اخبار بازیگرانسریال ایرانی

معرفی فیلم تاریخی بهشت تبهکاران اثر جدیدی از کارگردان سریال در چشم باد

فیلم بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی است که به زودی منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به فیلم بهشت تبهکاران و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم بهشت تبهکاران منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان فیلم بهشت تبهکاران در این مطلب قرار داده شده است.

فیلم بهشت تبهکاران ساخته مسعود جعفری جوزانی است.

داستان فیلم بهشت تبهکاران از سال 1329 شروع می‌شود. زمانی که احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه نگار و مدیر تئاتر نصر به دست حسن جعفری در خیابان لاله زار تهران کشته می‌شود. همچنین فیلم درباره رویدادهای پیش از ماجرای ملی شدن صنعت نفت، که بازه بسیار مهمی در تاریخ محسوب می‌شود، است.

امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی، پژمان بازغی، حمید گودرزی، رضا یزدانی، بهنام تشکر، هومن برق‌ نورد، حسام منظور، رضا شفیعی‌ جم، فریبا متخصص، فخرالدین صدیق شریف، اسماعیل خلج، علیرضا جلالی ‌تبار، محمدرضا هاشمی، سهیل برخورداری، حمید متقی، فتح‌الله جعفری جوزانی، مهدی مهریار و جواد طوسی، با حضور افتخاری افسانه بایگان و فرهاد قائمیان بازیگران فیلم بهشت تبهکاران هستند.

فیلم" class="index-title">

مشخصات فیلم بهشت تبهکاران

نام فیلم بهشت تبهکاران
کارگردان مسعود جعفری جوزانی
تهیه کننده فتح الله جعفری جوزانی
نویسندگان مسعود جعفری جوزانی
ژانر تاریخی، درام و بیوگرافی
تاریخ انتشار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

دانلود رایگان فیلم بهشت تبهکاران

فیلم بهشت تبهکاران " class="index-title">

دانلود رایگان فیلم بهشت تبهکاران

قرار است فیلم بهشت تبهکاران به زودی در چهل و دومین جشنواره ی فیلم فجر اکران شود. به محض انتشار لینک دانلود فیلم بهشت تبهکاران را در این مطلب قرار می دهیم.

معرفی مسابقه پدرخوانده + جزئیاتی از شیوه بازی پدرخوانده

لیست بازیگران فیلم بهشت تبهکاران

  • امیرحسین آرمان
  • لادن مستوفی
  • سحر جعفری جوزانی
  • پژمان بازغی
  • حمید گودرزی
  • رضا یزدانی
  • بهنام تشکر
  • هومن برق‌ نورد
  • حسام منظور
  • رضا شفیعی‌ جم
  • فریبا متخصص
  • فخرالدین صدیق شریف
  • اسماعیل خلج
  • علیرضا جلالی ‌تبار
  • محمدرضا هاشمی
  • سهیل برخورداری
  • حمید متقی
  • فتح‌الله جعفری جوزانی
  • مهدی مهریار
  • جواد طوسی
  • افسانه بایگان
  • فرهاد قائمیان

فیلم" class="index-title">

عوامل فیلم بهشت تبهکاران

  • نویسنده و کارگردان: مسعود جعفری جوزانی
  • تهیه‌کننده: فتح الله جعفری جوزانی

معرفی مسعود جعفری جوزانی کارگردان فیلم بهشت تبهکاران

کارگردان و فیلمساز ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد فیلمسازی از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو آمریکا است. او کار سینمایی را با کارگردانی فیلمهای کوتاه آغاز کرد.از دیگر فعالیت های وی تدریس در دانشگاههای ایران و مدیریت مؤسسه «جوزان فیلم» است. جوزانی کارگردانی فیلم های سینمایی بسیاری همچون پشت دیوار سکوت، ایران برگر و مجموعه تلویزیونی در چشم باد را برعهده داشته است.

معرفی مسعود جعفری جوزانی کارگردان فیلم بهشت تبهکاران

فیلم بهشت تبهکاران" class="index-title">

معرفی فیلم بهشت تبهکاران

معرفی فیلم بهشت تبهکاران

فیلم بهشت تبهکاران یکی از جدیدترین ساخته‌های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود که در انتظار پخش است. ژانر فیلم بهشت تبهکاران تاریخی، درام و بیوگرافی است.

مسعود جعفری جوزانی یکی از کارگردان‌های بزرگ ایران است که با ساخت اثری همانند در چشم باد، یک نمای کلی از اتفاقات پس از نهضت جنگل تا جنگ ایران و عراق را با زاویه نگاهی متفاوت به مخاطبان ایرانی نشان داد و اکنون که سال‌ها از پخش این سریال می‌گذرد، کمتر اثری پیدا می‌شود که بتواند با آن از لحاظ بی‌نقصی رقابت کند. او باری دیگر تصمیم به ساخت یک اثر تاریخی گرفته است.

نگاهی به سریال کمدی اکازیون؛ یک کمدی دهه هفتادی برای نوروز

فیلم بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی ساخته شده و تهیه‌کننده آن فتح الله جعفری جوزانی است. این فیلم از سال 1398 کلید خورد و برای ساخت آماده شد و چندی پیش نیز اعلام کردند مجوز خود را گرفته و به زودی آماده پخش می‌شود.

خلاصهٔ داستان فیلم بهشت تبهکاران

“بهشت تبهکاران” داستان زندگی حسن جعفری است که در خرداد ۱۳۲۹ متهم شد به ترور منجر به قتل احمد دهقان روزنامه‌نگار، مدیر تماشاخانه تهران و مدیر مجله ضدکمونیستی تهران مصور؛ اتهامی که هرچند به اعدام حسن جعفری منجر شد ولی او تا لحظه آخر، اتهام قتل را نپذیرفت.

امیرحسین آرمان بازیگر نقش حسن جعفری در “بهشت تبهکاران” است و پژمان بازغی با سبيل کلارک گیبلی، ایفاگر نقش احمد دهقان است؛ البته در تصاویر به جا مانده از احمد دهقان، او سبيل نداشته.

حسن جعفری اهل ملایر بود و هیچ‌کس جز خودش نمی‌دانست که بالاخره قاتل دهقان کیست چون جعفری در طول محاکمه بارها روایت‌ها و اعترافاتش را تغییر می‌داد؛ از اینکه من دهقان را زدم تا اینکه ما دو نفر بودیم و شخصی به نام جاوید که مرا همراهی می‌کرد گلوله را شلیک کرد.

در نهایت اما حسن جعفری بود که به دار آویخته شد در حالی که طبق وصیت نامه‌ای که مجله امید امروز منتشر کرده بود حسن جعفری اعتقاد داشت قهرمان ملایر است!! یعنی همشهری مسعود جعفری جوزانی و شاید بشود بهشت تبهکاران را ادای دین جوزانی به قهرمان زادگاهش دانست؟؟

زمان پخش و تعداد قسمت های فیلم بهشت تبهکاران

حتما کنجکاو هستید تا بدانید فیلم بهشت تبهکاران کی پخش میشود؟ در این باره باید بگوییم که بخش عمده فیلم‌برداری این اثر به پایان رسید و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران میشود.

ماجرای ازدواج فلورا سام و تصاویر دیدنی او در لباس عروس!

فیلم" class="index-title">

پوستر فیلم بهشت تبهکاران

پوستر فیلم بهشت تبهکاران

بیوگرافی بازیگران فیلم بهشت تبهکاران

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگر، مدل و خواننده ایرانی متولد 14 آبان 1361 است. او بازیگری را از سال 1383 با فیلم ازدواج به سبک ایرانی شروع کرد و پس از چند فیلم سینمایی در سال 1391 با سریال کلاه پهلوی وارد تلویزیون شد. او شهرت خود را با ایفای نقش در سریال‌های پریا و مرز خوشبختی بیشتر کرد. سپس در مجموعه شبکه نمایش خانگی مانکن درخشید. امیرحسین آرمان به واسطه جذابیت ظاهری و ایفای نقش‌های جذاب خود، بسیار محبوب است. از دیگر آثار او باید به فیلم‌های شیفت شب، خبر خاصی نیست، آن‌ها و بخارست اشاره کنیم. او در بهشت تبهکاران نقش حسن جعفری را بازی می‌کند.

امیرحسین آرمان

رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده، نوازنده گیتار، آهنگساز و بازیگر ایرانی در 24 مهر 1352 به دنیا آمد و هنر را ار سنین نوجوانی و با موسیقی آغاز کرد. او سپس از سال 1377 وارد دنیای خوانندگی شد و در سبک راک و پاپ راک فعالیت می‌کند. رضا یزدانی بازیگری را از سال 1383 و فیلم حکم دل شروع کرد و پس از آن در آثار مختلفی به عنوان خواننده-بازیگر حضور داشت. از آثار شاخص این هنرمند باید به فیلم‌های طهران تهران، خودزنی، متروپل، حریم شخصی، خوک و خائن کشی اشاره کنیم.

رضا یزدانی

علی نصیریان

علی نصیریان بازیگر، نمایش‌نامه نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی متولد 15 بهمن 1313 است. او بازیگری را از سال 1329 با تئاتر شروع کرد و در سال 1339 وارد تلویزیون ملی شد. او سرانجام موفق شد تا در سال 1348 با فیلم گاو داریوش مهرجویی حضور پیدا کند و در سینمای پیش از انقلاب آثاری همچون ستارخان و دایره مینا در کارنامه هنری خود داشت. پس از سال 1357 نیز او در آثار متعدد تلویزیونی و سینما حضور پیدا کرد و به افتخارات زیادی دست یافت.‌ از جمله آثار موفق تلویزیونی او باید به سریال‌های هزاردستان، سربداران، میوه ممنوعه، زمین انسان‌ها و برادرجان اشاره کنیم. او در حوزه سینما نیز فیلم‌های کمال‌الملک، ناخدا خورشید، شیر سنگی، بوی پیراهن یوسف، شکارچی شنبه و لامینور را بازی کرده است. همچنین نقش بزرگ آقا او در سریال شهرزاد نیز از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های او محسوب می‌شود.

///همه چیز در مورد نقش فریبرز عرب نیا در مختارنامه

علی نصیریان

سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی بازیگر ایرانی، متولد 11 تیر 1357 است. او فعالیت خود را از سال 1365 به عنوان یک بازیر کودک در فیلم شیر سنگی پدرش، مسعود جعفری جوزانی، شروع کرد و سپس در فیلم‌های پدرش حضور داشت تا اینکه در سال 1375 با نویسندگی و بازیگر در سریال آژانس دوستی دیده شد. او در آثار مهران مدیری از جمله نقطه‌چین، باغ مظفر، گنج مظفر و قهوه تلخ حضور پیدا کرد. همچنین نقش کلیدی ایران را نیز در سریال در چشم باد بازی کرد. از دیگر آثار او باید به فیلم‌های چشمهایش، ایران برگر و پشت دیوار سکوت اشاره کنیم. او بازیگر زن اصلی فیلم بهشت تبهکاران است.

سحر جعفری جوزانی

جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور بازیگر ایرانی متولد 3 فروردین سال 1323 است. او بازیگری را از سال 1347 با فیلم جهنم سفید رسما آغاز کرد و پس از آن به یکی از هنرمندهای محبوب ژانر اکشن تبدیل شد. جمشید هاشم پور از جمله افرادی بود که آمادگی بدنی عالی داشت و صحنه‌های اکشن را بدون بدلکار انجام می‌داد. فیلم‌های فرمان، تیغ و ابریشم، روز باشکوه، هیوا و قارچ سمی اشاره کنیم.

جمشید هاشم پور

تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران

منصور جهانی ـ در آستانه‌ نخستین اکران فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» در بخش رقابتی «سودای سیمرغ» در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، عکس‌های این اثر سینمایی رونمایی شد.

تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران

تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران تصاویر منتشر شده از فیلم بهشت تبهکاران

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا