفر کشکولی

بازیگران سریال نیسان آبی 2

عوامل سریال نیسان آبی 2

  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • تهیه‌کننده: احسان ظلی‌پور
  • نویسنده: سعید هوشیار
  • مجری طرح و مدیرتولید: مسعود زمانی
  • مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده
  • تدوین: سیامک مهماندوست
  • طراح صحنه: قاسم ترکاشوند
  • مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی
  • آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد
  • صداگذار: آرش قاسمی
  • مدیر تدارکات: مهدی عباسپور
  • طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوانزاده
  • برنامه‌ریز: نرگس مشایخی
  • منشی صحنه: فرشته حسینی

معرفی سید مسعود اطیابی کارگردان سریال نیسان آبی 2

سیدمسعود اطیابی متولد 1343 گلپایگان، فارغ التحصیل دوره مدیریت تولید از مؤسسه آموزش عالی سوره است. اطیابی فعالیت فیلمسازی را از سال 1364 با فیلمبرداری از جبهه های جنگ آغاز كرد. از فیلم های سینمایی ساخته او میتوان به مصائب دوشیزه، خروس جنگی، برج آرام، ماه گرفتگی، انفرادی و سریال نمایش خانگی جادوگر اشاره کرد.

معرفی سریال نیسان آبی 2

پس از موفقیت نسبی فصل اول سریال «نیسان آبی» ، تولید فصل دوم به کارگردانی منوچهر هادی در دستور کار قرار گرفت. با توجه به طولانی شدن روند نگارش فیلمنامه، هادی تصمیم گرفت تا سریالی تحت عنوان «نیوکمپ» را جلوی دوربین ببرد. این سریال سال گذشته جلوی دوربین رفت و اوایل سال جاری منتشر شد. سریالی که برخلاف انتظار موفق از کار درنیامد. بعد از پایان پخش این سریال، پیش تولید نیسان آبی 2 به شکل جدی شروع شد، اما بعد از گذشت مدتی منوچهر هادی اعلام کرد که به دلیل عدم توافق مالی از این پروژه کناره گیری کرده است. با حذف این کارگردان از پروژه نیسان آبی ، احسان ظلی پور باب مذاکره را با چند کارگردان کمدی ساز شروع کرد تا اینکه در نهایت با سید مسعود اطیابی کارگردان فیلم‌های پرفروشی چون «انفرادی»، «دینامیت» و«هتل» به توافق رسید.

این سریال به کارگردانی اطیابی و با حفظ کامل تیم بازیگران اصلی متشکل از حسین یاری، مهران غفوریان، بهناز جعفری، یکتا ناصر، ایمان صفاو علیرضا خمسه جلوی دوربین رفت و در ادامه بازیگرانی چون بیژن بنفشه خواه هم به جمع آن‌ها اضافه شد. این گروه در حالی حفظ شد که در زمان حضور منوچهر هادی گفته می‌شد حامد آهنگی جایگزین مهران غفوریان شده است.

«نیسان آبی» یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های طنز شبکه نمایش خانگی بود که سال ۱۴۰۰ در فیلیمو منتشر شد.

خلاصهٔ داستان سریال نیسان آبی 2

در خلاصه داستان «نیسان آبی ۲» آمده است: سه سال گذشت و ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضاسوسن، زری، پری، علم تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نرسید بلکه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی هم از یادشان رفت…

داستان سریال نیسان آبی چیست؟

می‌خواهید از داستان سریال نیسان آبی در فیلیمو سردربیاورید؟ پس باید بدانید که قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

خلاصه نیسان آبی یک

نیسان آبی یک قصه نوستالژیک از دو دوست است که پیش از انقلاب در کودکی با یکدیگر دوست شدند و این رفاقت با ازدواج با دو خواهر ادامه پیدا کرد تا این دو دوست علاوه بر رفاقت باجناق همدیگر هم باشند. رضا و جمشید از کودکی استعدادهای مختلفی را درون خودشان جست‌وجو می‌کردند. جمشید عاشق اتومبیل نیسان وانت بود و بزرگترین آرزویش این بود که روزی بتواند مانند جمشید هاشم‌پور ستاره سینمای ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بدرخشد. رضا نیز ترانه‌سرایی را در پیش گرفت و اگرچه استعداد آنچنانی نداشت اما تلاش کرد تا بتواند برای خوانندگان ترانه‌های کوچه بازاری بگوید. او مدعی است اکثر شعارهای پشت وانت‌ها از سروده‌های او است و از این بابت خوشحال است.

ساختمان کلی داستان نیسان آبی با معرفی کامل شخصیت‌های اصلی و فرعی از جمله جمشید و رضا و همسرانشان زری و پری و همچنین کاراکترهای فرعی از جمله ممدچاخان به خوبی چیدمان شده و از این بابت مخاطب می‌تواند خودش را جای شخصیت‌ها بگذارد و در دنیای فانتزی و کمدی آن‌ها زندگی کند. یکی از بامزگی‌های فصل اول سریال نیسان آبی شوخی با سکانس‌های مطرح فیلم‌ها و سریال‌های پرطرفدار بود. مثلا در یک جاهایی از سریال با موسیقی و اتمسفر سریال قورباغه شوخی شد و یا در سکانسی دیگر علیرضا خمسه پدرش را در حمام مانند سکانس ماندگار فیلم جدایی نادر از سیمین تمیز می‌کرد. این جنس شوخی‌ها و ارجاعات در سریال با فضای اصلی داستان که عشق یک راننده نیسان به سینما و جمشید هاشم‌پور است به خوبی در بطن ماجرا نشسته بود.

علاقه جمشید قاسم‌پور به ستاره سینمای ایران جمشید هاشم‌پور و اینکه شمایل خودش و فرزندانش را هم با تراشیدن سر شبیه آن‌ها کرده بود یکی دیگر از شوخی‌های بامزه سریال بود. شوخی با نوستالژی‌های دهه ۶۰ و نحوه رابطه رضا و جمشید با همسرانشان و مخالفت‌های پدر زری و پری با این ازدواج‌ها یکی دیگر از فصل‌های بامزه سریال بود.

اما نیسان آبی از مسائل روز جامعه هم دور نمانده بود و سازندگان تلاش کردند در کنار شوخی‌های به اندازه و با نمک نگاهی هم به برخی آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی بیندازند. مساله گرانی ارز و تاثیر آن بر زندگی مردم و تورم ناشی از گران شدن دلار یکی از موضوعاتی بود که در سریال روی آن تمرکز شد. نگاه فیلمساز به مقوله مهاجرت و کلاهبرداری‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد هم یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در سریال بود.

تنوع لوکیشن‌ها و طراحی صحنه دقیق سریال به همراه جذابیت‌های تنوع در پوشش بازیگران در دهه‌های مختلف باعث شده بود از لحاظ بصری نیسان آبی به یک سریال خوش رنگ و لعاب تبدیل شود.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال نیسان آبی 2

همانطور که شاید یادتان باشد، فصل اول نیسان آبی از چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد تا یکی از گزینه‌های پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی در پاییز ۱۴۰۰ برای تماشا باشد. فصل دوم نیسان آبی هم در پاییز ۱۴۰۲ یعنی چهارشنبه اول آذر پخش شد. یعنی تقریبا ۲ سال و یک ماه بعد از پخش فصل اول، نیسان آبی ۲ هم به فیلیمو رسید؛ چهارشنبه‌ها با نیسان آبی.

تعداد قسمت های فصل دوم سریال نیسان آبی، ۱۵ قسمت در نظر گرفته شده که با توجه به تدوین همزمان سریال، امکان تغییر در این تعداد، دور از ذهن نیست.

چرا باید نیسان آبی را ببینیم؟

حال خوب؛ این خلاصه‌ترین دلیلی است که می‌توان در این روزهای بمباران خبرهای بد و تلخ، برای تماشای سریالی از جنس نیسان آبی ارائه کرد. سریالی که بعد از مدت‌ها سریال طنز را پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد داد. فارغ از جنس خاص کمدی، ترکیب بازیگران اصلی هم از برگ‌برنده‌های آن محسوب می‌شود، به‌خصوص حسین یاری که در این مجموعه به‌طور کامل از شمایل آشنای خود در دیگر آثار این سال‌هایش فاصله گرفته و اصلا دور از ذهن نیست که شما را هم در مواجهه اول‌،‌ شگفت‌زده کند.

پوستر سریال نیسان آبی 2

پوستر سریال نیسان آبی 2

پوستر سریال نیسان آبی 2

بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی 2

حسین یاری

حسین یاری بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلم های ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود. یاری با فیلم های دفاع مقدس شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. بازی حسین یاری در نقش حیدر خوش مرام در مجموعه «شب دهم» که نوروز ۱۳۸۱ و مقارن با ماه محرم از شبکه اول سیما پخش شد، او را به اوج محبوبیت و شهرت رساند.یاری در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پدر آن دیگری، سعادت آباد، میم مثل مادر و مزار شریف حضور داشته است.

حسین یاری

یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. او برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه بوده است. ناصر در فیلم های بسیاری از جمله مشکل گیتی، آشوب، کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگریست، قند تلخ، قند ترش، خانه ای در شن، فراری و سرود تولد ایفای نقش کرده است.

یکتا ناصر

مهران غفوریان

مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد 3 شهریورماه 1353 در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. از سال 1373 با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد. در سال 1375 با بازی در طنز جنگ 39 به عنوان بازیگر کمدی شناخته شد و در همان سال در سریال های فروشگاه، نوروز ۷۵ و مسابقه پنج حضور پیدا کرد. در سال 1376 مجموعه های سلام سلام، گل های ۷۶ و عروسی ۷۷ را کار کرد. سال 1377 با ساخت مجموعه گل های 77 کارگردانی را نیز تجربه کرد. مجموعه های حرف تو حرف (78)، این چند نفر (78)، گل های ۷۸، گل های ۷۹، طبقه وسط (80)، زیر آسمان شهر 1،2،3 (81-80)، ورود ممنوع ممنوع (82)، همسایه ها (95) و فیلم ویدیویی من پلیس نیستم (89) از ساخته های او هستند که در آن ها ایفای نقش هم کرده است. غفوریان در سریال های جنگ ۷۷، عید آن سال ها (77)، شب روباه (78)، تماشا ۷۹، شبکه سه و نیم، ارث بابام (84)، قرارگاه مسکونی (85)، عید امسال، زن بابا (88)، راه در رو، خانه اجاره ای 1، چمدان (90)، خانه اجاره ای 2 (91)، روزهای بد، به در (92)، سیگنال موجود است، در حاشیه (93)، خاتون، خندوانه (فصل دوم)، سه شو، در حاشیه ۲ (94)، خندوانه فصل سوم (95)، پنچری، خندوانه فصل چهارم (96)، کوبار، خندوانه فصل پنجم (97)، زوج یا فرد، اعجوبه ها (98) به عنوان بازیگر، مجری و کمدین حضور داشته است. بازی در فیلم های سینمایی کلید ازدواج (76)، شارلاتان (83)، انتخاب (83)، کلاهی برای باران، زن بدلی و دختر میلیونر (85)، شیر و عسل، حلقه های ازدواج و پرواز مرغابی ها (88)، فوتبالی ها، سه نفر روی خط و پیتزا مخلوط (89)، جابه جا (91)، کالسکه (92)، مجرد ۴۰ ساله (93)، ۵۰ کیلو آلبالو، ناردون (94)، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، آس و پاس (95)، ما خیلی باحالیم، خالتور و داش آکل (96)، ما همه با هم هستیم (97) از دیگر سوابق اوست. غفوریان تجربه حضور در فیلم های ویدیویی و مجموعه های نمایش خانگی هندوانه شب یلدا، توهم، یه آسمون آبی سقف اتاق منه، بی ستاره، کبرا ۰۰۱۱، رفیق فابریک، نردبان چوبی، شوخی با ستارگان، گدایان تهران، سر پیری و معرکه گیری، شام ایرانی، من کارگرم، تلخ اما شیرین، دربست تا لواسون، زندگی به شرط چاقو، دل سپرده، مشعل، شهر امن و امان است، یه اتفاق ساده، عاریه، شوخی کردم، سیگنال موجود است، عطسه، با من خوش میگذره، قورباغه، خاتون، نیسان آبی، نوبت لیلی، مردم معمولی و جزیره (اختصاصی فیلیمو) را نیز دارد. در سال ۱۳۹۴ در مسابقات خنداننده برتر برنامه خندوانه، به مرحله فینال راه پیدا کرد و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کرد. مهدی غفوریان که در حیطه آهنگسازی فعالیت میکند برادر اوست.

مهران غفوریان

بهناز جعفری

بهناز جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت.جعفری بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در نمایشهای کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … به ایفای نقش پرداخته است.

بهناز جعفری

غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است. در سال 1345 با نقش آفرینی در تئاتر پا به عرصه هنر گذاشت. حضور در تلویزیون را از سال 1367 با یک نقش کوتاه آغاز کرد. با حضور در مجموعه های نوروز ۷۲، پرواز ۵۷ و جنگ ۷۷ به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. فعالیت سینمایی را سال 1388 با فیلم سینمایی طهران تهران تجربه کرد. نیکخواه سابقه حضور در آثار بسیاری از جمله سریال های چای نت، دنگ و فنگ روزگار، آقا و خانم سنگی، مرد دوهزارچهره، بزنگاه، مرد هزارچهره، به همین سادگی، فیلم های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و مجموعه های نمایش خانگی عطسه، شوخی کردم، ویلای من، قهوه تلخ و جیران را دارد.

غلامرضا نیکخواه

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه بازیگر ایرانی مجموعه های طنز تلویزیونی و فیلم های سینمایی است. او در مجموعه های طنز «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره ای»، «راه طولانی» و وفا 2012 به ایفای نقش پرداخته است. محمود بنفشه خواه، عموی او است.

بیژن بنفشه خواه

ایمان صفا

ایمان صفا هنرپیشه اهل ایران است.صفا دروازه بان تیم هنرمندان است. او کار خود را با تئاتر شروع کرد و در سریال های عملیات ۱۲۵، مهمانان ویژه و چند کار سینمایی بازی کرده است.

ایمان صفا

مه لقا باقری

مه لقا باقری متولد خرداد ماه ۱۳۶۰ در تهران، فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر است. او سابقه طولانی در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاتر دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی بسیاری حضور داشته است. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: بازی در فیلم های سینمایی آینه بغل / شنای پروانه / شیشلیک / سریال های تلویزیونی: حوض فیروزه / باغ مظفر / راه در رو / سیر و سرکه / دردسرهای عظیم ۲ / حکم رشد / تله فیلم ها: اشک انار / وقت بزرگ شدنه / مجموعه های نمایش خانگی: زخم کاری (اختصاصی فیلیمو) / قهوه تلخ / یاغی (اختصاصی فیلیمو) / برنامه تلویزیونی: دورهمی/ فیلم کوتاه: پیاده / تئاتر: شتر مرغ به كارگردانى محمد لهراسبى تماشاخانه شهرزاد دى / بوقلمون_کارگردان خیرالله تقیانی پور _ تماشاخانه ایرانشهر سالن سمندریان _بهمن / هوس و هفت دقیقه _ کارگردان علیرضا مهران عمارت نوفل لوشاتو / زندانی خیابان دوم _کارگردان مه لقا باقری _ تماشاخانه ایرانشهر سالن سمندریان _ بهمن و اسفندماه / بوقلمون – کارگردان خیراله تقیانی پور – تئاتر شهر / ننه دلاور و فرزندانش کارگردان امیر دژاکام – تئاتر شهر / خروس می خواند – کارگردان شهرام کرمی – تماشاخانه ایرانشهر / دو روی روایت نادری _در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر _تماشاخانه سنگلج / زندانی خیابان دوم _کارگردان مهدی گلیج_تالار اصلی مولوی / ربات های مین یاب _کارگردان محسن حسینی _امیرکبیر / آرش _کارگردان روح الله صدیقی _تالار مولوی / کارگردانی تئاتر: نمایش زندانی خیابان دوم نویسندگی نیل سایمون تماشاخانه ایرانشهر سالن سمندریان / نمایش مرثیه ای برای یک خانم نوشته آرتور میلر؛ تهران فرهنگسرای ارسباران / نمایش میمون میمون است نوشته داریوش رعیت تهران پلاتوی مرکزی دانشگاه سینما تئاتر / نمایش خوانی در تئاتر : من می خوام حقیقت و بگم _ کارگردان مریم بیدختی _تالار وحدت / افتخارات: جایزه سوم کارگردانی از جشنواره تئاتر دانشجویی فجر برای نمایش ساحره سوزان / جایزه دوم بازیگری از جشنواره تئاتر دانشجویی فجر برای نمایش مارون / جایزه اول بازیگری زن در کشور روسیه (مسکو) برای نمایش خواستگاری به کارگردانی اسماعیل شفیعی / کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش بوقلمون /

مه لقا باقری

علیرضا خمسه

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی، فارغ التحصیل رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. او همچنین برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم بیست است.علی رضا خمسه در مجموعه پایتخت ۱، پایتخت ۲، پایتخت ۳ و پایتخت ۴ نقشی متفاوت را در نقش «بابا پنجعلی» ایفا کرد که مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفت.

علیرضا خمسه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا