اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال آمریکایی پسا آخر زمانی فلز درهم تنیده (Twisted Metal 2023)

سریال فلز درهم تنیده محصول کشور آمریکا است و در سال 2023 بر اساس مجموعه بازی ویدیویی Twisted Metal تولید شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال فلز درهم تنیده و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال فلز درهم تنیده منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال فلز درهم تنیده چه کسی است؟

سریال فلز درهم تنیده توسط کیتائو ساکورای کارگردانی شده است.

سریال فلز درهم تنیده از کدام شبکه پخش میشود؟

زمان پخش سریال فلز درهم تنیده در تاریخ 27 جولای 2023 برابر با 5 مرداد 1402 بود که همه قسمتهای فصل اول آن منتشر شد.

بازیگران اصلی سریال فلز درهم تنیده چه کسانی هستند؟

آنتونی مکی (Anthony Mackie)، استفنی بیترز (Stephanie Beatriz) و توماس هیدن چرچ (Thomas Haden Church) بعضی از بازیگران سریال Twisted Metal هستند.

مشخصات سریال فلز درهم تنیده

نام سریالفلز درهم تنیده Twisted Metal
کارگردانکیتائو ساکورای
نویسندهمایکل جاناتان اسمیث
تهیه کنندهویل آرنت
آهنگسازلئو بیرنبرگ
کشور سازندهایالات متحده آمریکا
زبان اصلیانگلیسی
ژانراکشن و ماجراجویی
شبکه اصلیپیکاک
تاریخ انتشار اولیه27 جولای 2023 برابر با 5 مرداد 1402
شمار فصل‌ها1 فصل
تعداد قسمت ها10 اپیزود
مدت زمانمدت هر قسمت آن حدود 30 دقیقه

دانلود سریال فلز درهم تنیده

لیست بازیگران فلز درهم تنیده

  • آنتونی مکی در نقش جان دو
  • استفانی بیاتریز در نقش ساکت
  • ساموآ جو در نقش شیرین دندون
  • ویل آرنت در نقش صدای Sweet Tooth
  • توماس هیدن چرچ در نقش مامور استون

بازیگران فلز درهم تنیده

عوامل سریال فلز درهم تنیده

  • کارگردان: کیتائو ساکورای
  • نویسنده: مایکل جاناتان اسمیث
  • تهیه کننده: ویل آرنت
  • آهنگساز: لئو بیرنبرگ
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: Michael Jonathan Smith، رت ریس، پل ورنیک، آنتونی مکی، ویل آرنت، مارک فورمن، جیسون اسپایر، کیتائو ساکورای، پیتر پرینسیپاتو، اسد قزلباش، کارتر اسوان، هرمن هولست
  • فیلم‌برداری: James McMillan

معرفی سریال فلز درهم تنیده

در سال 2019 توسط Sony Pictures Television تایید شد که یک سریال بر اساس مجموعه بازی ویدیویی Twisted Metal تولید خواهد شد. رت ریس (Rhett Reese)، پل ورنیک (Paul Wernick) و مایکل جاناتان اسمیت (Michael Jonathan Smith) تولید این سریال بر عهده داشتند. ژانر سریال Twisted Metal 2023 اکشن و کمدی و پسا آخرالزمانی است.

معرفی سریال فلز درهم تنیده

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال فلز درهم تنیده

زمان پخش سریال فلز درهم تنیده در تاریخ 27 جولای 2023 برابر با 5 مرداد 1402 بود که همه قسمتهای فصل اول آن منتشر شد. تعداد قسمت های سریال فلز درهم تنیده ۲۰۲۳ در فصل اول آن 10 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 30 دقیقه است.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال فلز درهم تنیده

داستان سریال فلز درهم تنیده

در یک سرزمین بایر پسا آخرالزمانی یک راننده به اسم جان وظیفه انتقال بسته بین شهرهای احاطه شده در دیوارها را بر عهده دارد. او شخصی پرحرف و مبتلا به فراموشی است که پس از ملاقات با ریون به او قول داده می‌شود که اگر بتواند یک بسته خاص را در مدتی معینی تحویل دهد و برگردد، به او اجازه داده می‌شود در آن شهر زندگی کند. او با همکاری کوایت که یک سارق اتومبیل است به مبارزه با غارتگران بی‌رحم در وسیله‌های نقلیه مرگبار و نابودکننده می‌رود به این امید که بتواند زندگی خود را متحول کند. برای ادامه داستان میتوانید سریال Twisted Metal 2023 را تماشا کنید.

قسمت‌های فصل اول سریال فلز درهم تنیده

در جدول زیر می‌توانید جزئیات مربوط به هر یک از قسمت‌های فصل اول این سریال را بخوانید.

شماره قسمتنام قسمتکارگردانتاریخ انتشار
اولWLUDRVکیتائو ساکورای (Kitao Sakurai) 27 جولای 2023 برابر با 5 مرداد 1402
دوم3RNCRCSکیتائو ساکورای27 جولای 2023
سومNTHLAW1جود ونگ (Jude Weng)27 جولای 2023
چهارمWHZDAREمگی کری (Maggie Carey)27 جولای 2023
پنجمCRZSRDSجود ونگ27 جولای 2023
ششمDRVTHRUمگی کری27 جولای 2023
هفتمNUTH0UZبیل بنز (Bill Benz)27 جولای 2023
هشتمEV3L1Nبیل بنز27 جولای 2023
نهمR04DK11کیتائو ساکورای27 جولای 2023
دهمSHNGRLAکیتائو ساکورای27 جولای 2023

پوستر سریال فلز درهم تنیده

پوستر سریال فلز درهم تنیده

تریلر سریال فلز درهم تنیده

معرفی بازیگران سریال فلز درهم تنیده

آنتونی مکی از بازیگران مرد در نقش جان

آنتونی مکی یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 23 سپتامبر 1978 برابر با 1 مهر 1357 متولد شد. او در بعضی از فیلم‌های دنیای مارول مانند Captain America: The Winter Soldier و Avengers: Age of Ultron و Ant-Man و Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame بازی کرده است. او همچنین در یکی از قسمت‌های سریال Black Mirror نیز به ایفای نقش پرداخته است. آنتونی مکی در سریال فلز درهم تنیده ایفای نقش کاراکتر جان (John) را بر عهده داشته است.

آنتونی مکی

استفنی بیترز در نقش کوایت

استفنی بیترز یک بازیگر است که در تاریخ 10 فوریه 1981 برابر با 21 بهمن 1359 در آرژانتین متولد و در آمریکا بزرگ شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان In the Heights محصول سال 2021 را نام برد. او در انیمیشن Encanto محصول سال 2021 صداپیشه یکی از کاراکترها بود. استفنی بیترز در سریال Twisted Metal 2023 ایفای نقش کاراکتر کوایت (Quiet) را بر عهده داشته است.

استفنی بیترز در نقش کوایت

توماس هیدن چرچ در نقش مامور استون

توماس هیدن چرچ یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 ژوئن 1960 برابر با 27 خرداد 1339 متولد شد. او تا الان یک بار کاندید دریافت جایزه اسکار و دو بار کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب و برنده یک Primetime Emmy Award شده است. از جمله فیلم‌های معروفی که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان قسمت سوم Spider-Man و Spider-Man: No Way Home را نام برد که در هر دو فیلم  کاراکتر مرد شنی را بازی کرد. توماس هیدن چرچ در سریال فلز درهم تنیده در نقش کاراکتر مامور استون (Agent Stone) حضور داشته است.

توماس هیدن چرچ

نقد و بررسی سریال فلز درهم تنیده

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Twisted Metal 2023 و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.5 از 10، 65 از 100 و 53 از 100 را به دست آورده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که در مورد سریال فلز درهم تنیده در سایت متاکریتیک قرار گرفته است مطالعه کنید.

Pittsburgh Tribune / راب اون: 75

فصل اول: مکی با قرض گرفتن بعضی از روش‌های کمدی از ادی مورفی بار دیگر نشان می‌دهد که یک بازیگر اصلی خوشایند است که به آسانی طنز را بازی می‌کند و در عین حال رنج‌های گذشته کاراکتر جان را که با استفاده از فلش‌بک‌ها به بینندگان نشان داده شده است آشکار می‌کند. بعضی از وقت‌ها کاراکترهای این ماجراهای اپیزودی در حالی که سریال فلز درهم تنیده به طور رضایت بخشی مشغول ساختن جهان سریال است دوباره ظاهر می‌شوند.

A.V. Club / ویلیام هیوز: 75

فصل اول: به خصوص داستان این سریال کاملاً احمقانه است که مکی را با یک ساعت تیک تیک کننده که به نظر می‌رسد هرگز به طور واقعی تیک تیک نمی‌کند در بخش‌هایی از کشور به اندازه کافی به مسابقه می‌فرستد. مطمئن باشید ایده‌ها، صحنه ها و جوک‌هایی در این سریال وجود دارند که ارزش دیدن دارند اما رسیدن به آنها یک سفر طولانی است.

Entertainment Weekly / کریستین هولوب: 42

فصل اول: مانند بسیاری از سریال‌های استریم شدنی امروزی به نظر می‌رسد که Twisted Metal می‌توانست به عنوان یک فیلم بهتر از یک مینی سریال عمل کند. با وجود این که برقرار کردن این تعادل در حس و حال سخت است نگه داشتن آن برای برای مدت دو ساعت بسیار آسان‌تر از ده ساعت است.

DECIDER / جوئل کلر: 40

فصل اول: سریال فلز درهم تنیده پر از سر و صدا و خشونت است، همراه با بعضی از بازیگری‌های مناسب. اما در همین حد است نه بیشتر.

Variety / آلیسون هرمن: 30

فصل اول: سریال Twisted Metal نقصی ندارد زیرا اقتباسی از یک بازی است. ضعف‌های آن همچنان نشان می‌دهد که چرا سریال The Last of Us از طرف دیگر یک استثنا از یک قانون تغییر ناپذیر بود و این که چگونه کپی کردن روش‌های آن سریال فرمول مطمئنی برای موفقیت نیست. داستان سریال فلز درهم تنیده ضعیف و پر از موضوع‌های تکراری است.

Daily Beast / نیک شگر: 30

فصل اول: یک اقتباس به طور بلندپروازانه‌ای غیرخنده‌دار از یک مجموعه بازی یک بعدی پلی‌استیشن که چند دهه از آن گذشته است و تعداد کسانی که هنوز به آن اهمیت می‌دهند بسیار کم است. این سریال کمدی اکشن از شبکه پیکاک با رتبه بندی نامناسب برای کودکان از همان ابتدا شکست خورده و هرگز بهتر نشده است.

Slant / استیون اسکیف: 25

فصل اول: جان و کوایت به شکل طاقت فرسایی غیر عادی در مورد مسائل بدون اهمیت با هم دعوا می‌کنند که نتیجه آن مونولوگ‌های تکراری در مورد اعتماد و انتقام می‌شود که در هر زمینه‌ای بد به نظر می‌رسد اما در این سریال به خصوص اذیت کننده است که مدت یک سریال که در غیر این صورت به طور بی‌وقفه‌ای احمقانه است طولانی می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا