اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی کامل سریال ترکی خانواده زیبای من

سریال ترکی خانواده زیبای من یکی از سریال‌های جدید و درحال پخش کشور ترکیه است که به کارگردانی سعدالله چلن (Sadullah Çelen)بر اساس داستان سریال Once Again محصول سال 2020 کشور کره جنوبی، ساخته شده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی خانواده زیبای من و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی خانواده زیبای من منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی خانواده زیبای من چه کسی است؟

سازنده سریال ترکی خانواده زیبای من سعدالله چلن (Sadullah Çelen) است.

سریال ترکی خانواده زیبای من کی میاد؟

سریال ترکی خانواده زیبای من اولین بار در تاریخ 21 ژوئن 2023 برابر با 31 خرداد 1402 از شبکه TRT 1 بود و پخش آن همچنان ادامه دارد.

موضوع سریال ترکی خانواده زیبای من چیست؟

به طور خلاصه سریال خانواده زیبای من سه نسل مختلف را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و به بررسی ارزش‌های گذشته و تقاضاهای در حال تغییر نسل جدید و ساختار خانوادگی در ترکیه امروزی می‌پردازد.

بازیگران نقش اصلی سریال ترکی خانواده زیبای من چه کسانی هستند؟

اردال اوزیاغجیلار، سرای گُزلِر، اونور بولدو، ملیس باباداغ و آیکان کوپتور بعضی از بازیگران سریال ترکی خانواده زیبای من هستند.

مشخصات سریال ترکی خانواده زیبای من

نام سریالخانواده زیبای من
نام ترکیBenim Güzel Ailem
کارگردانسعدالله چلن (Sadullah Çelen)
نویسندگانآن آریوم ، بادام بایکوت ، Ayça Mutlugil ، یانگ هی سونگ ، نورای اسلو
ژانرخانوادگی، کمدی و رمانتیک
زمان پخش21 ژوئن 2023 برابر با 31 خرداد 1402
شبکه پخششبکه TRT 1

عوامل سریال ترکی خانواده زیبای من

  • کارگردان:سعدالله چلن (Sadullah Çelen)
  • نویسندگان: آن آریوم ، بادام بایکوت ، Ayça Mutlugil ، یانگ هی سونگ ، نورای اسلو
  • تهیه کنندگان: اونر ارسلانل ، Özgür Düsmez ، رودی کیم
  • موسیقی: آریا
  • فیلمبرداری: یالچین یادل
  • تدوینگر: موسی سویم ، علی رضا بساران
  • گریم: اسماعیل آکار ، نورحیات اوزلچی
  • صدابردار: گورکم بارسین ، بوراخان کن

لیست بازیگران سریال ترکی خانواده زیبای من

  • اردال اوزیاغجیلار Erdal Özyagcilar
  • سرای گُزلِر Seray Gözler
  • توپراک جان آدیگوزل Toprak Can Adigüzel
  • خلیل ابراهیم کالایجی اوغلو Halil Ibrahim Kalaycioglu
  • اونور بولدو Onur Buldu
  • ملیس باباداغ Melis Babadağ
  • آیکان کوپتور Aycan Koptur
  • باریش ییلدیز Barış Yıldız
  • اردم آکاکچه Erdem Akakçe
  • ملتم پامیرتان Meltem Pamirtan
  • نرگس کومباسار Nergis Kumbasar
  • مونیره آپایدین Münire Apaydin
  • احمد هاکان Ahmet Hakan Ünal
  • سرا پیرینچ Serra Pirinç
  • آتکو جوشکون Utku Coskun

معرفی سریال ترکی خانواده زیبای من

داستان سریال ترکی خانواده زیبای من

به طور خلاصه سریال خانواده زیبای من سه نسل مختلف را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و به بررسی ارزش‌های گذشته و تقاضاهای در حال تغییر نسل جدید و ساختار خانوادگی در ترکیه امروزی می‌پردازد. این سریال داستان یک خانواده پرجمعیت از طبقه متوسط ​​را دنبال می‌کند که با سنت‌های خود و یکدیگر مرتبط هستند و سعی می‌کنند نهاد خانواده را زنده نگه دارند.

کنان و راسیم والدین خانواده آکیول هستند و چهار فرزند و سه نوه دارند. آن‌ها در یکی از محله‌های استانبول زندگی می‌کنند که فرهنگ محلی و بافت تاریخی خود را حفظ کرده است و یک نانوایی در همان محله دارند که از آن امرار معاش می‌کنند. بیش از چهار دهه از آغاز زندگی مشترک آن دو می‌گذرد اما ازدواج فرزندان آن‌ها ناموفق بوده است و ناگهان همه بچه‌ها به خانه والدین خود برمی‌گردند. در حالی که خانواده آکیول سعی می‌کنند با مشکلات کنار بیایند کوچکترین دختر خانواده تصمیم به ازدواج می‌گیرد. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای سریال Benim Güzel Ailem بپردازید.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال ترکی خانواده زیبای من

زمان پخش سریال خانواده زیبای من اولین بار در تاریخ 21 ژوئن 2023 برابر با 31 خرداد 1402 از شبکه TRT 1 بود و پخش آن همچنان ادامه دارد. تعداد قسمت های سریال خانواده زیبای من که تا تاریخ 30 آگوست 2023 برابر با 8 شهریور 1402 منتشر شده است 10 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود دو ساعت است.

روز پخش سریال ترکی خانواده زیبای من : هر چهارشنبه

ساعت پخش سریال ترکی خانواده زیبای من : ساعت 21:30

پوستر سریال ترکی خانواده زیبای من

پوستر سریال ترکی خانواده زیبای من

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده زیبای من

اردال اُزیاغجیلار از بازیگران مرد سریال در نقش راسیم آکیول

اردال اُزیاغجیلار (Erdal Özyağcılar) یک بازیگر تئاتر، تلویزیون و فیلم اهل ترکیه است که در تاریخ 4 آگوست 1948 برابر با 13 مرداد 1327 متولد شد. او برنده 5 جایزه و کاندید دریافت 3 جایزه شده است. او در فیلم و سریال‌های مختلفی بازی کرده است که از جمله آن‌ها دو سریال Yabancı Damat و Elveda Rumeli را می‌توان نام برد. اردال اُزیاغجیلار در سریال خانواده زیبای من در نقش کاراکتر راسیم آکیول (Rasim Akyol) حضور داشته است.

اردال اُزیاغجیلار در نقش راسیم آکیول

سرای گُزلِر در نقش کنان آکیول

سرای گُزلِر (Seray Gözler) یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ترکیه است که در تاریخ 27 سپتامبر 1961 برابر با 5 مهر 1340 در آدانا (Adana) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان Elimi Bırakma محصول سال 2018 و Güzel Günler محصول سال 2022 را نام برد. سرای گُزلِر در سریال ترکی خانواده زیبای من ایفای نقش کاراکتر کنان آکیول (Canan Akyol) را بر عهده داشته است.

سرای گُزلِر در نقش کنان آکیول

اونور بولدو در نقش فردی آکیول

اونور بولدو (Onur Buldu) یک بازیگر تئاتر، تلویزیون و فیلم است که در تاریخ 4 آگوست 1982 برابر با 13 مرداد 1361 در ازمیر (İzmir) در ترکیه متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان دو سریال İlginç Bazı Olaylar محصول سال 2021 و O Ses Türkiye Yılbaşı Özel محصول سال 2022 و فیلم Tebessüm محصول سال 2023 را نام برد. اونور بولدو در سریال Benim Güzel Ailem در نقش کاراکتر فردی آکیول (Ferdi Akyol) بازی کرده است.

اونور بولدو در نقش فردی آکیول

ملیس باباداغ در نقش اُزنور آکیول

ملیس باباداغ (Melis Babadağ) یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 17 ژانویه 1984 برابر با 27 دی 1362 در آنکارا (Ankara) متولد و در آدانا بزرگ شد. او در آثاری از جمله Oğlan Bizim Kız Bizim محصول سال 2016 و Çağırırsan Gelir محصول سال 2020 و Aşk Çağırırsan Gelir محصول سال 2022 بازی کرده است. ملیس باباداغ در سریال ترکی خانواده زیبای من در نقش کاراکتر اُزنور آکیول (Öznur Akyol) حضور داشته است.

ملیس باباداغ در نقش اُزنور آکیول

آیکان کوپتور در نقش دنیز آکیول ایلهان

آیکان کوپتور (Aycan Koptur) یک هنرپیشه و کارگردان اهل ترکیه است که در تاریخ 24 فوریه 1994 برابر با 5 اسفند 1372 در آنتالیا (Antalya) متولد شد. او در سه فیلم Yol Arkadasim 2 محصول سال 2018 و Cinayet Süsü محصول سال 2019 و The Nightingale of Bursa محصول سال 2023 بازی کرده است. آیکان کوپتور در سریال خانواده زیبای من در نقش کاراکتر دنیز آکیول ایلهان (Deniz Akyol İlhan) حضور داشته است.

آیکان کوپتور در نقش دنیز آکیول ایلهان

تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من

تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من تصاویر سریال ترکی خانواده زیبای من

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا