اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم دست انداز آخرین ساخته کمال تبریزی

فیلم دست انداز اثری کمدی اجتماعی به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی فرزاد فخری زاده محصول سال 1400 است که قرار بود در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد اما به دلایلی توقیف شد و در نخستین جشنواره هنر زنده است به نمایش درآمد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم دست انداز و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم دست انداز منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم دست انداز چه کسی است؟

کارگردان فیلم دست انداز کمال تبریزی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم دست انداز چیست؟

در خلاصه داستان فیلم دست انداز آمده است: رها که علاقمند به نویسندگی است آخرین داستان خود را با آرزوهایش همراه می‌کند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم دست انداز چیست؟

همایون ارشادی، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، حبیب رضایی، هدی زین‌العابدین، محمدرضا حسین‌زاده و سعید توکلی بازیگران فیلم دست انداز هستند.

مشخصات فیلم دست انداز

نام فیلمدست انداز
کارگردانکمال تبریزی
تهیه کنندهمحمد آفریده
نویسندهفرزاد فخری زاده
توزیع کنندهخانه فیلم
ژانرکمدی اجتماعی
سا ساخت1399
تاریخ‌های انتشار
۱۸ مرداد ۱۴۰۲
فروش گیشه
۶۰۴٬۹۸۸٬۰۰۰ تومان
مدت زمان
۹۰ دقیقه

دانلود رایگان فیلم دست انداز

دانلود رایگان فیلم دست انداز

دانلود فیلم دست انداز، هنوز امکان پذیر نیست زیرا اکران عمومی نشده و دانلود قانونی فیلم دست انداز یا دانلود رایگان فیلم دست انداز بعد از پخش آن در شبکه نمایش خانگی امکان پذیر است.

لیست بازیگران فیلم دست انداز

  • هدی زین‌العابدین در نقش رها
  • رضا کیانیان
  • رویا نونهالی
  • حبیب رضایی
  • همایون ارشادی
  • امید نعمتی
  • محمدرضا حسین زاده
  • سعید توکلی

عوامل فیلم دست انداز

  • کارگردان: کمال تبریزی
  • تهیه‌کننده: محمد آفریده
  • نویسنده: فرزاد فخری زاده
  • موسیقی: امین هنرمند
  • تدوین‌گر: سپیده عبدالوهاب
  • طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک
  • طراح گریم: مهرداد میرکیانی
  • برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی
  • منشی صحنه: ماریا میرنژاد
  • مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی
  • سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان
  • طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان
  • طراح گریم: مهرداد میرکیانی
  • مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور
  • عکاس: زهرا مصفا
  • مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد
  • مدیر تدارکات: ظهیرپیرهادی

معرفی کمال تبریزی کارگردان فیلم دست انداز

کمال مصفای تبریزی کارگردان ایرانی است.تبریزی فارغ التحصیل رشتهٔ سینما و تلویزیون از دانشگاه هنر است. او تا به حال در رشته های تدوین، تهیه و تولید، صحنه و لباس، فیلم برداری، فیلمنامه و کارگردانی فعالیت کرده است. او کارگردانی فیلم های سینمایی همچون طبقه حساس، یک تکه نان، مارمولک، فرش باد، لیلی با من است و چندین اثر موفق دیگر را در کارنامه هنری خود دارد.

معرفی فیلم دست انداز

ساخت این فیلم از اواسط پاییز سال 1398 آغاز شده بود که در زمستان به مرحله فنی رسید و مرحله فنی از ابتدای اسفند سال 1398 به‌دلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شد.بعد از حدود سه ماه توقف، ساخت فیلم دست انداز از سرگرفته شد.

این فیلم که جزو معدود کمدی‌های زن محور سینمای ایران محسوب می‌شود، توسط موسسه خانه فیلم پخش شده است

کمال تبریزی پیش از «فیلم دست انداز» قرار بود «فیلم در کمال بی‌شعوری» را بر اساس فیلمنامه‌ای از حسین مهکام بسازد اما به دلیل اینکه ساخت این فیلم نیاز به امکانات و شرایط خاصی داشت، ساخت آن را به آینده موکول شد.

فیلم دست‌انداز قرار بود در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد اما به دلایلی توقیف شد و در نخستین جشنواره هنر زنده است به نمایش درآمد.

فیلم‌ سینمایی «داستان دست انداز کمال تبریزی» در مجموعه آلترناتیوها در بخش پانوراما در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در سال 1400 شمسی و 2021 میلادی در کشور چین به نمایش در آمده است.

امید نعمتی خواننده جوان کشور برای اولین بار به عنوان بازیگر یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته است.

خلاصه داستان فیلم دست انداز

فیلم «دست انداز» یک فیلم اجتماعی با چاشنی طنز است و در خلاصه داستان آن آمده است: رها كه علاقمند به نويسندگی است آخرين داستان خود را با آرزوهايش همراه می‌كند.

تاریخ انتشار فیلم دست انداز

این فیلم که به عنوان اثری متفاوت در کارنامه تبریزی معرفی شده، یک کمدی فانتزی است که بنا به تصمیم سازندگانش و بخاطر وضعیت کرونا تا رسیدن شرایط مناسب‌تر در انتظار اکران ماند و حالا قرار است از چهارشنبه، ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ در سینماهای کشور روی پرده رود.

پوستر فیلم دست انداز

پوستر فیلم داستان دست انداز توسط محمد تقی‌پور طراحی شده است

پوستر فیلم دست انداز پوستر فیلم دست انداز

تیزر فیلم دست انداز

بیوگرافی بازیگران فیلم دست انداز

هدی زین‌العابدین

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد.زین العابدین در فیلم های سینمایی خانه روشن، پایان خدمت، اسرافیل و آن ها حضور داشته است.هدی زین‌العابدین

رضا کیانیان

رضا کیانیان هنرپیشه فیلم، تئاتر و تلویزیون، نویسنده و عکاس فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او در تاریخ 29 خردادماه 1330 در محله میدان خراسان تهران متولد شد.پدرش معروف به حسین تهرانی، باستانی کار قدیمی تهران و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی بود. در یکسالگی به همراه خانواده اش به مشهد رفت. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در مشهد گذراند و در حوزه علمیه مشهد به تحصیل دروس فقهی و اسلامی مشغول شد. برادرش داوود کارگردان تئاتر بود. رضا برای اولین بار در سال 1345 در نمایشنامه از پانیفتاده ها به قلم غلامحسین ساعدی به کارگردانی برادرش، بازیگری تئاتر را تجربه کرد. مدرک لیسانس خود را سال 1355 از دانشگاه تهران دریافت کرد. سال 1368 با بازی در فیلم تمام وسوسه های زمین وارد عرصه سینما شد. سال 1369 با بازی در سریال شاهدان کوچک وارد تلویزیون شد. با بازی در فیلم سینمایی کیمیا در سال 1373 به عنوان بازیگر شناخته شد و کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. بازی اش در فیلم سینمایی آژانس شیشه ای جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برایش به ازمغان آورد. سال ۲۰۱۴ از او برای ایفای نقش در سریال میهن دعوت شد، اما کیانیان این پیشنهاد را رد کرد، و در اینباره گفت: هرگز دوست ندارم در اثری بازی کنم که به ملتم توهین کنند. رضا کیانیان با خواهرزاده سهراب سپهری، هایده قراچه داغی ازدواج کرده ، آن ها یک فرزند به نام علی دارند که در زمینه صدا و موسیقی فعال است.

هدی زین‌العابدین

رویا نونهالی

رؤیا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. آغاز فعالیت هنری او با بازیگری تئاتر بوده است. فعالیت در سینما را با حضور در فیلم «یار در خانه و…» ساخته خسرو سینایی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در سریال خواب و بیدار شناخته شد .

رویا نونهالی

همایون ارشادی

همایون ارشادی (زاده ۱۳۲۶ در اصفهان) بازیگر ایرانی است.وی تا مقطع دبیرستان در آبادان درس خواند. پس از دیپلم به ایتالیا رفت و در دانشگاه ایتالیا معماری خواند و یازده سال بعد به ایران بازگشت. در سال ۱۳۷۵ توسط تهمینه میلانی به عباس کیارستمی معرفی و موفق شد در فیلم طعم گیلاس بازی کند. طعم گیلاس جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن را در سال ۱۹۹۷ بدست آورد و بازی وی نیز مورد توجه قرار گرفت. ارشادی در سال ۱۹۹۸ در فیلم درخت گلابی جلوی دوربین داریوش مهرجویی رفت و بار دیگر بازی او مورد توجه قرار گرفت. او در فیلم ملکه در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در نقش متفاوتی بدون دیالوگ ظاهر شد. ارشادی در سال ۲۰۰۷ در بادبادک باز ساخته مارک فورستر ایفای نقش کرد. بادبادک باز اولین تجربه بین المللی و هالیوودی ارشادی بود. ارشادی در سال ۲۰۰۹ با نقش آسپاسیوس در فیلم آگورا به کارگردانی آلخاندرو آمنابار حضور یافت و بیش از پیش به اعتبار خود افزود. وی در فیلم سی دقیقه پس از نیمه شب ۲۰۱۲ ساخته کاترین بیگلو حضور کوتاهی داشت. ارشادی در سال ۲۰۱۴ به پروژ ه تحت تعقیب ترین مرد به کارگردانی آنتون کوربن پیوست و در کنار فیلیپ سیمور هافمن، ریچل مک آدامز و ویلم دفو در کارکتر دکتر عبدالله به ایفای نقش پرداخت.

همایون ارشادی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا