اخبار بازیگرانسریال خارجی

استقبال بی نظیر از مینی سریال‌ هیجان‌ انگیز کودک دلبند

سریال کودک دلبند (Dear Child) از جدیدترین آثار ژانر جنایی و درام در سال 2023 است که توسط ایزابل کلیفلد ساخته شده‌است. اینجا خبرهای مربوط به سریال کودک دلبند و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال کودک دلبند منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال کودک دلبند چه کسی است؟

سریال کودک دلبند توسط ایزابل کلیفلد ساخته شده است.

سریال کودک دلبند از کجا پخش میشود؟

سریال کودک دلبند از NETFLIX پخش میشود.

بازیگران اصلی سریال کودک دلبند چه کسانی هستند؟

کیم ریدل، نایلا شوبرت، جولیا جکینس، هیلی لوئیس جونز و یوستوس فون دونانی از بازیگران اصلی سریال کودک دلبند هستند.

سریال کودک دلبند درباره ی چیست؟

در خلاصه داستان سریال کودک دلبند آمده است:فرار پر رمز و راز زنی از اسارت هولناکش توجه کارآگاهان را به داستان مبهم و تلخ گم شدن او در سیزده سال پیش جلب می کند. «کودک دلبند»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

مشخصات سریال کودک دلبند

نام سریالکودک دلبند
کارگردانایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن (Isabel Kleefeld و Julian Pörksen)
براساس رمانی به نام (Liebes Kind) نوشته رومی هاسمن
نویسندهایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن
تهیه کنندهفردریش اوتکر و تام اسپیس
آهنگسازخوان لوکویی
کشور سازندهمحصول آلمان
زبان اصلی آلمانی
ژانرجنایی و درام
شبکه اصلینتفلیکس NETFLIX
تاریخ انتشار اولیه7 سپتامبر سال 2023
شمار فصل‌ها1 فصل
تعداد قسمت ها6 اپیزود

دانلود سریال کودک دلبند

لیست بازیگران سریال کودک دلبند

  • یولیکا جنکینس
  • کیم ریدله
  • نیلا شوبرت
  • یوستوس فون دونانی
  • هیلی لوئیز جونز
  • هانس لو
  • سامی شراین
  • اسکیندیر تسفای
  • فلوریان کلودیوس استفنس
  • نغمه علایی
  • کریستین اسکیبینسکی
  • بیرج شاده
  • اوزگور کارادنیز
  • دنیس اشمیت
  • جوری سنفت
  • کریستیان بیرمان
    بازیگران سریال کودک دلبند

معرفی سریال کودک دلبند

مینی‌سریال کودک دلبند یک درام جنایی و رازآلود محصول ۲۰۲۳ کشور آلمان است که ایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن آن را به طور مشترک برای شبکه نتفیلیکس نویسندگی و کارگردانی کرده‌اند.

«کودک دلبند» یا «فرزند عزیز» Liebes Kind اقتباسی است از رمان آلمانی پرفروش با همین عنوان به نویسندگی رومی هاسمن که فصل اول آن در ۶ قسمت توسط کمپانی تلویزیون کنستانتین تولید شده است و برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۳ توسط سرویس استریم نتفلیکس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان و سایر کشورها به صورت همزمان منتشر شد.

«فرزند عزیز» یک سریال جنایی پرتنش و نفس‌گیر است که به بررسی موضوعاتی مانند جستجوی گمشدگان، فساد و روابط خانوادگی می‌پردازد. این سریال همچنین به زیبایی‌های شهر هامبورگ می‌پردازد.فیلمبرداری این سریال در هامبورگ انجام شد.

این مینی سریال درام که داستان «فرار زنی مرموز از اسارت وحشتناکش» را دنبال می‌کند، رتبه سوم نتفلیکس در بریتانیا را به خود اختصاص داده است.

معرفی سریال کودک دلبند

خلاصه داستان سریال کودک دلبند

در اولین قسمت کودک دلبند، زنی شبانه در جنگل به ماشینی برخورد کرده و دختر کوچک «باهوش و عجیبی» او را در آمبولانس همراهی می‌کند. حرف‌های نگران‌کننده او در مورد گذشته‌اش، باعث می‌شود که پرستاران به پلیس گزارش داده و پرونده افراد گمشده ۱۳ ساله بازگشایی شود.

در خلاصه داستان نتفلیکس آمده است: «جاسمین گراس (با بازی کیم ریدل) در یک پارکینگ ربوده شده و سپس در یک آپارتمان کوچک بدون پنجره در جنگلی در شمال آلمان حبس می‌شود. رباینده او (که ما هرگز چهره‌اش را نمی‌بینیم) مو‌های تیره جاسمین را بلوند کرده و او را «لنا» می‌نامد.

از آن لحظه به بعد، جاسمین به اجبار طبق قوانین سختگیرانه او زندگی کرده و از فرزندان کوچکش، هانا (با بازی نایلا شوبرث) و جاناتان (با بازی سامی شراین) مراقبت می‌کند.

پس از پنج ماه، لنا موفق می‌شود که در یک فرار ناامیدانه و دلخراش از زندان خود بگریزد؛ اما به زودی متوجه می‌شود که نمی‌تواند از رباینده‌اش پنهان بماند.»

خلاصه داستان سریال کودک دلبند

پوستر سریال کودک دلبند

پوستر سریال کودک دلبند

تریلر سریال کودک دلبند

معرفی بازیگران سریال کودک دلبند

یولیکا جنکینز از بازیگران زن سریال

یولیکا جنکینز (به آلمانی: Julika Jenkins) (زاده ۲۰ اکتبر ۱۹۷۱) بازیگر اها آلمان است. او با همسر خود، آرند ولاویتز، در برلین زندگی می‌کند. او در صحنه‌های سینمایی، تلویزیونی و سینمایی در سوئیس و آلمان حضور داشته‌است. وی بیشتر به خاطر بازی در نقش کلودیا تیدِمن در سریال تاریک، محصولِ نتفلیکس آلمان شناخته شده‌است.

یولیکا جنکینز

یوستوس فون دونانی

یوستوس فون دونانی (به آلمانی: Justus von Dohnányi) (زادهٔ ۲ دسامبر ۱۹۶۰) هنرپیشه اهل آلمان است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی‌ای که او در آن نقش داشته‌است می‌توان به سقوط، آزمایش، قبل از سقوط، بودنبروک‌ها، یک قهوه در برلین، مردان آثار یادبود، سپتامبر، هیندنبورگ و زن طلایی‌پوش اشاره کرد. او برندهٔ جوایزی همچون جایزه فیلم آلمان شده‌است.

او فرزند کریستف فون دوخنانیی ، رهبر ارکستر است.

یوستوس فون دونانی

هانس لوو

هانس لوو بازیگر اهل آلمان است. از فیلم های سینمایی که وی در آن ها حضور داشته است، می توان به تونی اردمان و در اتاق من اشاره کرد.

هانس لوو

دنیس اشمیت

دنیس اشمیت بازیگر آلمانی است که در سال ۱۹۸۰ به دنیا آمد. او سابقه حضور در آثاری همچون ۷۵۰۰، بربرها و پرونده های مالورکا را در کارنامه هنری خود دارد.

دنیس اشمیت

اسکیندیر تسفای

اسکندر تسفای (آلمانی: Eskindir Tesfay؛ زادهٔ ۱۳ اکتبر ۱۹۷۶) رزمی‌کار، بازیگر، بدل‌کار و تهیه‌کنندهٔ آفریقایی‌تبار اهل آلمان است.

از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است، می‌توان به گره بادر ماینهوف، درون شب با…، پرونده‌ای برای دو نفر، ناشناس، لیدی‌کراخر، اطلس ابر، کونگ فو یوگا، هیتمن: مأمور ۴۷، بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد – بخش ۱، بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد – بخش ۲، دختر ببر و آنچارتد اشاره نمود.

اسکیندیر تسفای

بررسی سریال کودک دلبند

یک نفر در شبکه اجتماعی X، توییتر سابق، گفته است: «کودک دلبند سریال خیلی خوبی است، عجب پایان غیر منتظره‌ای! »

دیگری گفته است: «کودک دلبند واقعاً مرا جذب خود کرده است.»

ایزابل کلیفلد، کارگردان و نویسنده اصلی، در مصاحبه‌ای اظهار کرده که افراد پشت صحنه احساس می‌کردند که این یک داستان «ویژه» است؛ زیرا داستان را از منظر قربانی روایت می‌کند و نه از منظر مجرم.

جولیان پورکسن، نویسنده و کارگردان کودک دلبند، افزوده است: «شخصیت‌های داستان آسیب‌دیده هستند؛ افرادی که زندگیشان به‌شدت تحت تأثیر یک جرم قرار گرفته و هر کدام برخورد متفاوتی با آن دارند.

مجرم اغلب در کانون چنین سریال‌هایی قرار گرفته و به عنوان یک نیروی مرموز و تاریک برجسته می‌شود. ولی ما در کودک دلبند چنین دیدی به مجرم نداریم.

همچنین شخصیت اصلی از هر نظر خارق العاده است. دختری که نگاه ویژه‌ای به دنیا داشته و طرز صحبت کردن، تفکر و تجربه خاصی دارد.»

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا