اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

امین حیایی و امیر جعفری با کمدی هاوایی به سینماها می‌آیند

فیلم رقصنده با نام جدید هاوایی اثری کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی محصول سال 1399 است که از چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.فيلم هاوایی که به تازگی مراحل آماده سازی آن به پایان رسیده در ایران و هنگ کنگ فیلمبرداری شده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم هاوایی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم هاوایی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم هاوایی چه کسی است؟

کارگردان فیلم هاوایی بهمن گودرزی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم هاوایی چیست؟

فیلم هاوایی درباره بوکسوری به نام صمد است که به قصد مهاجرت ایران را ترک می کند و درگیر اتفاقات جالبی می شود.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم هاوایی چیست؟

امين حيايى، امير جعفرى، ریحانه پارسا و امیرحسین رستمی بازیگران فیلم هاوایی هستند.

مشخصات فیلم هاوایی

نام فیلم هاوایی (نام سابق رقصنده)
کارگردانبهمن گودرزی
تهیه کنندهمرتضی شایسته
نویسندهحمید اکبری خامنه
ژانر کمدی
سال ساخت۱۳۹۹
تاریخ‌های انتشار
 به زودی
توزیع کننده
۱۳ دی ۱۴۰۲
مدت زمان
۸۲ دقیقه
فروش گیشه
۲۲٬۲۶۹٬۳۳۱٬۰۰۰ تومان

لیست بازیگران فیلم هاوایی

  • امین حیایی
  • امیر جعفری
  • ریحانه پارسا
  • امیرحسین رستمی
  • مرتضی رحیمی

عوامل فیلم هاوایی

  • کارگردان: بهمن گودرزی
  • تهیه‌کننده: مرتضی شایسته
  • نویسنده: حمید اکبری خامنه
  • فیلم‌بردار: احمد گودرزی
    تدوین‌گر: سیامک مهماندوست

معرفی فیلم هاوایی

فیلم هاوایی به تهيه كنندگى مرتضى شايسته در هدايت فيلم تهيه و تحت ليبل كمپانى «پاز» توليد شده است. اين فيلم همزمان با ايران در لندن، منچستر ، كلن ، آمستردام براى ايرانيان به نمايش در مى آيد.

بهمن گودرزی ۳ سال پس از فیلمبرداری هاوایی، این فیلم کمدی را به سینماها می‌برد.

خلاصه داستان فیلم هاوایی

هاوایی فیلمی کمدی با مضمون پناهندگی است. داستان یک ورزشکار ایرانی می‌باشد که برای پیشرفت خود زیر بار مهاجرت و پناهندگی کشور دیگری می‌خواهد برود اما از جایی به بعد در ماجرایی قرار می‌گیرد که او را به فرد سرشناس مجازی تبدیل می‌کند و حالا ماجرا برای او جور دیگری رقم می‌خورد.

توقیف فیلم هاوایی

سازمان سینمایی در اطلاعیه ‌ای اعلام کرد: «فیلم سینمایی «هاوایی» مجددا مورد بازبینی قرار گرفته و موارد دیگری که موجب ایجاد حساسیت یا نگرانی در مخاطبان شده از فیلم حذف و یا تغییر پیدا کرده است. بدین منظور اکران این فیلم پس از نظارت مجدد با اصلاحات انجام شده، به‌نمایش گذاشته خواهد شد.»

سازمان سینمایی به منظور حواشی فیلم «هاوایی»، با تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: فیلم «هاوایی» در سال ۱۳۹۷ تولید شده و در سال ۱۴۰۲ با اصلاحات بسیاری به روی پرده رفته است. بنابر تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توجه به دغدغه دلسوزانه عرصه فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «هاوایی» مجددا مورد بازبینی قرار گرفته و موارد دیگری که موجب ایجاد حساسیت یا نگرانی در مخاطبان شده از فیلم حذف و یا تغییر پیدا کرده است. بدین منظور اکران این فیلم پس از نظارت مجدد با اصلاحات انجام شده، به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است فیلم «هاوایی» با ایده مرکزی ضد مهاجرت و هشدار به افرادی که بدون مطالعه، شناخت کافی و درست، مسیر مهاجرت یا پناهندگی را در پیش می‌گیرند، تولید شده و با زبان طنز به مسائل و مشکلات پیش‌روی این افراد پرداخته است. با این وجود به دلیل مهاجرت یکی از بازیگران زن این فیلم و وجود برخی لحظه‌های نه چندان مناسب در بخش‌هایی از آن، این اثر چند سالی امکان اکران نداشته است تا اینکه با انجام اصلاحات بسیار و با رویکرد هشدار به جامعه هدف که سودای مهاجرت دارند و البته با نگاه مساعدت سرمایه‌گذار فیلم که دچار مشکلات مالی شده بود، روانه پرده شد.
ضمنا یادآور می‌شود برخی از نماهای فیلم مذکور که در فضای مجازی منتشر در حال بازنشر است، جزو اصلاحات فیلم قبل از اکران به شمار رفته و بدون اجازه اداره نظارت سازمان سینمایی منتشر شده است و قطعا طبق قانون با عوامل انتشار برخورد قانونی خواهد شد.

فیلم هاوایی ۵۰ میلیاردی شد

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته، پنجاه میلیاردی شد.

این فیلم سینمایی با جذب بیش از یک میلیون مخاطب در سی و دو روز، به فروش پنجاه میلیاردی دست یافته است.
«هاوایی» پیش از این موفق شد رکورد فروش افتتاحیه تاریخ سینمای ایران را از آن خود بکند.

در این فیلم کمدی که با استقبال و رضایت مخاطبان همراه شده است؛ امین حیایی امیر جعفری، امیرحسین رستمی به ایفای نقش می‌پردازند.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های سینماتیکت، گیشه ۷ و ایرانتیک نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

«هاوايى» محصول هدايت فيلم و تحت ليبل پاز توليد و پخش و تبلیغات آن برعهده حمید اسحاقی است.

پوستر فیلم هاوایی

پوستر فیلم هاوایی

بیوگرافی بازیگران فیلم هاوایی

امین حیایی

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و یکی از چهار داور برنامه عصرجدید متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است. او در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده ‌های خورشید شد. خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم ‌های سینمایی بازی کند و در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا چندان موفق نبود. امین حیایی در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پرده سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورد دار بود. از جمله افتخارات امین حیایی می توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره سی و ششم فیلم فجر اشاره کرد. همسر وی نیلوفر خوش ‌خلق از بازیگران سینمای ایران است.

امین حیایی سابقه بازیگری در آثاری همچون خودزنی، رژیم طلایی، مهمان، ستاره می شود، سلام بر عشق، عروس فراری، رز زرد، شارلاتان، زن ها فرشته اند، تکیه بر باد، بوی خون، شب، بیداری رویاها، آقازاده، قلب یخی، ساخت ایران، جانان، چشم و گوش بسته، درخونگاه، شعله ور، آسمان من، دارکوب، خانوم، ثبت با سند برابر است، سه بیگانه، هلن، سن پطرزبورگ، چه کسی امیر را کشت؟، اخراجی ها و دایره زنگی را در کارنامه هنری خود دارد.

امین حیایی

امیر جعفری

امیر جعفری، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است. او از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز نمود. وی دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های آزاد بازیگری زیر نظر حمید سمندریان گذراند و در سال ۱۳۷۷ اولین کار حرفه‌ای‌ خود را در تئاتر با نام رقص کاغذ پاره‌ها به کارگردانی آقای یعقوبی انجام داد و در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم نان، عشق، موتور ۱۰۰۰ وارد عرصه‌ی سینما شد.

امیر جعفری سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون گشت ۳، سرار شب، زیر نظر، زاپاس، چهار انگشت، ممنوعه و آزاد به قید شرط را در کارنامه هنری خود دارد.

امیر جعفری

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران، فارغ التحصیل دیپلم نمایش از هنرستان، هنرپیشه است. سال 1397 در تست بازی سریال پدر پذیرفته شد و با بازی در نقش لیلا به شهرت رسید. کارنامه بازیگری ایشان بدین شرح است: فیلم ها: رقصنده/ گشت ارشاد ۳/ کوسه/ خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری/ سریال: پدر/ تئاتر: کروکی/ فردریک/ اولئانا/ لیگ قهرمانان مرحله گروهی/ هفت شهر عشق/ مهمان در برنامه های: خندوانه/ خیابان جام جم/ ایرانیوم. ریحانه پارسا سال 1398 برای بازی در سریال پدر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام از نوزدهمین جشن حافظ شد.

ریحانه پارسا

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی بازیگر ایرانی است. او به مدت یك دوره هنرجوی كارگاه آزاد بازیگرى به مدیریت امین تارخ، در سال ١٣٨٢ بوده است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم هاتو ببند آغاز کرد.او در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی قاتل اهلی، یک دزدی عاشقانه، مشکل گیتی، نهنگ عنبر و سریال های لیسانسه ها، دودکش و وضعیت سفید حضور داشته است.

امیرحسین رستمی

مرتضی رحیمی

مرتضی رحیمی متولد شهرستان اندیکا و اصالتا بختیاری بازیگر و تهیه کننده سینما و تئاتر و تلویزیون و دستیار صحنه سینما و تلویزیون، است

آقای رحیمی از سال ۸۵ با شرکت در کلاسهای بازیگری در یکی از آموزشگاههای تهران فعالیت هنری خود را شروع کرد

او سپس در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «دل»، سریال تلویزیونی «نگهبان زمین» و فیلم سینمایی «روایت سه گانه (اپیزود اول، یک آرزوی کوچک)، سریال نگهبان زمین و سریال آخرین پرواز در نقش خلبان شهید عنایت رحمان نژاد بازی داشته است.

مرتضی رحیمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا