اخبار بازیگرانسریال ایرانی

معرفی سریال سایه باز جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی

سریال سایه باز تازه‌ترین سریال شبکه خانگی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی یاور است که به‌زودی در پلتفرم آپرا منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال سایه باز و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال سایه باز منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال سایه باز در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال سایه باز چه کسی است؟

سریال سایه باز ساخته علی یاور است.

خلاصه داستان و موضوع سریال سایه باز چیست؟

در خلاصه داستان سریال سایه باز آمده است:برزو شمس یک تاجر و برج‌ساز موفق است که به تازگی صاحب نوه‌ای شده و ظاهرا شادی او تکمیل شده اما درست در شب نام‌گذاری نوه او، شاهد حضور یکباره دوست صمیمی برزو پس از سال‌ها هستیم که زندگی مرد را دستخوش تغییرات بزرگی می‌کند و او را در دنیایی از معما‌ها و رازها سرگردان رها می‌کند.

اسامی بازیگران سریال سایه باز در نقش های اصلی چیست؟

مهدی هاشمی، همایون ارشادی، نیما شعبان نژاد، شکیب شجره، نازلی رجب پور، شقایق فراهانی، محمد نادری، شبنم قلی خانی، شاهد احمدلو، فاطمه گودرزی و … بازیگران سریال سایه باز هستند.

مشخصات سریال سایه باز

نام سریالسایه باز
کارگردانعلی یاور
تهیه کنندهعلی یاور
نویسندهعلی یاور
محصولایران و ترکیه
ژانردرام، معمایی و اجتماعی
تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۴۰۲
توزیع کنندهپلتفرم آپرا
تعداد قسمت ها12 تا 15 قسمت
خواننده تیتراژمحسن ابراهیم زاده

دانلود رایگان سریال سایه باز

سایه باز " class="index-title">

دانلود رایگان سریال سایه باز

سریال سایه باز از ۱۹ مهر ۱۴۰۲ در پلتفرم آپرا منتشر میشود. برای دیدن سریال سایه باز به این پلتفرم مراجعه کنید.

لیست بازیگران سریال سایه باز

  • مهدی هاشمی
  • همایون ارشادی
  • نیما شعبان نژاد
  • شکیب شجره
  • نازلی رجب پور
  • شقایق فراهانی
  • محمد نادری
  • شبنم قلی خانی
  • شاهد احمدلو
  • فاطمه گودرزی

شاهد احمدلو در سریال سایه باز شکیب شجره در سریال سایه باز شبنم قلی خانی در سریال سایه باز نیما شعبان نژاد در سریال سایه باز

عوامل سریال سایه باز

معرفی علی یاور کارگردان سریال سایه باز

علی یاور کارگردان این سریال پیش از این در فیلم‌های مشمشه، سینما خر و سریال عملیات رعد به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده و همچنین در سریال روزهای زیبا به عنوان بازیگر حضور داشته است.

سایه باز" class="index-title">

معرفی سریال سایه باز

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران این مجموعه از اواسط سال 1400 نیز آغاز و پس از تایید حضور بازیگران متخلف از سینما و تلویزیون در سریال سایه باز،فیلمبرداری این مجموعه در ایران نیز آغاز شد. در اوایل زمان فیلمبرداری و حتی دریافت مجوز علی یاور این مجموعه را با نام بازی انتخاب فیلمبرداری کرده بود که پس از اتمام زمان فیلمبرداری و مراحل نهایی دریافت مجوز پخش نام این مجموعه از بازی انتخاب به سایه باز تغییر کرد. سریال سایه باز یا همان بازی انتخاب عمده فیلمبرداری خود را در شهر های مختلف ایران و ترکیه نیز انجام داده است.

مراحل ضبط و تصویر برداری ابتدایی سریال ایرانی سایه باز در ایران آغاز و پس از ضبط چندین قسمت، ادامه سریال را در شهر های مختلف ترکیه فیلمبرداری نموده اند. این سریال بر خلاف تصویر عموم که ابتدا فکر می شد برای تلویزیون ساخته خواهد شد قرار است که در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردد.

معرفی سریال سایه باز

خلاصهٔ داستان سریال سایه باز

حتما درباره داستان این اثر کنجکاو هستید، در خلاصه سریال سایه باز آمده است که برزو شمس یک تاجر و برج‌ساز موفق است که به تازگی صاحب نوه‌ای شده و ظاهرا شادی او تکمیل شده اما درست در شب نام‌گذاری نوه او، شاهد حضور یکباره دوست صمیمی برزو پس از سال‌ها هستیم که زندگی مرد را دستخوش تغییرات بزرگی می‌کند و او را در دنیایی از معما‌ها و رازها سرگردان رها می‌کند.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال سایه باز

«سایه باز» با مجوز سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰ از سکوی صوت و تصویر آپرا پخش می‌شود. اگر درباره تعداد قسمت های سریال سایه باز کنجکاو هستید، باید بگوییم که ابتدا مجموعه قرار بود به صورت مینی سریال باشد اما سپس تعداد قسمت‌های آن 12 تا 15 قسمت 45 دقیقه‌ای اعلام شد.

تیزر سریال سایه باز

ساخت تیزر: بنیامین قُچاق

تیتراژ سریال سایه باز با صدای محسن ابراهیم زاده

بیوگرافی بازیگران سریال سایه باز

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی یکی از بازیگران بزرگ ایرانی است که تجربه کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی نیز دارد. او در 16 آذر 1325 به دنیا آمد و بازیگری جلو دوربین را از سال 1358 و فیلم زنده باد … شروع کرد و پیش از آن از سال 1348 فعالیت تئاتر انجام می‌داد. در واقع این هنرمند جزو بازیگران تاثیرگذار بعد اتقلاب بود. او در دومین اثر سینمایی خود یعنی مرگ یزدگرد نقش‌آفرینی چشمگیری داشت و با سریال سلطان و شبان در بین مخاطبان شناخته شد. مهدی هاشمی ابتدا همسر گلاب آدینه بازیگر محبوب ایرانی بود اما پس از جدایی با مهنوش صادقی ازدواج کرد.

از آثار معروف سینمایی این بازیگر باید به خارج از محدوده، تفنگ‌های سحرگاه، شکار خاموش، دو فیلم با یک بلیت، ناصرالدین‌شاه آکتور سینما، آقا یوسف، ضد گلوله، سیانور و انفرادی اشاره کنیم. او همچنین در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی با سریال‌های کوچک جنگلی، رقص پرواز، روزگار قریب، دردسرهای عظیم، گلشیفته و شبکه مخفی زنان خوش درخشید.

مهدی هاشمی از بازیگران سریال سایه باز

همایون ارشادی

همایون ارشادی بازیگر حرفه‌ای ایرانی متولد 5 فروردین سال 1326 است. او بازیگری را از سال 1373 و فیلم کاکادو در سینما آغاز کرد. اما این مرحوم عباس کیارستمی بود که آقای ارشادی را با فیلم طعم گیلاس خود به مخاطبان معرفی کرد. طعم گیلاس جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن را بدست آورد و همایون ارشادی را نیز تحت عنوان بازیگری درجه یک به جهان معرفی کرد. فیلم بعدی آقای ارشادی درخت گلابی بود که از آن استقبال شد. این بازیگر فعالیت تلویزیونی خود را نیز از سال 1377 با سریال همشاگردی‌ها شروع کرد. از  جمله آثار برجسته همایون ارشادی باید به فیلم‌های زندگی با چشمان بسته، ما همه گناهکاریم، ملکه، گناهکاران، بادبادک‌باز، آرمان‌شهر و سریال‌های باغ بلور، تا ثریا، رقص روی شیشه و مانکن اشاره کنیم.

همایون ارشادی

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان‌نژاد بازیگر ایرانی در خانواده‌ای هنر دوست و در 21 اردیبهشت 1366 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1383 و تئاتر شروع کرد و تمایل چندانی به حضور در تلویزیون نداشت تا اینکه در سال 1394 وقتی رامبد جوان دنبال شخصیت خاصی می‌گشت، به او معرفی شد و با کاراکتر نیما کار خود را در خندوانه شروع کرد. این برنامه سکوی پرتابی عالی برای آقای شعبان نژاد بود به طوری که پس از آن در آثاری همچون فیلم‌های بعد از اتفاق، لب خط، سریال‌های رهایم نکن، دوپینگ، هیولا، رازبقا و خون سرد حضور پیدا کرد.

نیما شعبان نژاد

شکیب شجره

شکیب شجره بازیگر ایرانی متولد 1 شهریور 1368 است. او بازیگری را از دوران دانشجویی و شاید قبل از آن شروع کرد و قدم اولش تئاتر بود. سپس دوره‌های مختلفی همچون دوره رقص و دلقکی نیز گذراند و نخستین بار با نقش داوود بیزاکودیل در سریال هیولا به مخاطبان معرفی شد. در همان سال آقای شجره را در فیلم معروف فیلم خوب، بد جلف : ارتش سری دیدیم که هنرمندانه در آن عمل کرد. او همچنین خالق متد بازیگری خاص EMintera است که در وزارت ارشاد ایران به نام او ثبت شد. این هنرمند این روزها به خوبی در رئالیتی‌ شوهایی همچون پدرخوانده و ارتش سری حضور داشته است و از آثار معروف او باید به فیلم‌های عروسی مردم، خائن کشی و انفرادی اشاره کنیم.

شکیب شجره

نازلی رجب پور

نازلی رجب پور بازیگر ایرانی متولد 18 شهریور 1368 است. او بازیگری را از سال 1392 با سریال ستایش 2 شروع کرد. او در آثاری همچون تله فیلم‌های سرزمین فصلهای گرم و ترانه‌ی باران نیز حضور داشت و در فیلم سم پاشی علی یاور نیز با او همکاری کرده بود. نام این بازیگر در بین بازیگران اصلی سریال سایه باز آمده است.

نازلی رجب پور

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا