اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال ترسناک بچه اشتباهی (The Changeling 2023)

سریال بچه اشتباهی از جدیدترین آثار ژانر ترسناک – فانتزی در سال 2023 است که توسط جاناتان فان تولکن ساخته شده‌است. اینجا خبرهای مربوط به سریال بچه اشتباهی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال بچه اشتباهی منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال بچه اشتباهی چه کسی است؟

سریال بچه اشتباهی توسط جاناتان فان تولکن ساخته شده است.

سریال بچه اشتباهی از کجا پخش میشود؟

سریال بچه اشتباهی از سال 2023 از + Apple TV پخش میشود.

بازیگران اصلی سریال بچه اشتباهی چه کسانی هستند؟

جونل گاندرسون، امی کولیادو، النا هرست، الیزابت ویتمر و الیسون پرایس از بازیگران اصلی سریال بچه اشتباهی هستند.

سریال بچه اشتباهی درباره ی چیست؟

در خلاصه داستان سریال بچه اشتباهی آمده است: در نیویورک سیتی خیالی، آپولو باید برای پیدا کردن همسر گمشده و پسر ربوده شده اش جهانی جادویی را پشت سر بگذارد و با مرگ رودررو شود.

مشخصات سریال بچه اشتباهی

نام سریالبچه اشتباهی
کارگردانجاناتان فان تولکن
براساسکتابی به نام The Changeling از ویکتور لاوال (Victor LaValle)
نویسندهکلی مارسل
آهنگسازدن دیکن
کشور سازندهآمریکا
زبان اصلیانگلیسی
ژانرترسناک – فانتزی
شبکه اصلی+ Apple TV
تاریخ انتشار اولیه8 سپتامبر 2023 (17 شهریور 1402)
شمار فصل‌ها1 فصل
تعداد قسمت ها 5 قسمت
مدت زمان49 دقیقه

سریال بچه اشتباهی The Changeling 2023

لیست بازیگران سریال بچه اشتباهی

بازیگران اصلی

  • لیکیت استنفیلد
  • آدینا پورتر
  • الکسیس لودر
  • کلارک باکو
  • ساموئل تی هرینگ
  • جرد آبراهامسون
  • امیره وان
  • مالکوم بارت
  • امی کولیگادو

بازیگران مهمان

  • دافنه روبین-وگا در نقش خانم اورتیز
  • میشل ژیرو در نقش گرتا
  • کارن جوردانو در نقش شریل
  • کیم رابرتز در نقش آلیس
  • دنیس آندرس در نقش لیف
  • کریستین اسپنگ در نقش ژوئن
  • سونیا دیلون تالی در نقش دکتر کالرو
  • جوریس جارسکی در نقش سم ولنتاین
  • آدام آگسلندر در نقش دیوید کروگ
  • تام رونی در نقش پدر هاگن
  • جین کازمرک در نقش کال

لیست بازیگران سریال بچه اشتباهی

معرفی سریال بچه اشتباهی

یکی از جدیدترین سریال های شبکه + Apple TV، اقتباسی از کتابی به نام The Changeling از ویکتور لاوال (Victor LaValle) است که در سال 2017 منتشر شد و در لیست پر فروش ترین کتاب های سال نیز قرار داشت. این کتاب برنده 15 جایزه در مراسم های مختلف شد، مجله Times آن را در لیست 10 کتاب برتر سال 2017 قرار داد و البته این کتاب در فهرست 100 کتاب قابل توجه سال مجله The New York Times Book Review نیز قرار گرفت.

کلی مارسل (Kelly Marcel) که پیش از این سابقه ساخت سریال Terra Nova و نویسندگی فیلم های Venom و Venom: Let There Be Carnageرا در کارنامه‌اش داشته، وظیفه شورانری سریال سریال بچه جایگزین را بر عهده دارد.

معرفی سریال بچه اشتباهی

خلاصه داستان سریال بچه اشتباهی

در خلاصه سریال بچه اشتباهی آمده است که داستان این کتاب درباره کتاب فروشی است به نام آپولو که کتاب‌های عتیقه می‌فروشد و به تازگی نیز پدر شده است. از آنجایی که پدر آپولو او را ترک کرده بود، او به خودش تعهد می‌دهد که تا جایی که می‌شود به پسرش توجه کند و در کنار او حضور داشته باشد. همسر آپولو که اِما نام دارد، علاقه‌ای به فرزندشان ندارد و نمی‌تواند با او ارتباط برقرار کند. او به افسردگی بعد از زایمان مبتلا می‌شود و بعد ناگهان اِما و پسرشان ناپدید می‌شوند. حالا آپولو باید برای پیدا کردن خانواده‌اش به سفری درون شهر نیویورک برود. همانطور که می‌توانید از خلاصه داستان حدس بزنید، ژانر سریال The Changeling 2023 ترسناک و فانتزی است.

زمان پخش سریال بچه اشتباهی

مان پخش سریال بچه اشتباهی از تاریخ 8 سپتامبر 2023 (17 شهریور 1402) تا تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) خواهد بود. در ادامه با بررسی سریال The Changeling 2023 همراه ما باشید.

پوستر سریال بچه اشتباهی

پوستر سریال بچه اشتباهی

تریلر سریال بچه اشتباهی

معرفی بازیگران سریال بچه اشتباهی

لاکیت استنفیلد از بازیگران مرد در نقش آپولو کاگوا

لاکیت لی استنفیلد (LaKeith Lee Stanfield) که با نام کیت استنفیلد (Keith Stanfield) نیز شناخته می‌شود، بازیگر آمریکایی متولد 12 آگوست 1991 (21 مرداد 1370) در سن برناردینو، کالیفرنیا است. اولین فیلم سینمایی او درامی مستقل به نام Short Term 12 محصول سال 2013 بود. سپس او با بازی در آثاری چون فیلم درام تاریخی Selma محصول سال 2014، درام زندگینامه‌ای Straight Outta Compton محصول سال 2015 و تریلر Snowden محصول سال 2016 بیشتر شناخته شد.

او همچنین در عناوینی چون فیلم درام-کمدی Dope محصول سال 2015، فیلم ترسناک برو بیرون محصول سال 2017، فیلم کمدی سیاه Sorry to Bother You محصول سال 2018، فیلم عاشقانه Someone Great محصول سال 2019، فیلم جنایی Uncut Gems محصول سال 2019، فیلم Knives Out محصول سال 2019، فیلم درام The Photograph محصول سال 2020 و سریال درام-کمدی Atlanta برای شبکه FX در نقش‌های مکمل و اصلی بازی کرده است.

لاکیت استنفیلد

آدینا پورتر در نقش لیلیان کاگوا

آدینا الیزابت پورتر (Adina Elizabeth Porter[) که با نام آدینا پورتر(Adina Porter) شناخته می‌شود، بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای ایفای نقش لتی می تورنتون (Lettie Mae Thornton) در سریال True Blood، کندرا جیمز (Kendra James) در سریال The Newsroom و ایندرا (Indra) در سریال The 100 شناخته می‌شود. او همچنین در 5 فصل از سریال American Horror Story حضور داشته که برای نقش آفرینی کارکتر بورلی هوپ (Beverly Hope) در فصل هفتم این سریال، کاندید جایزه امی در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل نیز شد. از دیگر آثار مشهور پورتر می‌توان به فیلم کمدی درام The Last Word، فیلم درام Miss Virginia، سریال The Leftovers و سریال Law & Order  اشاره کرد.

آدینا پورتر

کلارک باکو در نقش امی ولنتاین

کلارک باکو (Clark Backo) بازیگر کانادایی است. او بیشتر برای ایفای نقشش در سریال Letterkenny در نقش رزی (Rosie) شناخته می شود. او همچنین در سریال های Shoot the Messenger، Remedy، 21 Thunder، Designated Survivor، Wynonna Earp، Supernatural و سریال The Handmaid’s Tale نقش آفرینی کرده. در سال 2021 او برای نقش آفرینی‌اش در فیلم Happy Plcae کاندید جایزه ACTRA Toronto awards برای بهترین بازیگر زن شد. از دیگر آثار مشهور او می‌توان به فیلم کمدی رمانتیک I Want You Back اشاره کرد.

کلارک باکو

جرد آبراهامسون در نقش برایان وست

جرد آبراهامسون (Jared Abrahamson) متولد 19 نوامبر 1987 (28 آبان 1366) بازیگر کانادایی است. او بیشتر برای نقش آفرینی‌اش در فیلم Hello Destroyer شناخته می‌شود که برای آن کاندید جایزه بهترین بازیگر مرد مراسم Canadian Screen Awards و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از مراسم Vancouver Film Critics Circle Awards شد. او همچنین در سریال Travelers محصول نتفلیکس، در نقش ترور هولدن (Trevor Holden) حضور داشت.  از دیگر آثار مشهور او می توان به Fear the Walking Dead، Awkward، Letterkenny، فیلم The Submarine Kid و فیلم Never Steady, Never Still  اشاره کرد.

جرد آبراهامسون

نمرات سریال بچه اشتباهی

مجموع نمراتی که در نقد سریال The Changeling 2023 در وبسایت Rotten Tomatoes منتشر شد به عدد 66 رسید. این سریال از دیدگاه منتقدین در وبسایت Metacritic نمره 64، و از دیدگاه کاربران وبسایت IMDB امتیاز 6.7 را بدست آورد. در ادامه تعدادی از نقدهای سریال The Changeling 2023 که بر روی وبسایت Metacritic منتشر شده‌اند را خواهیم دید.

The Mercury News/ رندی مایرز: 88

استنفیلد اصلی‌ترین نقش را در سریال بپه اشتباهی ایفا می‌کند. شاید یکی از ظریف‌ترین و دلخراش‌ترین اجراهایی که تا به حال در یک سریال یا فیلم ترسناک دیده‌اید را ارائه شده است. تعداد کمی از بازیگران می توانند درد و اندوه درون یک شخصیت را با شدتی که او توانایی به تصویر کشیدنش را دارد به بیننده منتقل کنند. او کسی است که سریال The Changeling 2023را از خط پایان عبور می دهد.

Collider/ امیلی برنارد: 83

سرعت داستان سریال بچه جایگزین در دو قسمت پایانی افزایش می‌یابد، اگرچه که در بعضی مواقع احساس می‌شود که برای پیش بردن داستان دارد عجله می‌شود و باید کمی آرام‌تر پیش برود. سریال تمام تلاش خود را می‌کند تا هم خط‌های داستانی را به سرانجام رسانده و بتواند فصل دوم فوق‌العاده‌تری را رقم بزند اما با اینحال برخی از موارد در داستان بی‌پاسخ می‌مانند. سریال The Changeling 2023 یک اقتباس جذاب و دلهره آور است که المان‌های خوشایندی را برای ژانر ترسناک ارائه می‌دهد.

The Guardian/ لوسی منگن: 60

اگر دوست دارید احساس ناآرامی داشته باشید، سریال بچه اشتباهی یک گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود. بنابراین اگر از تماشای اجراهای عالی راضی هستید و اگر هیجان ارائه شده توسط یک سریال مبتکرانه برای شما جذاب است، حتما این سریال را تماشا کنید. اما اگر به دنبال پاسخ گرفتن، روایت رضایتمندانه و یا وضوح در داستان هستید، سریال The Changeling 2023 برای شما گزینه مناسبی نخواهد بود. زیرا این سریال مسائل مختلفی را در طول روایتش ارائه می‌دهد که در پایان پاسخی برای آنها پیدا نمی‌کنید.

The Paste Magazine/ لیلی لوفبورو: 50

سریال The Changeling 2023 برای مدت طولانی‌ای، گیج‌کننده به نظر می‌رسد و سریال بدون هیچ دلیل موجهی خط داستانی اصلی خود را رها می‌کند تا روایتش را با شخصیت‌های دیگری که به‌طور عجیبی خارج از داستان اصلی و فاقد هر گونه اهمیت قابل‌توجهی هستند، تعریف کند. و با این حال، حتی در نیمه پشتی اپیزودهای پرمخاطب، ما در سریال بچه اشتباهی لحظاتی را می‌بینیم که انگار قرار است ایده‌ای منحصر به فرد را تماشا کنیم، اما درست قبل از اینکه هر یک از آن‌ها به چیزی ملموس و مشخص تبدیل شود، داستان مرتبط با آن ایده متوقف می‌شود.

The Hollywood Reporter/ دن فینبرگ: 40

سریال بچه اشتباهی در پایان هشت اپیزود، کیفیتش را به سختی فراتر از آن چیزی که در قسمت‌های اولی ارائه می‌دهد، پیش می‌برد و به هیچ نوع وضوحی هم نزدیک نمی‌شود. به نظر من سریال The Changeling 2023 دارای یک داستان مبهم است که می‌تواند جرقه‌هایی از الهام را به همراه داشته باشد، اما عموما با داستان سرایی پر از ناسازگاری‌هایش مخدوش شده است.

Variety/ آرامید تینوبو: 38

از لحظه‌ای که سریال بچه جایگزین شروع می‌شود تا صحنه پایانی، به نظر می‌رسد سازندگان علاقه‌ای به توضیح هیچ یک از جزئیات مورد نیاز برای معنا بخشیدن به این داستان ندارند. چیزی که باید یک فانتزی ترسناک دلربا باشد، جای خود را به یک داستان پر از ایده های نصف و نیمه می‌دهد. برخی از داستان‌ها با همه عجیب بودن و نمادین بودنشان بهتر است فقط در کتاب‌ها روایت شوند.

نمرات سریال بچه اشتباهی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا