اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم سینمایی بعد از رفتن با هنرنمایی صابر ابر

فیلم بعد از رفتن اثری درام اجتماعی به کارگردانی امیرحسین همتی است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم بعد از رفتن و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم بعد از رفتن منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم بعد از رفتن چه کسی است؟

کارگردان فیلم بعد از رفتن امیرحسین همتی است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم بعد از رفتن چیست؟

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش بعد از مدت‌ها دوری به زادگاهش باز می‌گردد و به دنبال گمشده‌اش است…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم بعد از رفتن چیست؟

صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی ها، بهرام شاه محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی، حامی ترابی بازیگران فیلم بعد از رفتن هستند.

مشخصات فیلم بعد از رفتن

نام فیلمبعد از رفتن
نویسنده و کارگردانرضا نجاتی
تهیه کنندهمحمود بابایی
موسیقیمسعود سخاوت‌دوست
ژانردرام اجتماعی
توزیع کنندهشهر فرنگ
تاریخ‌های انتشار
بهمن ۱۴۰۱ (فجر)
۲۵ مرداد ۱۴۰۲
مدت زمان
۹۰ دقیقه

دانلود رایگان فیلم بعد از رفتن

دانلود رایگان فیلم بعد از رفتن

دانلود فیلم بعد از رفتن، هنوز امکان پذیر نیست زیرا قرار است 18 مرداد 1402 اکران شود و دانلود قانونی فیلم بعد از رفتن یا دانلود رایگان فیلم بعد از رفتن بعد از پخش آن در شبکه نمایش خانگی امکان پذیر است.

لیست بازیگران فیلم بعد از رفتن

  • صابر ابر
  • سارا بهرامی
  • پوریا رحیمی سام
  • پانته آ پناهی ها
  • بهرام شاه محمدلو
  • احترام برومند
  • روشنک گرامی
  • یسنا میرطهماسب
  • خسرو احمدی
  • حامی ترابی

بازیگران فیلم بعد از رفتن

عوامل فیلم بعد از رفتن

  • تهیه کننده: محمود بابایی
  • نویسنده و کارگردان: رضا نجاتی
  • مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض
  • تدوین: عماد خدابخش
  • مشاور کارگردان: امیرحسین عسگری
  • طراح صحنه: امیرحسین حداد
  • آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
  • مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی
  • جلوه‌های ویژه بصری: محمد برادران
  • مدیر تولید: امیر نشاط
  • طراحی و ترکیب صدا: زهره علی اکبری
  • طراح گریم: مهدی صیاد
  • طراح لباس: چکامه میرخانجانی
  • عکاس: حسن شجاعی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی
  • برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمیدرضا غفارزاده
  • منشی صحنه: غزل رشیدی

صحبت‌های عوامل فیلم در جشنواره فجر ۱۴۰۱

محمود بابایی | تهیه‌کننده:

  • تلاش کردیم با وقت کمی که داشتیم یک فیلم خوب بسازیم، فکر می‌کنم ما آخرین گروهی بودیم که برای حضور در جشنواره فیلم تولید کردیم در واقع فیلم ۶ آذر ماه کلید خورد.

رضا نجاتی | کارگردان بعد از رفتن:

  • نگارش این فیلم ۳ سال زمان برد، در این مدت اتفاقات زیادی رخ داد و در نهایت این فیلم به مرحله تولید رسید.
  • ما در هر پلانی که می‌گیریم به سینما فکر می‌کنیم و حضور متخصصان به این امر کمک می‌کند. هیچ وقت فکر نمی‌کردم در فیلم اول خود اینقدر ریسک پذیر باشم.
  • مهم‌ترین مساله این است که مخاطب به این فکر کند که آیا آرش می‌رود و یا می‌ماند. مهم‌ترین چالش این روزهای فیلمسازان چالش بازیگر است و ما نیز دچار این چالش بودیم. درباره بازیگران فیلم هم باید بگویم صابر ابر با آقای بابایی آشنا بود و وقتی یک بازیگر چهره انتخاب می‌کنید دیگر بازیگران حرفه‌ای نیز به تیم تولید اعتماد می‌کنند.
  • فیلم قابلیت تبدیل شدن به فیلم کوتاه را نداشته و به خوبی می‌توانست یک فیلم بلند سینمایی باشد. روز اول مراجعه به دفتر آقای بابایی، گفتم می‌خواهم تلاش کنم یک فیلم شریف تولید کنم. می‌خواستم کمی از جریان امروز سینمای ایران فاصله بگیرم.

معرفی فیلم بعد از رفتن

فیلم سینمایی «بعد از رفتن» یک درام اجتماعی با نگاهی تازه به مسائل روز جامعه است که برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

بازیگران مطرح و آشنای سینما بر جذابیت این فیلم افزوده اند،بازی صابر ابر در نقش(آرش)که نقش اصلی و محوری این داستان است و انتقال عالی حس های مختلف و شخصیت پردازی این کاراکتر مخاطب را درگیر موضوع می کند.
تدوین فیلم در اوایل فیلم ریتم کندی دارد، تدوین، داستانی و ساده پیش می‌رود ولی در بعضی سکانس ها تدوین با کات های سریع سعی در انتقال ضربتی اطلاعات به تماشاگر دارد.
با اینکه ریتم کند پیش میرد ولی استفاده از تصاویر بصری زیبا نمی گذارد حوصله مخاطب سر برود و خسته شود.
استفاده از فضای سیرک و نقش برادر زن در لباس دلقک نمادی از بازی دادن ،نیرنگ و گمراه کردن آرش است، این لوکیشن برای این قصه یکی از بهترین انتخاب های کارگردان می باشد و مفهوم زندگی آرش که بازیچه دست برادر زنش شده است را به خوبی نشان داده است.
تصویر قاب زیبای ابتدای فیلم بر جذابیت بصری اش افزوده تصویر دریا با خط افقی و مردی که تنها روی صندلی نشسته، نشان دهنده آرامش شخصیت،مردی که زخم خورده از سرزنش پدر تا بی مهری همسراست و با استفاده از نور و تغییر فضا کارگردان به خوبی ریتم کند را که شاید نشانه تفکر شخصیت اصلی است نشان داده و شاید این آرامش قبل از طوفان است…
سناریو و داستان فیلم پیچیدگی خاصی ندارد و ملودرامی درباره روابط و مشکلات اعضای خانواده که گاهی منجر به سالها رنج دوری و تنهایی برای اعضای یک خانواده می‌ شود.
بقیه بازیگران تیپ هستند و شخصیت پردازی خاصی نشده اند ولی بازی حامی ترابی در نقش (فرشاد)و نقش پدر و مادر در عین کوتاهی ولی عالی ظاهرشده ،باورپذیری خوبی به مخاطب می‌دهد.
از نقاط قوت داستان پایان بندی است که حقایق با رفتن کاوه (برادر زن) و جمع شدن سیرک روشن می شود و انتخاب کارگردان عالی بوده برای این صحنه در انتها اطلاعات رگباری به مخاطب گفته می شود و تقریبا سرنوشت شخصیت های قصه مشخص می شود، دیالوگ مفهومی مونا(سارا بهرامی) علت رفتن رو روشن کرد (خسته شدم برای اینکه ابزاری بشم برای پر کردن جای خالی عشق سابقت…)و بازیچگی او را نشان داد.
این فیلم که اولین ساخته بلند آقای نجاتی است توانست رضایت مخاطب را داشته باشد و نگذارد تا انتها مخاطب سالن را ترک کند.

معرفی فیلم بعد از رفتن

نکات فیلم

  • ترکیب بازیگران فیلم بعد از رفتن کنجکاوی‌ برانگیز است. از حضور صابر ابر و سارا بهرام تا پانته‌آ پناهی‌ها و یسنا میرطهماسب نشان می‌دهد با یک تولید حرفه‌ای روبرو هستیم.
  • سابقه تهیه‌کننده که سال گذشته فیلم پر لوکیشن بدون قرار قبلی را تولید کرده بود این نوید را می‌دهد که بعد از رفتن هم دارای ساختار حرفه‌ای باشد و از همین رو یکی از امید‌های جشنواره امسال است.

داستان فیلم بعد از رفتن

بعد از رفتن داستان داستان زندگی آرش (صابر ابر) است که زندگی‌اش در تهران با شکست مواجه شده و بعد از جدایی از همسرش (سارا بهرامی) و همچنین شکراب شدن رابطه‌اش با خانواده‌اش(با بازی بهرام شاه‌محمدلو در نقش پدر) به شهری بندری (کیش) رفته تا به دور از آشنایان به زندگی خود با پسرش ادامه دهد. رابطه آرش با برخی از مردم محلی کیش هم نشان از تشکیل یک نوع جدیدی از زندگی برای او است.

آرش با محبوبه(با بازی پانته‌آ پناهی‌ها) که زنی میانسال است رابطه خوبی برقرار کرده است تا او را جایگزین خانواده خود کند، داستان از ساحل جزیره کیش شروع می‌شود و آرش را در حالی که کسب و کاری برای خود دارد نشان می‌دهد.

در ادامه فیلم اتفاقاتی متفاوت باعث تصمیم آرش برای بازگشت به تهران شده و داستان اصلی از این نقطه آغاز می‌شود، «بعد از رفتن» زندگی آرش را در حاله‌ای از ابهام برای مخاطب روایت کرده و قصد دارد تا با حل کردن معماهای مختلف داستان را پیش ببرد، معماهایی که اکثرشان در دیدار میان آرش و همسرش پاسخ داده می‌شود.

تاریخ اکران فیلم بعد از رفتن

فیلم سینمایی «بعد از رفتن» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی یک درام عاشقانه‌- معمایی است که قرار است از چهارشنبه ۲۵ مردادماه اکران خود را توسط پخش شهرفرنگ و با شعار «عشق برمی‌گرده…» در سینماهای سراسر کشور آغاز کند.

پوستر فیلم بعد از رفتن

طراحی پوستر این فیلم که از تولیدات باشگاه فیلم اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی است، توسط محمد شکیبا و طراحی لوگو آن توسط محمود آراسته انجام شده است.

پوستر فیلم بعد از رفتن

پوستر فیلم بعد از رفتن

تیزر فیلم بعد از رفتن

بیوگرافی بازیگران فیلم بعد از رفتن

صابر ابر

صابر ابَر (زاده ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در ۲۶ امین جشنواره فیلم فجر شد.

صابر ابر

سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد بهمن ماه 1361 در اصفهان، فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از 9 سالگی با حضور در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. سال 1388 با بازی در فیلم ایرانی-فرانسوی تهرون وارد سینما شد. سریال فرات در سال 1390 اولین تجربه تلویزیونی او بود.

سارا بهرامی

پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها بازیگر و منشی صحنه اهل کشور ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته است. از افتخارات او برنده شدن دیپلم افتخار بخش بین الملل جشنواره فجر برای فیلم “خانوم” است. پناهی ها در فیلم های سینمایی دیگری همچون آااادت نمی کنیم، لاک قرمز، من دیگو مارادونا هستم و اروند حضور داشته است.

پانته آ پناهی ها

احترام برومند

احترام السادات برومند یزدی معروف به احترام برومند مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی است. او مجری برنامهٔ کودک تلویزیون ایران پیش از پیروزی انقلاب بود. او از سال ۱۳۴۶ با برنامه کودک در تلویزیون فعالیت هنری خود را آغاز کرد و به مدت ۱۱ سال یعنی تا سال ۱۳۵۸ به این فعالیت ادامه داد.پس از انقلاب چند نوار قصه برای بچه ها منتشر کرد و همچنین در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۳) ساخته رسول صدرعاملی نقشی فرعی داشت. او پس از سال ها دوری از صحنه در نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری در جشن انجمن تئاتر کودک و نوجوان حضور یافت.

احترام برومند

روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد اول مهر ۱۳۶۲ و بازیگر سینما و تلویزیون است.وی فعالیت هنری و بازیگری خود را با حضور در سریال فاصله ها آغاز نمود.اوج کار روشنک گرامی در فیلم سینمایی قاعده تصادف بود که آن فیلم در جشنواره فجر 31 برنده جوایز متعددی شد و در آن فیلم به خوبی دیده شد.او همچنین در فیلم سینمایی هلن نیز ایفای نقش داشته است.

روشنک گرامی

یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب متولد 28 فرودین 1378، هنرپیشه است. پدرش مجتبی میر طهماسب مستندساز، فیلم بردار و صدا برادار است. بواسطه آشنایی پدرش با باران کوثری به هومن سیدی معرفی شد و پس از قبولی در تست بازیگری برای فیلم سینمایی سیزده انتخاب شد. در کنار بازیگری او در زمینه ورزش و موسیقی نیز فعالیت میکند. یسنا میرطهماسب در فیلم های سینمای سیزده 13، لانتوری، تابستان داغ، درساژ، بعد از اتفاق و سریال نمایش خانگی ملکه گدایان، ایفای نقش کرده است.

یسنا میرطهماسب

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا