اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال ترکی خیاط (Terzi) + زمان پخش فصل 3 از نتفلیکس

سریال ترکی خیاط یکی از سریال‌های جدید و درحال پخش کشور ترکیه است که به کارگردانی جم کارجی (Cem Karcı)ساخته شده است و تا کنون شاهد دو فصل از آن بودیم. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی خیاط و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی خیاط منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی خیاط چه کسی است؟

سازنده سریال ترکی خیاط جم کارجی (Cem Karcı) است.

سریال ترکی خیاط کی میاد؟

این سریال نخستین بار در تاریخ 2 مه 2023 (12 اردیبهشت 1402) بر روی بستر نتفلیکس قرار گرفت.

موضوع سریال ترکی خیاط چیست؟

به طور خلاصه سریال خیاط حول محور مردی جوان به نام پِیامی می‌گردد که پس از مرگ پدربزرگش اکنون او باید جایگاهش را بگیرد.

بازیگران نقش اصلی سریال ترکی خیاط چه کسانی هستند؟

چاعاتای اولسوی، شیفانور گل، صالح بادمجی، اولگون شیمشک، براک توزوناتاچ و … بعضی از بازیگران سریال ترکی خیاط هستند.

مشخصات سریال ترکی خیاط

نام سریالخیاط
نام ترکیTerzi
کارگردانجم کارجی (Cem Karcı)
نویسندگانرانا ماماتلی‌اوغلو (Rana Mamatlıoğlu) و بکیر باران سیتکی (Bekir Baran Sıtkı)
ژانردرام، رازآلود و مهیج
زمان پخش2 مه 2023 (12 اردیبهشت 1402)
تعداد فصل ها3 فصل
توزیع کنندهنتفلیکس

معرفی سریال ترکی خیاط

عوامل سریال ترکی خیاط

  • کارگردان : Cem Karci
  • فیلنامه نویس (ها) : Rana Mamatlıoğlu, Bekir Baran Sıtkı
  • تهیه کننده : Onur Guvenatam
  • کارگردان هنری : OGM Pictures

عوامل سریال ترکی خیاط

لیست بازیگران سریال ترکی خیاط

  • چاعاتای اولسوی
  • شیفانور گل
  • صالح بادمجی
  • اولگون شیمشک
  • براک توزوناتاچ
  • انگین شنکان (Engin Şenkan) در نقش دده پیامی
  • اوریم آلاسیا (Evrim Alasya) در نقش کیراز
  • اجه سوکان (Ece Sükan) در نقش سوزی
  • ودات ارینجین (Vedat Erincin) در نقش آری
  • جلیله تویون (Celile Toyon) در نقش سولون
  • لیلا گورمن (Lilâ Gürmen) در نقش لیا
  • مورات کیلیچ (Murat Kılıç) در نقش فاروک
  • زینب اوزیورت تارهان (Zeynep Özyurt Tarhan) در نقش ایرین

بازیگران سریال ترکی خیاط

معرفی سریال ترکی خیاط

جم کارجی کارگردانی سریال خیاط نتفلیکس را برعهده دارد. رعنا مام‌آتلی‌اوغلو و بکیر باران سیتکی سناریست‌های این سریال هستند. فصل اول سریال اینترنتی «خیاط» 12 اردیبهشت ماه و فصل دوم سریال Terzi ششم مرداد از پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. فصل سوم سریال Terzi کی پخش خواهد شد؟

معرفی سریال ترکی خیاط

با توجه به تیزری که در انتهای قسمت هشت فصل دو سریال خیاط منتشر شد، فصل 3 سریال خیاط فیلمبرداری شده است. فصل 3 خیاط احتمالاً در اوایل اکتبر 2023 (مهرماه) منتشر خواهد شد.

تماشا و دانلود سریال Terzi باعث شده است تا سریال در لیست سریال‌های غیرانگلیسی نتفلیکس، با 2.5 میلیون بازدید در سه روز اول، در رتبه هفتم قرار بگیرد. شما نیز با دانلود سریال Terzi با بازی چاعتای، به تماشای این سریال جذاب بپردازید.

معرفی سریال ترکی خیاط

این اثر ابتدا قرار بود با عنوان مترسک تزئینی ( Süslü Korkuluk ) از شبکه TV8 منتشر شود. سپس توافق بین سازندگان و شبکه صورت نگرفت و سریال از نتفلیکس پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت.

  • بیش‌ترین نمرات سریال خیاط فصل یک : قسمت چهارم و قسمت ششم 6.6
  • بیش‌ترین نمرات سریال خیاط فصل دو : قسمت هشتم 9.2 امتیاز

داستان سریال ترکی خیاط

اگر بخواهیم خلاصه سریال Terzi را برای شما تعریف کنیم، ابتدا باید برخی از کاراکترها را معرفی نماییم.

  • پیامی: یک خیاط و طراح لباس بسیار ماهر و مشهور که علاقه‌ای به تلفن و تکنولوژی ندارد. در روابط با دخترها زیاد ماهر نیست. پدر او معلول ذهنی است. مادرش را نمی‌شناسد و خیاطی را از پدربزرگش آموخته است.
  • دیمیتری: دوست صمیمی پیامی، پسر صاحب شرکتی که با پیامی شریک هستند و طراحی‌های پیامی را به فروش می‌رسانند. رابطه او با پدرش افتضاح است و به زودی با اسود (دخترخاله ناتنی‌اش) ازدواج خواهد کرد. دیمیتری مشکلات شخصیتی و روانی بسیاری دارد.
  • اسود: دخترخاله ناتنی دیمیتری که هیچ تمایلی به ازدواج با دیمیتری ندارد. زمانی که بچه بود، خاله دیمیتری و شوهرش او را از یتیم خانه به سرپرستی گرفتند.
  • مصطفی: پدر پیامی که مشکل ذهنی دارد. او یک مترسک را به جای همسرش، کیراز دوست دارد. از نظر او کیراز یک روز باز خواهد گشت. پیامی پدرش را از همه مخفی می‌کند.

داستان سریال ترکی خیاط

داستان سریال ترکی خیاط فصل اول: در فصل اول ضمن آشنایی با کاراکترها، متوجه می‌شویم که اسود علاقه‌ای به ازدواج با دیمیتری که او را شکنجه می‌دهد ندارد. به سختی فرار می‌کند و با هویتی جعلی وارد خانه پیامی می‌شود تا از مصطفی نگهداری کند.

پیامی که تا به حال اسود را ندیده بود، با فرض اینکه او دختری به نام فیروزه است، قرارداد مخفیانه می‌بندد تا از پدرش پرستاری کند. اما بعد از اینکه عاشق فیروزه می‌شود، درمی‌یابد که او همان اسود فراری است. دیمیتری که جریان را با پیدا کردن دستبند اسود در خانه پیامی، متوجه می‌شود، فکر می‌کند با دو خائن طرف است.

خلاصه سریال Terzi فصل دوم: بعد از اینکه اسود به اشتباه پیامی را نشانه می‌گیرد و شلیک می‌کند، پیامی رابطه خود را با اسود قطع می‌کند و رو به الکل می‌آورد. مادربزرگ پیامی به تازگی فوت کرده و به طور کل از فضای کاری دور شده است. او در به در به دنبال مادرش نیز می‌گردد. در فصل دو با یک حقیقت جدید درباره پیامی رو به رو می‌شویم.

اسود به قیمت نجات دادن جان پیامی و پنهان کردن حقایق، می‌خواهد با دیمیتری ازدواج کند؛ اما از طرفی از پیامی می‌خواهد که جسارت به خرج دهد و حقایق را به دیمیتری بگوید، اما پیامی علاقه‌اش به اسود را انکار می‌کند. در فصل دوم برخی از حقایق زندگی پیامی برای همه و به خصوص دیمیتری برملا می‌شود. این افشاگری،‌ مسیر زندگی پیامی را تغییر می‌دهد.

دیمیتری که در پایان فصل یک، راز بزرگی را درباره گذشته پدرش و خیانت او به پدر و مادر واقعی اسود کشف کرده بود، از این طریق پدرش را تهدید می‌کند و جایگاه او را در شرکت غصب می‌کند. اما سردی رفتار اسود با او، دیمیتری را دیوانه تر از قبل می‌کند

داستان سریال ترکی خیاط

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال ترکی خیاط

این سریال نخستین بار در تاریخ 2 مه 2023 (12 اردیبهشت 1402) بر روی بستر نتفلیکس قرار گرفت. تا کنون دو فصل این سریال پخش شده و تعداد قسمت های سریال ترکی خیاط 15 قسمت است.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال ترکی خیاط

سریال ترکی خیاط چند قسمت است ؟ فصل اول این سریال متشکل از هفت قسمت و فصل دوم آن هشت قسمت است.

در پایین جدول پخش این سریال را می‌بینید.

فصلتاریخ انتشارتعداد قسمت‌ها
اول12 اردیبهشت 14027
دوم6 مرداد 14028

پوستر سریال ترکی خیاط

پوستر سریال ترکی خیاط

تیزر سریال ترکی خیاط

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خیاط

چاعاتای اولسوی از بازیگران مرد در نقش پیامی دوکوماجی

چاعاتای اولسوی (Çağatay Ulusoy) هنرپیشه و مدل اهل ترکیه متولد 23 سپتامبر 1990 (1 مهر 1369) است. تو بازیگری را از نقشی کوتاه در فیلم رجب ایودیک 3 (Recep İvedik 3) شروع کرد و در سال بعد با سریال اسمش را فریحه گذاشتم (Adını Feriha Koydum) شهرت کسب کرد. این هنرپیشه خیلی زود توانست توجه‌ها را به خود جلب کرد و نقش اصلی آثاری همچون جز و مد (Medcezir)، نفوذی (İçerde)، هاکان: محافظ (Hakan: Muhafız)، با مدیر برنامه‌ام تماس بگیر (Menajerimi Ara) و یشیلچام (Yeşilçam) حضور داشته باشد. او در سینما نیز با ایفای نقش در فیلم ترکی بسیار مشهور دلیبال (Delibal) شناخته می‌شود.

چاعاتای اولسوی در نقش پیامی دوکوماجی

شیفانور گل از بازیگران زن در نقش اسوت / فیروزه

شیفانور گل (Şifanur Gül) بازیگر ترکی متولد 27 نوامبر 1997 (6 آذر 1376) است. او بازیگری را از سال 2019 با سریال یکبار عاشق تو شدم (Sevdim Seni Bir Kere) شروع کرد. سپس با سریال اسم من ملک (Benim Adım Melek) توجه‌ها را جلب کرد و در آثاری همچون رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی (Uyanış: Büyük Selçuklu)، سقف‌های شیشه‌ای (Cam Tavanlar)، شانس زندگیم (Hayatımın Şansı)، پرواز پرنده (Kuş Uçuşu) و عاکف (Akif) حضور پیدا کرد.

شیفانور گل در نقش اسوت / فیروزه

صالح بادمجی در نقش دیمیتری

صالح بادمجی (Salih Bademci) هنرپیشه اهل ترکیه متولد 15 اوت 1984 (24 مرداد 1363) است. او بازیگری را از سال 1994 با تئاتر شروع و در همان سال فیلم Mıymıntılar Kralı نیز بازی کرد. ورود صالح بادمجی به تلویزیون از سال 2007 با سریال خداحافظ روملیا (Elveda Rumeli) بود. این هنرپیشه با سریال Ulan İstanbul به شهرت رسید و سریال‌های عشق تجملاتی (Kiralık Aşk)، عروس استانبول (İstanbullu Gelin) و کلوپ (Kulüp) از آثار دیگر او هستند. او در سریال ترکی خیاط نقشی کلیدی دارد.

صالح بادمجی در نقش دیمیتری

اولگون شیمشک در نقش مصطفی

اولگون شیمشک (Olgun Şimşek) در 1 ژوئن 1971 (11 خرداد 1350) به دنیا آمد و فعالیت بازیگری خود را در تلویزیون از سال 1993 با سریال Tersine Dünya شروع کرد. او پس از آن به طور مستمر در مجموعه‌های تلویزیونی کشور ترکیه نقش‌آفرینی کرده ‌که از مهم‌ترین آنها باید به راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz) و رامو (Ramo) اشاره کنیم.

اولگون شیمشک در نقش مصطفی

براک توزوناتاچ در نقش جمره

براک توزوناتاچ (Berrak Tüzünataç) بازیگر اهل کشور ترکیه متولد 2 نوامبر 1984 (11 آبان 1363) است. او کار خود را از سال 2005 با فیلم Beyza’nın Kadınları و سریال Ödünç Hayat شروع کرد و با سریال مگر قلبم می‌تواند فراموشت کند (Bu Kalp Seni Unutur mu?) به شهرت رسید. از جمله آثار مشهور این بازیگر باید به ایزل (Ezel)، حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl)، فیلینتا (Filinta) و دنیا همینه (Dünya Bu) اشاره کنیم.

براک توزوناتاچ در نقش جمره

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا