اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی فیلم اکشن و هیجان انگیز آزاد (Freelance 2023)

فیلم آزاد (انگلیسی: Freelance) یکی از بهترین فیلم‌های اکشن آمریکایی محصول 2023 به کارگردانی پی‌یر مورل است که فیلمنامه آن را جیکوب لنتز به نگارش درآورده که در بین فیلم‌های هیجان‌انگیز جزو بهترین‌ها حساب می‌شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم آزاد و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم آزاد منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم آزاد چه کسی است؟

کارگردان فیلم آزاد پی‌یر مورل است.

فیلم آزاد کی میاد؟

فیلم آزاد در اولین بار در تاریخ 27 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Relativity Media در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.

موضوع فیلم آزاد چیست؟

در خلاصه فیلم آزاد آمده است:سال‌ها پس از بازنشستگی از ارتش، اپراتور سابق نیروهای ویژه، میسون پتیتس، شغلی را برای تامین امنیت روزنامه‌نگار کلر ولینگتون در حالی که با خوان ونگاس، رئیس جمهور پالدونیا مصاحبه می‌کند، انتخاب می‌کند. وقتی در میانه مصاحبه یک کودتای نظامی رخ می‌دهد، هر سه مجبور می‌شوند با هم به جنگل فرار کنند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم آزاد چیست؟

در فیلم آزاد گروهی از بازیگران شامل جان سینا، الیسون بری، خوان پابلو رابا، آلیس ایو، مارتون چوکاش و کریستین اسلیتر حضور دارند.

مشخصات فیلم آزاد

نام فیلمآزاد
کارگردانپی‌یر مورل
تهیه‌کنندگاناستیو ریچاردز
رنه تب
کریستوفر تافین
نویسندهجیکوب لنتز
موسیقیالیوت لیونگ
جف زانلی
کشور سازندهآمریکا
ژانراکشن
توزیع‌کنندهرلتیویتی مدیا
تاریخ‌های انتشار۶ اکتبر ۲۰۲۳
مدت زمان
هزینهٔ فیلم
۴۰ میلیون دلار

بازیگران فیلم آزاد

لیست بازیگران فیلم آزاد

  • جان سینا
  • الیسون بری
  • خوان پابلو رابا
  • آلیس ایو
  • مارتون چوکاش
  • کریستین اسلیتر

عوامل فیلم آزاد

  • کارگردان: پی‌یر مورل
  • تهیه‌کننده: استیو ریچاردز، رنه تب، کریستوفر تافین
  • نویسنده: جیکوب لنتز
  • موسیقی: الیوت لیونگ، جف زانلی
  • فیلم‌بردار: تیری آربوگاس
  • تدوین‌گر: کریس تونیک

معرفی فیلم آزاد

فیلم Freelance 2023، آزادکار یا فریلنس (Freelance) یک فیلم اکشن از کشور آمریکا به کارگردانی پی‌یر مورل (Pierre Morel) است که توسط سه کمپانی AGC Studios و Endurance Media و Sentient Entertainment تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جیکوب لنتز به نگارش درآورده که به نظر در بین فیلم‌های هیجان‌انگیز سال 2023 جزو بهترین‌ها حساب می‌شود.

ژانر فیلم Freelance 2023 اکشن، هیجان‌انگیز و کمدی است‌.

معرفی فیلم آزاد

خلاصه داستان فیلم آزاد

فیلم آزاد ۲۰۲۳ یک فیلم اکشن و هیجان انگیز در سال 2023 است که داستان آن درباره یک مامور سابق نیروهای ویژه به نام میسون پتیس (با بازی جان سینا) است. او تصمیم می‌گیرد تا به درخواست یک روزنامه‌نگار به نام کلر ولینگتون (با بازی الیسون بری) در هنگام مصاحبه با یک دیکتاتور بی‌رحم به نام خوان ونگاس (با بازی خوان پابلو رابا)، امنیت او را تامین کند.

اما وقتی که در حین مصاحبه، یک کودتای نظامی رخ می‌دهد، میسون، کلر و خوان مجبور می‌شوند با هم فرار کنند و به جنگل پناه ببرند. آن‌ها باید با استفاده از تجربه و مهارت‌های خود، از چنگال قاتلان فرار کنند و در عین حال در برابر تهدیدات و خطراتی که در اطرافشان به وجود می‌آید، جان سالم به در ببرند.

در این فیلم اکشن هیجانی، تنش‌ها، مبارزات و مواجهه‌های نفس‌گیر از جانب شخصیت‌های اصلی برای ایجاد یک خط داستانی هیجان انگیز و پرماجرا ایجاد می‌شود. همچنین، روابط بین شخصیت‌ها و تلاش‌های آن‌ها برای بقا و دفاع از یکدیگر نیز در طول فیلم بررسی می‌شوند. این خلاصه فیلم سینمایی آزاد بود که درباره آن صحبت شد.

زمان پخش فیلم آزاد

این اثر اولین بار در تاریخ 27 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Relativity Media در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Signature Entertainment در سینماهای کشور انگلستان اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، فنلاند، تایوان، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، مکزیک، دانمارک، ایرلند، یونان، روسیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

مدت زمان فیلم سینمایی آزاد مجموعا 1 ساعت و 49 دقیقه است.

پوستر فیلم آزاد

پوستر فیلم آزاد

تیزر فیلم آزاد

بیوگرافی بازیگران فیلم آزاد

جان سینا از بازیگران مرد در فیلم آزاد

جان فلیکس انتونی سینا متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷، کشتی‌گیر حرفه‌ای پاره‌وقت و بازیگر آمریکایی است. او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران حرفه‌ای تمام دوران شناخته می‌شود و در کمپانی WWE فعالیت می‌کند. در طول دوره حرفه‌ای خود، سینا به عنوان یک قهرمان برجسته شناخته می‌شود و بیشترین قهرمانی‌ها در تاریخ کشتی حرفه‌ای را با ریک فلر به اشتراک می‌گذارد.

سینا در وست نیوبری، ماساچوست به دنیا آمد و در آنجا بزرگ شد. پیش از ورود به کشتی حرفه‌ای، به عنوان یک بدنساز حرفه‌ای فعالیت می‌کرد. او در سال ۱۹۹۹ وارد صنعت کشتی حرفه‌ای شد و به سرعت به محبوبیت رسید. سپس با قراردادی با WWE امضا کرد و در ابتدا در بخش توسعه‌یافتهٔ آن به نام Ohio Valley Wrestling (OVW) به تمرینات پرداخت. سینا بعداً با به دست آوردن شخصیت رپری معروف شد و قهرمانی‌های متعددی در WWE بدست آورد.

علاوه بر کشتی حرفه‌ای، سینا به عنوان یک بازیگر نیز فعالیت می‌کند. او در فیلم‌هایی مانند “کمدی‌های فاجعه”، “فردیناند”، “بازدارندگان” و “بامبلبی” به ایفای نقش پرداخته است. همچنین، در فیلم اکشن “اف۹” و فیلم‌های مبتنی بر کمیک “جوخه انتحار” و “پیس‌میکر” نیز حضور داشته است.

سینا همچنین به خاطر فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش شناخته می‌شود، از جمله همکاری با بنیاد Make-A-Wish که بیش از ۶۰۰ آرزوی کودکان بیمار را برآورده کرده است.

جان سینا در فیلم سینمایی آزاد

Julianne Arrieta در نقش Avery Alderson

جولیان آریتا در لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او برای فیلم های Freelance (2023)، ریگان (2023) و The Independent (2022) شناخته شده است.

Julianne Arrieta در نقش Avery Alderson

الیسون بری در فیلم آزاد

الیسون بری، بازیگر و سینما و تلویزیون آمریکایی است. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در برنامه‌های تلویزیونی “اجتماع” و “بوجک هورسمن” شناخته می‌شود.

الیسون در تاریخ ۲۹ دسامبر ۱۹۸۲ در لس آنجلس، آمریکا به دنیا آمد. مادرش یهودی بود و در یک سازمان غیردولتی مراقبت از کودکان کار می‌کرد، و پدرش چارلز یک موسیقی‌دان و خبرنگار مستقل اهل هلند-اسکاتلند بود.

الیسون یک خواهر به نام لورن دارد.

او در سال ۲۰۰۶ در سریال تلویزیونی “هانا مونتانا” به همراه مایلی سایروس و امیلی آسمنت بازی کرد. سریال “هانا مونتانا” نامزد دریافت جایزه امی بود. سپس در سریال درام “مد من” در نقش ترودی کمپل حضور یافت. این سریال چهار فصل داشت و در حال حاضر در فصل ششم آن است. “مد من” برنده چهار جایزه امی شده است.بعداً الیسون در فیلم ترسناک “جیغ ۴” و فیلم “سرسخت شدن” بازی کرد. همچنین در فیلم “یک شغل پیدا کن” و “خواب‌پریشی” و “مرد خانواده” نیز حضور داشت.

الیسون بری در فیلم آزاد

نقد‌ها و نمرات فیلم آزاد

نمرات فیلم آزاد ۲۰۲۳ با امیتاز 5.2 در سایت Imdb به نسبت با فیلم‌های دیگر در ژانر اکشن خوب هستند. این فیلم دارای یک داستان هیجان انگیز با تعلیقات فراوان و فیلمنامه‌ای خوب است. بازیگر اصلی در این فیلم نقش خود را طبیعی و جذاب بازی می‌کند و همین امر، این فیلم را از سایر فیلم‌های جدید اکشن و کمدی متمایز می‌کند.

بعد از دیدن و بررسی فیلم آزاد متوجه می‌شوید که این فیلم کمدی و هیجان‌انگیز جدید یکی از فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ بسیاری از سینمادوستان و طرفداران سینمای کمدی را با شور و شوق بسیاری همراه می‌کند. به احتمال زیاد این فیلم به یکی از بهترین فیلم‌های اکشن کمدی در سال ۲۰۲۳ تبدیل خواهد شد.

نقد‌ها و نمرات فیلم آزاد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا