اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

مهران غفوریان ، بازهم چالش نقش جدی اینار در فیلم بی سر و صدا

فیلم بی سر و صدا اثری درام اجتماعی به کارگردانی مجید رضا مصطفوی محصول سال 1402 است که هم اکنون مرحله تدوین خود را پشت سر می‌گذارد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم بی سر و صدا و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم بی سر و صدا منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم بی سر و صدا چه کسی است؟

کارگردان فیلم بی سر و صدا مجید رضا مصطفوی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم بی سر و صدا چیست؟

در حال حاضر خلاصه ای از فیلم بی سر و صدا منتشر نشده است.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم بی سر و صدا چیست؟

نقش اصلی این فیلم را پیمان معادی و مهران غفوریان ایفا کرده و دیگر بازیگران آن که از چهره های سینما هستند ، در اخبار بعدی معرفی خواهند شد.

مشخصات فیلم بی سر و صدا

نام فیلمبی سر و صدا
کارگردانمجید رضا مصطفوی
تهیه کنندهمجید رضا مصطفوی
نویسندهمجید رضا مصطفوی و مهیار حمیدیان
ژانر درام اجتماعی
سال ساخت 1402
تاریخ‌های انتشار
 به زودی
توزیع کننده
 –
مدت زمان
۹۰ دقیقه

مهران غفوریان در فیلم بی سر و صدا

لیست بازیگران فیلم بی سر و صدا

  • مهران غفوریان
  • پیمان معادی
  • و…

عوامل فیلم بی سر و صدا

  • تهیه کننده و کارگردان : مجیدرضا مصطفوی
  • مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان : ایما استمراری
  • جانشین تولید : امید میرزازاده
  • مدیر تولید : مهدی مهابادی
  • طراح جلوه های ویژه میدانی : آرش آقابیک
  • طراح گریم : محسن دارسنج و مهرنوش سلیمی
  • طراح صحنه : حسن روح پروری
  • طراح لباس : ندا نصر
  • مدیر فیلمبرداری : روزبه رایگا
  • صدابردار : بابک اخوان و محمود کاشانی
  • منشی صحنه : ماریا میرنژاد
  • عکاس : فتاح ذی نوری
  • مشاور رسانه ای : مریم قربانی نیا

معرفی فیلم بی سر و صدا

فیلم سینمایی «بی سر و صدا» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی مشترک مهیار حمیدیان و مجیدرضا مصطفوی محصول سال 1402 است.بیوگرافی بازیگران فیلم بی سر و صدا [داستان و نقش]

بیوگرافی بازیگران فیلم بی سر و صدا [داستان و نقش]

فیلم «بی سر و صدا» بعد از «انارهای نارس» و «آستیگمات» سومین تجربه کارگردانی مجید رضا مصطفوی است که با پایان مرحله فیلم‌برداری وارد مرحله تدوین شده است. بهرام دهقانی تدوین آین فیلم را انجام می‌دهد.

معرفی فیلم بی سر و صدا

خلاصه داستان فیلم بی سر و صدا

در حال حاضر خلاصه ای از فیلم بی سر و صدا منتشر نشده است.

زمان اکران فیلم بی سر و صدا

به زودی…

تیزر فیلم بی سر و صدا

در حال حاضر تیزری از فیلم بی سر و صدا منتشر نشده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم بی سر و صدا

پیمان معادی

پیمان معادی، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۲۷ دسامبر ۱۹۷۸ در تهران، ایران به دنیا آمد. او از سنین جوانی به هنر و بازیگری علاقه‌مند بود و در سال ۱۹۹۵ با بازی در سریال تلویزیونی “شهرزاد” به عنوان بازیگر کودک، وارد دنیای هنر شد. علاوه بر تحصیلات دبیرستان، پیمان معادی به تحصیل در رشته مهندسی صنایع رفت، اما عشق و علاقه‌اش به هنر و بازیگری همچنان در وجودش زنده بود.

بنابراین، تصمیم گرفت خواسته خود را دنبال کند و به رویایش در عرصه بازیگری پی ببرد. در سال ۲۰۰۴، با بازی در فیلم سینمایی “باغ شیرین” به کارگردانی داریوش مهرجویی، به عنوان بازیگر حرفه‌ای وارد صنعت هنر شد. این فیلم منجر به شناخت بیشتر او در صنعت سینما شد و نقشی مهم در پیشرفت و شهرت او ایفا کرد.

پیمان معادی حالا به اوج پختگی در بازیگری رسیده است. معادی که تا قبل از درباره الی بیشتر با عنوان نویسنده شناخته می‌شد تا بازیگر، با کشف اصغر فرهادی و در دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» به گونه‌ای درخشید که به یکی از بازیگران شش دانگ سینمای ایران تبدیل شد.او علاوه بر دو فیلم فرهادی، در فیلم‌های «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» سعید روستایی هم خارق‌العاده ظاهر شد و با حضور در آثار هالیوودی به عنوان یکی از معدود بازیگران لژیونر ایران نام خود را مطرح کرد.

پیمان معادی

مهران غفوریان

یکی دیگر از بازیگران جدیدی که در فیلم بی سر و صدا خواهیم دید، کمدین محبوب ایرانی یعنی مهران غفوریان است. او بازیگری را با سریال لبخند سوم آغاز کرد و به مرور با حضور در آثار طنز مختلف، مسیر تبدیل به یکی از ستاره‌های سینما و تلویزیون را طی کرد. سریال زیر آسمان شهر محصول سال 1380 را شاید بتوانیم سکوی پرتابی برای غفوریان بدانیم که شهرت زیادی را برایش به ارمغان آورد.

مهران غفوریان اخیرا فعالیت زیادی در شبکه نمایش خانگی داشته. او در سال 1399 در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش پرداخت و سپس در آثار دیگری چون شبهای مافیا، خاتون، نیسان آبی، جوکر، نوبت لیلی، پدر گواردیولا و ناتو حضور پیدا کرد.

مهران غفوریان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا