اخبار بازیگرانسریال ایرانی

معرفی رئالیتی شو ضد جدیدترین ساخته سعید ابوطالب با اجرای مجید واشقانی

رئالیتی‌شو ضد به کارگردانی سعید ابوطالب محصول سال 1402 است که از بستر تماشاخونه در اختیار مخاطبان قرار گیرد. در این مطلب، خبرهای مربوط به رئالیتی شو ضد و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل رئالیتی شو ضد منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان رئالیتی شو ضد چه کسی است؟

کارگردان رئالیتی شو ضد سعید ابوطالب است.

رئالیتی شو ضد چیست؟

رئالیتی شو ضد نیز مانند سایر ساخته‌های سعید ابوطالب دارای جبهه‌های متفاوتی است که شرکت‌کنندگان بر اساس نقشی که به آن‌ها داده می‌شود باید به بازی کردن بپردازند و سعی بر این داشته باشند تا اعضاء تیم خود را در طول بازی پیدا کنند و در نهایت پیروز مسابقه شوند.

اسامی بازیگران حاضر در رئالیتی شو ضد چیست؟

بهنام تشکر، بهار قاسمی، امیرحسین رستمی، علی صبوری، امیر مهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و … در این مسابقه نمایش خانگی حضور دارند.

مشخصات رئالیتی شو ضد

نام مسابقهضد
تهیه کننده و کارگردانسعید ابوطالب
گردانندهمجید واشقانی
ژانرمسابقه ای
انتشار
یکشنبه ها ساعت ۲۰:۰۰
توزیع‌کنندهتماشاخونه

دانلود رئالیتی شو ضد

رئالیتی شو ضد کاری است از پلتفرم تماشاخونه که یکشنبه ها ساعت ۲۰:۰۰ هر هفته پخش میگردد.

لیست بازیگران حاضر در رئالیتی شو ضد

  • امیر مهدی ژوله
  • آرمین رحیمیان
  • نیما شاهرخ شاهی
  • خداداد عزیزی
  • آشا محرابی
  • بهار قاسمی
  • حسین رفیعی
  • سیروس همتی
  • رزیتا غفاری
  • نادر فلاح
  • امیرحسین رستمی
  • الیکا عبدالرزاقی
  • کمند امیرسلیمانی
  • هومن خیاط
  • بهنام تشکر
  • مجتبی پوربخش
  • امیر کاظمی
  • علی صالحی
  • حدیث میرامینی
  • امیرحسین مدرس

بازیگران حاضر در رئالیتی شو ضد

عوامل رئالیتی شو ضد

  • نویسنده و کارگردان: سعید ابوطالب
  • گرداننده: مجید واشقانی

معرفی کارگردان رئالیتی شو ضد

فیلم‌ساز، مستندساز و سیاست‌مدار ایرانی، سعید ابوطالب، در تاریخ 3 آذر ماه 1348 درشهر تهران چشم به جهان گشود. وی سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نیز داد. سعید ابوطالب در زمینه مستندسازی و فیلم‌سازی بسیار فعال بوده است اما آنچه که او را به شهرت رساند، مسابقه‌ها و رئالیتی‌شوهای اخیر او است که سر و صدای بسیاری بر پای کرده‌اند. او ابتدا با رالی ایرانی 1 و 2 شروع کرد و سپس به تولید شام ایرانی پرداخت. اما نقطه عطف کارنامه هنری او، بازی شب‌های مافیا بود که به یکباره بسیار محبوب و پرطرفدار شد. پس از آن نیز سعید ابوطالب مسابقه پدرخوانده را تولید کرد که آن نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت. حالا وی دست به تولید رئالیتی شو جدیدی به اسم ضد، زده است که انتظار اثری خوب از او داریم.

مجید واشقانی؛ مجری مسابقه ضد

بازیگر خوش‌صدا و توانای سینما و تلویزیون ایران، مجید واشقانی، در تاریخ 6 خرداد ماه سال 1350 در شهر تهران متولد شده است. مجید واشقانی کار خود را با حضور در کلاس‌های بازیگری امین تاریخ در بین سال‌های 1377 تا 1378 شروع کرد. وی برخلاف کارنامه هنری خود، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد.

مجید واشقانی در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری حضور داشته است اما از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به ماتادور، انقلاب زیبا، هوش سیاه و سریال پلیسی و محبوب میکائیل اشاره کرد. البته مجید واشقانی در چند سال اخیر به صورت پیوسته در رئالیتی شو‌هایی مانند شب‌های مافیا، جوکر و پدرخوانده حضوری درخشان داشته است و این امر، موجب محبوبیت بیشتر او در بین طرفدارانش شده است. حالا او در جدیدترین اثر سعید ابوطالب، رئالیتی شو ضد، حضور دارد اما اینبار به عنوان مجری برنامه!

معرفی رئالیتی شو ضد

رئالیتی شو ضد، جدیدترین برنامه مسابقه‌ای تولید شده در شبکه نمایش خانگی است. تولید این برنامه جذاب و هیجان‌انگیز در سال 1402 صورت گرفته است. این رئالیتی شو مخصوص شبکه نمایش خانگی تولید شده است و بر روی پلتفرم تماشاخونه، پخش خواهد شد.

در رئالیتی شو ضد، 30 نفر از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و سایر سلبریتی‌ها در گروه‌های 10 نفره به مسابقه با یکدیگر خواهند پرداخت و در مرحله پایانی، چهره‌های برتر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. داستان رئالیتی شو ضد بسیار نزدیک به بازی شب‌های مافیا است با این تفاوت که در این مسابقه بر خلاف مافیا، مفهوم شب و روز وجود ندارد. داستان این مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز به سال 1986 برمی‌گردد. زمانی که در شهر زیبای پاریس، تعدادی گردشگر توسط جاسوس‌ها ربوده می‌شوند! حالا باید شاهد مجادله و مذاکره میان دو گروه جاسوس‌ها و ضدجاسوس‌ها باشیم. در این سریال نمایش خانگی، گفت‌وگوها بسیار مهم هستند و شرکت‌کنندگان باید به تحلیل صحبت یکدیگر بپردازند. در رئالیتی شو ضد نیز همانند سایر مسابقه‌های سعید ابوطالب، مفهوم‌هایی وجود دارد. مفهوم‌هایی مانند شلیک، ملاقات، درخواست بازداشت، خواب‌زدگی، درخواست مبادله و … .

معرفی شخصیت‌های رئالیتی شو ضد

رئالیتی شو ضد نیز مانند سایر ساخته‌های سعید ابوطالب دارای جبهه‌های متفاوتی است که شرکت‌کنندگان بر اساس نقشی که به آن‌ها داده می‌شود باید به بازی کردن بپردازند و سعی بر این داشته باشند تا اعضاء تیم خود را در طول بازی پیدا کنند و در نهایت پیروز مسابقه شوند. بازی از دو ساید کلی تشکیل شده است؛ ساید سفید که شامل ضدجاسوس‌ها، گروگان‌ها می‌باشد و ساید سیاه که همان جاسوس‌ها هستند. البته هر کدام از این سایدها خود به زیر مجموعه‌هایی تقسیم می‌شوند.

ضدجاسوس‌ها از یک تیم سه نفره تشکیل شده‌اند؛ یک سرگرد و دو مامور که هر کدام از مامورها مسلح به یک اسلحه هستند. همچنین در ساید سفید بازی دو توریست و دو گروگان نیز داریم اما ربطی به ضدجاسوس‌ها ندارند. در مقابل، جاسوس‌ها نیز از یک تیم سه نفره تشکیل شده‌اند؛ یعنی یک سرتیم و دو جاسوس که همگی آن‌ها مسلح هستند. نکته جالب در مورد رئالیتی شو ضد، این است که افراد ساید سیاه یکدیگر را نمی‌شناسند و دو جاسوس بازی به واسطه کلمه رمزی که دارند باید در روز معارفه همدیگر را پیدا کنند. اما سرتیم جاسوس‌ها این کلمات رمز را نمی‌داند و برای پیدا کردن یاران خود باید بسیار دقت کند.

آموزش بازی ضد

در “ضد” شامل مواردی مانند گفتگو، شلیک، درخواست بازداشت، ملاقات، درخواست مبادله و خواب زدگی است. سعید ابوطالب و تیم خلاق او تمام این جزئیات را با دقت طراحی کرده‌اند.

مثل اکثر بازی های مافیایی ما در این بازی با دو ساید کلی رو به رو خواهیم بود. البته که یکی از ساید ها به چند زیربخش تقسیم خواهد شد:

  • ساید سفید: ضدجاسوس، گروگان ها و توریست ها
  • ساید سیاه: جاسوس ها

این بازی به سبک سناریوهای روسی طراحی شده است و شب ندارد. پلیرها وظیفه دارند در هر سایدی که هستند یارهای خود را در طول روز پیدا کنند.

ضدجاسوس ها

ضدجاسوس ها در واقع یک تیم سه نفره هستند و اعضای آن ها به شرح زیر می باشد:

  • ۱ سرگرد
  •  ۲ مامور ضدجاسوس

مامورها مسلح هستند و هر کدام یک اسلحه دارند.

توریست ها و گروگان ها

در محیط بازی دو توریست و دو گروگان داریم. این ها جزو ساید سفید بازی محسوب می شوند اما هیچ ارتباطی با ضدجاسوس ها ندارند.

جاسوس ها

جاسوس ها یک تیم سه نفره را تشکیل می دهند که چیدمان آن ها به شرح زیر می باشد:

  •  ۱ سرتیم
  • ۲ جاسوس

همانطور که گفته شد بازی به کلی وضعیت شب نداشته و جاسوس ها یکدیگر را نمی شناسند! ۲ جاسوس یک کلمه رمز بسیار مهم دارند و باید به واسطه همین کلمه در روز معارفه یکدیگر را پیدا کنند. در ساید جاسوس ها توجه به این نکات ضروری است:

  • سرتیم جاسوس ها کلمه رمز را نمی داند و نمی تواند به راحتی یاران خود را پیدا کند.
  • سرگرد شهر کلمه رمز را می داند و می تواند به واسطه آن سرنخی از جاسوس ها پیدا کند.
  • تمامی افراد ساید سیاه مسلح هستند.

روند بازی

پلیرها باید به صورتی نوبتی صحبت کرده و شواهد خود را ارائه دهند. هر کدام از پلیرها یکی از چهار کار زیر را می تواند انجام دهد:

  • درخواست حکم جلب
  • ملاقات
  • مبادله
  • شلیک

نکته بسیار مهم: هر کدام از پلیرها برای هر یک از موارد بالا تنها یک کوپن دارند و باید در استفاده از کوپن خود نهایت دقت را به خرج دهند.

استعلام وضعیت

در سناریوی این بازی، استعلام وضعیت تنها یک بار امکان پذیر است و آن زمانی است که زندان شهر پر شده باشد. این استعلام توسط گرداننده انجام خواهد شد.

درخواست حکم جلب

هر پلیر می تواند یکی از پلیرهای بازی را انتخاب کرده و برای او حکم جلب صادر کند. با این کار،‌ پلیر مشکوک برای اجماع معرفی شده و در صورت کسب آرای مورد نیاز به زندان منتقل خواهد شد.

ملاقات

در صورتی که کسی در زندان باشه هر کس می تواند در نوبت خودش درخواست ملاقات با او بدهد. در این گفت و گو ساید زندانی توسط گرداننده گفته خواهد شد و دروغ گویی در این ملاقات آزاد می باشد.

مبادله

پلیر با انتخاب این گزینه می توانند یکی از زندانیان را با یکی از پلیرهای بازی مبادله کند. این مبادله یک تبصره بسیار مهم دارد و برای انجام آن گروگان بودن یکی از آن دو نفر ضروری می باشد.

شلیک

فرد در صورت مسلح بودن می تواند اعلام کند که قصد شلیک دارد. شلیک دو تبصره بسیار مهم دارد:

  • شلیک حتما باید به فردی برخورد کند که در ساید مقابل شلیک کننده قرار دارد در غیر این صورت فایر بک شده و خود شخص باید بازی را ترک کند.

زمان پخش و تعداد قسمت های رئالیتی شو ضد

تعداد قسمت های رئالیتی شو ضد، 15 اپیزود اعلام شده است. بر اساس اطلاعات موجود، مدت زمان هر قسمت این رئالیتی شو جذاب و دیدنی در حدود 90 دقیقه است و یکشنبه هر هفته راس ساعت 20، به صورت رایگان در پلتفرم نمایش خانگی تماشاخونه، پخش خواهد شد.

واکنش‌ها به سبک اجرای مجید واشقانی در رئالیتی‌شو ضد

سعید ابوطالب در ادامه ساخت رئالیتی‌شوهایی بر پایه بازی مافیا ، رئالیتی شو «ضد» را با حضور مجید واشقانی به عنوان گرداننده وارد مرحله تولید کرد. در این رئالیتی‌شو واشقانی در قامت کاراکتری به به نام «ضد» کنترل بازی را دردست دارد. او این کاراکتر را کاملا جدی و خشن گرفته از همین رو در طول بازی اخم بر ابرو دارد و با تحکم خاصی با شرکت‌کننده‌ها حرف می‌زند. او در واقع نقش یک مامور ضد جاسوسی را بازی می‌کند از همین رو زمانی‌که یکی از شرکت‌کننده‌ها او را با نام «آقای واشقانی» خطاب قرار میدهد، با تحکم به او می‌گوید :« من ضد هستم ، واشقانی چه خری است؟»

سبک متفاوت مجید واشقانی در اجرا و گردانندگی رئالیتی‌شو «ضد» واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. در فضای مجازی و البته در صفحه شخصی واشقانی ، مخاطبان و دنبال کننده‌ها با ثبت نظرات خود به این ماجرا واکنش‌های متفاوتی داشته‌اند.

واشقانی پیش از شروع قسمت اول «پدر خوانده 2» تصویری از خود در این رئالیتی‌شو را منتشر کرد، در ذیل این پست یکی از دنبال کننده‌های او بدون توجه به اینکه پست منتشر شده مربوط به پدرخوانده است و ربطی به «ضد» ندارد این نظر را ثبت کرده و نوشته است :«کاشکی گرداننده ضد نمی‌شدید ، به شدت اجراتون ضعیفه» این کامنت را 373 نفر لایک کرده‌اند و تعدادی هم در واکنش به آن نظر داده‌اند.

یکی از دنبال کننده‌ها نوشته :«واشقانی در ضد گرداننده نیست و در حین بازی حواسش به تمام روند بازی و فکت‌ها هست. کمتر کسی می‌تواند چنین نقشی را هندل کند.» دنبال کننده دیگری نیز در تکمیل این نظر نوشته است :«ایشون توی ضد گرداننده نیستند. توضیح دادند ضد یک شخصیت تلخ و سرده که آقای واشقانی بازیشون می‌کنن عین یک تئاتر.» البته در ادامه برخی به شکل تند وتیزی به دفاع از سبک اجرای واشقانی پرداخته‌اند.

رئالیتی‌شو مافیایی ضد به پایان رسید

«ضد» از جمله رئالیتی‌شوهایی است که با نگاهی به بازی «مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب تولید شد. تاکنون 14 قسمت از این رئالیتی شو منتشر شده و قرار است یکشنبه هفتم آبان ماه قسمت آخر آن به شکل اختصاصی از طریق پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شود.

«ضد» به دلیل قوانین پیچیده‌ای که داشت به نسبت دیگر رئالیتی‌شوهای مافیایی با اقبال چندانی مواجه نشد، هرچند این رئالیتی شو جذابیت‌های خاص خودش را داشت اما به دلیل همان پیچیدگی‌ها خیلی از مخاطبان در همان قسمت‌های اول و دوم آن را رها کردند.

گردانندگی این رئالیتی‌شو را «مجید واشقانی» بر عهده داشت. او در واقع در قالب نقش یک ضد جاسوس گردانندگی بازی را داد ، بنابراین تلاش کرد تا اجرای بسیار متفاوتی در قیاس با سایر گردانندگان بازی‌های مافیایی داشته باشد. از همین رو بسیار جدی و خشک به اجرای این نقش پرداخت. این سبک اجرا اگرچه در ادامه توسط مخاطب پیگیر«ضد» مورد پذیرش قرار گرفت، اما در ابتدا موجب شد تا بسیاری با آن ارتباط لازم را برقرار نکنند. در هرحال با انتشار قسمت پایانی ماجراجویی‌های مجید واشقانی در نقش یک گرداننده بداخلاق به پایان رسید.

در قسمت پانزدهم رئالیتی‌شو «ضد» بازیگرانی چون امیر مهدی ژوله، فرزین محدث، علی صبوری، مریم مومن، بهار قاسمی، الیکا عبدالرزاقی، علی صالحی، بهنام تشکر، امیر کاظمی، آرمین رحیمیان، وحید آقا‌پور حضور دارند.

«ضد» بعد از «شب‌های مافیا»، «پدر خوانده» و «ارتش سری» چهارمین رئالیتی‌شویی است که سعید ابوطالب براساس بازی مافیا آن را تهیه و کارگردانی کرده است.

تیزر رئالیتی شو ضد

بیوگرافی بازیگران رئالیتی شو ضد

در این بخش از متن به معرفی بازیگران رئالیتی شو ضد خواهیم پرداخت. فعلاً به صورت رسمی شرکت‌کننده این رئالیتی شو جدید معرفی نشده‌اند اما بر اساس اطلاعات موجود، چهره‌های مشهوری همچون بهنام تشکر، بهار قاسمی، امیرحسین رستمی، علی صبوری، امیر مهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و … در این مسابقه نمایش خانگی حضور دارند. در ادامه به بررسی بیوگرافی کوتاه تعدادی از هنرپیشه های رئالیتی شو ضد می‌پردازیم.

بهنام تشکر

بازیگر، دوبلور و صداپیشه ایرانی، بهنام تشکر، در تاریخ 4 بهمن ماه 1355 در شهر زیبای انزلی متولد شد. علاقه بسیار او به دنیای بازیگری و سینما، بهنام را به سمت تئاتر کشاند. سرانجام بهنام تشکر فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود در تئاتر را در سال 1375 شروع کرد. بیشتر مردم، او را به خاطر نقش‌آفرینی در سریال‌های کمدی‌ای همچون دزد و پلیس، دودکش و به خصوص ساختمان پزشکان به یاد می‌آورند اما بهنام تشکر آثار سینمایی و ارزنده بسیاری در کارنامه هنری خود دارد. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به زندانی‌ها، لاک قرمز و مجموعه لیسانسه‌ها اشاره کرد.

بهنام تشکر

الیکا عبدالرزاقی

بازیگر معروف و توانای سینما و تلویزیون، الیکا عبدالرزاقی، در تاریخ 18 مرداد 1358 در شهر زیبای رامسر متولد شده است. وی دوره بازیگری خود را در کلاس‌های استاد سمندریان گذرانده است و مدرک تحصیلی خود را در رشته ادبیات نمایشی گرفته است. الیکا عبدالرزاقی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1377 شروع کرد و تا به امروز آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری را در کارنامه هنری خود جای داده است. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به دورهمی، قهوه تلخ، شوخی کردم و باغ مظفر اشاره کرد.

الیکا عبدالرزاقی

امیرحسین رستمی

بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی سینمای ایران، امیرحسین رستمی، در تاریخ 12 بهمن ماه 1354 در شهر تهران چشم به جهان گشود. وی فعالیت هنری خود را با شرکت در تئاترهای مختلف شروع کرد. سپس برای افزایش مهارت‌های بازیگری خود در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرد. امیرحسین رستمی فعالیت هنری خود را از سال 1377 شروع کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او، بی‌شک فیلم سینمایی فقط چشم‌هاتو ببند بود که در سال 1385 تولید شد. او در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری حضور داشته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آچمز، لیسانسه‌ها، پژمان، نهنگ عنبر و … اشاره کرد.امیرحسین رستمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا