اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم گیج گاه کمدی متفاوت سینما

تقدیم به بچه های دهه 60 ایران

فیلم گیج گاه اثری کمدی به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی ولی‌الله مدنی و حنیف سروری محصول سال 1399 است که قرار است به زودی اکران شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم گیج گاه و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم گیج گاه منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم گیج گاه چه کسی است؟

کارگردان فیلم گیج گاه عادل تبریزی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم گیج گاه چیست؟

فیلم گیج گاه درباره یک معلم ادبیات و ورزش است که کلاس کاراته دارد و چشمش مادر مطلقه‌ یکی از شاگردانش را گرفته. اما کلی اتفاق عجیب و غریب دیگر می‌افتد و حتی پای جمشید هاشم‌پور ستاره فیلم‌های اکشن ایرانی آن سال‌ها هم به قصه باز می‌شود و قضایا طوری به هم می‌پیچد که انتظارش را ندارید.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم گیج گاه چیست؟

حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی، داود ونداده، وحید رحمتی با حضور فرهاد آییش با معرفی علی راد و با هنرمندی جمشید هاشم پور (آریا) و خاطره سازانی همچون رضا صفایی پور و حسن رضایی در فیلم گیج گاه بازی کرده‌اند.

مشخصات فیلم گیج گاه

نام فیلمگیج گاه
کارگردانعادل تبریزی
تهیه کنندهولی‌الله مدنی
حنیف سروری
نویسندهارسلان امیری
عادل تبریزی
ژانرکمدی
سال ساخت 1399
تاریخ‌های انتشار
سی و نهمین دوره جشنواره فجر – ۱۲ مهر ١۴٠٢
توزیع کننده
حوزه هنری
مدت زمان
٩٠ دقیقه

دانلود فیلم گیج گاه

لیست بازیگران فیلم گیج گاه

  • جمشید هاشم‌پور
  • حامد بهداد
  • باران کوثری
  • سروش صحت
  • بهرنگ علوی
  • فرهاد آئیش
  • امیرحسین رستمی
  • علی راد
  • بیژن بنفشه‌خواه
  • نادر سلیمانی
  • سیاوش چراغی‌پور
  • محمد الهی
  • مریم همتیان
  • ایمان اسماعیل‌پور
  • علی باغفر
  • حامد شیخی
  • داوود ونداده
  • حسن رضایی
  • رضا صفایی‌پور

لیست بازیگران فیلم گیج گاه

عوامل فیلم گیج گاه

  • کارگردان: عادل تبریزی
  • نویسندگان: ارسلان امیری و عادل تبریزی
  • تهیه‌کنندگان: ولی‌الله مدنی و حنیف سروری
  • مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری
  • تدوین: عماد خدابخش
  • تیزر: مسعود رفیع‌زاده

عوامل فیلم گیج گاه

معرفی فیلم گیج گاه

عادل تبریزی یکی از عوامل پرکار پشت‌صحنه سینمای ایران در سال‌های گذشته است و در اولین تجربه کارگردانی خودش هم فیلمی را ساخته که از دل سینمای بدنه بیرون آمده و بیش از تمام آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به فیلم‌های عامه‌پسند نزدیک است و آگاهانه به آن‌ها ادای دین می‌کند. یک فیلم شلوغ و پر از خرده‌داستان و شخصیت‌های فرعی که در دهه هفتاد اتفاق می‌افتد و از عنصر نوستالژی به خوبی برای درگیر کردن احساسات تماشاگرانش استفاده می‌کند.

این فیلم با سرمایه‌گذاری شخصی محمد حسینخانی و حنیف سروری و همچنین مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته و تولید شده است. «گیج گاه» توسط موسسه فرهنگی تبلیغاتی «بهمن‌سبز» و به سرگروهی سینما آزادی اکران می‌شود.

خلاصه داستان فیلم گیج گاه

فیلم گیج گاه درباره یک معلم ادبیات و ورزش است که کلاس کاراته دارد و چشمش مادر مطلقه‌ یکی از شاگردانش را گرفته. اما کلی اتفاق عجیب و غریب دیگر می‌افتد و حتی پای جمشید هاشم‌پور ستاره فیلم‌های اکشن ایرانی آن سال‌ها هم به قصه باز می‌شود و قضایا طوری به هم می‌پیچد که انتظارش را ندارید.

بررسی فیلم گیج گاه

در سینمای ایران که معمولا به صورت پیش‌فرض فیلم‌ها به دو دسته‌ کمدی‌های عوامانه و فیلم‌های تلخ و جدی تقسیم می‌شوند، ساختن یک کمدی به جدی‌ترین صورت ممکن که به شعور تماشاگرش احترام بگذارد و در ایده و اجرا هم سطح بالا عمل کند، مورد کمیابی است. تبریزی در اولین فیلمش سعی کرده تا به این سمت حرکت کند و تمام عوامل و عناصر را درست کنار هم چیده. نقش‌های اصلی فیلم را حامد بهداد و باران کوثری ایفا کرده‌اند که مدت‌هاست آن‌ها را در یک اثر کمدی ندیده‌اید؛ به ویژه بهداد که یکی از نقش‌آفرینی‌های جذاب و مفتاوتش را به کارنامه بازیگری‌اش افزوده و در این فیلم شلوغ و پر از جزییات به مرکز ثقل داستان تبدیل شده است. سایر بازیگران هم در فرصتی که برای حضور کوتاه خود داشته‌اند، متفاوت و بامزه‌اند.

فیلم گیجگاه اثری است که برای مخاطب عام ساخته شده ولی خودش را دست پایین نگرفته. به همین دلیل باید دید که حضور در جشنواره چقدر می‌تواند به نفع فیلم تمام شود، به ویژه که در میان فیلم‌های تلخ و عبوس امسال شاید جزو معدود آثار مفرح باشد. با این وجود تمام عناصری که فیلم گیج گاه روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده، مانند بازسازی نوستالژی دهه هفتاد و استفاده از شمایل آشنای جمشید هاشم‌پور، اگر در اجرا درست از کار در نیامده باشد و در سطح بگذرد، ممکن است به شمشیر دولبه تبدیل شود و علیه کلیت فیلم عمل کند؛ به ویژه وقتی که تماشاگر احساس کند فیلم بدون این پوسته، که برآمده از فیلم‌های ایرانی دهه هفتاد است، چیز دیگری برای ارائه ندارد. نکته دیگر در برخورد با مخاطب عام هم این است که ارجاعات و فضاسازی فیلم برای کسانی که آن دوران را تجربه کرده‌اند جذاب و درگیرکننده خواهد، اما معلوم نیست که مخاطبان نسل جدید که احتمالا تصور و خاطره روشنی از فضای آن سال‌ها ندارند، در برخورد با فیلم چه واکنشی نشان می‌دهند و تا چه حد با شخصیت اصلی و خط داستانی همراه می‌شوند.

معرفی فیلم گیج گاه

واکنش منتقدان به فیلم گیج گاه

مشخصا گیج گاه برای مخاطب عام ساخته شده و نباید در جشنواره فجر انتظار داشت که منتقدان به چشم یک کشف بزرگ آن را ببینند و تحسینش کنند، با این وجود از واکنش منتقدان برمی‌آید که در مقایسه با خیلی از فیلم‌های پرفروش سال‌های اخیر، فیلم به مراتب بهتری است و در صورتی که فرصت اکران عمومی آن در شرایط مناسب فراهم شود، با اقبال تماشاگران مواجه خواهد شد.

گیجگاه ادای دینی آشکار به سینمای عامه‌پسند ایران در دهه شصت و هفتاد است و البته امتیازات و ضعف‌های همان فیلم‌ها را هم دارد. با توجه به داستان‌های فرعی و موقعیت‌های داستانی متعدد، پی‌رنگ اصلی فیلم نحیف و کمرنگ است و دیر راه می‌افتد. در عوض، فیلم سعی دارد با ردیف کردن موقعیت‌هایی بامزه که پر است از ارجاع به فیلم‌ها و زندگی مردم در دهه هفتاد، این خلأ را پوشش دهد

ایده‌ها و شخصیت‌های فیلم به صورت مستقل و مجزا جذاب‌اند و هرچه بازیگرها برای ایفای نقش بیشتر فاصله گرفته باشند از از تصور ذهنی مخاطب و کارهای قبلی خود، بیشتر هم به چشم می‌آیند. در صدر هم حامد بهداد قرار دارد که یک بار دیگر و این بار در یک ملودرام با مایه‌های کمدی توانسته توانایی‌های بازیگری خودش را به رخ بکشد و نبض فیلم را در دست بگیرد.

زمان اکران فیلم گیج گاه

فیلم سینمایی «گیج گاه» ساخته عادل تبریزی، از ۱۲ مهر در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

زمان اکران فیلم گیج گاه

جشنواره‌ها

سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر
بخشنامزدنتیجه داوریجایزه
بهترین تدوینعماد خدابخشنامزدشدهسیمرغ بلورین
بهترین کارگردان فيلم اولعادل تبریزینامزدشدهسیمرغ بلورین

حواشی فیلم گیج گاه

حذف تصویر باران کوثری از پوستر فیلم سینمایی «گیج گاه» با واکنش‌های زیادی همراه شده است. در پوستر رسمی این فیلم به کارگردانی عادل تبریزی، حامد بهداد و جمشید هاشم‌پور در مرکز توجه قرار دارند و تصویر سایر بازیگران هم در سایزهای کوچکتر دیده می‌شود اما خبری از تصویر باران کوثری، یکی از بازیگران اصلی فیلم نیست. بهرنگ علوی، با قرار دادن تصویر صورت کوثری روی صورت خودش در پوستر، نسبت به این مسئله واکنش نشان داده است.
19 شهریور، روح‌الله سهرابی، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی اعلام کرده بود که مشکلی برای اکران فیلم‌هایی با حضور بازیگران قانون‌شکن وجود ندارد اما در صورتی که تصویرشان روی پوسترها یا بیلبوردها باشد، حساسیت‌ها نسبت به آن بالا می‌رود. او با این اظهارنظر درواقع تاکید داشت که اگر تصویر برخی بازیگران را روی پوستر ندیدیم نباید تعجب کنیم.
روز شنبه 8 مهر، از پوستر فیلم سینمایی «گیج گاه» درحالی رونمایی شده که از تصویر باران کوثری روی آن خبری نیست. آنهم درحالی که کوثری یکی از بازیگران اصلی فیلم است و در همان پوستر، نامش بلافاصله زیر نام حامد بهداد آمده است. به همین دلیل هم در شرایط عادی طبیعتا می‌بایست حجم مهمی از پوستر به او اختصاص پیدا می‌کرد.
برخی مخاطبان زیر پست‌های مرتبط با این پوستر نسبت به حذف تصویر کوثری واکنش نشان داده‌اند. جالبترین واکنش متعلق به بهرنگ علوی، یکی دیگر از بازیگران فیلم است. او تصویر باران کوثری را روی صورت خودش در پوستر قرار داده و نوشته: «دیدم پوستر فیلم سینمایی گیج گاه داره دست به دست می‌شه اما تصویری از باران کوثری توی این پوستر نیست. با اجازه طراح پوستر و عزیزان سازنده فیلم از حق طبیعی خودم استفاده کردم تصویر باران را گذاشتم روی تصویر خودم باشد تا دسته‌جمعی رستگار شویم.»

باران کوثری در فیلم گیج گاه

گیج‌ گاه کاندید بهترین فیلم در پانزدهمین جشنواره فیلادلفیا

فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی در این رویداد سینمایی که ۲ الی ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۱ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲) در فیلادلفیا آمریکا برگزار خواهد شد ،توانست نظر هیات داوران را به خود جلب کند و کاندیدای بهترین فیلم در این فستیوال گردد.

«گیج گاه» در عرصه جهانی موفق به دریافت جایزه از چهلمین دوره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره چبکساری روسیه شده و به صورت رسمی برای حضور در نهمین جشنواره شیملا هندوستان ، نهمین جشنواره سینه لا ویستا آرژانتین، چهل‌وسومین دوره فیلم های ورزشی پالرمو ایتالیا و بیستمین جشنواره فرشته تابناک در روسیه انتخاب شده است. توزیع بین المللی این فیلم سینمایی به عهده کمپانی ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان است.

پوستر و تیزر فیلم گیج گاه

پوستر رسمی این فیلم با طرحی از محمد روح‌الامین منتشر شده است.

پوستر فیلم گیج‌گاه

پوستر فیلم گیج‌گاه

بیوگرافی بازیگران فیلم گیج گاه

جمشید هاشم‌پور

جمشید هاشم پور که با نام جمشید آریا نیز شناخته میشود، متولد 1323 در تهران، هنرپیشه است. تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ریاضی ادامه داده و در دوران جوانی در رشته کنگ فو فعالیت کرده است. در 24 سالگی توسط یکی از دوستانش به ساموئل خاچیکیان، کارگردان ایرانیِ ارمنی تبار معرفی شد و برای بازی در فیلم سینمایی جهنم سفید انتخاب شد. در ادامه در فیلم های سینمایی جنجال پول، قسمت، مرد جنگل، عشقی ها، خوشگلترین زن عالم و ایوالله نقش آفرینی کرد. بعد از انقلاب اسلامی مدتی از بازیگری دور شد اما در سال 1361 به دعوت مسعود کیمیایی برای بازی در فیلم سینمایی خط قرمز دعوت شد. گریم خاص و بازی خوب او در نقش زینال بندری در فیلم سینمایی تاراج موجب شهرتش شد. او تاکنون تجربه حضور در صحنه های تئاتر را نداشته است و فقط در فیلم تماس شیطانی صحنه هایی از تئاتر را به کمک مجید مظفری اجرا کرد.

جمشید هاشم‌پور

حامد بهداد

حامد بهداد با نام اصلی حامد صابری بهداد هنرپیشه، خواننده، نوازنده، عکاس، تهیه کننده و بوکسور است. او سال 1352 در مشهد به دنیا آمد. دوران خردسالی را در خیابان جیحون تهران گذراند. با شروع جنگ تحمیلی به همراه خانواده به نیشابور رفت و دوران راهنمایی را در آنجا سپری کرد. دبیرستان را در مشهد به اتمام رساند. در دوران نوجوانی مدتی به ورزش بوکس مشغول شد و در مقطع نوجوانان استان خراسان مقام آورد. بعد از دیپلم در رشته لیسانس بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد و به تهران آمد. سال 1379 رامبد جوان او را برای بازی در فیلم سینمایی” آخر بازی” به همایون اسعدیان معرفی کرد که برای نقش آفرینی در این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او از شاگردان استاد سمندریان بوده و تاکنون با کارگردانان بزرگی از جمله ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و… را داشته است. حامد بهداد به عنوان خواننده میهمان در چندین آلبوم و کنسرت گروه موسیقی دارکوب حضور داشته است. او سال 1386 نمایشگاه عکاسی با موضوع «کادر و اتفاق در سینما» بر پا کرد.

حامد بهداد

باران کوثری

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران، بازیگر ،طراح صحنه، طراح لباس، منشی صحنه، فارغ التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره و دانشجوی جامعه شناسی است. او فرزند جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد است. باران کوثری سال 1370 با حضور در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا وارد دنیای بازیگری شد. سال 1376 با بازی در نمایش آن سوی آینه (به کارگردانی آزیتا حاجیان) تئاتر را تجربه کرد. سال 1381 در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان به عنوان داور حضور داشت. او در بهمن سال 1385 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون‌بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی را بدست آورد. کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران (به قلم حسین عالمگیر، انتشارات شایسته) چاپ شده است. او همچنین به عنوان سفیر انجمن خیریه یاری سوئد در ایران معرفی شده، که یک سازمان مستقل غیرانتفاعی مردمی است. باران کوثری سال 1394 هنگام فیلمبرداری فیلم هفت ماهگی دچار سانحه شد و به شدت آسیب دید.

باران کوثری

سروش صحت

سروش صحت نائینی متولد 8 آذر 1344 در اصفهان، بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان، فارغ التحصیل کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا است. دوران دبیرستان را در اصفهان گذراند. در 19 سالگی برای حضور در دانشگاه به تهران آمد. مدتی شیمی تدریس کرد. تا اینکه در سال 1377 با بازی و نویسندگی مجموعه جنگ 77 پا به عرصه هنر گذاشت. با بازی در فیلم سینمایی شراره در سال 1378 سینما را تجربه کرد. او با سارا سالار (نویسنده رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری) ازدواج کرده است. آن ها یک فرزند پسر به نام سورنا دارند.

سروش صحت

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما، و تلویزیون است.علوی، در سال ۱۳۷۰، برای تئاتر «آدمک چوبی»، به کارگردانی جهانگیر طاهری، انتخاب شد و بر روی صحنه تئاترِ سالن قشقائی در مجموعۀ تئاترشهر پای گذاشت. اولین تجربۀ کار تصویری را با مجموعه برنامه های دوربین مخفی به کارگردانی امیرحسین قهرائی آغاز کرد. پس از چند سال وقفه به دلیل ادامۀ تحصیل، مجدداً به تئاتر بازگشت و توانست از محضر اساتیدی چون محمد رحمانیان، حمید امجد، مهتاب نصیرپور، پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی، رؤیا تیموریان، پانته آ بهرام، و حبیب رضایی بهره برد.به واسطۀ نقش آفرینی در فیلم های کوتاه، برای فیلم عیار ۱۴ انتخاب شد و با ایفای نقش در تنها یک سکانس از آن فیلم، وارد عرصۀ سینما شد و در ادامه در فیلم های سینمایی بسیاری همچون دشمن زن، سد معبر، امکان مینا و لانتوری نقش آفرینی کرد.

بهرنگ علوی

فرهاد آئیش

فرهاد آئیش (با نام شناسنامه ای: فرهاد حشمتی عقدایی) بازیگر، نمایش نامه نویس و کارگردان تئاتر و نیز بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.آئیش سال هایی از زندگی اش را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن، بوستون و برلین گذراند و در این مدت به کارگردانی و بازی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبانهای فارسی و انگلیسی پرداخت. او پس از ۲۷ سال در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت.او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون یک دزدی عاشقانه، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، یک عاشقانه ساده و پوپک و مش ماشاالله حضور داشته است.

فرهاد آئیش

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی بازیگر ایرانی است. او به مدت یك دوره هنرجوی كارگاه آزاد بازیگرى به مدیریت امین تارخ، در سال ١٣٨٢ بوده است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم هاتو ببند آغاز کرد.او در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی قاتل اهلی، یک دزدی عاشقانه، مشکل گیتی، نهنگ عنبر و سریال های لیسانسه ها، دودکش و وضعیت سفید حضور داشته است.

امیرحسین رستمی

بیژن بنفشه‌خواه

بیژن بنفشه خواه بازیگر ایرانی مجموعه های طنز تلویزیونی و فیلم های سینمایی است. او در مجموعه های طنز «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره ای»، «راه طولانی» و وفا 2012 به ایفای نقش پرداخته است. محمود بنفشه خواه، عموی او است.

بیژن بنفشه‌خواه

نادر سلیمانی

نادر سلیمانی یکی از بازیگران مجموعه های طنز سینما و تلویزیون ایران است. وی تا ۱۴ سالگی در منطقه ارتشی های کارون آبادان بود، بعد از شروع جنگ به شهرستان ارسنجان فارس آمد و پس از چندین سال حضور در ارسنجان به جهت کار و تحصیل در رشته بازیگری و زندگی به تهران مهاجرت نمود. وی با بازی در مجموعه های تلویزیونی «ساعت خوش» و «باغ مظفر» و سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. از دیگر آثار او می توان به فیلم سینمایی سفر خوش، به دنبال خوشبختی و روزی که مرد شدم اشاره کرد.

نادر سلیمانی

سیاوش چراغی‌پور

سیاوش چراغی پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. بازیگری را زیر نظر مصطفی اسکویی در هنرکده آناهیتا فراگرفت. فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در عرصه تئاتر سابقه همکاری با کارگردان های بزرگی را دارد. در سال 1375 با سریال دوقلو ها وارد تلویزیون شد. از سال 1375 تا 1380 فعالیت هنری خود را با اجرای تئاتر ادامه داد. فیلم سینمایی من، ترانه ۱۵ سال دارم در سال 1380 اولین تجربه سینمایی او بود. نقش دکتر خاموش در سریال باغچه مینو از به یادماندنی ترین نقش های اوست. نقش آفرینی در فیلم های لب خط، جنایت بی دقت، جهان با من برقص، ما همه با هم هستیم، مارموز، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، دلم می خواد، ورود آقایان ممنوع، سریال های لیسانسه ها، بچه مهندس ١، حلقه سبز، فوق لیسانسه ها و مجموعه های نمایش خانگی رقص روی شیشه، سال های دور از خانه، جیران از جمله کارهای اوست.

سیاوش چراغی‌پور

تصاویر فیلم گیج گاه

تصاویر فیلم گیج گاه تصاویر فیلم گیج گاه تصاویر فیلم گیج گاه تصاویر فیلم گیج گاه تصاویر فیلم گیج گاه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا