اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

فیلم سم پاشی با هنرنمایی امیر اقایی در نوبت اکران قرار گرفت

فیلم سم پاشی اثری اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی علی یاور و تهیه کنندگی محمدعلی سجادی محصول سال 1398 است که به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم سم پاشی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم سم پاشی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم سم پاشی چه کسی است؟

کارگردان فیلم سم پاشی علی یاور است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم سم پاشی چیست؟

داستان فیلم سم پاشی روایت خانواده ای است که درگیر چالشی بزرگ شده اند. این چالش زندگی همه آنها را تحت الشعاع قرار داده است……

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم سم پاشی چیست؟

امیر آقایی، امیر جعفری، لیلا اوتادی، رضا یزدانی، مهدی ماهانی، بهرام بهرامیان، مهتاج نجومی، نازلی رجب پور و هدیه بازوند بازیگران اصلی فیلم سم پاشی هستند.

مشخصات فیلم سم پاشی

نام فیلمسم پاشی
کارگردانعلی یاور
تهیه کنندهمحمدعلی سجادی
نویسندهعلی یاور
پخش کننده جهانیموسسه بین المللی هنر هفتم
ژانراجتماعی
تاریخ‌های انتشار
 به زودی
مدت زمان
90 دقیقه

دانلود رایگان فیلم سم پاشی

دانلود رایگان فیلم سم پاشی

دانلود فیلم سم پاشی، هنوز امکان پذیر نیست زیرا اکران عمومی نشده و دانلود قانونی فیلم سم پاشی یا دانلود رایگان فیلم سم پاشی بعد از پخش آن در شبکه نمایش خانگی امکان پذیر است.

لیست بازیگران فیلم سم پاشی

  • امیر آقایی
  • امیر جعفری
  • لیلا اوتادی
  • رضا یزدانی
  • مهدی ماهانی
  • بهرام بهرامیان
  • مهتاج نجومی
  • نازلی رجب پور
  • هدیه بازوند

عوامل فیلم سم پاشی

  • کارگردان: علی یاور
  • تهیه‌کننده: محمدعلی سجادی
  • نویسنده: علی یاور
  • موسیقی: آرمان موسی پور
  • فیلم‌بردار: مجید گل سفیدی
  • تدوین‌گر: کاوه ایمانی
  • برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:رضا شریفی
  • طراح صحنه و لباس: محسن غلامی
  • طراح گریم: امید گل زاده
  • صدابردار: سامان شهامت
  • مدیر تولید : مجتبی علیشاه

معرفی محمدعلی سجادی ؛ تهیه کننده فیلم سم پاشی

محمدعلی سجادی که تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارد، فیلم های طلاقم بده به خاطر گربه ها، تمرینی برای اجرا، شوریده، جنایت، رنگ‌شب، بازجویی یک جنایت و … را کارگردانی کرده است. آقای محمدعلی سجادی کارگردان، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و تدوینگر خوب کشورمان در کارنامه خود جوایزی چون دیپلم افتخار بهترین تدوین از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مخمصه، نامزد جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم قاهره برای فیلم جنایت، کاندید بهترین تدوین از سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بازیگر و… را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

معرفی فیلم سم پاشی

«سم پاشی» مضمونی اجتماعی دارد و از نگاهی نو و متفاوت به معضلات روز جامعه پرداخته است.
علی یاور دو سریال رسانه خانگی «سایه باز» و سریال تلویزیونی «بندر امن» را در نوبت پخش دارد که بزودی پخش خواهند شد.

معرفی فیلم سم پاشی

خلاصه داستان فیلم سم پاشی

داستان فیلم سم پاشی روایت خانواده ای است که درگیر چالشی بزرگ شده اند. این چالش زندگی همه آنها را تحت الشعاع قرار داده است……

تاریخ انتشار فیلم سم پاشی

پروانه نمایش فیلم سینمایی «سم‌پاشی» صادر شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «سم‌پاشی» به نویسندگی و کارگردانی علی یاور و تهیه‌کنندگی محمدعلی سجادی، این فیلم در نوبت اکران قرار گرفت.

فیلم سم پاشی در جشنواره داکا

فیلم سینمایی «سم پاشی» به نویسندگی و کارگردانی علی یاور
و تهیه کنندگی محمد علی سجادی در اولین حضور بین المللی اش در جشنواره داکا در بخش سینمای جهان پذیرفته شد.

این جشنواره که از ۱۲ تا ۲۲ ژانویه در شهر داکا برگزار می‌شود در بين مهم ترين رويدادهاي سينمايي قاره آسيا و پنج رويداد مهم سينمايي خاورميانه قرار گرفته است.

تیزر فیلم سم پاشی

ساخت تیزر: حسین رسولیان

بیوگرافی بازیگران فیلم سم پاشی

امیر آقایی

امیر آقایی متولد مرداد ماه 1354 در ارومیه، هنرپیشه، عکاس، نقاش و نویسنده است. سال 1380 با مجموعه خاک سرخ وارد تلویزیون شد. فیلم سینمایی ارتفاع پست نخستین تجربه سینمایی او بود. با سریال اولین شب آرامش در سال 1384 به شهرت رسید. او به عنوان فیلمنامه نویس در فیلم سینمایی آرمان شهر ساخته حسن ناظر حضور داشته است. مجموعه اشعار او با نام بیدها در باد سال 1389 توسط «انتشارات حوض نقره» منتشر شد.

امیر آقایی

امیر جعفری

امیر جعفری متولد شهریور ماه1353 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان فرا گرفت. فیلم سینمایی نان عشق موتور 1000 در سال 1380 نخستین تجربه سینمایی اش بود. سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد.مجموعه های کمربندها را ببندیم، من یک مستاجرم، برای آخرین بار، میوهٔ ممنوعه، چاردیواری، زیر هشت، توطئه فامیلی، شیدایی، چک برگشتی و تعبیر وارونه یک رؤیا از دیگر کارهای جعفری در تلویزیون هستند. او همچنین در آثار دیگری از جمله فیلم های سینمایی بی پولی، کیفر، نفوذی، زاپاس، اکسیدان، زیرنظر، گشت ٣، مجموعه های نمایش خانگی شهرزاد 2 و 3 ، ممنوعه، جیران و یاغی (که هر دو بصورت اختصاصی از فیلیمو پخش میشوند) حضور داشته است.

امیر جعفری

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد ماه 1362 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران ، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1381 با بازی در فیلم سینمایی چشمان سیاه آغاز کرد. او سال 1383 با مجموعه مهر و ماه وارد تلویزیون شد. لیلا اوتادی سال ۱۳۹۳ مجموعه شعری با عنوان “در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست” به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد.

لیلا اوتادی

رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده، نوازنده، آهنگساز و هنرپیشه اهل تهران است. او از نوجوانی موسیقی کار می کند. تخصّص او در نواختن گیتار به ویژه گیتار الکتریک است. اشعار ترانه های او بطور عمده درون مایهٔ اجتماعی و نوستالژیک هستند. از جمله آهنگسازی های او می توان به فیلم های حکم (۱۳۸۳)، رئیس (۱۳۸۵)، محاکمه در خیابان (۱۳۸۷)، طهران تهران (۱۳۸۸)، ۳۶۰ درجه (۱۳۹۳)، خوک (۱۳۹۶) و فیلم مستند حکم رئیس (۱۳۸۸) اشاره کرد.

رضا یزدانی

مهتاج نجومی

مهتاج نجومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.وی در سال ۱۳۵۴ در رشته کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما فارغ التحصیل شد. او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۴ با گروه شاهین سرکیسیان و همکاری با تلویزیون را از سال ۱۳۵۴ به عنوان کارگردان تلویزیونی و سپس بازیگری شروع کرد. همچنین وی فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۸ با بازی نقش کوتاهی در فیلم گاو آغاز کرد. او در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله ساعت شلوغی، شوریده، بوی گل سرخ، بوی کافور، عطر یاس، در کمال خونسردی و به من نگاه کن ایفای نقش داشته است.

مهتاج نجومی

هدیه بازوند

هدیه بازوند متولد 1366 ،در کرمانشاه، فارغ التحصیل رشته معماری، هنرپیشه است. بازیگری را از سریال نمایش خانگی هشتگ خاله سوسکه آغاز کرد. او در مجموعه تلویزیونی نون خ، فیلم سینمایی آنجا همان ساعت و مجموعه های نمایش خانگی بی گناه و راز بقا حضور داشته است.

هدیه بازوند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا