اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال اکشن زنانه عملیات ویژه: شیرزن (Special Ops: Lioness)

سریال عملیات ویژه: شیرزن (Special Ops: Lioness) یک مجموعه تلویزیونی مهیج جاسوسی آمریکایی است که توسط تیلور شریدان ساخته شده‌است. اینجا خبرهای مربوط به سریال عملیات ویژه: شیرزن و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال عملیات ویژه: شیرزن منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال عملیات ویژه: شیرزن چه کسی است؟

سریال عملیات ویژه: شیرزن توسط تیلور شریدان ساخته شده است.

سریال عملیات ویژه: شیرزن از کجا پخش میشود؟

سریال عملیات ویژه: شیرزن از سال 2023 از شبکه پارامونت پلاس پخش میشود.

بازیگران اصلی سریال عملیات ویژه: شیرزن چه کسانی هستند؟

زوئی سالدانا، نیکول کیدمن، مورگان فریمن، لیسلا دی اولیویرا از بازیگران اصلی سریال عملیات ویژه: شیرزن هستند.

سریال عملیات ویژه: شیرزن درباره ی چیست؟

در خلاصه داستان سریال عملیات ویژه: شیرزن آمده است: یک تفنگدار دریایی وظیفه دوستی با دختر تروریستی را دارد که سازمان اطلاعات مرکزی به دنبال آن است.

مشخصات سریال عملیات ویژه: شیرزن

نام سریالعملیات ویژه: شیرزن (Special Ops: Lioness)
کارگردانتیلور شریدان
تهیه کنندگان اجراییتیلور شریدان
جیل واگنر
دیوید گلیزر
دیوید هاتکین
باب یاری
زویی سالدانیا
نیکول کیدمن
Geyer Kosinski
آهنگسازاندرو لاکینگتون
کشور سازندهایالات متحده
زبان اصلیانگلیسی
ژانرجاسوسی
شبکه اصلیپارامونت پلاس
تاریخ انتشار اولیه۲۳ ژوئیه ۲۰۲۳ –
اکنون
شمار فصل‌ها۱
تعداد قسمت ها۴
مدت زمان۴۱–۴۲ دقیقه

معرفی سریال عملیات ویژه: شیرزن

لیست بازیگران سریال عملیات ویژه: شیرزن

  • زوئی سالدانیا در نقش جو
  • لیسلا دی اولیویرا در نقش کروز مانوئلوس
  • دیو انابل در نقش نیل
  • جیل واگنر در نقش بابی
  • لامونیکا گرت در نقش دو جام
  • جیمز جردن در نقش تاکر
  • آستین هبرت در نقش رندی
  • جونا وارتون در نقش تکس
  • هانا لاو لنیر در نقش کیت
  • نیکول کیدمن در نقش کیتلین مید
  • مورگان فریمن در نقش ادوین مولینز

لیست بازیگران سریال عملیات ویژه: شیرزن

معرفی سریال عملیات ویژه: شیرزن

اواخر سال ۲۰۲۰ بود که سرویس استریم پارامونت پلاس، از سریال Lioness (شیرزن) پرده‌برداری کرد و رسما تولید آن را در دستور کار قرار داد. چند ماه بعد، یعنی فوریه سال ۲۰۲۲ زوئی سالدانا به‌عنوان بازیگر اصلی یعنی جو به تیم اضافه شد و بعد از آن هم نیکول کیدمن درکنار تهیه‌کنندگی اجرایی، برای ایفای یکی از نقش‌ها به نام کیتلین مید به تیم آمد. بعد از اتمام نگارش فیلمنامه، تیلور شریدان هم به اعضای تیم تولید پیوست تا نقش شورانر و خالق این مجموعه را داشته باشد. بعد از مدت‌ها، یعنی ماه می سال ۲۰۲۳ که دیگر کار تولید این مجموعه به پایان رسیده بود، نام آن از Lioness به Special Ops: Lioness (عملیات ویژه: شیرزن) تغییر کرد.

به مرور زمان، بازیگران دیگر هم مانند لیسلا دی اولیویرا در نقش کروز مانوئلوس، دیو آنابل در نقش نیل، جیل واگنر در نقش بابی، مورگان فریمن در نقش ادوین مولینز هم استخدام شدند. جالب است بدانید که ما در این سریال، شاهد حضور سام اصغری هم هستیم که به‌عنوان بازیگر مهمان در نقش کمال حضور دارد؛ البته این اولین هنرنمایی اصغری در دنیای سینما و تلویزیون نیست. منتقدانی که سریال مأموریت ویژه: شیرزن را تماشا کردند، آنقدرها که باید و شاید، آن را دوست نداشتند؛ البته اینطور هم نبود که نمرات خیلی پایینی برای آن ثبت کنند؛ اما میانگین کلی نمرات، آن را در سطح نسبتا متوسطی قرار می‌دهد.

این سریال جدید تیلور شریدان البته در ژانر اکشن و جاسوسی است و تقریبا همه قهرمانانش زنانی هستند که برای رسیدن به اهدف بزرگ‌شان، چیزهایی مثل میهن‌پرستی یا استقلال و جاه‌طلبی‌هایشان همه چیز را فدا می‌کنند. در کنار این‌ها یک مشت مرد طماع و ترسو و بی‌خاصیت هم هستند که قرار است جلوی زنان را بگیرند و طبیعتا موفق نمی‌شوند.

Opers Special: Lioness آخرین ساخته اکران شده تیلور شریدان است. کارگردان شناخته شده‌ای که یک لحظه آرام و قرار ندارد و یکی از پرکارهای فیلمسازی در دنیاست. اخیرا کارهایی مثل Yellowstone و ۱۸۸۳ و Tulsa King را از او دیده‌ایم که هیچکدام شباهت و ربطی به Lioness ندارد. او این بار سریالی شیک و هیجان‌انگیز ساخته که زن‌هایش هیچ حد و مرزی را به رسمیت نمی‌شناسند. آنها در برابر کلیشه‌ها و موانع توانایی‌های استثنایی‌شان را نشان می‌دهند و با سرسختی و شجاعت به چیزهایی که می‌خواهند می‌رسند. یک سریال خوش‌ساخت که در هر قسمت شما را با تعلیق و وقایع تازه‌ای مواجه می‌کند و تحریک‌تان می‌کند که اپیزود بعدی را سریع‌تر پلی کنید.

داستانی جذاب که پیروزی زنان در چند جبهه را به تماشا می‌گذارد و در پایان با وجود نمایش شکنندگی‌ها و تاثرات و عواطف زنانه، یادآوری می‌کند که آنها قدرتی فراتر از تصور رایج دارند و باید به این قدرت احترام گذاشت. شاید همین ایده‌ها هم بوده که یکی مثل نیکول کیدمن را وسوسه کرده که چه به عنوان تهیه‌کننده و چه بازیگر وارد این میدان شود و برای موفقیت سریال مایه بگذارد

معرفی سریال عملیات ویژه: شیرزن

خلاصه داستان سریال عملیات ویژه: شیرزن

«عملیات ویژه: شیرزنان» ماجرای بخشی از تیم عملیاتی CIA است که به رهبری جو، زویی سالدانا، قرار است ماموریت‌های غیرممکن را انجام دهند. جو پس از به فنا دادن یکی از ماموران زبده‌اش به کروز مانوئلوس با بازی لایسا د اولیویرا برمی‌خورد که از همان اول معلوم است می‌خواهد قهرمان بعدی داستان باشد. ماموریت هم شکار یکی از سرمایه‌داران بزرگ صنایع نفتی جهان است. یک عرب مولتی میلیاردر که (به حساب آمریکایی‌ها) از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند و عابربانک آنها محسوب می‌شود. کروز برای رسیدن به او با دخترش طرح دوستی می‌ریزد و خودش را به قلعه ظاهرا تسخیرناپذیر عرب‌ها می‌رساند. این میان جو و یک تیم از زبده‌ترین کماندوهای سیا نقش حمایتی را دارند و نیکول کیدمن هم قرار است به عنوان واسطه میان مدیران ارشد سیا و تیم عملیاتی، مدام کلاچ را برای شیرزن‌ها بگیرد تا کارشان را بکنند و حتی از خط قرمزهای سیا عبور کنند و البته هر بار با موفقیت دهن مدیران کله‌گنده پرحرف و بی‌جربزه را ببندند.

سریال مملو از صحنه‌های اکشن نیست ولی در هر قسمت برای این که حوصله‌تان سر نرود، زد و خورد و آتش و انفجارهایی تدارک دیده شده و همه چیز با خون و کتک و کشتار پیش می‌رود تا برسیم به لحظه پایانی و اوج عملیات که همان مواجهه با بدمن بزرگ سریال است.

خلاصه داستان سریال عملیات ویژه: شیرزن

چرا سریال Opers Special: Lioness را می‌بینیم؟

تیلور شریدان اینجا هم داستانش را تروتمیز و کم‌نقص تعریف می‌کند. از سریال نباید ماجرای معمایی/جاسوسی خیره‌کننده‌ای مثل Homeland یا هیجان و جلوه‌های ویژه‌ای مثل Top Gun انتظار داشته باشید؛ آنوقت می‌توانید با لذت بنشینید و تماشایش کنید. در سریال نقش‌های اصلی را بازیگران کمتر شناخته شده‌ای مثل لایسلا د اولیویرا و زویی سالدانا بازی می‌کنند. سالدانا در فیلم‌های بزرگی مثل Avengers و Guardians of The Galaxy بازی کرده و در آواتارهای بعدی هم نقش گرفته. اما باید اعتراف کرد که به عنوان یکی از نقش‌های اصلی سریال شیرزنان خوش درخشیده و توقعات را برآورده می‌کند. همانطور که لایسلا بیش از حد انتظار ظاهر می‌شود. سریال برای نقش‌های فرعی هم مورکان فریمن، مایکل کلی و نیکول کیدمن را دارد که همین آخری می‌تواند برای تماشای یک مینی‌سریال کافی باشد (باید اعتراف کرد که ما سریال‌هایی مثل Nine Perfect Strangers و The Undoing را هم به یمن حضور بانو تماشا کردیم اگرنه چیز خاصی نبودند). مایکل کلی هم با House of Cards و Taboo و کلی فیلم و سریال خوب دیگر خودش را تثبیت کرده و دیدنش در نقشی وسط خانم‌ها دیدنی است. خلاصه این که اگر از هواداران آثار اکشن/هیجانی یا درام‌های نظامی و جاسوسی هستید، پس حتما دوست خواهید داشت Lioness را ببینید. سریالی که حتی شما را برای دیدن سیزن‌های بعدی هم ترغیب می‌کند.

چرا سریال Opers Special: Lioness را می‌بینیم؟

چرا نمی‌خواهیم سریال عملیات ویژه: شیرزنان را ببینیم؟

عده‌ای انتقاد کرده‌اند که چرا شخصیت‌های اصلی بدن‌های ورزیده ندارند و حتی سابقه‌ای از زندگی شخصی و همکاری‌های قبلی تیم عملیاتی جو در سریال دیده نمی‌شود. این‌ها قابل توجیه است. زنان سریال قرار است بیشتر از هوش و اراده‌شان استفاده کنند و کار را به نمایش‌های واقعی و باورپذیر نزدیک کنند. تیم عملیاتی جو هم نقص گفته شده را با دیالوگ‌های شیرین و بده بستان‌های کلامی جبران می‌کند. ولی بعضی از ایرادات سریال واقعا می‌تواند روی اعصاب باشد.

مثلا زندگی‌های شخصی جو/سالدانا و کیل/نیکول کیدمن که حتی اگر به شکل مستقل قابل قبول باشند، به سختی به داستان اکشن و هیجانی سریال می‌چسبند. شوهر بلاتکلیف و بچه‌های روی اعصاب جو به اضافه شوهر نیکول کیدمن که همیشه با لباس رسمی مقابل مانیتورهای کامپیوترش نشسته و نمودارهای بورس جهان را رصد می‌کند. جدا از بازی اولیویرا، شخصیت نوشته شده‌اش خیلی جاها آزارنده است. این که تعریف ندارد و این که به شکلی بسیار باسمه‌ای با آلیا/عالیه یا دختر شیطان عرب وارد رابطه می‌شود و احساساتی می‌شود و مدام روحیه‌اش تغییر می‌کند. بگذریم که خود این رابطه هم احتمالا فقط برای این در سریال گنجانده شده تا دل رنگین‌کمانی‌های دنیا را به دست بیاورد.

خود حضور نیکول کیدمن هم با همه وزنی که به سریال می‌دهد، جای سوال دارد. نقشی که اگر حذف می‌شد هم لطمه‌ای به داستان نمی‌خورد و چه بسا بهتر هم می‌شد. اما چون خودش تهیه‌کننده بوده گفته مسئولیت حمایت از این اثر زنانه را دارم و چه بهتر که جلوی دوربین هم خودی نشان بدهم و شده مثل حضور شهبال شب‌پره در گروه بلک‌کتس. خنک و زورکی.

به سریال ایرادات داستانی هم می‌شود گرفت؛ مثلا پیچیدگی‌هایی که بعضا هوشمندانه نیستند. فکر کنید چرا باید برای آدمی که با یک پهباد و شلیک راحت خلاص می‌شود باید برنامه ترور حضوری و تن به تن بریزیم. یا نشان دادن درگیری‌ها و انفجارها در اسکیل کوچک و کم‌هزینه. و بالاخره این که با همه این‌ها سریال نه یک درام جاسوسی تمام عیار می‌شود و نه اکشنی پر زد و خورد با هیجان فوق‌العاده. این وسط یک جورهایی دست و پا می‌زند.

سریال در IMDB  امتیاز قابل قبول ۷.۷ را دارد. در روتن تومیتوز امتیاز نویسنده‌ها ۵۳% و امتیاز تماشاگران ۸۱% است که خیلی اختلاف دارد. و در متاکریتیکز از نقدها امتیاز ۵۶ را کسب کرده که خب، جالب به نظر نمی‌رسد.

چرا نمی‌خواهیم سریال عملیات ویژه: شیرزنان را ببینیم؟

سریال تیم عملیات ویژه: شیرزن رکورد تعداد بیننده پارامونت را شکست

تیم عملیات ویژه: شیرزن یا Special Ops: Lioness ، سریال جدید تیلور شریدان، در سرویس استریمینگ پارامونت پلاس رکورد شکنی کرده و حتی از لحاظ تعداد بیننده، سریال یلواستون (Yellowstone) را شکست داده است.

با ادامه انتشار قسمت های جدید سریال Special Ops: Lioness، اکنون ددلاین گزارش داده که که سریال جدید پارامونت و شریدان رکورد تعداد بینندگان را شکسته است. پارامونت پلاس ادعا می کند که این سریال در ۲۴ ساعت اول انتشار خود پربیننده ترین پخش سریال این سرویس در مقیاس جهانی را داشته و در این زمینه سریال یلواستون و رکورددار قبلی، هیلو (Halo) را شکست داده است. دو قسمت اول سریال تیم عملیات ویژه: شیرزن به طور همزمان در سرویس پارامونت پلاس و شبکه پارامونت به نمایش درآمدند، در حالی که قسمت های باقی مانده فصل تنها در سرویس استریمینگ قابل تماشا خواهند بود.

پوستر سریال عملیات ویژه: شیرزن

پوستر سریال عملیات ویژه: شیرزن

تریلر سریال عملیات ویژه: شیرزن

معرفی بازیگران سریال عملیات ویژه: شیرزن

زوئی سالدانیا

زویی سالدانا بازیگر آمریکایی است. او برای بازی در نقش آناماریا در دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه و بازی در فیلم پیشتازان فضا ، پیشتازان فضا به سوی تاریکی ، نگهبانان کهکشان و همچنین فیلم جیمز کامرون، آواتار شناخته شده است.

زوئی سالدانیا

لیسلا دی اولیویرا

لیسلا د الیویرا هنرپیشه اهل کانادا است. وی در فیلم های سینمایی در میان علفزار بلند, کد 8 و مجموعه تلویزیونی لا و کلید نقش آفرینی کرده است.

لیسلا دی اولیویرا

جیل واگنر

جیل واگنر متولد ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۷۹ یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می توان به تین ولف، مسابقه وایپ اوت، دکتر وگاس، جون باگ و بریون اشاره کرد.

جیل واگنر

لامونیکا گرت

لامونیکا گرت (LaMonica Garret) متولد 23 می 1975، بازیگر و بازیکن اسلمبال است. گرت در سریال Supergirl، سریال The Flash، سریال Arrow و Sons of Anarchy حضور داشته و در فیلم Transformers: Dark of The Moon و Clemency هم بازی کرده.

توماس، یک مامور پینکرتون و گروهبان کهنه کار ارتش ایالات متحده است. او با شی برنان همکاری می‌کند تا به هدایت کاروان کمک کند و همچنین او شی برنان را از خودکشی منصرف کرده.

لامونیکا گرت

جیمز جردن

جیمز جردن متولد 14 مارس 1979 در هیوستون تگزاس، بازیگر سینما و تلویزیون اهل آمریکاست. او از سال 2005 تاکنون مشغول فعالیت در عرصه بازیگری است و از مهمترین فیلم و سریال هایی که در آن ها به ایفای نقش پرداخته می توان نابودگر، بی پایان، رودخانه ویند، پیامی از سوی شاه، برخی زنان، برخی زنان، 24، ورونیکا مارس، سی اس آی: میامی، موجه، فارگو و … را نام برد.

جیمز جردن

نیکول کیدمن

نیکول مری کیدمن سال 1967 در هاوایی آمریکا به دنیا آمد. مادرش آموزش‌یار پرستاری، ویراستار و از اعضای لابی زنان استرالیا بود. پدرش یوشیمی‌دان، روان‌شناس و نویسنده بود. خواهرش آنتونیا کیدمن نیز مجری تلویزیون و روزنامه نگار است. والدین نیکول با ویزای دانشجویی برای ادامه تحصیل به آمریکا آمده بودند. پدرش در دانشگاه هاوایی در مانوا دوره کارشناسی ارشد را طی کرد و در مؤسسه ملی سلامت روان مشغول به کار شد. آن ها سال 1970 به استرالیا رفتند و نیکول دوران کودکی را در سیدنی گذارند. در دوران مدرسه به بازیگری علاقمند شد. نوجوان بود که به همراه نائومی واتس در تئاتر استرالیایی برای جوانان شرکت کرد. دبیرستان را ناتمام گذاشت و در تئاتر خیابان فیلیپ مشغول بازیگری شد. سال 1983 در فیلم کریسمس بوش بازی کرد. در اواخر همان سال در مجموعه تلویزیونی فایو مایل کریک نقش آفرینی کرد. سال 1984 مادرش به سرطان مبتلا شد و نیکول مدتی بازیگری را کنار گذاشت. سال 1986 با بازی در فیلم کمدی رمانتیک ویندریدر به شهرت رسید. سال 1988 با بازی در فیلم شهر زمرد توانست دومین جایزه مؤسسه فیلم استرالیا را بدست آورد. سال 1989 در فیلم سکوت قبرستانی حضور یافت و به شهرت جهانی رسید. او سال 1990 در فیلم روزهای تندر در کنار تام کروز نقش آفرینی کرد. این فیلم به فروش بالایی دست یافت. سال 1991 در کنار تندی نیوتون و نائومی واتس در فیلم Flirting بازی کرد. این فیلم برندهٔ جایزهٔ بهترین فیلم مؤسسه فیلم استرالیا شد. او برای بازی در فیلم بیلی بتگیت، نامزد دریافت گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. سال 1995 برای بازی در فیلم به خاطرش مردن اولین جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد. سال 1998 با بازی در نمایش اتاق آبی (اثر دیوید هار) نامزد دریافت جایزهٔ لارنس اولیویه بهترین بازیگر زن شد. سال 2001 برای بازی در فیلم موزیکال مولن روژ! اثر باز لورمن دومین جایزه گلدن گلوب خود را دریافت کرد و نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن شد. بازی نیکول در این فیلم با نقدهای مثبتی روبرو شد. سال 2002 برای بازی در فیلم ساعت‌ها اولین جایزه بفتا، سومین جایزهٔ گلدن گلوب، و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. او نخستین استرالیایی بود که برنده جایزه اسکار شده بود. کیدمن در طول مراسم اسکار در مورد جنگ عراق صحبت کرد. مجله پیپل در سال 2002 نیکول کیدمن را زیباترین زن جهان نامید. او سال 2003 با بازی در فیلم سینمایی کوهستان سرد، برای بار ششم نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد. در سال های 2004 تا 2008 نیکول کیدمن چهره برند عطر شنل شماره ۵ بود. او برای حضور در تبلیغ سه دقیقه ای این عطر ۱۲ میلیون دلار درآمد کسب کرد و رکورد بیشترین دستمزد پرداخت‌شده در هر دقیقه به یک بازیگر را بدست آورد. میزان درآمد او در سال های 2004 و 2005 ۱۴٫۵ میلیون دلار عنوان شد و پس از جولیا رابرتس رتبه دوم بیشترین درامد را کسب کرد. سال 2005 مجله فوربز نام او در جایگاه 45 در بین صد سلبریتی قدرتمند جهان قرار داد. سال 2006 به عنوان صداپیشه در انیمیشن خوش قدم حضور یافت. این انیمیشن بیش از ۳۸۴ میلیون دلار آمریکا فروخت و پرفروش ترین فیلم آن سال شد. سال 2010 در فیلم لانه خرگوش بازی کرد و تهیه کنندگی آن را نیز به عهده گرفت. او برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب و انجمن بازیگران فیلم در رشتهٔ بهترین بازیگر زن شد. سال 2012 برای بازی در فیلم پسر روزنامه فروش برنده جایزه انجمن بازیگران فیلم شد. او در همین سال کتاب صوتی خود را با عنوان به‌سوی فانوس دریایی منتشر کرد. او از اعضای هیئت داوران مسابقه اصلی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ بود. نیکول کیدمن برای بازی در نمایش عکس ۵۱ در تئاتر نوئل کاوارد بریتانیا برندهٔ جایزهٔ تئاتر ایونینگ استاندارد شد و برای دومین بار نامزد جایزهٔ لارنس اولیویه برای بهترین بازیگر زن شد. سال 2017 برای بازی در مجموعه دروغ‌های کوچک بزرگ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برندهٔ جایزه امی ساعات پربیننده در رشتهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن، برندهٔ جایزه امی ساعات پربیننده برای مجموعه تلویزیونی کوتاه برجسته به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم، دو جایزه تلویزیونی منتخب منتقدان، دو جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد. سال 2018 در فیلم آکوامن نقش آفرینی کرد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم او تا به امروز است که بیش از ۱٫۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. مجله فوربز نام نیکول کیدمن را در رده چهارم پردرآمدترین بازیگر زن جهان سال 2019 قرار داد. درامد سالانه او ۳۴ میلیون دلار تخمین زده شد. کیدمن سال 2020 برای بازی در مجموعه فروپاشی برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب و نامزد دریافت جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم شد. سال 2021 برای بازی در مجموعه نه غریبه کامل برندهٔ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن، نامزد دریافت جایزه انجمن بازیگران فیلم و همچنین نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن شد. نیکول کیدمن مدتی با مارکوس گراهام نامزد بود. این رابطه با شکست مواجه شد و نیکول پس از مدتی با تام برلینسون نامزد کرد. ان ها در نهایت از هم جدا شدند. سال 1989 هنگام فیلمبرداری فیلم روزهای تندر با تام کروز اشنا شد. آن ها سال 1990 ازدواج کردند و یک دختر و پسر را به فرزندی قبول کردند. این زوج سال 2001 از هم جدا شدند. سال 2003 با لنی کراویتز (موسیقی‌دان آمریکایی) مدت کوتاهی نامزد بود سپس با کیو-تیپ رپر آمریکایی آشنا شد. کیدمن سال 2005 با کیث اربن خواننده استرالیایی آشنا شد. آن ها یکسال بعد ازدواج کردند و سال 2008 صاحب یک فرزند شدند. دومین فرزند آن‌ها از طریق رحم اجاره‌ای در سال ۲۰۱۰ به دنیا آمد.

نیکول کیدمن

مورگان فریمن

مورگان فریمن بازیگر و کارگردان آمریکایی صاحب جایزه اسکار است. وی در فیلم های مشهور و پرفروش بسیار بازی کرده که از ان جمله می توان به رستگاری در شاوشنک، دختر میلیون دلاری، نابخشوده، زندگی ناتمام، بروس قدرتمند و سری های جدید مجموعه فیلم های بتمن اشاره نمود. فریمن بخاطر بازی در فیلم دختر میلیون دلاری موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوده و همچنین وی برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب ۲۰۱۲ است.

نیکول کیدمن

سریال های مشابه سریال عملیات ویژه: شیرزن

سریال هوملند

خلاصه داستان: نیکلاس برودی که گروهبان تفنگداران دریایی است، هم یک قهرمان ممتاز به شمار می‌رود و هم یک تهدید جدی است. از طرف دیگر هم کری ماتیسون را داریم که افسر سازمان سیا است؛ با وجود دو قطبی بودن، در زمینه کاری خود بهترین است. درگیری‌ها و برخوردهای ظریف و در عین حال پیچیده‌ای که این دو شخصیت اجرا می‌کنند، براساس دروغ‌ها، سوءظن و تمایلاتشان است. سریال بسیار جذاب، احساسی و دلهره‌آور هوملند هم حول محور همین درگیری‌ها می‌چرخد؛ سریالی که نشان می‌دهد هیچ چیزی جز سرنوشت این ملت، در خطر نیست.

سریال هوملند

سریال سوءظن

خلاصه داستان: داستان حول محور پنج شهروند (سه مرد و دو زن) می‌چرخد که زندگی آن‌ها در عرض یک روز ازاین‌رو به آن رو می‌شود؛ آن هم بعد از اینکه پسر غول رسانه‌ای آمریکایی به نام کاترین نیومن ربوده می‌شود و آن پنج نفر مظنون اصلی پلیس شهر لندن به شمار می‌روند. حالا آن‌ها باید با زمان مسابقه دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بیگناهی خود را اثبات کنند. اما آیا کسی حرف آن‌ها را باور خواهد کرد؟ آیا آن‌ها اصلا حقیقت را می‌گویند؟

سریال سوءظن

سریال جک رایان

خلاصه داستان: سریال Tom Clancy’s Jack Ryan داستان شخصیتی با نام جک رایان را روایت می‌کند؛ تحلیل‌گر و یکی از ماموران سازمان CIA که برای نخستین بار به یک عملیات مسلحانه بسیار خطرناک فرستاده می‌شود. او در این مأموریت یک الگوریتم از نحوه حمله‌های گروه‌های تروریستی کشف می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود تا توجه گروه‌های تروریستی به او جلب شده و او را وارد بازی خطرناکی کند. دراین‌میان با بررسی‌های میدانی، جک رایان به این موضوع پی می‌برد که حملات این گروه‌های تروریستی به‌گونه‌ای هستند که می‌توانند خطری بسیار جدی و نابودکننده برای سراسر جهان تلقی شوند.

سریال جک رایان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا