اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی فیلم ترسناک بازی آسانسور

فیلم بازی آسانسور محصول 2023 یک اثر آمریکایی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی ربکا مک کندری است که در تاریخ 11 آگوست 2023 (20 مرداد 1402) منتشر شد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم بازی آسانسور و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم بازی آسانسور منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم بازی آسانسور چه کسی است؟

کارگردان فیلم بازی آسانسور ربکا مک کندری است.

فیلم بازی آسانسور کی میاد؟

فیلم بازی آسانسور در در تاریخ 11 آگوست 2023 (20 مرداد 1402) اکران شد.

موضوع فیلم بازی آسانسور چیست؟

در خلاصه داستان فیلم بازی آسانسور میخوانیم:خواهر رایان چند ماه است که گم شده و او که تصور می کند یک بازی خطرناک آنلاین به نام «بازی آسانسور» علت ناپدید شدن اوست، به گروه گردانندگان بازی نفوذ می کند. در این بازی با سوار آسانسور شدن طبق قواعدی خاص، موجودی فراطبیعی به نام «زن طبقه پنجم» بیدار می شود که اتفاقات هولناکی در پی دارد.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم بازی آسانسور چیست؟

مگان بست، آدام هورتینگ، جینو آنانیا، مدیسون مک ایزاک و وریتی مارکز در فیلم بازی آسانسور حضور دارند.

مشخصات فیلم بازی آسانسور

نام فیلمبازی آسانسور
کارگردانربکا مک کندری
تهیه‌کنندهاد البرت
نویسندهدیوید یان مک کندری
آهنگسازکوون کرونین
کشور سازنده آمریکا
ژانرترسناک و هیجان انگیز
توزیع‌کنندهShudder
تاریخ‌های انتشار11 آگوست 2023
مدت زمان
یک ساعت و 32 دقیقه
رده سنی
تماشای این فیلم برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست!

دانلود فیلم بازی آسانسور

لیست بازیگران فیلم بازی آسانسور

  • مگان بست در نقش Becki Keaton
  • آدام هرتیگ در نقش Businessman
  • جینو آنانیا در نقش Ryan Keaton
  • مدیسون مک ایزاک
  • وریتی مارکز

عوامل فیلم بازی آسانسور

  • کارگردان: ربکا مک کندری
  • نویسنده: دیوید یان مک کندری
  • تهیه‌کننده: اد البرت
  • آهنگساز: کوون کرونین
  • مدیر فیلمبرداری: برد کرافورد
  • تدوین گر: چاد ترمبلی

معرفی فیلم بازی آسانسور

فیلم بازی آسانسور محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی ربکا مکندری و نویسندگی داستان و فیلمنامه دیوید یان مک کندری و تراویس سپالا که به صورت مشترکا نگارش داستان این فیلم ترسناک و فراطبیعی به کارگردانی ربکا مکندری را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی پنجمین تجربه کارگردانی ربکا مکندری در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمای بلند نیز به شمار می رود. او که پیش از این نیز فیلم های کوتاه متعددی را در ژانر ترسناک کارگردانی کرده بود اینبار پنجمین ساخته خود را با عنوان Elevator Game از طریق سرویس ویدئویی شودر متعلق به شبکه AMC منتشر نمود که سرمایه گذاری و تولید آن را سه کمپانی به نام های Fearworks و Buffalo Gal Pictures و Head Gear Film نیز انجام داده اند.

خلاصه داستان فیلم بازی آسانسور

فیلم سینمایی “بازی آسانسور” درباره یک مراسم واقع در آسانسور است که در آن بازیکنان سعی می‌کنند با استفاده از مجموعه‌ای از قوانین آنلاین، به یک بُعد دیگر سفر کنند. خواهر رایان، پس از گم شدن ناگهانی‌اش، معتقد است که بازی آنلاین خطرناک به نام “بازی آسانسور” عامل ناپدید شدن او است.

در خلاصه فیلم بازی آسانسور آمده است که خواهر رایان تصمیم می‌گیرد به گروهی دست‌اندرکاران این بازی نفوذ کند. اما داستان فیلم بازی آسانسور به اینجا ختم نمی‌شود. در ادامه، وقتی او وارد آسانسور می‌شود و قوانین خاصی را رعایت می‌کند، موجودی فراطبیعی به نام “زن طبقه پنجم” را بیدار می‌کند که پیامدهای ترسناکی برای شرکت کنندگان به دنبال دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تریلر فیلم Elevator Game 2023 را مشاهده نمایید.

خلاصه داستان فیلم بازی آسانسور

زمان پخش فیلم بازی آسانسور

فیلم سینمایی بازی آسانسور توسط ربکا مک کندری ساخته شده است و در تاریخ 11 آگوست 2023 (20 مرداد 1402) منتشر شد. این فیلم ترسناک، یک محصول سینمایی از کشور آمریکا است و به وسیله شبکه Shudder به نمایش درآمده است.

پوستر فیلم بازی آسانسور

پوستر فیلم بازی آسانسور

تیزر فیلم بازی آسانسور

بیوگرافی بازیگران فیلم بازی آسانسور

مگان بست از بازیگران زن در نقش Becki Keaton

مگان بست، یک هنرپیشه و خواننده مشهور آمریکایی است. او در تاریخ 22 آگوست 1981 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. از دوران جوانی، علاقه شدید وی به هنر و سرگرمی وجود داشت و در طول دبیرستان، در تئاتر مدرسه و نمایش‌های محلی شرکت می‌کرد. مگان بست در سال 1993 با بازی در سریال تلویزیونی “Saved by the Bell: The New Class” به شهرت رسید و این نقش، وی را به عنوان یکی از صورت‌های جدید این سریال معرفی کرد.

وی تا سال 1994 در این سریال حضور داشت و توانست به دیدار مخاطبان برسد. پس از این نقش، مگان بست در چندین فیلم و سریال دیگر نیز بازی کرد. او در سال 1998 در فیلم “I Still Know What You Did Last Summer” و در سال 2000 در فیلم “Bring It On” به ایفای نقش پرداخت. این فیلم‌ها باعث شناخت بیشتر او در صنعت سینما شدند. علاوه بر بازیگری، مگان بست همچنین به عنوان یک خواننده فعالیت می‌کند. وی چندین آلبوم موسیقی منتشر کرده است و توانست با آهنگ‌هایش در جدول‌های موسیقی آمریکا موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کند.

مگان بست در نقش Becki Keaton

آدام هرتیگ در نقش Businessman

آدام هرتیگ، یک بازیگر و کمدین معروف است. او در تاریخ 24 آوریل 1966 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. از دوران جوانی، وی علاقه زیادی به عرصه هنر داشت و در طول دبیرستان، در تئاتر مدرسه و نمایش‌های محلی به عنوان بازیگر فعالیت می‌کرد. آدام هرتیگ در سال 1984 با شروع حضور در برنامه تلویزیونی “Saturday Night Live” به شهرت رسید.

این برنامه کمدی محبوب، وی را به عنوان یکی از بازیگران اصلی آن معرفی کرد. وی تا سال 1995 در این برنامه حضور داشت و با اجرای شخصیت‌های خنده‌دار و توانایی‌های کمدی خود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. پس از موفقیت در “Saturday Night Live”، آدام هرتیگ در چندین فیلم کمدی و سریال تلویزیونی نیز حضور داشت. وی در سال 1995 در فیلم “Billy Madison” و در سال 1998 در فیلم “The Waterboy” به ایفای نقش پرداخت. این فیلم‌ها باعث شناخت بیشتر او در عرصه سینما شدند.

آدام هرتیگ در نقش Businessman

 

جینو آنانیا در نقش Ryan Keaton

جینو آنانیا، یک بازیگر و کمدین معروف است. او در تاریخ 30 ژوئیه 1978 در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. از دوران جوانی، وی به هنر علاقه‌مند بود و در طول دبیرستان، در تئاتر مدرسه و نمایش‌های محلی شرکت می‌کرد. در سال 2003، جینو آنانیا با شروع حضور در برنامه تلویزیونی “Saturday Night Live” به شهرت رسید.این برنامه کمدی محبوب، وی را به عنوان یکی از بازیگران اصلی آن معرفی کرد. وی تا سال 2006 در این برنامه حضور داشت و با اجرای شخصیت‌های خنده‌دار و توانایی‌های کمدی خود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرد.

جینو آنانیا در نقش Ryan Keaton

نقد‌ها و نمرات فیلم بازی آسانسور

این فیلم بر اساس ایده‌هایی ساخته شده است که با استفاده از برخی اعداد، امکان ورود به دنیاهای مجازی را فراهم می‌کنند. “بازی آسانسور” در سال 2013 پس از واقعه مرگ یک مسافر در هتل سیسیل به شهرت رسید. بر اساس دوربین‌های مداربسته در یک هتل، شخصی قبل از ورود به آسانسور رفتارهای عجیبی داشت و همین اتفاق باعث شد تا این فیلم ساخته شود. امتیاز این فیلم در IMDB برابر با 5.5 است.

به عنوان بررسی فیلم Elevator Game 2023 باید بگوییم که، این فیلم با وجود ژانری که دارد، به عنوان یک فیلم متوسط شناخته می‌شود. این فیلم تا حدودی سرگرم‌کننده است، اما نمی‌تواند به عنوان یک شاهکار تلقی شود. “بازی آسانسور” یکی از روایت‌های جذاب با تئوری جالب است که برای بسیاری از افراد عاشق آدرنالین و ژانر ترسناک می‌تواند سرگرم‌کننده و یا حتی هیجان‌انگیز باشد.

Austin Chronicle / نویسنده: Richard Whittaker: نمره: 67

ربکا مک‌کندری، به عنوان یک کارگردان، در روایت‌پردازی نبوغ همیشگی را ندارد. اما فضای هراسناک را به خوبی نشان داده است.

Paste Magazine / نویسنده: Matt Donato: نمره: 60

بازی آسانسور هیجان زیادی ندارد و مک کندری تلاش بیهوده می‌کند. بهتر است این کارگردان به ساختن ویدئوهای یوتیوب مشغول شود تا فیلم‌های سینمایی!

The Guardian / نویسنده: Phuong Le: نمره: 40

جدا از کاراکترهای مقوایی، Elevator Game نیز علیرغم زمان نسبتا کوتاهش، بسیار ریتم کندی دارد. فیلم که در میان یک رشته بی‌پایان شات‌های کسل‌کننده روایت می‌شود، سرانجام به طبقه مخوف پنجم می‌رسد، اما در نهایت به بدترین شکل ممکن، بدون ترس بیننده را رها می‌کند.

RogerEbert.com / نویسنده: Nick Allen / نمره: 38

ساختن کلیپ‌های اینستاگرامی شاید به این کارگردان کمک کند تا بتواند فیلم بهتری بسازد، ژانر ترسناک برای این فیلم به یک کمدی ابتذال تبدیل شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا