اخبار بازیگرانسریال ایرانی

بازگشت شب های مافیا: زودیاک با محمد بحرانی

آیا منتظر شروع سری جدید شب های مافیا: زودیاک هستید و برای دیدن دوباره این رئالیتی شو جذاب هیجان دارید؟فصل پنجم شب های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان به زودی پخش خود را آغاز می‌کند. رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک محصول سال 1402 است که قرار است از بستر فیلیمو در اختیار مخاطبان قرار گیرد. در این مطلب، خبرهای مربوط به رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک چه کسی است؟

کارگردان رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک محمدرضا رضائیان است.

گرداننده رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک چه کسی است؟

رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک را محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده اجرا می‌کند

اسامی بازیگران حاضر در رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک چیست؟

سام درخشانی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، علی لهراسبی و… از بازیگران حاضر در رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک هستند.

مشخصات رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک

نام مسابقهشب های مافیا: زودیاک
تهیه کننده و کارگردانمحمدرضا رضائیان
گردانندهمحمد بحرانی
انتشار1402
توزیع‌کنندهفیلیمو
رده سنی
مناسب برای بالای 15 سال

دانلود رئالیتی شو شب های مافیا (زودیاک)

دانلود رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک

رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک کاری است از پلتفرم «فیلیمو» که به زودی پخش میگردد.

لیست بازیگران حاضر در رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک

  • فرزاد فرزین
  • سیاوش خیرابی
  • ملیکا شریفی‌نیا
  • سام درخشانی
  • بهرنگ علوی
  • دیبا زاهدی
  • امیرعباس گلاب
  • علی لهراسبی
  • مهران غفوریان
  • حدیث فولادوند
  • جواد خیابانی

بازیگران حاضر در رئالیتی شو شب های مافیا (زودیاک)

معرفی رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک

گیم‌شو محبوب و پرطرفدار شب های مافیا با سناریو اصلی و کلاسیکش به زودی در فیلیمو منتشر خواهد شد و این‌بار یک قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا افتاده است.

سری جدید (یا فصل پنجم) شب های مافیا با نام زودیاک تفاوتی با فصل‌های قبل دارد و خبر خوب اینکه این‌بار مخاطبان هم می‌توانند در هنگام پخش این گیم شو در این بازی شرکت کنند و مراحل بازی را پیش‌بینی کنند.

فصل پنجم شب‌های مافیا با یک تیم جدید به مرحله تولید رسیده است. محمدرضا رضاییان تهیه‌کننده و کارگردان این سری جدید است. در این فصل تلاش شده است که از چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی محبوبی که آشنایی بیشتری با بازی مافیا دارند، دعوت شود تا بازی‌های حرفه‌ای‌تری انجام شود و مخاطبان برنامه با رضایت بیشتری این رئالیتی شو را دنبال کنند.

قابل ذکر است که برای ضبط قسمت‌های جدید مسابقه شب های مافیا، دکور اختصاصی و امن طراحی شده است که به کیفیت بهتر بازی و رفع شائبه‌ها کمک می‌کند. روند مسابقه شبهای مافیا هم به این شکل است که؛ هر فصل شامل ۴ بازی و ۱۲ شرکت کننده، در قالب دو گروه «مافیا» و «شهروند» است که با هم به رقابت می‌پردازند.

بد نیست بدانید؛ سری‌های قبلی شب های مافیا به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب از فیلیمو پخش شد که با استقبال بسیار مخاطبان مواجه شد. در فصل‌های مختلف این مسابقه مافیایی، محمدرضا علیمردانی و کامبیز دیرباز اجرای آن را به عهده داشتند و جمعی از بازیگران و ستاره‌های مشهور (فارغ از میزان آشنایی با مافیا و تمرین قبلی) در آن حضور داشتند. در قسمت‌های پایانی فصل چهارم شب‌های مافیا، شایعه تقلب و ناامن بودن مسابقه، توسط برخی بازیکنان شب های مافیا به گوش رسید و در بحث‌های بسیاری مطرح شد. حالا این تغییر در شیوه اجرا و استفاده از بازیکنان حرفه‌ای، می‌تواند به بازگشت محبوبیت و کسب اعتماد مخاطبان رئالیتی شوی شب های مافیای جدید کمک کند؟ باید منتظر بمانیم و نقدهای شما را بخوانیم!

توضیح درباره سناریوی زودیاک

زودیاک قاتل نام مستعار یک قاتل زنجیره‌ای در شمال کالیفرنیا است که بین سال‌های ۱۹۶۰ تا اوایل ۱۹۷۰ دست به قتل‌های سریالی زده‌است. زودیاک قاتل یکی از بزرگترین قتل‌های سریالی حل‌نشده همه دوران به‌شمار می‌رود. هویت زودیاک هرگز شناسایی و آشکار نشد. حال با این سناریو قرار است مسابقه ی شب های مافیا با گرداننده جدید آغاز شود و همگی را غافلگیر کند.

آنالیز رئالتی شو شب های مافیا: زودیاک

«شب‌های مافیا» قدیمی‌ترین و البته اولین رئالیتی‌شوی است که بر پایه بازی مافیا برای پخش از شبکه خانگی تولید شد. سعید ابوطالب با بهره‌گیری از تجربیاتی که در ساخت رئالیتی‌شو داشت ، سراغ بازی مافیا رفت تا قرائتی که از این بازی داشت را در قالب رئالیتی‌شویی با نام «شب‌های مافیا» عرضه کند. او سه فصل از این رئالیتی را برای «فیلیمو» ساخت . اتفاقات و حواشی قسمت‌های پایانی فصل سوم منجر به قطع همکاری ابوطالب با فیلیمو شد. با این اتفاق تولید «شب‌های مافیا» در فیلیمو دچار وقفه شد. در این میان ابوطالب رئالیتی‌ «پدر خوانده» را با سناریویی جدید برپایه بازی مافیا برای فیلمنت ساخت و در ادامه هم سراغ «ارتس سری»، «ضد» و فصل دوم «پدر خوانه» رفت. ساخت این رئالیتی‌شوها و استقبالی که از برخی از آن‌ها به عمل آمد موجب شد تا فیلیمو به فکر احیای برند «شب‌های مافیا» بیفتد. از همین رو به اتفاق یک تیم جدید سراغ این برند رفت تا با ایجاد تغییراتی اساسی و بنیادی فصل جدید آن را تولید و روانه پخش کند. در حال حاضر سه قسمت از این رئالیتی‌شو که کارگردانی آن را محمد رضا رضاییان برعهده دارد پخش شده است. با پخش این سه قسمت با حضور سه گروه مختلف از شرکت ‌کننده‌ها تا حد زیادی عیار این رئالیتی‌شو را عیان کرده که در ادامه به مرور آن پرداخته‌ایم.

سناریو | سناریوی فصل جدید «شب‌های مافیا؛ زودیاک»به سرپرستی زامیاد سعدوندیان طراحی و نوشته شده است. فیلمنامه‌نویسی که در حوزه سینمای پلیسی جنایی چند سریال تلویزیونی را در کارنامه‌اش دارد. حوزه فعالیت سعدوندیان درعرصه سینمای پلیسی و جنایی این مزیت را برای شب‌های مافیا داشته تا او براساس قوانین ورژن‌های مختلف بازی مافیا سراغ سناریویی برود که تعلیق و هیجان در آن نقش پررنگ تری نسبت به سایر عناصر دارد. از همین رو ست که شخصیت‌هایی که وارد بازی کرده و قابلیت‌هایی که به آن‌ها داده موجب شده تا «شب‌های مافیا» سناریو جذاب و پر تعلیقی داشته باشد.

نقش‌ها | یکی از اتفاق‌های جذاب رئالیتی‌شو «ارتش سری» شلیک بازیکن‌ها به هم در روز و با چشم باز بود ، در «ضد» هم این اتفاق تکرار شده است. در سناریو جدید «شب‌های مافیا» هم با اضافه شدن نقش «تفنگدار» که وظیفه مسلح کردن افراد شهر را دارد، شاهد این اتفاق جذاب، یعنی شلیک کردن در روز و با چشمان باز هستیم. البته این شلیک کردن فقط یکبار اتفاق می‌افتد ، اما همین یکبار هم هیجان بازی را افزایش داده است. یکی از نقش‌های مهم که نامش در عنوان برنامه هم آمده «زودیاک» است. نقش مستقل بازی که می‌تواند به تنهایی برنده رقابت شود. این نقش بر خلاف «جک» در بازی پدرخوانده ، نه تنها باعث ایجاد باگ نشده بلکه جذابیت نقش مستقل را به شدت زیاد کرده است. دلیل این اتفاق هم وجود قابلیت‌ها و نقاط ضعفی است که برای این شخصیت طراحی شده است. اولا او به مانند «جک» نامیرا نیست و با شات ساید سفید از بازی خارج می‌شود. نکته دیگر اینکه او یک شب در میان قابلیت شات کردن دارد و می‌تواند اعضای شهر یا اعضای مافیا را از بازی خارج کند. اما اگر به اشتباه شاتش روی نقش «محافظ» بنشیند خودش از بازی خارج می‌شود. همین سه ویژگی موجب شده تا «زودیاک» نقش مستقل جذاب‌تر و البته کم ایرادتری نسبت به «جک اسپارو» باشد. در«شب‌های مافیا» نقش اوشن هم نقش جذابی است. او در شب اگر به درستی افراد شهر را تشخیص بدهد و آن‌ها بیدار کند می‌تواند به مانند مافیا تا حدودی به آگاه بازی تبدیل شود.

پلیرهای قدیمی | در فصل جدید شب‌های مافیا شاهد حضور تعدادی پلیر هستیم که پیش از این در رئالیتی‌های دیگری چون سری‌های قبلی شب‌های مافیا، ارتش سری و ضد شاهد بازی آن‌ها بوده‌ایم . البته که فصل‌های قبلی شب‌های مافیا به دلیل نقاط ضعفی که داشت نمی‌تواند محک خوبی برای توانایی افراد در بازی مافیا باشد، اما با این حال تا حدی عیار آن‌ها مشخص شد. شهرام قائدی ، مریم مومن، حسین مهری، مهران غفوریان، بهرنگ علوی، سام درخشانی، کوروش تهامی از جمله پلیرهایی هستند که مخاطب بازی آن‌ها را دیده است. در این میان مریم مومن همچنان هیجانی و اوراکت بازی می‌کند. موضع بالای او موجب شده تا مخاطب ارتباط لازم را با این پلیر برقرار نکند. بهرنگ علوی و شهرام قائدی تا حدودی بازی خوبی از خودشان ارائه دادند. اما حسین مهری و کوروش تهامی عملکرد فاجعه باری داشتند، سام درخشانی هم درخشش فصل‌های قبلی شب‌های مافیا را نداشت.

پلیرهای جدید | پلیرهای جدید در شب‌های مافیا، زودیاک دو دسته‌اند. یک دسته آنهایی که اصلا بازی را بلد نیستند و دسته دیگر پلیرهایی که به مانند دسته اول بازی را بلد نیستند اما گمان می‌کنند که خیلی بازیکن‌ کار بلدی هستند. امیر عباس گلاب، علی لهراسبی، حمید عسگری، حدیث فولادوند، نسیم ادبی، محمد دلاوری، آرش فلاحت پیشه و … جز دسته اول هستند که کاملا ناکاربلد هستند. این ناکاربلدی موجب می‌شود یا بازی از تک و تاب بیفتد یا مسیرش منحرف شود. حضور این افراد موجب شده تا سطح بازی آماتور گون شود. حسین کریمی، مینا وحید و در راسشان فرزاد فرزین و ملیکا شریفی نیا هم جز دسته دوم هستند. آن‌ها هم بازی را بلد نیستند اما طوری رفتار می‌کنند که انگار از بست پلیرهای بازی مافیا هستند. این دسته از بازیکن‌ها از جمله ملیکا شریفی‌نیا بیش از دسته اول اعصاب مخاطب را تخریب می‌کنند. دسته اول ادعایی ندارند و اگر مرتکب خطا می‌شوند مخاطب متوجه نابلدی و عدم تسلطشان می‌شود، اما دسته دوم  می‌خواهند بر همه امور مسلط باشند و  نبض بازی را دسشتان بگیرند، اما در واقع عملکردی فراتر از دسته اول ندارند.

پلیر پدیده | در بین شرکت کننده‌های فصل جدید «شب‌های مافیا» یک چهره ویژه حضور داشت و آن جواد خیابانی بود. او برخلاف انتظار بازی خوبی از خودش ارائه داد و یکی از ارکان اصلی برنده شدن سایدش بود. خیابانی اگرچه با بازیکن‌های قدرتمندی رودرو نشد، اما با اینحال درست و استاندارد بازی کرد. او با تیزهوشی از قابلیت خود که همان بازی با کلمات و پیچ و تاب دادن جملات است به نحو احسن استفاده کرد و توانست فکر و ذهن بازیکن‌های مقابلش را بهم بریزد . شاید اگر پلیر قدرتمندی جلویش بازی می‌کرد زود دستش رو می‌شد اما نابلدی بازیکن‌های دیگر به کمکش آمد و توانست با بهره‌گیری از این نابلدی و اتکا به قابلیت‌هایش، بازی خوبی ارائه دهد. خیابانی را می‌توان تا به اینجا پدیده «شب‌های مافیا، زودیاک» معرفی کرد.

گرداننده | «علیرام نورایی»، «محمد رضا علیمردانی»، «بهنام تشکر»، «کامبیز دیرباز»، «امیر علی نبویان» و «مجید واشقانی» از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون در رئالیتی‌شوهایی که بر پایه بازی مافیا طراحی شده به عنوان گرداننده حاضر شده‌اند. اگر مجید واشقانی را فاکتور بگیریم، محمد بحرانی به عنوان گرداننده فرسنگ‌ها از آن‌ها فاصله دارد. او فقط از واشقانی گرداننده بهتری است همین. بحرانی اصرار زیادی دارد که بتواند خارج از کالبد عروسک جناب‌خان قابلیت‌های خودش را به مخاطب عرضه کند. از همین روست که در «صداتو» رفتارهای اوراکتی دارد و دائم در حال اثبات خودش به مخاطب است. او آمده در «شب‌های مافیا» وجه دیگری از خودش را که در صداتو ارائه کرده را به مخاطب عرضه کند. تلاشی که او برای قرار گرفتن در مرز جدی و شوخی به خرج داده به ثمر ننشسته است، از همین رو نه تکه‌های مثلا بامزه‌اش مثل «در سیسیل خورشید پشتش به ماست» کار نمی‌کند و از آن طرف کسی هم تحکم‌هایش به پلیرها را جدی نمی‌گیرد.

طراحی صحنه | محسن نصراللهی به عنوان یک طراح حرفه‌ای سینما، حضورش در یک رئالیتی‌شو از جنس «شب‌های مافیا» به خودی خود حائز اهمیت است. نصراللهی تلاش زیادی کرده تا یک دکور متناسب با فضای کار طراحی کند. هرچند که طراحی فضایی با مختصات خیابان و محله‌های سیسیل اولین ایده‌ای است که به ذهن هر طراح صحنه‌ای می‌آید، اما او تلاش کرده که این فضا را جذاب و خوش آب و رنگ طراحی کند. اما مشکل دقیقا همین‌جاست که این رئالیتی اصلا نیازی به دکوری با این حجم و ابعاد ندارد. این وسعت دکور نه تنها کمکی به اتمسفر بازی نکرده بلکه ضرر هم زده است. بازی مافیا یک بازی کافه‌ای است، فضای بسته و نیمه تاریک کافه خودش به حس و حال بازی کمک می‌کند برای همین وقتی بازی مافیا قرار است در قالب یک شوی تلویزیونی ارائه شود می‌بایست از اجرای آن در یک فضای باز و وسیع اجتناب کرد، چون در چنین فضای حس لازم به مخاطب منتقل نمی‌شود.

تیزر رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک

بیوگرافی بازیگران رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی از سن ۱۹ سالگی در کلاس های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد. خیرابی در فیلم های سینمایی نفوذی، لج و لجبازی، حس پنهان، یکی برای همه، خیابان یک طرفه و… حضور داشته است.

بیوگرافی سیاوش خیرابی

ملیکا شریفی‌نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 آبان 1365 در تهران هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک است. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد. ملیکا شریفی نیا در فیلم های سینمایی بسیاری همچون خواب زده ها، دایره زنگی، مهمان مامان و میکس حضور داشته است.

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیرماه 1354 در تهران مجری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دارای مدرک تحصیلی دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است. مجموعه تلویزیونی شب زدگان اولین تجربه حضورش در تلویزون بود. درخشانی در فیلم های سینمایی: مرده خور، نیلگون، خوب بد جلف ۲: ارتش سری، پالتو شتری، تگزاس ۲، پاستاریونی، تخته گاز، دشمن زن، خجالت نکش، تگزاس، خوب بد جلف، هوس، باج، عروس برفی، ارثیه پرماجرا، مسیر روشن، سرسپرده، دلواپسی، پسری شبیه بابا، تکیه بر خورشید، شکار روباه، نطفه شوم، آنجا که زاده شدم، ردپایی در بزرگراه، عروس زندان، به نام گل سرخ، صحنه جرم ورود ممنوع، شهر آشوب، جدا افتاده، دلباخته، طلسم طلایی، سریال های تلویزیونی: شب زدگان، با من بمان، همسفر، خانه پدری، دریایی ها، روزهای اعتراض، ما چند نفر، سال های برف و بنفشه، ساعت شنی، روزهای زیبا، در چشم باد، دارا و ندار، خسته دلان، نابرده رنج، شهر دقیانوس، مثل شیشه، راستش را بگو، رؤیای گنجشک ها، پژمان، ماتادور، دولت مخفی، آوای باران، همه چیز آنجاست، پشت بام تهران، زاویه هفتم، هشت و نیم دقیقه، گسل، لیسانسه ها ۲ نمایش های خانگی: شام ایرانی، خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، شبهای مافیا، ملکه گدایان، تئاتر: ۳۰دی۹۵ (احسان حاجی پور) حضور داشته است. درخشانی سابقه اجرای مسابقه ایران را نیز در کارنامه هنری خود دارد. او ازدواج کرده و دو فرزند به نام های برکه و برسام دارد.

سام درخشانی

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما، و تلویزیون است.علوی، در سال ۱۳۷۰، برای تئاتر «آدمک چوبی»، به کارگردانی جهانگیر طاهری، انتخاب شد و بر روی صحنه تئاترِ سالن قشقائی در مجموعۀ تئاترشهر پای گذاشت. اولین تجربۀ کار تصویری را با مجموعه برنامه های دوربین مخفی به کارگردانی امیرحسین قهرائی آغاز کرد. پس از چند سال وقفه به دلیل ادامۀ تحصیل، مجدداً به تئاتر بازگشت و توانست از محضر اساتیدی چون محمد رحمانیان، حمید امجد، مهتاب نصیرپور، پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی، رؤیا تیموریان، پانته آ بهرام، و حبیب رضایی بهره برد.به واسطۀ نقش آفرینی در فیلم های کوتاه، برای فیلم عیار ۱۴ انتخاب شد و با ایفای نقش در تنها یک سکانس از آن فیلم، وارد عرصۀ سینما شد و در ادامه در فیلم های سینمایی بسیاری همچون دشمن زن، سد معبر، امکان مینا و لانتوری نقش آفرینی کرد.

بیوگرافی بهرنگ علوی

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی بازیگر زن اهل ایران است.او در چند فیلم سینمایی از جمله آزاد به قید شرط، بادیگارد، سایه، پنج ستاره، لامینور و اگزما حضور داشته است.

عکس پرتره دیبا زاهدی با تیپ مشکی

مهران غفوریان

مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد 3 شهریورماه 1353 در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. از سال 1373 با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد. در سال 1375 با بازی در طنز جنگ 39 به عنوان بازیگر کمدی شناخته شد و در همان سال در سریال های فروشگاه، نوروز ۷۵ و مسابقه پنج حضور پیدا کرد. در سال 1376 مجموعه های سلام سلام، گل های ۷۶ و عروسی ۷۷ را کار کرد. سال 1377 با ساخت مجموعه گل های 77 کارگردانی را نیز تجربه کرد. مجموعه های حرف تو حرف (78)، این چند نفر (78)، گل های ۷۸، گل های ۷۹، طبقه وسط (80)، زیر آسمان شهر 1،2،3 (81-80)، ورود ممنوع ممنوع (82)، همسایه ها (95) و فیلم ویدیویی من پلیس نیستم (89) از ساخته های او هستند که در آن ها ایفای نقش هم کرده است. غفوریان در سریال های جنگ ۷۷، عید آن سال ها (77)، شب روباه (78)، تماشا ۷۹، شبکه سه و نیم، ارث بابام (84)، قرارگاه مسکونی (85)، عید امسال، زن بابا (88)، راه در رو، خانه اجاره ای 1، چمدان (90)، خانه اجاره ای 2 (91)، روزهای بد، به در (92)، سیگنال موجود است، در حاشیه (93)، خاتون، خندوانه (فصل دوم)، سه شو، در حاشیه ۲ (94)، خندوانه فصل سوم (95)، پنچری، خندوانه فصل چهارم (96)، کوبار، خندوانه فصل پنجم (97)، زوج یا فرد، اعجوبه ها (98) به عنوان بازیگر، مجری و کمدین حضور داشته است. بازی در فیلم های سینمایی کلید ازدواج (76)، شارلاتان (83)، انتخاب (83)، کلاهی برای باران، زن بدلی و دختر میلیونر (85)، شیر و عسل، حلقه های ازدواج و پرواز مرغابی ها (88)، فوتبالی ها، سه نفر روی خط و پیتزا مخلوط (89)، جابه جا (91)، کالسکه (92)، مجرد ۴۰ ساله (93)، ۵۰ کیلو آلبالو، ناردون (94)، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، آس و پاس (95)، ما خیلی باحالیم، خالتور و داش آکل (96)، ما همه با هم هستیم (97) از دیگر سوابق اوست. غفوریان تجربه حضور در فیلم های ویدیویی و مجموعه های نمایش خانگی هندوانه شب یلدا، توهم، یه آسمون آبی سقف اتاق منه، بی ستاره، کبرا ۰۰۱۱، رفیق فابریک، نردبان چوبی، شوخی با ستارگان، گدایان تهران، سر پیری و معرکه گیری، شام ایرانی، من کارگرم، تلخ اما شیرین، دربست تا لواسون، زندگی به شرط چاقو، دل سپرده، مشعل، شهر امن و امان است، یه اتفاق ساده، عاریه، شوخی کردم، سیگنال موجود است، عطسه، با من خوش میگذره، قورباغه، خاتون، نیسان آبی، نوبت لیلی، مردم معمولی و جزیره را نیز دارد. در سال ۱۳۹۴ در مسابقات خنداننده برتر برنامه خندوانه، به مرحله فینال راه پیدا کرد و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کرد. مهدی غفوریان که در حیطه آهنگسازی فعالیت میکند برادر اوست.

مهران غفوریان

حدیث فولادوند

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. فولادوند در فیلم های سینمایی بسیاری همچون دزدان خیابان جردن، افراطی ها، کلاهی برای باران، شاخه گلی برای عروس، کما و رز زرد حضور داشته است.

بیوگرافی حدیث فولادوند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا