اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

فیلم سینمایی «هتل» به عنوان رقیب جدی «فسیل» به سینما می‌آید

فیلم هتل اثری کمدی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته محصول سال 1402 است که قرار است از مهر ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم هتل و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم هتل منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم هتل چه کسی است؟

کارگردان فیلم هتل مسعود اطیابی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم هتل چیست؟

داستان فیلم هتل همان طور که از اسمش مشخص است درباره ماجراهایی است که در یک هتل اتفاق می افتد. ٢ مرد و ۴ زن ناخوانده وارد این هتل می شوند و اتفاقات کمدی را رقم می زنند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم هتل چیست؟

پژمان جمشیدی و محسن کیایی بازیگران اصلی این فیلم هستند و ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم زاده، جواد پولاد و سام نوری بازیگران نیز در فیلم هتل بازی کرده اند.

مشخصات فیلم هتل

نام فیلمهتل
کارگردانمسعود اطیابی
تهیه کنندهمحمد شایسته
نویسندگانامیر برادران، پیمان جزنی، مصطفی زندی
پخش ازشایسته فیلم
ژانرکمدی
تاریخ‌های انتشار
۷ مهرماه
مدت زمان
90 دقیقه
دانلود رایگان فیلم هتل
فیلم سینمایی هتل را با همسر دوم خود نبینید

دانلود رایگان فیلم هتل

دانلود فیلم هتل، هنوز امکان پذیر نیست زیرا اکران عمومی نشده و دانلود قانونی فیلم هتل یا دانلود رایگان فیلم هتل بعد از پخش آن در شبکه نمایش خانگی امکان پذیر است.

لیست بازیگران فیلم هتل

  • پژمان جمشیدی
  • محسن کیایی
  • ریما رامین‌فر
  • صدف اسپهبدی
  • مه لقا باقری
  • غلامرضا نیکخواه
  • مریم وحیدزاده
  • فرزانه قاسم زاده
  • جواد پولاد
  • سام نوری

بازیگران فیلم هتل

عوامل فیلم هتل

  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • تهیه کننده: محمد شایسته
  • فیلمنامه نهایی: امیر برادران
  • نویسندگان: امیر برادران، پیمان جزنی، مصطفی زندی
  • مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده
  • آهنگساز: امیر توسلی
  • طراح چهره پردازی: عباس عباسی
  • طراح صحنه: سعید هنرمند
  • مدیر تولید: سیدحمیدرضا اطیابی
  • طراح لباس: افسانه صمدزاده
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
  • مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور
  • تدوین: مهسا اطیابی
  • جلوه‌های ویژه بصری: حسن نجفی
  • مدیر برنامه‌ریزی: نرگس مشایخی
  • دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان دوست
  • عکاس: محمد بدرلو
  • روابط عمومی: زهرا دمزآبادی

معرفی مسعود اطیابی کارگردان فیلم هتل

سیدمسعود اطیابی متولد 1343 گلپایگان، فارغ التحصیل دوره مدیریت تولید از مؤسسه آموزش عالی سوره است. اطیابی فعالیت فیلمسازی را از سال 1364 با فیلمبرداری از جبهه های جنگ آغاز كرد. از فیلم های سینمایی ساخته او میتوان به مصائب دوشیزه، خروس جنگی، برج آرام، ماه گرفتگی، تگزاس، دینامیت، انفرادی، بخارست و سریال نمایش خانگی جادوگر اشاره کرد.

معرفی فیلم هتل

فیلم سینمایی «هتل» تازه‌ترین کمدی سید مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی جدی‌ترین رقیب «فسیل» محسوب می‌شود که از صبح چهارشنبه پنجم مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.

این فیلم در بین کمدی‌های قبلی اطیابی کارمتفاوتی محسوب می‌شود و داستان جذاب و هیجان‌انگیزی دارد. پژمان جمشیدی همراه با محسن کیایی که پیش از این درکمدی‌های پرفروش «لونه زنبور» و «دینامیت» با هم کارکرده‌بودند در این فیلم نیز در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک کمدی پرفروش دیگر را به کارنامه‌ کاری‌شان اضافه کنند.

معرفی فیلم هتل

خلاصه داستان فیلم هتل

داستان فیلم هتل، قصه یک هتل پرماجرا را پس از ورود ٢ مرد و ۴ زن ناخوانده روایت می‌کند.در خلاصه داستان فیلم به زیبایی آمده است:”کی بهشت و ول می‌کنه میره جهنم.”

تاریخ انتشار فیلم هتل

فیلم هتل به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته با دریافت پروانه نمایش از ۷ مهرماه اکران خود را توسط پخش شایسته‌فیلم در سینماها آغاز خواهد کرد.

اولین واکنش‌ها نسبت به فیلم «هتل» بعد از گذشت یک هفته از شروع اکران

بخش مهمی از مخاطبان در بخش کامنت‌های مربوط به این فیلم در اینستاگرام از جنس کمدی، موقعیت‌ها، بازی‌ها و … ابراز رضایت کرده‌‌اند و فقط بعضی از آنها نسبت به حضور بیش از حد پژمان جمشیدی در آثار کمدی گلایه دارند.

مخاطبانی که از فیلم خوششان آمده در بخش کامنت‌ها نوشته‌اند: «بعد از چند سال یه کمدی واقعی دیدم.»، «انتظارها رو از یه فیلم کمدی برآورده می‌کنه.»، «کاملا احترام می‌ذاره به شعور مخاطب‌هاش.»، « هم بازی‌ها و هم موقعیت‌ها عالی بود. پژمان جمشیدی و محسن کیایی واقعا خنده‌دار بودن.» و …

بعضی مخاطبان هم درباره بازی‌ها و حضور مستمر پژمان جمشیدی در کمدی‌های مختلف نوشته‌اند، عده‌ای انتقاد کرده‌اند و در مقابل برخی از مخاطبان بازی پژمان جمشیدی را جزو نقاط مثبت فیلم دانسته و نوشته‌اند: «منم از بازی تکراری جمشیدی خوشم نمیاد اما اینجا اگه هرکی دیگه بود مسخره بازی می‌کرد.»، «جمشیدی تو هر فیلمی باشه واقعا خنده‌داره.»

در بعضی کامنت‌ها نکاتی درباره فیلمنامه این اثر نوشته شده. یک نفر کامنت گذاشته و نوشته : «فیلمنامه متوسط بود اما انصافا خندیدیم.» مخاطب دیگری نوشته: «شاید در کل داستان جالبی نباشه اما سرگرم کننده‌اس و خنده‌دار.» بعضی هم از داستان و فیلمنامه تعریف کرده و نوشته‌اند: «اتفاقا برخلاف خیلی از فیلم‌های کمدی، فیلمنامه خوبی داشت و درست هم به نتیجه رسید.»، «توی ده سال اخیر کم داشتیم فیلمی بدون مسخره بازی بسازن و داستان بامزه داشته باشه.»

بعضی‌ها از شکل‌گیری موقعیت‌های کمدی در این فیلم نوشته‌اند: «درسته که بعضی موقعیت‌ها زیاد واقعی نبود اما یه کاری نمی‌کنه شعورمون بر بخوره.»، « کمدی موقعیت به معنای واقعی. اصلا خبری از لودگی نبود توش.» و ….

تعریف و تمجید پیمان قاسمخانی از فیلم هتل

قاسم‌خانی درباره فیلم «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی نوشته: «امروز فیلم «هتل» را در سینما دیدم و کیف کردم؛ چه فیلم خوبی! چقدر سرپا و خوش ریتم، چقدر بامزه. خیلی وقت بود به هیچ فیلمی، چه ایرانی و چه خارجی انقدر نخندیده بودم.»

از نظر قاسم‌خانی اوج جذابیت فیلم جایی بده که پژمان دولا می‌شود حلقه‌اش را پیدا کند و رئیسش را درست همان‌جا می‌بیند. او تعریف کرده: «جایی که پژمان رئیسش را دم در اتاقش می‌بیند جوری قهقهه زدم که نفرات جلوییم تو سالن سینما برگشتند نگاهم کردند.»

تعریف و تمجید پیمان قاسمخانی از فیلم هتل

او «هتل» را کمدی هنرمندانه‌ای معرفی کرده و نوشته: «خنداندن سالم مردم در سالن سینما کار دشواری است و واقعا هنر می‌خواهد فیلمی مثل «هتل» را انقدر بامزه و سالم ساخت.»

از نظر قاسم‌خانی هم فیلمنامه هم کارگردانی و هم بازی بازیگران قابل تأمل بوده. توضیح داده:«بازیگرها تک تکشان خوب بودند و کارگردانی و فیلمنامه هم درست و به اندازه بود و در مجموع بهترین کمدی بود که در چندسال اخیر و حتی بیشتر در سینما دیدم. انقدر فیلم برام بامزه و جذاب بود که هفته دیگه هم با خانواده و دوستان برای تماشای مجددش به سینما می‌رویم.»

پوستر فیلم هتل

پوستر فیلم هتل

پوستر فیلم هتل

پوستر فیلم هتل

تیزر فیلم هتل

بیوگرافی بازیگران فیلم هتل

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و هنرپیشه است. او شهریور 1356 در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش هردو معلم بودند. پژمان فرزند وسط خانواده است، او یک برادر بزرگتر و خواهری کوچتر از خود دارد. فوتبال را بصورت جدی از نوجوانی در تیم نوجوانان باشگاه دارایی تهران آموخت. سال 1371 به باشگاه کشاورز تهران ملحق شد. سال 1374 به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد. مدتی بعد به باشگاه سایپا رفت سپس به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران دعوت شد. سال 1379 به عنوان دفاع راست در تیم پرسپولیس بازی کرد. در همان دوران به تیم ملی ایران دعوت شد و در 14 بازی به میدان رفت. سال 1384 به تیم پاس تهران رفت و در جام باشگاه های آسیا نیز شرکت کرد. مدتی در باشگاه استیل آذین فعالیت کرد اما در این تیم نتوانست از لیگ یک به لیگ برتر برود و از این تیم خداحافظی کرد. سال 1387 به باشگاه فولاد خوزستان رفت و در نهایت سال 1388 پس از 15 سال بازی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. سال 1390 او در یک قسمت از مجموعه ساختمان پزشکان به عنوان بازیگر میهمان حضور داشت. این نخستین تجربه بازیگری او بود. سال 1392 در مجموعه تلویزیونی پژمان نقش آفرینی کرد که مورد استقبال قرار گرفت. ایده اصلی این سریال از خودش بود و در واقع روایتی از زندگی او بود. با فیلم آتش بس 2 سینما را تجربه کرد. او به همراه سام درخشانی در فیلم خوب بد جلف به عنوان زوج هنری ایفای نقش کردند. جمشیدی در سال 1397 از پرکارترین بازیگران بود، بطوریکه در شش فیلم سینمایی، یک مجموعه تلویزیونی و یک تئاتر حضور داشت. در شش ماه نخست سال 1398 با بازی در سه فیلم سینمایی به عنوان پرکارترین بازیگر مرد سینما معرفی شد. در سال های 93 تا 98 در 20 نمایش تئاتر نقش آفرینی کرد. او از پولسازترین و موفق ترین بازیگران کمدی است. در سال 1398 پرفروش‌ترین بازیگر سال شناخته شد. جمشیدی در همان سال در برنامه اینترنتی کلاسیکو به عنوان مجری حضور یافت، این برنامه ساخته عادل فردوسی پور بود که رکورد پربیننده‌ترین برنامه اینترنتی رابدست آورد. پژمان جمشیدی دانشجوی انصرافی مهندسی عمران بوده است.

پژمان جمشیدی

محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. محسن کیایی تاکنون در فیلم های بسیاری از جمله ایستگاه اتمسفر، سد معبر، یک روز بخصوص، نقطه کور، بارکد، خط ویژه و بعد از ظهر سگی سگی ایفای نقش کرده است.

محسن کیایی

ریما رامین‌فر

ریما رامین فر زاده هنرپیشه فیلم و تئاتر می باشد.وی کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد.او همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.رامین فر در فیلم های سینمایی ابد و یک روز، زاپاس، فصل نرگس، مرگ ماهی، سیزده ، قصه ها، یه حبه قند و رفیق بد نقش آفرینی داشته است. او بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال پایتخت به محبوبیت رسید.

ریما رامین‌فر

صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی متولد بهمن ماه 1372 در تهران، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1396 با بازی در فیلم کوتاه راحانا آغاز کرد. فیلم علفزار نخستین تجربه سینمایی او بود. اسپهبدی برای ایفای نقش زنی معتاد در این فیلم، 25 کیلوگرم کاهش وزن داشت و جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را بدست آورد. او مدتی در کنار فرهاد جم برنامهٔ همیشه خونه را در شبکه آموزش اجرا کرد. مجموعه سفر در خانه و نمایش های چیزی شبیه زندگی ، مرده شور ، جنون محض از دیگر کارهای این هنرمند هستند.

صدف اسپهبدی

مه لقا باقری

مه لقا باقری متولد خرداد ماه ۱۳۶۰ در تهران، فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر است. او سابقه طولانی در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاتر دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی بسیاری حضور داشته است.

مه لقا باقری

سام نوری در فیلم هتل

سام نوری، بازیگر سینما و تئاتر، در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۵۰ در شهر تهران به دنیا آمد. وی از خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد؛ پدرش حسین نوری، قهرمان پیشین تیم ملی کشتی ایران بوده و مادرش جمیله فردین نیز یک بازیگر مشهور است. همچنین، وی خواهر محمد علی فردین، هنرمند معروف ایرانی، است.

سام نوری در سال ۱۳۸۸ با بازی در نمایش “مرد هزارچهره” به طور رسمی وارد عرصه بازیگری شد. از آن زمان به بعد، وی به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای در صنعت تئاتر و سینما شناخته شده است و با ایفای نقش‌های متنوع و با کیفیت، موفق به جلب توجه مخاطبان و منتقدان شده است.

سام نوری در فیلم هتل

فرزانه قاسمی

فرزانه قاسمی، بازیگر جوان ایرانی، در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او تحصیلات خود را در رشته‌های کامپیوتر و روانشناسی بالینی انجام داده است. از سال ۱۳۹۱ به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای در عرصه هنر فعالیت می‌کند.فرزانه قاسمی در دوره‌های بازیگری خود زیر نظر استادان برجسته‌ای همچون پانته‌آ بهرام، رضا بهبودی، سیامک صفری و رامبد جوان تجربه‌های گوناگونی را کسب کرده و تکامل حرفه‌ای خود را تجربه کرده است. وی همچنین در دو فیلم معروف به نام “سپیده” که توسط کارگردان میرحسینی ساخته شده است، نقش‌آفرینی کرده و نام‌آوری خود را در دنیای سینما به خوبی ثابت کرده است.

فرزانه قاسمی

غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است. در سال 1345 با نقش آفرینی در تئاتر پا به عرصه هنر گذاشت. حضور در تلویزیون را از سال 1367 با یک نقش کوتاه آغاز کرد. با حضور در مجموعه های نوروز ۷۲، پرواز ۵۷ و جنگ ۷۷ به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. فعالیت سینمایی را سال 1388 با فیلم سینمایی طهران تهران تجربه کرد. نیکخواه سابقه حضور در آثار بسیاری از جمله سریال های چای نت، دنگ و فنگ روزگار، آقا و خانم سنگی، مرد دوهزارچهره، بزنگاه، مرد هزارچهره، به همین سادگی، فیلم های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و مجموعه های نمایش خانگی عطسه، شوخی کردم، ویلای من، قهوه تلخ و جیران را دارد.

غلامرضا نیکخواه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا